hot_rider Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 to konkretnie to jakies no name i nie bral bym tego...jak już kupować to cos lepszego : exedy/act bądź inne markowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek marzec Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Racja. Szukałem w nocy ACT i to mi wyskoczyło. Nie zwróciłem uwagi, że to nie tej firmy. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Do mnie rano dotarł taki zestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Do mnie rano dotarł taki zestaw Witaj. Jaki koszt takiego zestawu i gdzie najlepiej zamówić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Ja w uk dałem 490 funtów czyli około 2500 zł za komplet sprzęgła i dwumas. Ebay.co.uk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Ja w uk dałem 490 funtów czyli około 2500 zł za komplet sprzęgła i dwumas. Ebay.co.uk Ok, dzięki. Daj znać po montażu - jak się ten zestaw sprawuje itd.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 W pl będę około 15 sierpnia wiec jeszcze trochę zanim założę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 (edytowane) Na torze zwykle sprzęgło daje rade ja u siebie mam exedy zamiennik nie zadne Stage1 i zero problemów. ..Na tor za to porzadne klocki hamilcowe trzeba dac i tłusty olej jak nie ma sie chlodnicy oleju. Tłusty to jedyny słuszny Motul 20w60... Edytowane 8 Lipca 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Ebc redstuff plus stalowy oplot hel u mnie wjedzie bo teraz mam redstuff na tyle ale na przodzie jakieś gówno od trw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek2 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Witam. W moim nissanie ostatnio zaczęło ślizgać się sprzęgło. W postach została poruszona regeneracja sprzęgieł. Może się ktoś wypowiedzieć na ten temat? Szukałem sporo w internecie i jak można się domyślić, z jednej strony firmy, które wykonują takie usługi, zachwalają pod niebo rozwiązanie, z drugiej, że nasze auta (dość mocne) nie powinny być w ten sposób naprawiane. Czy może któryś z Was zna namiar na warsztat, który zajmuje się takimi sprawami, najlepiej z województwa łódzkiego (ewentualnie bliskie wielkopolskie np. Kalisz). Dzwoniłem do firmy Rem-Mot z Łodzi, jednak Pan powiedział, że już się tym nie zajmują. Również zadzwoniłem do firmy AVANTI (na stronie było napisane, że wykonują to w Sieradzu, ale jednak nie) z Kielc, Pan powiedział że: Regenerują, usługa trwa ok. trzech godzin, robią to od ręki, można im to zawieźć lub wysłać. Koszt takiej usługi to odpowiednio: 150zł zmiana okładzin, 100zł regeneracja docisku, coś tam jeszcze 50zł itd., czyli generalnie, wpierw trzeba je wyciągnąć i pooglądać. Nie ukrywam, że w porównaniu do ceny nowego sprzęgła oferta jest kusząca. Chciałbym, żeby cała wymiana była dość sprawna (nie chcę, żeby po wyciągnięciu sprzęgła z samochodu, wisiał on na podnośniku 2 tygodnie i czekał na zregenerowaną część), bo jak widać pogoda sprzyja kabrioletom;] Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Takie same ceny jak w stolicy Ja przy regeneracji stosuje okładziny wzmocnione kevlarem, koszt jak powyżej ale przynajmniej wiadomo że jak ktoś lubi strzelać ze sprzęgła to nie zerwie okładziny... Trzeba mieć na uwadze że nie każde sprzęgło nadaje się do regeneracji zależy to od stanu docisku - czy nie ma zbyt głebokich wrzerów, nie jest przegrzany i czy nie ma wytartego słoneczka w miejscu styku z łożyskiem oporowym no i czy tarcza nie ma luzów na wieloklinie i czy sprężyny nie są sklepane i pobcierane po bokach. Jak ktoś chce nowe sprzęgło kupić to broń cię panie boże VALEO !!! Pracuje ciężko i przenosi znacznie mniej mocy, do tego błyskawicznie siada w nich słoneczko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mycek Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) - Edytowane 21 Lutego 2017 przez Mycek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Dodam jeszcze ze smierdzi mocno takie sprzeglo kevlarowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 broń cię panie boże VALEO !!! +1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yorb Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Cześć, Dziś odebrałem swoją Ztke i jedna rzecz mnie martwi. Pedał sprzęgła. A działa on dokładniej jak w tym filmiku. W skrócie, pierwszych kilka centymetrów po wciśnięciu nie stawia prawie oporu, Później zaczyna się miejsce gdzie sprzęgło 'łapie', też nie jest to duży odcinek. I tak mniej więcej od połowy aż do podłogi jest już ta martwa strefa. Ogólnie sprzęgło chodzi ciężko, łapie na samej górze i to gdzieś na odciunku 1/4 całego ruchu sprzęgłem. No i ten początkowy luz też dziwny. Mimo to pedał zawsze wraca na swoją pozycję. Samo sprzęgło też się nie 'ślizga' więc jest raczej ok. Da się to jakoś wyregulować ? Edytowane 25 Lutego 2017 przez Yorb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Panowie mam pytanie! Ile wynosi grubość nowej tarczy sprzęgłowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Zależy od firmy między 8,2 a 8,5mm Minimum dla tarczy to moim zdaniem 7mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) Zależy od firmy między 8,2 a 8,5mm Minimum dla tarczy to moim zdaniem 7mm Mam 6 mm Na dodatek miałem bardzo miłą niespodziankę po zdjęciu skrzyni... Komplet Exedy z lekkim kołem. Jakiś żabojad jednak coś zainwestował Wszystko poszło do sprawdzonego warsztatu na sprawdzenie i obicie tarczy kevlarem, do tego nowe łożysko koyo już idzie... Będzie się działo Edit: Jedziemy z koksem! Dziś odebrałem komplet od majstra po regeneracji. Do tego przy okazji zważyłem koło zamachowe.. 6.4 kg przy wolnossaku W weekend walczymy ze składaniem Edytowane 16 Marca 2017 przez filipm87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Filipm to jest exedy 250mm? Jak Twoje odczucia z jego używania? Ciężko chodzi? Dobre do jazdy na codzień po miescie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Ja mam takie Exedy, w mieście super - jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Wyglada na kolo Z1 motorsports, nie myle sie? Tez chce takie kupic i Coobcio mowi ze sprzeglo i docisk z DE bedzie ok nawet na tor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Okazało się że już miałem Exedy na pokładzie tylko żabojad na pół sprzęgle jeździł do tego w komplecie lekkie koło zamachowe 6.4 kg! Tarcza została obita kevlarem i reszta spasowana do kupy. Bardzo przyjemniej się jeździ na takim zestawie. Na duży plus czucie. Pedał jest dość twardy ale ładnie sprężysty Jeśli chodzi o różnice to mnie lepiej nie pytać bo kupiłem już z taką niespodzianką tylko że tarcza była zjechana i aż dziw że u mniej rok jeszcze wytrzymała Wyglada na kolo Z1 motorsports, nie myle sie? Tez chce takie kupic i Coobcio mowi ze sprzeglo i docisk z DE bedzie ok nawet na tor. Oglądałem z każdej strony zamach i żadnych napisów więc jak dla mnie NoName, aczkolwiek bardzo solidnie wykonane. Waga 6.4 kg to bardziej pod turbo Zetki się nadaję. Tak przynajmniej Coobcio pisał. Ale wskazówka obrotomierza zapierdziela po blacie aż miło. Tylko czasem jeszcze nie trafię w obroty przy redukcji z międzygazem Edytowane 22 Marca 2017 przez filipm87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 https://www.z1motorsports.com/z1-products/z1-motorsports/z1-350z-g35-lightweight-flywheel-p-2403.html Tylko ze moze to stara wersja co ty masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Jakubie350 spróbuj wymienić płyn w układzie sprzęgła, pamiętaj do niego leje się DOT3. A co się stanie po zalaniu DOT 4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Jak pompka slaba to i tak nic jej nie pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.