Gość Lukaski Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Jeśli wypnę wtyczkę elektryczna z EGR to czy powinna zapalic sie kontrolka check engine i czy jakies bledy powinny wyskoczyc? Odpiąłem wczoraj doswiadczalnie to ustrojstwo i nie widze zadnej zmiany w jezdzie. Niepokoi mnie tylko dlaczego nie ma informacji ze cos jest odpiete i nie funkcjonuje jak nalezy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambg Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Jeśli wypnę wtyczkę elektryczna z EGR to czy powinna zapalic sie kontrolka check engine i czy jakies bledy powinny wyskoczyc? Odpiąłem wczoraj doswiadczalnie to ustrojstwo i nie widze zadnej zmiany w jezdzie. Niepokoi mnie tylko dlaczego nie ma informacji ze cos jest odpiete i nie funkcjonuje jak nalezy... Dziwne, ja kiedys testowalem przeplywomiez i tez nic sie nie zapalilo na pracujacym silniku jak odpielem a podczas jazdy nic sie nie zmienilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukaski Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 A jednak sie zapalila. Ale dopiero po dwoch, trzech odpaleniach i przejechaniu łacznie z 20 km. Właczyłem wtyczke z powrotem. Nie chciala zgasnąć cholera. Jednak po kolejnych 20 km zgasła. uff uff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bootchkins Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Mam pytanie do regi.NRG: Czy mógłbyś mi powiedzieć gdzie jest ten nieszczęsny separator oleju? Z góry dzięki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinsan Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Mam podobny prob,lem z P12 2.2 diesel rok 2003.Od jakiegoś czasu zauważyłem że strasznie kopci gdy przyspieszam i jeszacze co njbardziej mnie niepokoi, moge jechać max 140km/h na 6 biegu!!Do 140 autko normalnie reaguje na pedał gazu,potem koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 witam ja rozniez podobnie jak koledzy mam problem z kopceniem przy gwaltowniejszym dodaniu gazu, problem pojawil sie niedawno wiec podejzewam ze trzeba by cos przeczyscic no i najchetniej zaczol bym od odmy bo z tego co tu wyczytalem to moge podejzewac ze sie zasyfila troszke i tu jest moje pytanie czy ktos mogl by mi wytlumaczyc a najlepiej podeslac jakies foto jak to zrobic i gdzie ta odma wlasciwie sie znajduje bo niemam zielonego pojecia jak sie do tego zabrac i gdzie3 sukac pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yauheni Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) Walczę z ty tematem, muszę znaleźć wytłumaczenie Powodem czarnego dymu, może być:- Wtryskiwacze -Zasyfiony nie zamykający sie zawór EGR -Nieszczelny uklad Turbo -przepływomierz -Paliwo -Filtr powietrza Ja przypominam sobie taką sytuacje kiedy pierwszy raz mi zadymił Nissan, wiec jechalem trasą przedę mna była cieżarówka, która wyjechała pola, wiec "ogień" i wyprzedzam, a tu nic nie jedzie 3000 tys obrotów i zero przyśpieszenia, a z tyłu kłeby czarnego dymu, jakoś dałem rady wyprzedziłem, stałem na poboczu, zgaśiłem silnik, i odpaliłem śilnik i wszystko OK. Ale od tego momentu dymi mi czarnym przy gazie, CZY TO MOZE BYC uszkodzony PRZEPŁYWOMIERZ?PS. Czy ktos z Warszawy ma 2.2 dci i moze porzycíć przepływomierz dla małego testu?) + z tego co czytałem powodem dymu może być czujnik temperatury Edytowane 30 Kwietnia 2013 przez Yauheni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 A może za dużo miasta a za mało trasy i kiepska ropa????? Zatankować super hiper extra cos tam paliwo polecieć w traskę tak na 2200-2400 obr/min i przeczyścić komin. 200km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALANT_PL Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Witam Także mam problem z kopceniem przy przyspieszaniu, auto posiadam od 5 dni (2.2 Di 126 Km 2003 r. kombi) dziś miałem okazję przejechać się autostradą - jechałem sam i max prędkość do jakiej się rozpędziłem to 160 km/h, do tej prędkości auto rozpędza się normalnie, splanie w normie - trasa ok 6l, miasto ok 7-8l. Mam pytanie do innych posiadaczy 2.2 Di 126 KM - do jakie prędkości udało się wam rozpędzić Primerkę? Dane fabryczne (z wikipedi) to V-max 198 km/h. Czy jest to realne??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 205km/h-seria zegary - GPS 180km/h 215km/h-chip zegary - GPS 185km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.