Sygma Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 To nie jest konstrukcja Renaulta... i z tym goownem nie przesadzaj. Jeszcze nie ma silnika a już znafcy go oceniają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 a czyja? w Hiszpanii auto robione i naprawdę kryzys widać w materiałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Oficjalnie jest to konstrukcja wspólna Nissan-Renault.... a praktycznie podobnie jak 2.5 w Navce czy 2.0 w Nissanach, Renaultach i Oplach Vivaro to konstrukcja Nissana a CR III generacji od Renault'a Na pewno ten silnik nie ma nic wspólnego z poprzednim silnikiem 3.0 V6 występującym w Renault, Oplach i Saabach. Tamten to był silnik Isuzu. w Hiszpanii auto robione i naprawdę kryzys widać w materiałach Pamiętaj, że to nie jest luxusowy SUV (bo za takiego musiał byś zapłacić 4x więcej) a roboczy pikap... tyle, że ciut bardziej ucywilizowany. To jest problem wielu ludzi którzy kupili Navarę oczekując od niej (za około 140k pln) mega materiałów wykończenia, komfortu i luxusu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 a czyja? w Hiszpanii auto robione i naprawdę kryzys widać w materiałach. Wiesz, równie dobrze można tak powiedzieć o samym modelu Navara, bo to w 45% reno Powiem szczerze, że chyba lepiej już by było, żeby Nissan splajtował z dobrą renomą, niż żeby żabojady go wykupiły i po prostu spieprzyły. Ja ogólnie jestem ogromnym przeciwnikiem paktu reno-Nissan Ale do rzeczy: 2.5 dci też jest francuzem, to wobec tego rzekomo też jest gównem. Czy na pewno? Widać cwaniaczki z nad Sekwany czasem złożą coś do kupy. Skąd więc wiadomo, że 3.0 niewypałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ale do rzeczy: 2.5 dci też jest francuzem, to wobec tego rzekomo też jest gównem Ten w Navarze nie ma nic wspólnego z 2.5dCi z Renault'ów. Wystarczy porównać rozrząd. Wiesz, równie dobrze można tak powiedzieć o samym modelu Navara, bo to w 45% reno No to wymień choć kilka elementów (nie mówie o 45%) Navary jakie można znaleźć w jakimkolwiek Renault. Skąd więc wiadomo, że 3.0 niewypałem? urban legend... pojedynczych znafcuf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Kolego Rover też przez pewien czas należał do BMW i nie znajdziesz tam żadnych części tej marki ( nawet rozrządu ). Jak ktoś przejmuje jakiś koncern samochodowy to nie ładuje tam odrazu swoich części, ale przekazuje swoje poglądy. I tak powstaje francuski nissan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ten w Navarze nie ma nic wspólnego z 2.5dCi z Renault'ów. Wystarczy porównać rozrząd. Przyjacielu, przecież to jest konstrukcja wykonana na podstawie reno. Odkąd Francuzi posiadają jakiekolwiek akcje Nissan, odtąd montuje się w nich wszystkie diesle i i dużą część benzyniaków konstrukcji reno. Co z tego, że różną się rozrządem, jeśli projekt należy do francuskich inżynierów, a części również nie są japońskie? No to wymień choć kilka elementów (nie mówię o 45%) Navary jakie można znaleźć w jakimkolwiek Renault. Nie spodziewałem się, że dorosłemu człowiekowi i fanowi marki będe musiał tłumaczyć takie rzeczy Nie chodziło mi o ilość konkretnych, francuskich podzespołów w Navarze. Nie od dziś wiadomo, że reno to posiadacz 45% akcji Nissan. Navara, to raczej właśnie Nissan. urban legend... pojedynczych znafcuf ehe Co to wniosło do tematu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Przyjacielu, przecież to jest konstrukcja wykonana na podstawie reno Możesz to jakoś merytorycznie uzasadnić ? Nie spodziewałem się, że dorosłemu człowiekowi i fanowi marki będe musiał tłumaczyć takie rzeczy Nie chodziło mi o ilość konkretnych, francuskich podzespołów w Navarze. Nie od dziś wiadomo, że reno to posiadacz 45% akcji Nissan. Navara, to raczej właśnie Nissan. To chyba Ty do końca nie rozumiesz lub nie potrafisz przekazać to co głowa pomyślała.... Co innego mieć gdzieś udziały a co innego korzystać z tych samych elementów jak np. w koncernie VAG gdzie takie same elementy są w Audi, VW, Seacie i Skodzie. ehe Co to wniosło do tematu? oddało klimat tych, którzy wydają opinie że coś jest słabe... zanim się to pojawi na rynku Z takimi powtarzanymi głupio opiniami to na WP lub na ONET poproszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Kolego Rover też przez pewien czas należał do BMW i nie znajdziesz tam żadnych części tej marki ( nawet rozrządu ). Jak ktoś przejmuje jakiś koncern samochodowy to nie ładuje tam odrazu swoich części, ale przekazuje swoje poglądy. I tak powstaje francuski nissan. O, z tym się do końca nie zgodzę Przecież silniki diesla w Nissan, to właśnie konstrukcje Renault. Nie identyczne, ale bardzo podobne. (patrz post wyżej). Kolejna rzecz: design nowych Nissan, jest typowo francuski, nietypowe dla Japończyków kształty znamy przecież z reno (przykład- Tiida i megane). Na deserek: ogromny wzrost awaryjności i to poważnych podzespołów, co NIGDY się nie zdarzało w żadnych Nissan przed paktem z reno- znamy to z każdych modeli tej francuskiej marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Przecież silniki diesla w Nissan, to właśnie konstrukcje Renault. Nie identyczne, ale bardzo podobne. uzasadnij to na konkretnym przykładzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Możesz to jakoś merytorycznie uzasadnić ? "Silnik wysokoprężny 1,6 dCi powstał, aby spełniać coraz ostrzejsze normy czystości spalin. Ma on zastąpić znany z modeli Renault i Nissana motor 1,9 dCi. Dzięki nowym technologiom mimo mniejszej pojemności udało się zachować osiągi poprzednika i jednocześnie zmniejszyć emisję zanieczyszczeń i zapotrzebowanie na paliwo. Nowy silnik produkuje 130 KM, czyli tyle samo co 1,9 dCi w chwili obecnej, ale emituje mniej dwutlenku węgla (o 30 g/km) i zużywa o blisko 20% mniej paliwa. Nowy motor będzie montowany w Renault w samochodach osobowych z segmentu C (zwłaszcza w rodzinie Megane), segmentu D (Laguna) oraz w samochodach dostawczych. W Nissanie zobaczymy go w Nocie i Qashqaiu." - takich artykułów jest multum, nie tylko związanych z tymi, konkretnymi jednostkami. MHM, nowe technologie Wysilony silnik = złomowanie po 150 tys km To chyba Ty do końca nie rozumiesz lub nie potrafisz przekazać to co głowa pomyślała.... Co innego mieć gdzieś udziały a co innego korzystać z tych samych elementów jak np. w koncernie VAG gdzie takie same elementy są w Audi, VW, Seacie i Skodzie. Wiesz, równie dobrze można tak powiedzieć o samym modelu Navara, bo to w 45% reno Przeczytaj do 10 razy i za każdym razem dokładnie porównaj i przemyśl. Chodziło mi o fakt, że Nissan, jako marka, w tym model Navara, w niecałych 45% należy do reno. Nie najlepiej ubrałem tę myśl w słowa, jednak teraz ją wyjaśniam oddało klimat tych, którzy wydają opinie że coś jest słabe... zanim się to pojawi na rynku Z takimi powtarzanymi głupio opiniami to na WP lub na ONET poproszę Gdybyś przeczytał mój post ze zrozumieniem Skąd więc wiadomo, że 3.0 niewypałem? m.in powyższe pytanie, i porównał ze stwierdzeniem taransan-a, zrozumiałbyś, że twierdzę, że nowy 3 litrowy diesel, nie musi być niewypałem, tak samo jak 2.5 DCI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 "Silnik wysokoprężny 1,6 dCi powstał, aby spełniać coraz ostrzejsze normy czystości spalin. Ma on zastąpić znany z modeli Renault i Nissana motor 1,9 dCi. Dzięki nowym technologiom mimo mniejszej pojemności udało się zachować osiągi poprzednika i jednocześnie zmniejszyć emisję zanieczyszczeń i zapotrzebowanie na paliwo. Nowy silnik produkuje 130 KM, czyli tyle samo co 1,9 dCi w chwili obecnej, ale emituje mniej dwutlenku węgla (o 30 g/km) i zużywa o blisko 20% mniej paliwa. Nowy motor będzie montowany w Renault w samochodach osobowych z segmentu C (zwłaszcza w rodzinie Megane), segmentu D (Laguna) oraz w samochodach dostawczych. W Nissanie zobaczymy go w Nocie i Qashqaiu." No i czym świadczy ten cytat ? Jest gdzieś udowodnienie tezy którą tak łatwo postawiłeś a którą przypomnę.. Przecież silniki diesla w Nissan, to właśnie konstrukcje Renault. Nie identyczne, ale bardzo podobne. ... i która nie został udowodniona w żaden sposób. Wstaw odpowiedni materiał wraz ze źródłem... albo skończ takie pisanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 (edytowane) No i czym świadczy ten cytat ? Jest gdzieś udowodnienie tezy którą tak łatwo postawiłeś a którą przypomnę.. ... i która nie został udowodniona w żaden sposób. Wstaw odpowiedni materiał wraz ze źródłem... albo skończ takie pisanie. JAK TO O CZYM? Przecież widać czarno na białym- Nissan dzieli silniki z reno A nawet na chłopski rozum: gdyby to Nissan produkował te silniki, to jak wytłumaczysz fakt, że odkąd Japończycy współpracują z Francuzami, diesle te strasznie się psują, a jeszcze 15 lat temu, robiły 300 tysięcy km bez żadnych poważnych awarii? Edytowane 27 Lutego 2010 przez Filip_212 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 JAK TO O CZYM? Przecież widać czarno na białym- Nissan dzieli silniki z reno ale Ty postawiłeś inną tezę której nie podparłeś żadnym merytorycznym uzasadnieniem Przecież silniki diesla w Nissan, to właśnie konstrukcje Renault. Nie identyczne, ale bardzo podobne. Czekam na uzasadnienie tego, że silniki diesla w Nissanach to konstrukcje Renaulta. PS Te silniki nie są tylko w Nissanie i Renault'cie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ile razy trzeba powtarzać, że silnik navary z renault ma wspólny tylko znaczek dci ? Niech sobie każdy z tych teoretyków rozbierze silnik i namacalnie sprawdzi. A sorry zapomniałem, że większość na oczy nie widziała co w navarze jest pod maską, wolą przeglądać internet i powielać głupoty. Jakie 45 % reno jest w navarze ? Ludzie, jak nie macie nic ciekawego do dodania, to chociaż nie wpieniajcie innych użytkowników forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 luk popieram Cie w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Dobra Panowie, nie ma sensu odbiegać od tematu, bo i tak każdy z nas ma odmienne zdanie na ten temat. Ja uszanuję Waszą opinię, Wy uszanujcie moją. Forum to nie jest miejsce do takich śmiesznych sporów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 bo i tak każdy z nas ma odmienne zdanie na ten temat. Ja uszanuję Waszą opinię, Wy uszanujcie moją Chyba do końca mimo wszystko nie rozumiesz zagadnienia. Tu nie chodzi o szanowanie cudzej opinii... co jest ładniejsze: blondynka czy brunetka, ale o suche fakty techniczne... a te są jedne i niepodważalne. Miałeś okazję udowodnić swoją tezę... i tego nie zrobiłeś w najmniejszy sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 I tak właśnie z fajnego postu o nowej Navarze zrobiono śmietnik. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur5250 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Wracając do tematu, to się niezmiernie cieszę że nie udał im się ten lift zewnętrzny. Jedyne czego będę mógł pozazdrościć to nowego audio i ewentualnie fabrycznej kamery cofania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 No mi najbardziej odpowiada zmieniony układ hamulcowy (tarcze na tylnej osi), ESP.......... no i silnik V6 Po cichu liczę na nowy napę 4x4 z centralnym dyfrem lub choć by coś takiego jak w Pathfinderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Stary nape 4x4 rowniez posiada centralny dyfer, tylko spiety na sztywno. I taki pozostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Najważniejsze dla mnie to ESP, reszta to kosmetyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Stary nape 4x4 rowniez posiada centralny dyfer, tylko spiety na sztywno. I taki pozostanie. masz jakieś bardziej precyzyjne info o tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Z dobrego żródła wiem że w silniku 3.0 V6 ( który jest na 100 % tylko NISSANA !! ) bedzie występowała tylko !!!! 7 biegowa - automatyczna skrzynia biegów. Mam obiecane zdjęcia nowej Navary. W najbliższym czasie kliknę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.