Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Note 1.4 Visia+AC '08 - prośba o opis wyposażenia


Agamek12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy dobrze zrozumieałem,czy w notesie po otwarciu drzwi zapalaą się wszystkie lampki?(przednia do czytania i tylna)???Ja mam tiidę i micrę, ale obydwie z pilota włączają tylko tylną lampkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak się sprzedaje skode, to trzeba kapelusz dać gratis :shiftyninja:

 

Kapelusz zostawiam sobie do następnego auta...:-)

 

A oto "mój" NOTE's:

0b2b7a87ce49545dm.jpg

212e5a836d3cc6f4m.jpg

1093ebaa8e53e382m.jpg

Edytowane przez Agamek12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manix,zapalają się i z przodu i z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dar masz rację jest wyłącznik trójpozycyjny po środku z trzema ustawieniami:

1 od lewej - światło jest włączone

2 środkowe - światło włącza się przy otwarciu drzwi

3 prawe - światło wyłączone

ale dalej moje pytanie

gdy ustawię "3" to tzw oświetlenie wnętrza nie bedzie sie zapalało każdorozowa po odblokowaniu drzwi czy wyjęciu kluczyka ze stacyjki?

od czasu do czasu zdarza mi sie czytać instrukcje obsługi tego auta ale raczej w kontekście humorystycznym jak np "przed uruchomieniem pojazdu należy sprawdzić czy wokół niego nie ma żadnych przeszkód":):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulek a co stoi na przeszkodzie pokombinować samej? lepiej się zapamieta takie fakty.I jeśli Cię zjeżyłem to sorry ale nie taki miałem zamiar.Pobaw się trochę samochodzikiem :D nie bój się nie zepsujesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ulek - Jacko na nieco racji, myślenie ma kolosalną przyszłość zaś lektura instrukcji obsługi do poduszki, jeśli nawet nie dostarcza tylu przyjemnych doznań co dzieła Nory Roberts to przynajmniej pozwala szybciej zasnąć :dribble: Ale potwierdzam twoje nader słuszne przypuszczenie. Istotnie- ustawienie obu środkowych trójpozycyjnych przełączników (lampy przednia i tylna)w pozycję "wyłączone" czyli jak to określiłaś "3 prawe" spowoduje ich całkowitą dezaktywację i lampy wnętrza nie będą reagować ani na otwieranie drzwi ani na pilota :rofl:

 

Ja przed uruchomieniem pojazdu sprawdziłbym też np, czy ma powietrze w kołach? a co jakiś czas - ile go tam ma?czy działa oświetlenie zewnętrzne i kierunkowskazy?, raz w tygodniu zajrzałbym pod maskę i wyciągnął bagnet oleju (pamiętając o późniejszym włożeniu go w mniej więcej to samo miejsce :P ), uzupełniłbym płyn w zbiorniku spryskiwacza i może wykonałbym jeszcze parę innych nudnych czynności - ale to, jak mówią,już zupełnie inna bajka :devil:

Edytowane przez Dar1962
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale potwierdzam twoje nader słuszne przypuszczenie. Istotnie- ustawienie obu środkowych trójpozycyjnych przełączników (lampy przednia i tylna)w pozycję "wyłączone" czyli jak to określiłaś "3 prawe" spowoduje ich całkowitą dezaktywację i lampy wnętrza nie będą reagować ani na otwieranie drzwi ani na pilota :rofl:

 

......co będzie bardzo irytujące gdy po ciemku będziesz starała się trafić kluczykiem w otwór w stacyjce :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ulek - Jacko na nieco racji, myślenie ma kolosalną przyszłość zaś lektura instrukcji obsługi do poduszki, jeśli nawet nie dostarcza tylu przyjemnych doznań co dzieła Nory Roberts to przynajmniej pozwala szybciej zasnąć :dribble: Ale potwierdzam twoje nader słuszne przypuszczenie. Istotnie- ustawienie obu środkowych trójpozycyjnych przełączników (lampy przednia i tylna)w pozycję "wyłączone" czyli jak to określiłaś "3 prawe" spowoduje ich całkowitą dezaktywację i lampy wnętrza nie będą reagować ani na otwieranie drzwi ani na pilota :rofl:

 

Ja przed uruchomieniem pojazdu sprawdziłbym też np, czy ma powietrze w kołach? a co jakiś czas - ile go tam ma?czy działa oświetlenie zewnętrzne i kierunkowskazy?, raz w tygodniu zajrzałbym pod maskę i wyciągnął bagnet oleju (pamiętając o późniejszym włożeniu go w mniej więcej to samo miejsce :P ), uzupełniłbym płyn w zbiorniku spryskiwacza i może wykonałbym jeszcze parę innych nudnych czynności - ale to, jak mówią,już zupełnie inna bajka :devil:

Facet,pojechałeś na całego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manix - twoja uwaga była co najmniej nie na miejscu - niemal każdy wie, jak się trafia w otwór po ciemku

nie chcę być posądzony o "sexizm"ale myślałem że tylko faceci :lol: ale może się mylę :rofl: zresztą "niemal"robi różnicę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem właście NOTE'sa na parking. I po przejechaniu klikuset kilometrów testowych w sposób raczej daleki od ekodrajwingu (cyt. stylu kapelusznikowego) okazało się, że po zatankowaniu do pełna (do 3-go odbicia pistoletu) średnie zużycie paliwa (oczywiście obarczone pewnym błędem) to 6,20l/100km :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem właście NOTE'sa na parking. I po przejechaniu klikuset kilometrów testowych w sposób raczej daleki od ekodrajwingu (cyt. stylu kapelusznikowego) okazało się, że po zatankowaniu do pełna (do 3-go odbicia pistoletu) średnie zużycie paliwa (oczywiście obarczone pewnym błędem) to 6,20l/100km :-)

Note nie są paliwożerne. Mój (ze staniem w korkach, klima włączona cały czas) spala średnio 6,5 - 6,8 l / 100 km (wskazania komputera pokrywją się w miare z własnymi obliczeniami). Najniższe spalanie na trasie to ok. 5,4 - 5,5 l /100 km. Niskie spalanie to jeden z atutów tego auta.

Edytowane przez arek_sosnowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premia wpłynęła w takiej kwocie, jak oczekiwałem... Cóż, nic już (poza podjęciem ostatecznej decyzji) nie stoi na przeszkodzie, aby kupić NOTE'sa...

Edytowane przez Agamek12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy tak wiem wiem bawić się można wszystkim jak się ma ten czas.

Fakt nie chciało mi się tym bawić ale dziś jadąc do pracy ustawiłam sobie odpowiednio przełącznik świateł i po wyjęciu kluczyka ze stacyjki oświetlenie nie zadziałało.Tak wiec tu sprawa wyjaśniona:).

Co do obsługi technicznej auta o czym wspomniał Dar niestety a może stety moje poprzednie auto z racji jego wieku dosyć dobrze mnie wyszkoliło od sprawdzania oleju w silniku, poprzez płyn w chłodnicy a także działanie silniczka krokowego i wiele innych.

Faktem nie uważam żeby sprawdzać tego tak często jak to Dar poleca :).

A wkładanie kluczyka po ciemku mam opanowane do perfekcji:) a jestem babą.

Jacko mnie trudno zjeżyć (fajne określenie o którym do tej pory nie słyszałam, ale człowiek uczy się całe życie)no chyba że ktoś się postara.

Ale fajnie tak podyskutować grupowo nawet na tak prozaiczny temat a jak wesoło sie robi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to skoro lubisz się poweselić to zapraszamy do nas...na 509 pun :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że zapytam gdzie???

Już mam i wiem google moim przyjacielem :)

No dobra a teraz dlaczego tam a nie tu?

Edytowane przez ulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie !!! coraz bardziej podoba mi się ta kobieta :dribble: .Ma duży dystans do wszystkiego i wszystkich,co bezcenne - jest na luzie i zna się na nawet niezbyt wybrednych i nieco uszczypliwych żartach

 

ulek - szacun lub jak mówią zjadacze ślimaków - chapeau bas! :)

i mając powyższe na uwadze zapraszamy do elitarnego (na razie)w gustownie różowego klubu nissan z**e :shifty:

 

nie chcę być posądzony o jakąś dewiację - ale o co chodzi z tym silnikiem krokowym? :whistle:

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik krokowy w starym aucie padł i nie trzymał obrotów na biegu jałowym. Po włączeniu silnika obroty od razu wskakiwały na 4 tys. ale jak ruszyłeś obroty spadały do odpowiednich.

Mój roverek to był bardzo dobry nauczyciel :) obsługa zapalającej się kontrolki SRS (poduszka powietrzna) tez była banalnie prosta wystarczyło fotelem kierowcy pojeździć:) do przodu i do tyłu dopiszę żeby nie było czyli po to aby ją wyłączyć :)

Edytowane przez ulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie z tym fotelem też dalaś czadu...już widze te komentarze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krokowy padł i nie trzymał obrotów na biegu jałowym. Po włączeniu obroty od razu wskakiwały na 4 tys. ale jak ruszyłeś obroty spadały do odpowiednich.

Mój roverek to był bardzo dobry nauczyciel :) wystarczyło fotelem kierowcy pojeździć:) do przodu i do tyłu dopiszę żeby nie było czyli po to aby ją wyłączyć :)

4000rpm-kto by pomyślał jakie szybkie te małe urządzonka do masarzu :devil: p.s.mała manipulacja, :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jeżdżenie fotelem" do tyłu i do przodu, że pozwolę sobie cytować Twoje słowa :rolleyes: powoduje problemy z instalacją poduszek w niejednym aucie z uwagi na rozpinające się kostki - modelowy przykład - Vectra B - tam siedząc na fotelu wystarczyło puścić mocniejszego bąka i natychmiast zapalała się kontrolka niesprawności SRS kierowcy. A rover...cóż - sama powiedziałaś - to pojazd na którym wiele można się wiele nauczyć :whistle:

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tak Roverek moim nauczycielem jest :)mały zwinny i do tego jeszcze uczy hehe no może za wyjątkiem tej małej ilości koni pod maską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno. NOTE nie ma wskaźnika temperatury silnika. Jak sprawdzić, czy auto już się rozgrzało, nierozgrzało, lub że się nie przegrzewa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ci to?,jak się dogrzeje to masz obroty ok800,jak sie przegrzeje to masz kontrolkę( tą która gaśnie przy zapłonie)oznaczajacą temperaturę,w środkowej części deski.

Fakt mnie też brakowało tego ustrojstwa od temperatury,ale przywykłem i jakoś nie myślę o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Note z pierwszej serii produkcyjnej miały kontrolkę temperatury palącą się w 2 kolorach, na niebiesko jak silnik był zimny i na czerwono jak silnik się przegrzewa. No niestety później ktoś wpadł na obniżenie kosztów i wyciął niebieską. A tak w ogóle to ciekawe jak to wycieli? Może wystarczy podpiąć żaróweczkę w zegarach???

 

Ja poznaję nagrzanie silnika po tym że włącza się ogrzewanie przy automatycznej klimatyzacji i podnoszą się obroty dmuchawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...