Thunder Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Tam koledze się udało. Spróbuj i Ty jeśli masz gdzie, i podziel się doświadczeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikollajj Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam a wiec dziś zabrałem się za te piski i cwierkania po pierwsze kupiłem łożysko takiej jak tu na forum jest zalecane koszt 10 zl posiłkując się instrukcja z forum zabrałem się do roboty nie było zadnych trudności. obawiałem się wybicia łożyska alenaprawde wyszło sprawnie tak jak jest pisane na forum nabicie jeszcze prostsze, tylko oczywiście trzeba uwazac aby nie uszkodzić rolki napinacza po zdemontowaniu wszystko rozebrałem i wyczyściłem a następnie poskadałem i zamontowałem, pasek napiołem tak jak to się robi czyli od 0,5 do 1,5 cos w tym przedziale, i zobaczyłem ze pasek od alternatora wymaga korekty naciągu wiec to zrobiłem, do tej czynności bardzo przydały się wskazówki z forum opisujące ta procedurę i lokalizaujce sroby montażowe alternatora. i tyle odpalenie i silnik idzie idealnie zadnych cwierkan czy pisków, normalna rególarna praca silnika. polecam każdemu taka zabawe w naprawę bo naprawdę nie jest to skomplikowana sprawa. poniżej kilka fotek niestety nie zawiele bo się upaprałem smarem i nie jak było złapać telefon na koniec uradowany sukcesem zrobiłem jeszcze małe czyszczenie tej ze tak powiem blachy aluminiowej w komorze silnika, prawde mówiąc nie wiem do końca co to jest jakiś filter czy jak, ale denerwowało mnie ze jak dolewam płynu do spryskiwacza to widze taka brudna blache wiec ja wyczyściłem zalaczam zdjecie uważam ze wyszła całkiem niezle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ta blacha to obudowa intercoolera. Widzę że pod maską 2,2 di. Uzupełnij to w profilu i dodaj jeszcze rocznik Taka moja sugestia/przytyk. Szkoda że producent nie wymyślił, by ta rolka dociskała pasek do góry. Pasek byłby lepiej naciągnięty, a raczej bardziej obejmował koła pasowe, a nie odciągał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Pasek klinowy nie może być odginany od zewnętrznej strony, musiał by być pasek wielorowkowy. Co w sumie jest lepszym rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Pasek klinowy nie może być odginany od zewnętrznej strony, musiał by być pasek wielorowkowy. Co w sumie jest lepszym rozwiązaniem. Można i jest często stosowane. Co prawda w samochodzie się nie spotkałem z tym rozwiązaniem, ale w przekładniach pasowych tak. Prawdą jest że pasek wielorowkowy/klinowy to lepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Pasek klinowy nie może być odginany od zewnętrznej strony, musiał by być pasek wielorowkowy. Co w sumie jest lepszym rozwiązaniem. W samochodach nie jest a o kombajnach i maszynach rolniczych nie mówimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Skoro w kombajnach i maszynach rolniczych da się odgiąć, to znaczy że jednak można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Maszyny rolnicze mają niższe prędkości obrotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glorusek Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Witam cos mi od kilku lat cwierka kolo alternatora, glownie slyszalne na zimnym silniku oraz przybdodawaniu gazu jak ruszam na 1 czy 2 przy obciazeniu. Wymienili mi pasek,rolki, lozyska alternatora i dalej cos slychac, pomagalo naciaganie paska ale po jakims czasie znowu zaczyna cwierkac. Co to mose byc bo jak maja mi pokoleji pol auta wymieniac to..... Mial ktos stycznisc z takim czyms? 2.2 114km t30 2003r Edytowane 22 Lutego 2016 przez Glorusek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 U mnie ćwierka, i jest to rolka napinacza paska klimatyzacji. Ćwierka odkąd kupiłem. Po rozgrzaniu cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fzr Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Ja nauczyłem się z tym żyć :Di co jakiś czas pryskam paski specjalnym sprayem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glorusek Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 A nie jest to np. pompa wody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Nagraj filmik, ja zrobię to samo i porównamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glorusek Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 No wkrotce jak cos nagram ale to jest takie cwierkanie nierownowne nasila sie przy ruszaniu, jak juz sie rozbujam to nie slychac, nadiaganie paska pomagalo ale juz jest natyle naciagniety ze co bede ciagnal, pompe wody zaproponowano mi wymiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.