Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problemy z check engine


Gość MarekB9
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdź czy centralny i zamki dobrze chodzą czy można otworzyć po zamknięciu od wewnątrz, i wyklasuj błąd zobaczysz czy się pojawi znowu, może to było jakieś małe spięcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dynamit75

Witam. Na 100% sterownik zarejestrowal jakas "awarie" (poduszki , ABS, zasilanie ukladu wtryskowego itd.) Trzeba podlaczyc autko pod komputer diagnostuczny i wykasowac pamiec bledow. Rada na pozniej - sprawdzaj bezpieczniki przy wylaczonej stacyjce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz sam wykasować, wszystko jest opisane w dziale ZRÓB TO SAM, a NATS to nie jest to samo co alarm tak na przyszłość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam identyczny problem z checkiem jak zawisza_1410. Czy ktoś ma jakieś sugestie, ta kontrolka doprowadza mnie do pasji. Kod błędu 87. Z góry wieeeelkie dziękuję za podpowiedzi.

 

Witam wszystkich

 

U mnie problemem była wciśnięta pod gniazdo żarówki gąbka do mycia auta. W mrozie oddała wilgoć i gdzieś nie stykała żarówka od stopów, po jej wyjęciu i kilkukrotnym wpięciu/wypięciu żarówki problemu nie ma, nie pali się dziadoska lampka.

Dziękuję za tipy odnośnie diagnostyki spinaczem, zaoszczędziło mi to pare złotych i dużo nerwów u "elektryków".

Swoją drogą nissan troche dziwnie rozwiązał informowanie o bledach zapalającą się kontrolką check engine, gdzie problem tkwi w światłach stopu, ale może mam za małe doświadczenie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość ludzik 1980

Witam. Wczoraj odpalałem auto na lince holowniczej, ponieważ padnięty był rozrusznik. Kiedy odpaliłem na lince to zapaliła się lampka check engine.

rozrusznik naprawiłem czyli wymieniłem szczotki. Po poskładaniu odpaliłem i dalej swieci ta kontrolka. Czy to jest błąd przez rozrusznik i trzeba go wykasować? można samemu jakoś czy trzeba podjechać do mechaniora.

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odczytaj błąd na zworkę, jest opis jak to zrobić w dziale ZRÓB TO SAM na głównej stronie klubu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość dzienciol1

Witam

Dziś po raz pierwszy trafiłem na to forum (jak trwoga to do....), ale do tej pory moje autko działało bez problemów a dziś no cóż :(

Proszę pomóżcie mi jakie mogą być przyczyny awarii: Auto odpala pracuje równo po jakichś 5 - 10 sekundach zapala się lampka chek, obroty rosną do ok 1200, absolutny brak mocy. Wcześniej zdarzyło się kilkakrotnie (3 lub 4)razy podczas jazdy zawsze po najechaniu na jakąś nierówność, i po małym wstrząsem. Dziś też objawy wystąpiły po przejechaniu przejazdu kolejowego wcale niespecjalnie szybko czy coś w tym rodzaju. Zazwyczaj wystarczało że zgasiłem sinik i ponownie odpaliłem i było ok. dziś kompletna klapa.

Moje pytanie brzmi czy coś mogę sam sprawdzić?

Ewentualnie jakie mogą być przyczyny?

Względnie na jakie koszta mam się przygotować (mniej więcej)

Samochód to Nissan Primera 2,0 TD rok 1999r P11

Z góry wielkie dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzienciol nie TY pierwszy i ostatni masz takie problemy. Czy cos mozesz zrobic?. Mozesz. Przede wszystkim odczytac bledy.Jak odczytac. W dziale Primera od p10 do p11.144 jest Faq dla silnika cd20 diesel. I tam jest link kody bledow z opisem autodiagnostyki. Jak zrobsz odczyt bledow to bedziemy dalej dumac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam wszystkich tez mam problem z check engine tylko ze u mnie po podlaczeniu pod komputer pokazuje ze czujnik polozenia walu jest do nieczego.Zostal wiec wymieniony ale to nic nie dalo kontrolka nadal sie swieci a ja nadal mam problem z utrata mocy,odpalaniem jezeli stoi dluzej niz jeden dzien a takze z obrotami poza tym czasami sie poprostu blokuje i pomimo wcisniecia pedalu gazu do deski zupelnie nie reaguje a nagle po chwili sie odcina i rozpedza sie dalej nie wiem co to moze byc zupelnie jak i mechanik ktory probowal je naprawic.Jezeli ktos ma jakie kolwiek pojecie co to moze byc prosze o odpisanie na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość blackdogwwl

Witam raz jeszcze!

Myślę, że mój problem będzie w odpowiednim dziale ;) Więc tak. Posiadam swoją Primerkę od 6 lat model P11 Traveller 1.8 z 2000r. Niedawno wyskoczył mi błąd check engine. Pojechałem na diagnostykę i wyszedł mi błąd: P0420 B1. Z tego co się wyczytałem jest do wymiany katalizator. Mam pytanie gdzie można taki katalizator kupić w miarę tanio :rolleyes2: Albo raczej gdzie można wybebeszyć go i wstawić coś innego? Bo mechanik mi mówił, że takie rzeczy też się robi ;) Dzięki z góry za podpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

A ja mam taki problem przekręcam kluczyk kontrolka mruga, zapalam auto to gaśnie. Nie włącza się podczas jazdy. Kiedy przekręcam kluczyk to cały czas mruga jeśli mi rozrusznik nie zakręci tylko da taki (nie wiem jak to napisać)"ryk" to kontrolka nie mruga tylko normalnie świeci a po zapaleniu gaśnie. Kiedy auto zgaszę i wyciągnę kluczy ze stacyjki i ponownie uruchomię zapłon to dalej mruga sytuacja powtarza się za każdym razem. Jeszcze nie byłem na komputerze tak że nie bić, że nie podaję nr błędu. Chce się dowiedzieć czy ktoś tak miał? może to przez lpg? Ktoś mi mówił że on też tak miał przy innym modelu i że to nie jest jakiś poważny błąd ale nie wiem czy napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w benzynie, ale w dieslu miałem tak gdy we filtrze paliwa zebrała się woda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

:( wiem, że temat nie występuje po raz pierwszy przeczytałem wszystkie wiadomości z forum ale, nie znalazłem jednego wytłumaczenia (pewnie jest ich po prostu co najmniej kilka) po drugie wydaje mi się że mój problem jest trochę inny.

dzisiaj zapaliła się lampka check, smochód od razu zwariował:

- moc 10% mocy porzedniej

- nie działa klima

- wyższe obroty silnika

Kiedy wyłączyłem i ponownie włączyłem silnik po 2h lampka nie paliła się ale

kiedy dodałem gazu do mniej więcej 2tys obr znów świeci i znów nie ma mocy.

Do ASO wolałbym się nie wybierać tym bardziej że jest koniec miesiąca i z gotówką krucho.

Poradźcie coś ze mnie żaden mechanik ale mam kolegę, mechanik złota rączka, ale Primery nie naprawiał.

Jeżeli się powtarzam proszę o dokładnego linka z przekierowaniem z góry dzięki

 

 

--ja bym zaczął od sprawdzenia na komputerze czy pracuja prawidłowo sondy i przepływomierz ale wydaje mi sie to na inna usterke ale bez sprawdzenia tak jak napisalem nie wiem czy dalej jest sens szukac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

 

Jestem nowy na forum a takze nowym uzytkownikiem primery 1,6gx '98r. Zauwazylem wiele zapytan odnosnie "check engine" i utraty mocy i wg mojej skromnej wiedzy pierwsza czynnoscia, ktora rekomenduje nissan w instrukcji obslugi, jest otwarcie zaworu na spodzie pompy paliwa i wydrenowanie calej wody ze srodka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

W mojej WP11.144 SR20DE z 2001 roku zapalił się check, próbowałem metody na zworkę ale nie działa, druga z naciskaniem gazu też nie działa. Może źle podłączyłem zworkę?

15zilog.jpg

na zapłonie pali mi sie check, ładowanie i olej co może być nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam ten problem teraz w mroźne dni, podczas rozruchu zapala sie check eng..Jak sie silnik nagrzeje kasuję błąd spinaczem w kostce diagnostycznej i jest ok. do nastepnego dnia. Mogę jeździć cały dzięń gasić i zapalać i kontrolka się nie zapala.

Jak jest ciut powyżej zera i całe lato ten problem nie występuje.Z migania kontrolki odczytuję błąd 18 i 25 czyli elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość jarkos30

Witam , panowie mam problem z primerą P11 model po lifcie benzyna 1,8 na stałe pali się czek po ujechaniu kilkunast km. zaczynają się problemy z obrotami które spadają co jakiś czas dozera na tarczy obrotomierza mimo że sam silnik wchodzi na obroty , to znaczy słychać jego pracę ale smochód traci moc i prędkość gaśnie za trzecim czwartem razem silnik daje się uruchomić ale potem znów te same problemy po ostygnięciu samochód znów zrobi kilkanaście km.Wymienione świece filtr paliwa sprawdzony filtr powietrza , na warsztacie mechanik sobie nie poradził . Na diagnostyce wyskakuje błąd czujnika wału i rozrządu , wymieniać czujniki czy winien jest rozrząd w tym modelu z łańcuchem jak go sprawdzić ? Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...