manix Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Nie wiem czy dobrze zrozumieałem,czy w notesie po otwarciu drzwi zapalaą się wszystkie lampki?(przednia do czytania i tylna)???Ja mam tiidę i micrę, ale obydwie z pilota włączają tylko tylną lampkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamek12 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 (edytowane) Bo jak się sprzedaje skode, to trzeba kapelusz dać gratis Kapelusz zostawiam sobie do następnego auta...:-) A oto "mój" NOTE's: Edytowane 11 Stycznia 2010 przez Agamek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Manix,zapalają się i z przodu i z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Dar masz rację jest wyłącznik trójpozycyjny po środku z trzema ustawieniami: 1 od lewej - światło jest włączone 2 środkowe - światło włącza się przy otwarciu drzwi 3 prawe - światło wyłączone ale dalej moje pytanie gdy ustawię "3" to tzw oświetlenie wnętrza nie bedzie sie zapalało każdorozowa po odblokowaniu drzwi czy wyjęciu kluczyka ze stacyjki? od czasu do czasu zdarza mi sie czytać instrukcje obsługi tego auta ale raczej w kontekście humorystycznym jak np "przed uruchomieniem pojazdu należy sprawdzić czy wokół niego nie ma żadnych przeszkód":) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ulek a co stoi na przeszkodzie pokombinować samej? lepiej się zapamieta takie fakty.I jeśli Cię zjeżyłem to sorry ale nie taki miałem zamiar.Pobaw się trochę samochodzikiem nie bój się nie zepsujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) ulek - Jacko na nieco racji, myślenie ma kolosalną przyszłość zaś lektura instrukcji obsługi do poduszki, jeśli nawet nie dostarcza tylu przyjemnych doznań co dzieła Nory Roberts to przynajmniej pozwala szybciej zasnąć Ale potwierdzam twoje nader słuszne przypuszczenie. Istotnie- ustawienie obu środkowych trójpozycyjnych przełączników (lampy przednia i tylna)w pozycję "wyłączone" czyli jak to określiłaś "3 prawe" spowoduje ich całkowitą dezaktywację i lampy wnętrza nie będą reagować ani na otwieranie drzwi ani na pilota Ja przed uruchomieniem pojazdu sprawdziłbym też np, czy ma powietrze w kołach? a co jakiś czas - ile go tam ma?czy działa oświetlenie zewnętrzne i kierunkowskazy?, raz w tygodniu zajrzałbym pod maskę i wyciągnął bagnet oleju (pamiętając o późniejszym włożeniu go w mniej więcej to samo miejsce ), uzupełniłbym płyn w zbiorniku spryskiwacza i może wykonałbym jeszcze parę innych nudnych czynności - ale to, jak mówią,już zupełnie inna bajka Edytowane 12 Stycznia 2010 przez Dar1962 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Ale potwierdzam twoje nader słuszne przypuszczenie. Istotnie- ustawienie obu środkowych trójpozycyjnych przełączników (lampy przednia i tylna)w pozycję "wyłączone" czyli jak to określiłaś "3 prawe" spowoduje ich całkowitą dezaktywację i lampy wnętrza nie będą reagować ani na otwieranie drzwi ani na pilota ......co będzie bardzo irytujące gdy po ciemku będziesz starała się trafić kluczykiem w otwór w stacyjce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 ulek - Jacko na nieco racji, myślenie ma kolosalną przyszłość zaś lektura instrukcji obsługi do poduszki, jeśli nawet nie dostarcza tylu przyjemnych doznań co dzieła Nory Roberts to przynajmniej pozwala szybciej zasnąć Ale potwierdzam twoje nader słuszne przypuszczenie. Istotnie- ustawienie obu środkowych trójpozycyjnych przełączników (lampy przednia i tylna)w pozycję "wyłączone" czyli jak to określiłaś "3 prawe" spowoduje ich całkowitą dezaktywację i lampy wnętrza nie będą reagować ani na otwieranie drzwi ani na pilota Ja przed uruchomieniem pojazdu sprawdziłbym też np, czy ma powietrze w kołach? a co jakiś czas - ile go tam ma?czy działa oświetlenie zewnętrzne i kierunkowskazy?, raz w tygodniu zajrzałbym pod maskę i wyciągnął bagnet oleju (pamiętając o późniejszym włożeniu go w mniej więcej to samo miejsce ), uzupełniłbym płyn w zbiorniku spryskiwacza i może wykonałbym jeszcze parę innych nudnych czynności - ale to, jak mówią,już zupełnie inna bajka Facet,pojechałeś na całego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 manix - twoja uwaga była co najmniej nie na miejscu - niemal każdy wie, jak się trafia w otwór po ciemku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 manix - twoja uwaga była co najmniej nie na miejscu - niemal każdy wie, jak się trafia w otwór po ciemku nie chcę być posądzony o "sexizm"ale myślałem że tylko faceci ale może się mylę zresztą "niemal"robi różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamek12 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Oddałem właście NOTE'sa na parking. I po przejechaniu klikuset kilometrów testowych w sposób raczej daleki od ekodrajwingu (cyt. stylu kapelusznikowego) okazało się, że po zatankowaniu do pełna (do 3-go odbicia pistoletu) średnie zużycie paliwa (oczywiście obarczone pewnym błędem) to 6,20l/100km :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) Oddałem właście NOTE'sa na parking. I po przejechaniu klikuset kilometrów testowych w sposób raczej daleki od ekodrajwingu (cyt. stylu kapelusznikowego) okazało się, że po zatankowaniu do pełna (do 3-go odbicia pistoletu) średnie zużycie paliwa (oczywiście obarczone pewnym błędem) to 6,20l/100km :-) Note nie są paliwożerne. Mój (ze staniem w korkach, klima włączona cały czas) spala średnio 6,5 - 6,8 l / 100 km (wskazania komputera pokrywją się w miare z własnymi obliczeniami). Najniższe spalanie na trasie to ok. 5,4 - 5,5 l /100 km. Niskie spalanie to jeden z atutów tego auta. Edytowane 12 Stycznia 2010 przez arek_sosnowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamek12 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) Premia wpłynęła w takiej kwocie, jak oczekiwałem... Cóż, nic już (poza podjęciem ostatecznej decyzji) nie stoi na przeszkodzie, aby kupić NOTE'sa... Edytowane 12 Stycznia 2010 przez Agamek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Drodzy koledzy tak wiem wiem bawić się można wszystkim jak się ma ten czas. Fakt nie chciało mi się tym bawić ale dziś jadąc do pracy ustawiłam sobie odpowiednio przełącznik świateł i po wyjęciu kluczyka ze stacyjki oświetlenie nie zadziałało.Tak wiec tu sprawa wyjaśniona:). Co do obsługi technicznej auta o czym wspomniał Dar niestety a może stety moje poprzednie auto z racji jego wieku dosyć dobrze mnie wyszkoliło od sprawdzania oleju w silniku, poprzez płyn w chłodnicy a także działanie silniczka krokowego i wiele innych. Faktem nie uważam żeby sprawdzać tego tak często jak to Dar poleca . A wkładanie kluczyka po ciemku mam opanowane do perfekcji:) a jestem babą. Jacko mnie trudno zjeżyć (fajne określenie o którym do tej pory nie słyszałam, ale człowiek uczy się całe życie)no chyba że ktoś się postara. Ale fajnie tak podyskutować grupowo nawet na tak prozaiczny temat a jak wesoło sie robi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 No to skoro lubisz się poweselić to zapraszamy do nas...na 509 pun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) Że zapytam gdzie??? Już mam i wiem google moim przyjacielem No dobra a teraz dlaczego tam a nie tu? Edytowane 12 Stycznia 2010 przez ulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) Panowie !!! coraz bardziej podoba mi się ta kobieta .Ma duży dystans do wszystkiego i wszystkich,co bezcenne - jest na luzie i zna się na nawet niezbyt wybrednych i nieco uszczypliwych żartach ulek - szacun lub jak mówią zjadacze ślimaków - chapeau bas! i mając powyższe na uwadze zapraszamy do elitarnego (na razie)w gustownie różowego klubu nissan z**e nie chcę być posądzony o jakąś dewiację - ale o co chodzi z tym silnikiem krokowym? Edytowane 12 Stycznia 2010 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) Silnik krokowy w starym aucie padł i nie trzymał obrotów na biegu jałowym. Po włączeniu silnika obroty od razu wskakiwały na 4 tys. ale jak ruszyłeś obroty spadały do odpowiednich. Mój roverek to był bardzo dobry nauczyciel obsługa zapalającej się kontrolki SRS (poduszka powietrzna) tez była banalnie prosta wystarczyło fotelem kierowcy pojeździć do przodu i do tyłu dopiszę żeby nie było czyli po to aby ją wyłączyć Edytowane 12 Stycznia 2010 przez ulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 No nie z tym fotelem też dalaś czadu...już widze te komentarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 krokowy padł i nie trzymał obrotów na biegu jałowym. Po włączeniu obroty od razu wskakiwały na 4 tys. ale jak ruszyłeś obroty spadały do odpowiednich. Mój roverek to był bardzo dobry nauczyciel wystarczyło fotelem kierowcy pojeździć do przodu i do tyłu dopiszę żeby nie było czyli po to aby ją wyłączyć 4000rpm-kto by pomyślał jakie szybkie te małe urządzonka do masarzu p.s.mała manipulacja, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 (edytowane) "jeżdżenie fotelem" do tyłu i do przodu, że pozwolę sobie cytować Twoje słowa powoduje problemy z instalacją poduszek w niejednym aucie z uwagi na rozpinające się kostki - modelowy przykład - Vectra B - tam siedząc na fotelu wystarczyło puścić mocniejszego bąka i natychmiast zapalała się kontrolka niesprawności SRS kierowcy. A rover...cóż - sama powiedziałaś - to pojazd na którym wiele można się wiele nauczyć Edytowane 13 Stycznia 2010 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Oj tak Roverek moim nauczycielem jest :)mały zwinny i do tego jeszcze uczy hehe no może za wyjątkiem tej małej ilości koni pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamek12 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 jeszcze jedno. NOTE nie ma wskaźnika temperatury silnika. Jak sprawdzić, czy auto już się rozgrzało, nierozgrzało, lub że się nie przegrzewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 A po co Ci to?,jak się dogrzeje to masz obroty ok800,jak sie przegrzeje to masz kontrolkę( tą która gaśnie przy zapłonie)oznaczajacą temperaturę,w środkowej części deski. Fakt mnie też brakowało tego ustrojstwa od temperatury,ale przywykłem i jakoś nie myślę o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxx Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Note z pierwszej serii produkcyjnej miały kontrolkę temperatury palącą się w 2 kolorach, na niebiesko jak silnik był zimny i na czerwono jak silnik się przegrzewa. No niestety później ktoś wpadł na obniżenie kosztów i wyciął niebieską. A tak w ogóle to ciekawe jak to wycieli? Może wystarczy podpiąć żaróweczkę w zegarach??? Ja poznaję nagrzanie silnika po tym że włącza się ogrzewanie przy automatycznej klimatyzacji i podnoszą się obroty dmuchawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.