DINO Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 sprawdź czy centralny i zamki dobrze chodzą czy można otworzyć po zamknięciu od wewnątrz, i wyklasuj błąd zobaczysz czy się pojawi znowu, może to było jakieś małe spięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraszymon Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Centralny ok , zamyka i otwiera , kierunki świecą normalnie przy zamykaniu i otwieraniu . Nie wiem czy mogę wykasować błąd i jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dynamit75 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam. Na 100% sterownik zarejestrowal jakas "awarie" (poduszki , ABS, zasilanie ukladu wtryskowego itd.) Trzeba podlaczyc autko pod komputer diagnostuczny i wykasowac pamiec bledow. Rada na pozniej - sprawdzaj bezpieczniki przy wylaczonej stacyjce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraszymon Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Panowie czy sam mogę skasować lub czy mogę z tym jeździć zanim znajdę elektryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 możesz sam wykasować, wszystko jest opisane w dziale ZRÓB TO SAM, a NATS to nie jest to samo co alarm tak na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraszymon Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Dzięki panowie za szybką pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tofik79 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Witam wszystkich, mam identyczny problem z checkiem jak zawisza_1410. Czy ktoś ma jakieś sugestie, ta kontrolka doprowadza mnie do pasji. Kod błędu 87. Z góry wieeeelkie dziękuję za podpowiedzi. Witam wszystkich U mnie problemem była wciśnięta pod gniazdo żarówki gąbka do mycia auta. W mrozie oddała wilgoć i gdzieś nie stykała żarówka od stopów, po jej wyjęciu i kilkukrotnym wpięciu/wypięciu żarówki problemu nie ma, nie pali się dziadoska lampka. Dziękuję za tipy odnośnie diagnostyki spinaczem, zaoszczędziło mi to pare złotych i dużo nerwów u "elektryków". Swoją drogą nissan troche dziwnie rozwiązał informowanie o bledach zapalającą się kontrolką check engine, gdzie problem tkwi w światłach stopu, ale może mam za małe doświadczenie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ludzik 1980 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witam. Wczoraj odpalałem auto na lince holowniczej, ponieważ padnięty był rozrusznik. Kiedy odpaliłem na lince to zapaliła się lampka check engine. rozrusznik naprawiłem czyli wymieniłem szczotki. Po poskładaniu odpaliłem i dalej swieci ta kontrolka. Czy to jest błąd przez rozrusznik i trzeba go wykasować? można samemu jakoś czy trzeba podjechać do mechaniora. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 odczytaj błąd na zworkę, jest opis jak to zrobić w dziale ZRÓB TO SAM na głównej stronie klubu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzienciol1 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam Dziś po raz pierwszy trafiłem na to forum (jak trwoga to do....), ale do tej pory moje autko działało bez problemów a dziś no cóż Proszę pomóżcie mi jakie mogą być przyczyny awarii: Auto odpala pracuje równo po jakichś 5 - 10 sekundach zapala się lampka chek, obroty rosną do ok 1200, absolutny brak mocy. Wcześniej zdarzyło się kilkakrotnie (3 lub 4)razy podczas jazdy zawsze po najechaniu na jakąś nierówność, i po małym wstrząsem. Dziś też objawy wystąpiły po przejechaniu przejazdu kolejowego wcale niespecjalnie szybko czy coś w tym rodzaju. Zazwyczaj wystarczało że zgasiłem sinik i ponownie odpaliłem i było ok. dziś kompletna klapa. Moje pytanie brzmi czy coś mogę sam sprawdzić? Ewentualnie jakie mogą być przyczyny? Względnie na jakie koszta mam się przygotować (mniej więcej) Samochód to Nissan Primera 2,0 TD rok 1999r P11 Z góry wielkie dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Dzienciol nie TY pierwszy i ostatni masz takie problemy. Czy cos mozesz zrobic?. Mozesz. Przede wszystkim odczytac bledy.Jak odczytac. W dziale Primera od p10 do p11.144 jest Faq dla silnika cd20 diesel. I tam jest link kody bledow z opisem autodiagnostyki. Jak zrobsz odczyt bledow to bedziemy dalej dumac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wlodi Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 witam wszystkich tez mam problem z check engine tylko ze u mnie po podlaczeniu pod komputer pokazuje ze czujnik polozenia walu jest do nieczego.Zostal wiec wymieniony ale to nic nie dalo kontrolka nadal sie swieci a ja nadal mam problem z utrata mocy,odpalaniem jezeli stoi dluzej niz jeden dzien a takze z obrotami poza tym czasami sie poprostu blokuje i pomimo wcisniecia pedalu gazu do deski zupelnie nie reaguje a nagle po chwili sie odcina i rozpedza sie dalej nie wiem co to moze byc zupelnie jak i mechanik ktory probowal je naprawic.Jezeli ktos ma jakie kolwiek pojecie co to moze byc prosze o odpisanie na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blackdogwwl Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam raz jeszcze! Myślę, że mój problem będzie w odpowiednim dziale Więc tak. Posiadam swoją Primerkę od 6 lat model P11 Traveller 1.8 z 2000r. Niedawno wyskoczył mi błąd check engine. Pojechałem na diagnostykę i wyszedł mi błąd: P0420 B1. Z tego co się wyczytałem jest do wymiany katalizator. Mam pytanie gdzie można taki katalizator kupić w miarę tanio Albo raczej gdzie można wybebeszyć go i wstawić coś innego? Bo mechanik mi mówił, że takie rzeczy też się robi Dzięki z góry za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popas Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Witam, A ja mam taki problem przekręcam kluczyk kontrolka mruga, zapalam auto to gaśnie. Nie włącza się podczas jazdy. Kiedy przekręcam kluczyk to cały czas mruga jeśli mi rozrusznik nie zakręci tylko da taki (nie wiem jak to napisać)"ryk" to kontrolka nie mruga tylko normalnie świeci a po zapaleniu gaśnie. Kiedy auto zgaszę i wyciągnę kluczy ze stacyjki i ponownie uruchomię zapłon to dalej mruga sytuacja powtarza się za każdym razem. Jeszcze nie byłem na komputerze tak że nie bić, że nie podaję nr błędu. Chce się dowiedzieć czy ktoś tak miał? może to przez lpg? Ktoś mi mówił że on też tak miał przy innym modelu i że to nie jest jakiś poważny błąd ale nie wiem czy napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 nie wiem jak w benzynie, ale w dieslu miałem tak gdy we filtrze paliwa zebrała się woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 wiem, że temat nie występuje po raz pierwszy przeczytałem wszystkie wiadomości z forum ale, nie znalazłem jednego wytłumaczenia (pewnie jest ich po prostu co najmniej kilka) po drugie wydaje mi się że mój problem jest trochę inny. dzisiaj zapaliła się lampka check, smochód od razu zwariował: - moc 10% mocy porzedniej - nie działa klima - wyższe obroty silnika Kiedy wyłączyłem i ponownie włączyłem silnik po 2h lampka nie paliła się ale kiedy dodałem gazu do mniej więcej 2tys obr znów świeci i znów nie ma mocy. Do ASO wolałbym się nie wybierać tym bardziej że jest koniec miesiąca i z gotówką krucho. Poradźcie coś ze mnie żaden mechanik ale mam kolegę, mechanik złota rączka, ale Primery nie naprawiał. Jeżeli się powtarzam proszę o dokładnego linka z przekierowaniem z góry dzięki --ja bym zaczął od sprawdzenia na komputerze czy pracuja prawidłowo sondy i przepływomierz ale wydaje mi sie to na inna usterke ale bez sprawdzenia tak jak napisalem nie wiem czy dalej jest sens szukac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 od 26 maja 2005 to pewnie już sprawa nie aktualna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość corenick Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Witam. Jestem nowy na forum a takze nowym uzytkownikiem primery 1,6gx '98r. Zauwazylem wiele zapytan odnosnie "check engine" i utraty mocy i wg mojej skromnej wiedzy pierwsza czynnoscia, ktora rekomenduje nissan w instrukcji obslugi, jest otwarcie zaworu na spodzie pompy paliwa i wydrenowanie calej wody ze srodka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 W mojej WP11.144 SR20DE z 2001 roku zapalił się check, próbowałem metody na zworkę ale nie działa, druga z naciskaniem gazu też nie działa. Może źle podłączyłem zworkę? na zapłonie pali mi sie check, ładowanie i olej co może być nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek0203 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Mam ten problem teraz w mroźne dni, podczas rozruchu zapala sie check eng..Jak sie silnik nagrzeje kasuję błąd spinaczem w kostce diagnostycznej i jest ok. do nastepnego dnia. Mogę jeździć cały dzięń gasić i zapalać i kontrolka się nie zapala. Jak jest ciut powyżej zera i całe lato ten problem nie występuje.Z migania kontrolki odczytuję błąd 18 i 25 czyli elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkos30 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Witam , panowie mam problem z primerą P11 model po lifcie benzyna 1,8 na stałe pali się czek po ujechaniu kilkunast km. zaczynają się problemy z obrotami które spadają co jakiś czas dozera na tarczy obrotomierza mimo że sam silnik wchodzi na obroty , to znaczy słychać jego pracę ale smochód traci moc i prędkość gaśnie za trzecim czwartem razem silnik daje się uruchomić ale potem znów te same problemy po ostygnięciu samochód znów zrobi kilkanaście km.Wymienione świece filtr paliwa sprawdzony filtr powietrza , na warsztacie mechanik sobie nie poradził . Na diagnostyce wyskakuje błąd czujnika wału i rozrządu , wymieniać czujniki czy winien jest rozrząd w tym modelu z łańcuchem jak go sprawdzić ? Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.