Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Skrzypienie w zawieszeniu P11


Gość amigo25
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź. Cały stabilizator czy tylko łącznik? U mnie wachacz nie jest połączony ze stabilizatorem.

Edytowane przez niezawodnyjapon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Cały stabilizator czy tylko łącznik? U mnie wachacz nie jest połączony ze stabilizatorem.

Cały stabilizator.Będziesz miał łatwy dostęp do wykręcenia dwóch śrub tylnej części wahacza i łatwiej się go wyciąga.Ja bynajmniej tak robiłem.Pierwszy krok-Wywal stabilizator.Następnie odkręć wahacz po stronie piasty.Mam nadzieję że wiesz jak się wybija sworzeń :P Następnie odkręć dużą nakrętkę w części przedniej wahacza i analogicznie tył(dwie śruby).Ja wymieniałem niedawno dwa wahacze i przy pierwszym razem demontowałem wahacz bez demontażu stabilizatora i powiem Tobie że bez pomocy brata mógłbym się wiesz co :| Przy drugim wahaczu wywaliłem stabilizator i wymiana trwała pół godzinki z papieroskiem w gębie.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sprawie tego pukanie i na nierównościach to proponuje wymianę gumowych podkładek w poduszcze amortyzatora.. jak otworzysz maskę to masz kolumnę amortyzatora.. odkręcasz nakrętkę i pod podkładką masz gume... niżej jest jeszcze jedna ale u mnie pomogła wymiana tylko tej górnej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Najlepiej to chyba kupic nowy,bo z używek to możesz dostac w takim stanie co twój.A za używany moga prawie cenic jak za nowy to lepiej dołożyc i kupic nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

w sprawie tego pukanie i na nierównościach to proponuje wymianę gumowych podkładek w poduszcze amortyzatora.. jak otworzysz maskę to masz kolumnę amortyzatora.. odkręcasz nakrętkę i pod podkładką masz gume... niżej jest jeszcze jedna ale u mnie pomogła wymiana tylko tej górnej.

Witam,

gdzie można kupić te podkładki? U mnie skrzypi coś z przodu jak w starym kutrze rybackim a wahacze już wymieniłem.

 

pozdrawiam

 

BagMan

Edytowane przez BagMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a skąd masz pewność że nie odzywają się górne wahacze.

Ja bym jeszcze sprawdził czy łącznik stabilizatora któryś się nie zatarł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a skąd masz pewność że nie odzywają się górne wahacze.

Ja bym jeszcze sprawdził czy łącznik stabilizatora któryś się nie zatarł .

No przecież piszę że górne wahacze już wymienione :angry: Łączniki stabilizatora też już były mydłem smarowane żeby sprawdzić co skrzypi i też pudło :angry:

Więc się pytam gdzie można te gumy dostać i jak się je wymienia bo chyba już tylko to mogło zostać do zrobienia :|

 

pozdrawiam

 

BagMan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież piszę że górne wahacze już wymienione :angry: Łączniki stabilizatora też już były mydłem smarowane żeby sprawdzić co skrzypi i też pudło :angry:

Więc się pytam gdzie można te gumy dostać i jak się je wymienia bo chyba już tylko to mogło zostać do zrobienia :|

 

pozdrawiam

 

BagMan

Czytać potrafię i uwierz mi że nowe wahacze też mogą skrzypieć . Jakiej firmy zamontowałeś wahacze?

Żeby do tej gumy się dostać co kolega wyżej pisał potrzebujesz wymontować sprężynę z amortyzatorem . Więc odkręcasz od góry na kielichu ,amortyzator od dołu , przewód abs . Do dalszych czynności będzie potrzebny ściągacz do sprężyn , po rozmontowaniu na poszczególne części zobaczysz gumę w górnej części mocowania amortyzatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytać potrafię i uwierz mi że nowe wahacze też mogą skrzypieć . Jakiej firmy zamontowałeś wahacze?

Żeby do tej gumy się dostać co kolega wyżej pisał potrzebujesz wymontować sprężynę z amortyzatorem . Więc odkręcasz od góry na kielichu ,amortyzator od dołu , przewód abs . Do dalszych czynności będzie potrzebny ściągacz do sprężyn , po rozmontowaniu na poszczególne części zobaczysz gumę w górnej części mocowania amortyzatora.

Zamontowałem Lemfordery, i absolutnie żadnej zmiany w skrzypieniu nie zauważyłem, szczerze mówiąc jeszcze tego samego dnia, wymiany, udało mi się zaskrzypieć na nie równościach w ten sam sposób co przed wymianą.. i 300+ zł psu w szynkę :wtf2: Do tego jeszcze je smarowano i inne voodoo odczyniano z wahaczami i łącznikami stabilizatora więc pozostały mi już tylko te cholerne gumy :angry:

Nie napisałeś mi jeszcze gdzie je można kupić :iiam:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...