niezawodnyjapon Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Cały stabilizator czy tylko łącznik? U mnie wachacz nie jest połączony ze stabilizatorem. Edytowane 10 Czerwca 2010 przez niezawodnyjapon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vimek999 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Dzięki za odpowiedź. Cały stabilizator czy tylko łącznik? U mnie wachacz nie jest połączony ze stabilizatorem. Cały stabilizator.Będziesz miał łatwy dostęp do wykręcenia dwóch śrub tylnej części wahacza i łatwiej się go wyciąga.Ja bynajmniej tak robiłem.Pierwszy krok-Wywal stabilizator.Następnie odkręć wahacz po stronie piasty.Mam nadzieję że wiesz jak się wybija sworzeń Następnie odkręć dużą nakrętkę w części przedniej wahacza i analogicznie tył(dwie śruby).Ja wymieniałem niedawno dwa wahacze i przy pierwszym razem demontowałem wahacz bez demontażu stabilizatora i powiem Tobie że bez pomocy brata mógłbym się wiesz co Przy drugim wahaczu wywaliłem stabilizator i wymiana trwała pół godzinki z papieroskiem w gębie.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grog Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 w sprawie tego pukanie i na nierównościach to proponuje wymianę gumowych podkładek w poduszcze amortyzatora.. jak otworzysz maskę to masz kolumnę amortyzatora.. odkręcasz nakrętkę i pod podkładką masz gume... niżej jest jeszcze jedna ale u mnie pomogła wymiana tylko tej górnej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longerbmh Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Wiecie może skąd można kupić używany(sprawny) wahacz(allegro,szrot czy jeszcze coś innego?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Najlepiej to chyba kupic nowy,bo z używek to możesz dostac w takim stanie co twój.A za używany moga prawie cenic jak za nowy to lepiej dołożyc i kupic nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BagMan Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 (edytowane) w sprawie tego pukanie i na nierównościach to proponuje wymianę gumowych podkładek w poduszcze amortyzatora.. jak otworzysz maskę to masz kolumnę amortyzatora.. odkręcasz nakrętkę i pod podkładką masz gume... niżej jest jeszcze jedna ale u mnie pomogła wymiana tylko tej górnej. Witam, gdzie można kupić te podkładki? U mnie skrzypi coś z przodu jak w starym kutrze rybackim a wahacze już wymieniłem. pozdrawiam BagMan Edytowane 23 Listopada 2010 przez BagMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Kolego a skąd masz pewność że nie odzywają się górne wahacze. Ja bym jeszcze sprawdził czy łącznik stabilizatora któryś się nie zatarł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BagMan Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Kolego a skąd masz pewność że nie odzywają się górne wahacze. Ja bym jeszcze sprawdził czy łącznik stabilizatora któryś się nie zatarł . No przecież piszę że górne wahacze już wymienione Łączniki stabilizatora też już były mydłem smarowane żeby sprawdzić co skrzypi i też pudło Więc się pytam gdzie można te gumy dostać i jak się je wymienia bo chyba już tylko to mogło zostać do zrobienia pozdrawiam BagMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 No przecież piszę że górne wahacze już wymienione Łączniki stabilizatora też już były mydłem smarowane żeby sprawdzić co skrzypi i też pudło Więc się pytam gdzie można te gumy dostać i jak się je wymienia bo chyba już tylko to mogło zostać do zrobienia pozdrawiam BagMan Czytać potrafię i uwierz mi że nowe wahacze też mogą skrzypieć . Jakiej firmy zamontowałeś wahacze? Żeby do tej gumy się dostać co kolega wyżej pisał potrzebujesz wymontować sprężynę z amortyzatorem . Więc odkręcasz od góry na kielichu ,amortyzator od dołu , przewód abs . Do dalszych czynności będzie potrzebny ściągacz do sprężyn , po rozmontowaniu na poszczególne części zobaczysz gumę w górnej części mocowania amortyzatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BagMan Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Czytać potrafię i uwierz mi że nowe wahacze też mogą skrzypieć . Jakiej firmy zamontowałeś wahacze? Żeby do tej gumy się dostać co kolega wyżej pisał potrzebujesz wymontować sprężynę z amortyzatorem . Więc odkręcasz od góry na kielichu ,amortyzator od dołu , przewód abs . Do dalszych czynności będzie potrzebny ściągacz do sprężyn , po rozmontowaniu na poszczególne części zobaczysz gumę w górnej części mocowania amortyzatora. Zamontowałem Lemfordery, i absolutnie żadnej zmiany w skrzypieniu nie zauważyłem, szczerze mówiąc jeszcze tego samego dnia, wymiany, udało mi się zaskrzypieć na nie równościach w ten sam sposób co przed wymianą.. i 300+ zł psu w szynkę Do tego jeszcze je smarowano i inne voodoo odczyniano z wahaczami i łącznikami stabilizatora więc pozostały mi już tylko te cholerne gumy Nie napisałeś mi jeszcze gdzie je można kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.