Gość stachups Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Czy w k10 z 92r jest sonda lambda?? Jesli tak to gdzie sie znajduje?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jasin Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 sorry ale gdzie sie moze znajdowac sonda lambda ??? moze pod fotelem kierowcy ))) - żart w 1,2 jest sonda w 1,0 chyba nie a jest tam gdzie jej miejsce czyli w kolektorze wydechowym pozdrawiam Jasin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Jeśli masz katalizator, to jest. Model bez katalizatora (na przykłąd z salonu w Polsce) - nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stachups Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 A wiecie ile moze kosztować taka sonda?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 od 120 do 360 tak mi mowił koles w auto japan costam takim sklepie ale starą bym mu musiał pokazac ja tam niewymieniam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 A ile przewodow ma u was sonda? I mierzyl ktos na niej kiedys napiecie? U mnie jak sie nagrzeje jest wciaz 0.86 i przy wolnych oborotach jak i wyzszych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 ma tylko 1 zielony kabelek a jakie napiecie to niemam pojecia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 heh u mnie tez jest 1 zielony kabelek. Dziwne to bardzo bo zeby zmierzyc napiecie potrzebne sa dwa. Czyli tu wszystko zalezy od masy.Ech jeszcze troche to na gaz go przerobie, bo przy tym spalaniu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 napięcie do 1 v powinn byc tylko chyba plus p[odlacza sie pod owy kabelek a minus do kasroseri bo to masa:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 no ze do 1V to by sie zgadzalo, ale malo precyzyjne jakies Gdzies wyczytalem ze co 300ms powinna byc zmiana z ok.0.2-0.3V na 0.8V i z powrotem, ale to bylo o silniku z wtryskiem benzyny.A w micrze jest gaznik to jak ma byc? Zmierzylem u siebie i jest non stop osiem z kawalkiem, jedynie po puszczeniu gazu, podczas zmniejszania predkosci obrotowej spada na chwile. 0.8 to chyba jest zbyt bogata mieszanka. Sam nie wiem, szukam czemu autko tyle pali a nie moge znalezc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 odłącz aku na pol godziny moze to cos da przynajmniej komp sterujazcy miesznaka napewno bedzie uruchomiony na nowo:P hmm zajzyj jeszcze tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...46&start=30 i np tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...55&start=45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 heh, przegladalem to forum juz tyle razy . Stoje wiec na punkcie 9-gaznik. A jak gaznik to i sonda lambda . Ale jak dalem do warsztatu to zepsuli mi pompke przyspieszajaca, skasowali kase i dalej wcina. To kombinuje sobie sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 ktos mi jeszcze mowil ze komp strujacy miesznka moze byc w trybieawaryjnym (czy jakos tak) odłaczk aku na 30 min zeby prądu niedostawał i włącz:P moze cos zmieni:P albo odłącz całkowicie sonde;] i bez sondy sproboj pojezdzic :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 no odlaczenie to nic nie dalo, sprawdzalem juz. Bez sondy tez probowalem Napiecie na niej(na sondzie) jest takie samo czy jest kabelek czy nie ma. Sprawdzalem nawet ze do wtyczki komputera dochodzi sygnal z sondy. Jesli wiec wchodzi w tryb awaryjny to z innego powodu. Da sie w micrze jakos kody sprawdzic? Lampki sygnalizacyjnej nie ma, ale jakies zlacze jakby bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 HMMM- gaźnik i sonda??? i komputer??? Coś na moje oko to nie pasuje. Wydaje mi się, że sonda i komp jest montowany do wtrysków. Najprawdopodobniej u Ciebie jest monowtrysk. Sonda analizuje skład spalin- w wyniku pewnych reakcji chemicznych wytwarza sie napięcie od 0V do 1V w zależności od ilości tlenu w spalinach. Jeden jeden kabelek wystarcza żeby to napięcie przesłać do kompa- plus (karoseria jako drugi- minus). komp po przeanalizowaniu danych dobiera skład mieszanki sterując czasem otwarcia wtrysków. Przy prawidłowym składzie mieszanki napięcie powinno wynosić ok. 0,5V, jednak to się ciągle zmienia. Sonda pracuje bez przerwy tylko komputer pobiera sobie dane co ok. 2 sek. Gaznik ma tylko dysze które są ciągle otwarte więc po co komp?; chyba, że to jest jakiś nowocześniejszy gaźnik. Jeżeli masz ciągle takie samo napięcie to na 99,9% sonda umarła i musisz poszukać nowej bo albo popalisz tłoki i uszczelkę pod głowicą , albo będziesz ciągał za autkiem cysternę z paliwem. jest też możliwość, że wtryskiwacz puszcza paliwo ale to raczej mało prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 No wtrysku to nie ma na 99% i jest to gaznik. A co robi ten komputer to nie mam pojecia, na pewno steruje zaplonem. Do ganika dociera 8-10 przewodow wiec cos tam jest sterowane. A napiecie na sondzie jak juz pisalem spada tylko w momencie gdy podgazuje silnik na 4-5 tysiecy obrotow i puszcze gaz. Wtedy na moment spada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 to mozliwe ze to sonda umiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 a wykręcałes ją?? moze wyczyszczenie by cos dało?? (sam nieiwem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 nie bo zastanawialem sie czy jakiejs uszczelki nie ma, zreszta pogoda jest nie tegez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Wydaje mi sie ze skonczylem sprawe sondy lambda - dzieki za pomoc. Jeszcze faza testow na trasie mi zostala - okazalo sie ze sonda jest dobra tylko uszkodzenie bylo w gazniku: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6209 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Odświeżam temat... Po podłączeniu do kompa okazało sie, że naprawdopodobniej mma padniętą sonde. I tu pytanie: czy ktoś orientuje się jaki dokładnie typ sondy jest w K11 1.3 (motor CG13DE)? Na allegro jest kupe ogłoszeń typu "uniwersalna sonda lambda" itp. a ja niestety nie jestem biegły w tym temacie... :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 jaki dokładnie typ sondy jest w K11 1.3 Hmm... może poszukaj w katalogu IC? Stronki dokładnie nie pamiętam ale w googlu na bank się znajdzie. Ja np. u siebie w K11 mam 2 sondy, jedną standardowo w kolektorze i drugą za katalizatorem. Ciekawe jak jest u Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 sprawdź tylko ile przewodów idzie do sondy, będzie pasowała każda z taką samą ilością przewodów, ale jeszcze się stykniemy to sprawdze dokładnie czy sonda jest na 100% walnięta, trzeba będzie się przejechać z podłaczonym laptopem.... u schumiego jest jedna sonda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 http://ekatalog.intercars.com.pl/?start=tree Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Dzięki chłopaki za odp. Zgadza się, u mnie jest jedna, jak chyba we wszystkich przed liftem. KOSA: jakbyś znalazł kiedyś chwilke czasu żebyśmy mogli to sprawdzić, bede bardzo wdzięczny :razz: Zresztą chyba w tej samej dzielnicy nawet mieszkamy (Czechów, mam racje? :wink: ) PS. Sprawdziłem u siebie. Z sondy wychodzą 3 przewody: 1 czarny i 2 białe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.