wegit Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Mobil nie ma odpowiedniego oleju silnikowego 5w30 do twojego Qashqaia A co ty nato?http://www.ceneo.pl/1663046s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Filtr czysty. Czyszczę go co kilka tys. km, bo ma w sobie zawsze trochę muszek i pyłu (taka konstrukcja). Ciśnienie w oponach nawet delikatnie o 0.1 bara powyżej normy. Stosuję extrime eco-driving. Zauważyłem, że na prostej chwilowe spalanie jest jakieś 5,5 l, ale jak jest górka, to skacze od razu powyżej 10-15l. Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 A co ty nato? http://www.ceneo.pl/1663046s że to niewłaściwy olej do benzynowego QQ, to olej do samochodu z DPF gorsza ochrona, szybsza degradacja - na własne życzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 że to niewłaściwy olej do benzynowego QQ, to olej do samochodu z DPF gorsza ochrona, szybsza degradacja - na własne życzenie Każdy ma własne doświadczenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Każdy ma własne doświadczenie... ale co do tego ma doświadczenie? ja bym powiedział, że pewne fakty są niezaprzeczalne, np. ziemia kręci się wokół słońca ale ok, raz, że tutaj temat o czym innym, a dwa, nie mój samochód Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 ale co do tego ma doświadczenie? ja bym powiedział, że pewne fakty są niezaprzeczalne, np. ziemia kręci się wokół słońca ale ok, raz, że tutaj temat o czym innym, a dwa, nie mój samochód Jak zauważyłeś API -SL,SM. ACEA C2,c3, A3 spelna wymogi A5.-pisze jak byk. W instukcji też podane w.w. parametry.Niewiem co ci jeszcze napisać że by uwieżyłeś Mobilu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Jak zauważyłeś API -SL,SM. ACEA C2,c3, A3 spelna wymogi A5.-pisze jak byk. W instukcji też podane w.w. parametry.Niewiem co ci jeszcze napisać że by uwieżyłeś Mobilu. trochę nie rozumiem tego co napisałeś ja zadaję ciągle to samo pytanie - dlatego wybierasz olej low-SAPS do auta z silnikiem benzynowym? proste pytanie, a dotąd nie odpowiedziałeś w instrukcji masz nieprecyzyjne informacje, wymieniono w niej wszystkie możliwe normy ACEA : ACEA A1-B1, A3-B3, A3-B4, A5-B5C2 lub C3 i już się pojawia bzdura, bo jak np. wybiorę olej z A5/B5 to nie spełni on A3/B3/B4, ponieważ A3/B3/B4 jest olejem, który ma HTHS powyżej 3,5. A1/B1 lub A5/B5 posiada HTHS 2,9 - 3,5 porównaj sobie np. A5/B5 z A3/B4 http://sas-origin.onstreammedia.com/origin/lubrizol/EOACEA2009/RPTOOL2010Dep/rp/pc/index.html kolegom doradzam (i sam też) wybrałem olej z ACEA c2, gdyż nie wiedzieć czemu (być może w silnikach benzynowej podyktowane jest to ochroną katalizatora) taki wymóg stawia Nissan (ACEA C2 lub C3) jest to wybór tzw. mniejszego zła aczkolwiek oleje, które doradzam są wykonane w technologii konwencjonalnego SAPS, mają możliwie najwyższe TBN i HTHS oraz niską temp. płynięcia Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perinoid Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 W temacie osiągów dołożę moje doświadczenia tegoroczne. W te wakacje mojej qqłce przybył bagażnik rowerowy na klapę Thule 9106 i 2 rowery na tymże. Wóz wyraźnie stracił na temperamencie, gorzej przyspiesza, masę czuć też przy hamowaniu. Jeśli chodzi o spalanie to spokojna jazda przy prędkości rzędu 80-90km/h akceptowalna, na trasie rzędu 8l/100km tudzież ciut więcej (bez rowerów 7.5). Ale na autostradzie powyżej 120km/h robi się straszny smok. Spalił coś rzędu 11l/100km. Z tego co pamiętam to bez rowerów przy podobnej prędkości komputer pokazywał ~9.5. Rowery z tyłu koszmarnie zaburzają aerodynamikę, a charakterystyka silnika nie pomaga niestety. Wytaptalkowane z Larka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Ze spalaniem QQ to ja już się pogubiłem. Jeźdząc z Polski do Niemiec (polska benzyna) z belkami i bagażnikami rowerowymi na dachu, nie włączając specjalnie tempomatu przy predkości 120-130 km/h (obroty 4tyś) spala 8 litrów. Wracając z Niemiec do Polski (niemiecka benzyna) przy prędkości 150-160 km/h (obroty bliżej 5tyś) spala niewiele więcej bo max 8,4 litra. Chyba wszystko zależy od benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam Mój qashqai 1.6 benzyna całkowite spalanie trasa Rybnik -Świnoujście -Rybnik plus coś na miejscu z szybkościami dopuszczalnymi czyli autostrada 130 teren zabudowany ok 50-60 droga expresowa ok 110-120 oraz pozostałe drogi 90 wyszło wg tankowania ok 6.57 l na 100 km zrobiłem 1650km. zatankowałem do pełna przed wyjazdem i po przyjeździe. Zauważyłem że komputer zaniżył mi zużycie o ok 0.2 l na 100 km. Najlepsze jest to że jazda na krótkich dystansach na miejscu odcinki ok 2-4 km komputer zawyża spalanie zauważyłem to już kilka razy. Tankuję zawsze pod korek i jeżdżę do rezerwy i komputer wtedy zawyż spalanie o ok 0,3 l. Jak mi pokazuje 7,5 to w realu jest 7,2 l na 100km. Najlepsze było jednak to po jezdzie po górach na Słowacji ok 300 km komputer pokazał mi średnie zużycie 5,6 l na 100 km jazda głównie na 2 i 3 biegu oraz hamowanie silnikiem. Całkowite średnie spalanie wg tankowania mi wychodzi 7,45 l na 100 km mam przejechane 9000 km z tym, że przeważnie średnie odcinki mojej jazdy to jest od 1,5-4 km tak że wg mnie spalanie jest bardzo dobre, mój poprzedni samochód miał średnie spalanie 7,05 l na 100 km wg całkowitej ilości spalonego paliwa honda civic. Tryb jazdy przyśpieszam na każdym biegu do ok 3100-3200 obroty i zmieniam na wyższy bieg .Pozdrawiam Edytowane 2 Września 2012 przez agit11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Jestem po krótkiej wyprawie i wymianie oleju Mobil 10w40 na olej Mobil1 ESP Formula 5w30 przejechane 778 km, spalanie spadło 6.5l. (komputer). Oczekiwania sprawdzili się, ciekawie, czy spadnie spalanie benzyny jak zaleje chwalony olej lekkiego biegu ..., czas pokaże, bo na zimę planuję taki olej zalać, zastanawiam się nad Castrol Magnatec Professional A5. Dodam, że Mobil 5w30 spełnia wymagania producenta, olej jak olej, smarował i dalej smaruje silnik, silnik się nie zatarł i kręci się dalej. Prawda, różnica w cenie. trochę nie rozumiem tego co napisałeś ja zadaję ciągle to samo pytanie - dlatego wybierasz olej low-SAPS do auta z silnikiem benzynowym? proste pytanie, a dotąd nie odpowiedziałeś Bo na 1 przeglądzie był zalany olej Mobil 10w40, samodzielnie wymieniłem na 5w30, (ciekawość) dodam że Low-Saps wydłuża żywotność katalizatora. i już się pojawia bzdura, bo jak np. wybiorę olej z A5/B5 to nie spełni on A3/B3/B4, ponieważ A3/B3/B4 jest olejem, który ma HTHS powyżej 3,5. A1/B1 lub A5/B5 posiada HTHS 2,9 - 3,5 porównaj sobie np. A5/B5 z A3/B4 Zgadzam się, a5/B5 nie spełni A3/B3/B4, a A3/B3/B4 spelni A5/B5, prawda będzie trochę podwyższone spalanie paliwa (coś za coś) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 (edytowane) Jestem po krótkiej wyprawie i wymianie oleju Mobil 10w40 na olej Mobil1 ESP Formula 5w30 przejechane 778 km, spalanie spadło 6.5l. (komputer). Oczekiwania sprawdzili się, ciekawie, czy spadnie spalanie benzyny jak zaleje chwalony olej lekkiego biegu ..., czas pokaże, bo na zimę planuję taki olej zalać, zastanawiam się nad Castrol Magnatec Professional A5. Dodam, że Mobil 5w30 spełnia wymagania producenta, olej jak olej, smarował i dalej smaruje silnik, silnik się nie zatarł i kręci się dalej. Prawda, różnica w cenie. Bo na 1 przeglądzie był zalany olej Mobil 10w40, samodzielnie wymieniłem na 5w30, (ciekawość) dodam że Low-Saps wydłuża żywotność katalizatora. to nie jest wątek do oleju, ale jeszcze raz powtórzę, że Low Saps to nie jest olej do tego silnika, a głównie to być DPF friendly, a nie katalizator chronić, chociaż po części jest to prawdą chodzić będzie, bez przesady, ale nie jest to olej właściwy ten Magnatec już tak, chociaż brakuje jego parametrów (patrzyłem do karty) Zgadzam się, a5/B5 nie spełni A3/B3/B4, a A3/B3/B4 spelni A5/B5, prawda będzie trochę podwyższone spalanie paliwa (coś za coś) co ty piszesz wejdź sobie na stronę poniżej, wybierz ACEA 2008 i na obrazku popatrz co i jak się pokrywa zaznaczając a5/b5, a1/b1 (prawie to samo, różni się z dołu lub z góry nieco zakresem HTHS), a3/b4 i a3/b3 http://sas-origin.on...p/pc/index.html nie ma w ogóle czegoś takiego jak "a3/b3/b4" generalnie fuel economy są oleje właśnie lekkiego biegu typu a5/b5, czy a1/b1 Edytowane 3 Września 2012 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Sorry, przypadkowo zgubiłem A3 znaczy się (A3/B3, A3/B4) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Sorry, przypadkowo zgubiłem A3 znaczy się (A3/B3, A3/B4) spoko spójrz jak one się tam pokrywają, generalnie słabo, poprostu każda z nich ma nieco inny zamysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lider Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Gratuluję ... to jesteś Liderem ... ja najlepszy osiąg miałem na paliwie z Shela na trasie 200km. komputer wskazał 5.8l w idealnych warunkach drogowych i przy szybkości do 100km/h. Dzieki dawno mnie nie bylo. Powiem szczerze ze sam się zdziwilem tym rezultatem tak jakbym jechał dieslem. Nie powtorzylem juz go jak do tej pory . Mysle ze to prędkość tj obroty silnika, oraz przyspieszenia mają przełożenie na konsumpcję. A jednak 5,5 dm3/100km jest realne . Przejechałem 1000km Polska-Węgry-Polska- prawie 400km autostrady, w jedną stronę bez klimy z powrotem z klimą. 4 osoby dorosłe, w pełni zapakowany bez trumien itp. Jazda do 130km/h w tamtą stronę 6,2 z powrotem 6,4 (komputer) rzeczywiście po policzeniu całości i zatankowaniu 6,6/100. Jestem zadowolony ze spalania, ogólnie dawał sobie radę ale nie chce mi się wierzyć, że komuś spali 5,5l jadąc nawet zgodnie z przepisami. Z drugiej strony zauważyłem, że np jadąc na autostradzie 110 chciałem przyśpieszyć na 5 biegu, zrobił się okropnie mułowaty, nie mogłem grama przyśpieszyć dopiero redukcja do 3 biegu i wszystko wróciło do normy. Zauważyłem ze 2 razy taki objaw- czy macie coś podobnego ? Edytowane 27 Stycznia 2013 przez Lider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Behemot Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 QQ+2 dopiero co kupione (z 2010), pierwsze wyniki: 9,3 litra / 100km przy stosunku 80% autostrada max. 130km/h tempomat i 20% miasto (korki). Generalnie - patrząc na komputer - co chwila pasek wyjeżdża poza spalanie 10 l/100km. Trochę mnie to niepokoi - liczyłem na max. 8 w trybie mieszanym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Przejechałem 1000km Polska-Węgry-Polska- prawie 400km autostrady, w jedną stronę bez klimy z powrotem z klimą. 4 osoby dorosłe, w pełni zapakowany bez trumien itp. Jazda do 130km/h w tamtą stronę 6,2 z powrotem 6,4 (komputer) rzeczywiście po policzeniu całości i zatankowaniu 6,6/100. Jestem zadowolony ze spalania, ogólnie dawał sobie radę ale nie chce mi się wierzyć, że komuś spali 5,5l jadąc nawet zgodnie z przepisami. Z drugiej strony zauważyłem, że np jadąc na autostradzie 110 chciałem przyśpieszyć na 5 biegu, zrobił się okropnie mułowaty, nie mogłem grama przyśpieszyć dopiero redukcja do 3 biegu i wszystko wróciło do normy. Zauważyłem ze 2 razy taki objaw- czy macie coś podobnego ? Witam Też 2 razy to zauważyłem jest taki odcinek na a4 przed Opolem koło Góry św Anny wydaje sże jedzie się po prostej drodze a tam jest wzniesienie dopiero go zauważyłem na gps. Tak że niekiedy jadąc pod górkę mając wrażenie że droga jest prosta samochód jakby się staje mułowaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpikeMike Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam, trochę ogólnie. Od 26 marca jestem użytkownikiem Nissana Qashqai 1.6 w wersji 360 i takie oto mam spostrzeżenia po przejechaniu 1100km. Auto się układa na razie. - silnik fajnie brzmi, i jest bardzo cichy na niskich obrotach, cichszy do 4.000 obr/min niż Honda CR-V 2.0 (2009)- pierwsze auto w rodzinie. Osiągi typowe dla szesnastozaworowoego 1.6, do 3.500 obr/min nie dzieje się zbyt wiele, czyli wystarczająco aby poruszać się po mieście ale nie za dynamicznie. Żeby było się szybciej trzeba utrzymywać obroty powyżej 3.500 obr/min. - jest bardzo ekonomiczny w mieście jak na tę pojemność, aktualnie oscyluję w granicach 8.0- samo miasto- Trójmiasto, a kto jeździ po Trójmieście wie, że sporo tu górek i pagórków (szczególnie jak się odwiedza tzw. górny taras i okolice obwodnicy). Zużycie wg. Komputera, ale nawet jeśli zawyża o 0.5l (tak twierdzi sporo ludzi i nawet Pan z salonu) to i tak jest to dobry rezultat, w mojej historii jest to najoszczędniejszy samochód z silnikiem 1.6- a były Focus 1.6, BMW 116i i Seat Toledo 1.6). Jeżdżę zgodnie z zasadami eco-drivingu ale aktywnie. Skrzynia mogłaby być lepsza- precyzyjniejsza, w trasie (tylko próbny wypad na S6-A1) do 140 jako tako, później brakuje szóstego biegu i robi się głośno a spalanie wzrasta do 9-10l (kombinacja wysokich obrotów i słabej jednak aerodynamiki). Kupowałem auto do miasta i na wypady pod miasto więc 2.0 nie wchodziło w grę z uwagi na zużycie paliwa w mieście i tu jest pełen sukces, ale jestem skłonny uwierzyć, że w trasie a zwłaszcza przy prędkościach autostradowych dwulitrówka może spalić mniej (wyższy moment obrotowy + szósty bieg). Sądzę tak dlatego, że wspominana już Honda CR-V z silnikiem 2.0 i pięciobiegowym automatem (!) pali przy 140-150km/h ok. 9l/100km co dla QQ 1.6 byłoby już chyba nieosiągalne. Zgodnie z zasadami mam go "docierać" do 1600km i wtedy jak się ułoży zużycie paliwa może spaść nawet o pół litra na 100km. Jeśli to cudo nawet komputerowo zejdzie poniżej 8l/100 to lepiej trafić nie można. Acha, szklany dach jest czymś co samo w sobie powoduje że chce się to auto kupić. Z kolei AVM (kamerki) to bajerek którego mogłoby nie być, wolałbym zwykłe czujniki cofania. Nissan CONNECT działa szybciej niż iDrive w BMW E60 z 2008 (poprzednie auto), ale to chyba wątek o osiągach więc z oceną auta poczekam i wrzucę gdzieś indziej. Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez SpikeMike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) Jadąc ostatnio do Warszawy, bez nerwów, zbędnego pośpiechu zaskoczył mnie QQ średnim spalaniem 5,9 l / 100km.. Wynik uzyskany na odcinku Wrocław - okolice Piotrkowa. Edytowane 28 Maja 2013 przez dubik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argentorat Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Wczoraj wróciłem z urlopu trasa żywiec - piasutno (mazury) zrobiłem około 1450km spalanie średnio 7,3l. Trasa to prędkość około 120 tam gdzie można , miejscami to 140-150 w pozostałych miejscach zgodnie z przepisami, 4 osoby +bagaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpikeMike Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Przeklejam część wypowiedzi z tematu "chorwackiego". Właśnie wróciłem z Chorwacji QQ 1.6 wersja 360. Pojechałem w łącznie w pięć osób!- trzy osoby dorosłe + dwójka dzieci (4.5 i 9 lat) na Istrię.Trasa Gdańsk - Ljubljana - Rovinj (ok 1450km). Oczywiście bagażnik niemal po dach, ale udało się bez boxu dachowego (bagażnik jest bardziej pakowny niż mi się wydawało). Zrobiłem łącznie ok 3100km, śr. zużycie paliwa wg. komp. 7.9l/100, śr prędkość (wg. komp.) 89km/h. Prędkości autostradowe 140-150km/h, poza autostradami raczej przepisowo (PL/CZ/HR). Już dawno nie jechałem tak stosunkowo słabym autem w tak daleką trasę, dodatkowo przez góry. Samochód spisał się wyśmienicie, jeśli brakowało mu momentu obrotowego/mocy konieczna była redkucja (na autostradach raczej do 4, chyba raz tylko redukowałem do 3 na podjeździe między Koper a Ljubljaną, jak kilku Włochów nagle zajechało sobie drogę). O dziwo, przy prędkościach 140-150 nie wydał mi się głośny na co wskazywało wiele osób , po prostu dzwięk silnika się przy tej prędkości zlewa z szumem oporu powietrza i szumem toczenia i da się żyć. Tu dodam, że auto jest bardzo porządnie wyciszone (jak na SUVa/Crossovera). Dodatkowe przełożenie obniżyłoby zużycie paliwa i hałas- co do tego nie mam wątpliwości. Ani razu nie użyłem tempomatu, z doświadczenia wiem, że poza wygodą podróżowania na pewno nie obniżają zużycia paliwa a jeżdżenie na nich w terenach górzystych jest odradzane w wielu poradnikach dotyczących ecodrivingu. Używałem natomiast limitera prędkości, tak by przez przeoczenie nie przekraczać zakładanych prędkości, które uznałem za optymalne z punktu widzenia ekonomiki jazdy. Bardzo przydatny jest w tym celu wskaźnik chwilowego zużycia paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venti Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 witam wszystkich jako nowy wśród Nissanowiczów mogę potwierdzić. Kupiłem nówke 1.6 w czerwcu i na A4 leciał 190. Więcej ciut myślę że mógł, ale szwagier nie mógł mnie dojść passatem 1,9 więc "czekałem" na niego. myślę że 200 zamknie. jak mi się uda dam znać. Dlatego myślę że filmik z yt moze być prawdziwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 (edytowane) Witaj Venti ! To zdradż jeszcze jakie ma spalanie ... Edytowane 12 Grudnia 2013 przez nowy 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Tylko nie napisałeś czy 1.6 - benzyna czy diesel, a i z twojego profilu też nie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robrobert Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 witam wszystkich jestem nowy na forum i mam male pytanko jak Wam udaje sie utrzymac niskie spalanie jak jezdzic zeby moj qq nie palil jak smok dopiero co go kupilem NISSAN QASHQAI 2009Petrol 1.6L Manual 5 doors VISIA 2WD (114) ma przejechane niecale 105tysiecy i niema bladego pojecia jak nim jezdzic przesiadlem sie z astry 1.4 16v 2005 tam bylo prawie ze bez wiekszej roznic czy but w podlodze czy jezdzilem jak emert palil prawie tyle samo pomocy na jakich obrotach zmieniac biegi ??? dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.