Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Wymiana oleju


Gość kefir0909
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja widziałem, brud, syf i malaria, ale trudno tu stwierdzić ile jest podrób na rynku, to samo tyczy się mobila.

skąd ta opinia? ludzie z motorsportu polecają milersa i sam właśnie go zalałem i póki co trzyma wyzsze ciśnienie , jeszcze sprawdzę temp. przy upalaniu

 

kujawski najlepszy

https://www.youtube.com/watch?v=e9i0CdVBuZs

Widzę że wybor padł na millers a gratuluję będziesz zadowolony mojemu tacie leje do starej kia ee10w40 millersa i dzięki jego dobremu smarowania jeżdżąc na 1,2-4 litra ( miesci sie 4,3,) w silniku (zapomniał sprawdzać i dolweac) auto nadal daje rade : ) mimo że mu aż zawory stukaly Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę się podzielić obserwacją na temat millers vs mobil oba o lepkości 5w50

 

millers trzyma wyższe ciśnienie 

trudniej jest dogrzać millersa*

nawet przy upalaniu temp w misce nie przekracza 80 stopni w mobilu było to 90 stopni

 

* przy czym millersa testuję ze zmianą w postaci wiekszej michy olejowej greddy  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę się podzielić obserwacją na temat millers vs mobil oba o lepkości 5w50

 

millers trzyma wyższe ciśnienie

trudniej jest dogrzać millersa*

nawet przy upalaniu temp w misce nie przekracza 80 stopni w mobilu było to 90 stopni

 

* przy czym millersa testuję ze zmianą w postaci wiekszej michy olejowej greddy

Dzięki hot za uwagę nie wiem jak u Ciebie kwestia spalania oleju czy pali go niezauwazalnie mało czy trochę więce. Jeśli więcej to daj znać czy spalanie się zmniejszylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę się podzielić obserwacją na temat millers vs mobil oba o lepkości 5w50

 

millers trzyma wyższe ciśnienie 

trudniej jest dogrzać millersa*

nawet przy upalaniu temp w misce nie przekracza 80 stopni w mobilu było to 90 stopni

 

* przy czym millersa testuję ze zmianą w postaci wiekszej michy olejowej greddy  

wszystkie roznice sa spowodowane zmiana miski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o ile jest wieksza od seryjnej? Wiecej oleju, wiec trudniej dogrzac i trudniej przegrzac. Moga byc minimalne roznice na korzysc millersa ale to rzedu 2-3 stopnie a nie 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 Jeśli więcej to daj znać czy spalanie się zmniejszylo 

nigdy nie paliła oleju...w sumie rocznie robie poniżej 5 tys.km wiec nie ma kiedy nawet spalić :devil:

 

 

A o ile jest wieksza od seryjnej

ja wiem, może 0,5l. większa tak na oko, myślę  że sam olej robi tu robotę a nie miska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

0c2aa2ab58cd.jpg

 

Ze względu na brak millersa 5w50 na zimę w petrostar na bielanach polecili mi xado 5w50 zachwalali że cud miód a że za***iscie że 100% PAO z jakiegoś szelfu i że w Holandii robią ja się trochę boję (wiem skoro mam obawy to po co ryzykuje) nie zależało mi na oszczędności ale zaleje sprawdzimy osobiście podobna historia była z Mitasu 5w50 platinum PAO żadnych super pozytywów w jego przypadku a miał być niedoscigniony : D - olej jak olej był

 

Macie z Tym Xado jakieś doświadczenia dajcie znać prosze

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę się podzielić obserwacją na temat millers vs mobil oba o lepkości 5w50

 

millers trzyma wyższe ciśnienie 

trudniej jest dogrzać millersa*

nawet przy upalaniu temp w misce nie przekracza 80 stopni w mobilu było to 90 stopni

 

* przy czym millersa testuję ze zmianą w postaci wiekszej michy olejowej greddy  

to właśnie jest ta różnica - micha :D

Aluminiowa Greddy pojemnosc od 0,5 do 1 litra wieksza w dodatku lepiej odporwadzająca ciepło...

 

Millers na zimno ma mniejsze ciśnienie czyli jest rzadszy a na ciepło takie same jak Mobil1 czyli Millers to takie bardziej 0w50 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz jeśli ich używasz ( k&n) musisz patrzeć żeby były made in USA trafił do mnie kiedyś mexico i miał całkiem inna konstrukcje (oryginalny) ale nie miał zaworu zwrotnego i był z cieńsze blaszki + ta górna nakrętka była bardzo zaokrąglone że ciężko było by ją kluczem odkręcić

 

Teraz mam ból tyłka że kupiłem xado bo jest gorszy na papierze znacznie w szczególności na zimnym tylko TBN ma godne

Tym razem na kolejne lato zaleje millersa 5w50 a nie 10w60 bo jeżdżę jak dziewczynka ostatnio więc będę miał porównanie którego więcej schodzi i na którym równiej i ciszej pracuje

 

Millersa 10w60 na 6,8k dodałem 1,7/8 litra przy czym zawsze na pełnym stanie i w dniu wymiany pełny stan więc śmiga chyba ładnie

No wstyd ale mam lekkie pocenie z uszczelek pokryw zawodowych:x mam uszczelki OEM a nie ma kiedy wymienić

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas nie miałem problemu z tymi filtrami ale jak teraz mówisz to zwrócę na to uwagę. Teraz chyba mam jakiś inny bo Coobcio wstawial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Przeczytałem kilka stron i jeszcze mniej wiem niż przed czytaniem. 

 

vq35de 220tys km , zalany 5w40 penrite hpr5, od wymiany do wymiany bierze 1l,  na co mogę zmienić ?? penrite niedostępny jak narazie w pl. 

a teraz muszę właśnie dolać ten 1l i nie wiem co .... 

ps. jeżdżę normalnie. 

Edytowane przez neromax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bym chetnie sie dowiedzial konkretnie odnosnie oleju,bo musze teraz wymienic i dotychczas zalewalem LiquMolly 10W40,bo poprzedni wlasciciel uzywal polsyntetyku i taki tez Ja stosuje od paru lat.Roznie tu pisza rozni ludzie,kupilem plukanke LiquMolly i zastanawiam sie czy dalej lac polsyntety czy przejsc na syntetyk moja obawa to czy oby napewno to dobry pomysl skoro Ja sam stosuje 10W40 od 5 lat i nie wiem ile czasu lal poprzedni wlasciciel,przebieg mam 103k mil?

Moze ktos tu sie konkretnie wypowiedziec?

Jezdze roznie ale napewno nie do odcinki.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bierze Ci olej ? Rozumiem że gdybym zmienił z 5w40 na 10W40 lub 60 to nie będzie łykał oleju ?? 

 

To zależy czy Ci się poci czy to spala. Ogólnie, tym większa gęstość oleju tym będzie wyciekać go mniej - ale to takie januszowe podejście do sprawy, często spotykane na forach pasatów.

 

Lepszą opcją jest poradzenie sobie z poceniem silnika i przystanie na to, że np. revup bierze olej - była afera dotycząca tego tematu, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...