Sygma Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 już mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rufas Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 kolego Przemeq wlasnie ten silnik 3.0 ktory bedzie dostepny na sierpnia jest silnikiem francuzkim i jak kolega wspomina bedzie wystepowal tylko z skrzynia automatyczna 7 biegowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 7 biegów? Skrzynia od solarisa czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Kolego - silnik 3.0 V6 jest to nowa jednostka Nissana - poczekamy - zobaczymy. Samochód dostępny będzie po wakacjach - i wtedy się okaże kto ma rację Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Renault ma jednostkę 3,0 dci, którą montuje między innymi w lagunie coupe. Możliwe, że silnik 3,0 w navarze będzie odrębną samodzielną konstrukcją nissana, bo także infiniti ma mieć taki motor. Póki co nie ma zbyt wiele informacji do poczytania na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 ten 3.0 dCi w Lagunie pojawił się niedawno... więc najprawdopodobniej jest to taka sama jednostka jaka będzie w Navarze. Jaki jest sens robienia dwóch silników 3.0 V6 ? .. a czy to konstrukcja Renault'a czy Nissana.. to najpewniej wspólna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muerte Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Ogólnie nowa Navara zapowiada się bardzo interesująco, nowy mocny silnik. Fabryczna kamera cofania w wersji z navi też będzie dużym plusem. Tylko ciekawe jak ten 2,5 dCi zniesie te podniesienie mocy...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 190KM to z pojemności 2.0 się robi... a nie 2.5 No i pojawiła się w cenniku wersja 3.0 V6 z 7 biegowym automatem.... cena 170.000 pln brutto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slabyy1 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) Co do silnika 3,0 Biorąc pod uwage to że Nissan i Renault to teraz jedna rodzina i że jesteśmy po, czy w trakcie "kryzysu", oraz to że jest już opracowana jednostka 3,0 (Laguna Coupe) nie widze sensu dlaczego taki wielki koncern miałby wydawać grubą kase na kolejną konstrukcje. Automat? Szkoda, ale inni pewnie skaczą z radości. Chromowany pasek (Frontier) wzdłuż przedniego zderzaka? Na fotkach wygląda ładnie, ale czy nie powtórzy się znany problem z chromowanymi nakładkami na lusterkach? Czy rośliny na łące bądź jakieś ustrojstwa z szosy nie zmasakrują tego gadżetu? Fajnie by było gdyby to jeszcze metalowe zrobili ale ze względu na oszczędności pewnie skończy się na tworzywie. Nowy zderzak bardzo ładny. Ale stary bardziej toporny nie był taki zły. Mogli udoskonalić tą kratke przed chłodnicą. Mogliby proponować inny zderzak tylny tak jak są inne wersje progów... Ksenony na gwarancji z atestami i całym tym g. to zdecydowanie spory plus. Koniec z zabawą czy można, czy nie, a jakie... Centrum multimedialne z HDD, USB i jack w podłokietniku, kamera cofania? Jak dla mnie mega wypas który znacząco podnosi klase pickupa. Pozostaje pytanie o cene, która zapewne będzie kosmiczna. Ogólnie ta nowa deska bardzo mi się podoba. Niestety nie widze na fotkach czy poprawili nawiew przedniej szyby który obejmuje za mały obszar kosztem głośników... Nie można porównywać Frontiera do Navary. Z tego co widze to na rynek USA są nawet wersje D40 z deską rozdzielczą niczym z D22 full analog. Kolejna różnica to podwójne gniazdo zapalniczki, które może zostać zastąpione gniazdem zapalniczki i gniazdem jack do radia. Posiadam model D40 2009 R-Black 2,5l. Większego problemu z tym że wchodzi nowy model nie mam a to ze względu na to, że samochód zapewne będzie dużo droższy. Co więcej zawsze jest coś lepszego. Nikt mi nie powie że nawet w brand new Navarze 3,0l FULL opcja nie westchnie jak zobaczy mijającego go Nissana Titan 5,6l TO JEST POWER @EDIT: Co do tego silnika to takie gdybanie. Tak naprawde nie wiemy czyja to bardziej konstrukcja, ale wiemy gdzie jest produkowana i z tym jest problem. Wystarczy popatrzeć na jakim technicznym poziomie jest Japonia a taka Hiszpania... Ale kto by woził takie kilometry silniki do fabryk w Europie? Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez slabyy1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) U mnie sprawdza się chrom. Działa. A nie jest to jakiś dziwny lakier. Łąki, błota, parę dni nie mycia i łatwo doprowadzić go do połysku. Sprawdzałem się nie raz z titanem i mój mocno nie odstaje. I to AT! Muszę zrobić opis autka jak go troszkę poczyszczę. Nie zamienię na diesla nigdy! Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez szczureczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Dla rozwiania watpliwosci jak juz pisalem tu kiedys jednsotka napedowa V9X jest to silinik zbudowany i zaprojektowany wspolnie z Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Na deserek: ogromny wzrost awaryjności i to poważnych podzespołów, co NIGDY się nie zdarzało w żadnych Nissan przed paktem z reno- znamy to z każdych modeli tej francuskiej marki Mam Nissana Pathfinder i nie widzę OGROMNEGO WZROSTU AWARYJNOŚCI. Musisz tylko umieć wykorzystywać samochód w odpowiedni sposób. Pisałem już na ten temat w innym temacie. Co do samochodów Renault to czy miałeś choć 1-den?! Ja mam/miałem 3. Pierwszy to Renault Megane z silnikiem 1.6e. 240 tys. km bez słownie JEDNEJ awarii. Renault Clio 1.2 - 9 lat bez słownie JEDNEJ awarii. Nowy Renault Megane z silnikiem 1.4Tce (co ciekawe jest to silnik Nissana a nie Renault). Samochód pierwsza klasa, silnik super elastyczny i cichy. I słownie ZERO awarii. Więc nie przesadzaj kolego z awaryjnością Renault. Nie dam złego słowa powiedzieć o tej marce. To samo o Fiacie - mamy ich sporo w firmie i latają bez żadnych kłopotów i specjalnego dbania. Jeżeli chodzi o mój ranking masakr motoryzacji to na czele jest Peugeot i VW Passat. To jest dopiero horror. A co do silnika 2.5 to jest to konstrukcja Nissana i niech ten temat już zostanie zakończony. Jak ktoś ma wątpliwości to niech go rozkręci, się zapozna i potem pisze głupoty o Renault-wersji. Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez barwol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba801 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam nadmienię tylko że ten sam silnik co montowany jest w navce montowany jest też w: OPEL MOVANO,OPEL VIVARO,RENAULT MASTER,RENAULT TRAFIC,NISSAN INTERSTAR,NISSAN PRIMASTAR. Różnice są, ale blok i głowica są takie same. Jeśli ktoś potrzebuje się upewnić to zapraszam do mnie,jeszcze przez kilka dni będe miał taki silnik wyjęty z opla movano można porównać go z silnikem zamontowanym w mojej navce Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam nadmienię tylko że ten sam silnik co montowany jest w navce montowany jest też w: OPEL MOVANO,OPEL VIVARO,RENAULT MASTER,RENAULT TRAFIC,NISSAN INTERSTAR,NISSAN PRIMASTAR. nie. to nie są te same silniki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.