Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

prolemy z ogrzewaniem


Gość kamilek_w

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Od tygodnia jestem posiadaczem Murano 3.5 v6 2004r i jak napisałem w temacie mam problemy z ogrzewaniem.

Przy nagrzanym silniku i ustawionej temperaturze 32 wieje zimnym natomiast po dodaniu gazu lub podczas jazdy jest całkiem znośnie ale czasem też powieje chłodem.

Wymieniłem korek przy chłodnicy i uzupełniłem płyn i nic nie pomogło. Znalazłem post w którym gość piszę że napełnił klimę i niby mu pomogło, a może jest jakiś magiczny sposób na odpowietrzenie całego układu. Proszę szanownych kolegów o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamilek_w, jest rozdzial na ten temet w instrukcji serwisowej, ktora moezesz pobrac z tego forum, pod linkiem:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/51207-chcesz-kupiae-murano-pytaj-tutaj/

 

Szukaj w rozdziale: J: Air Conditioner -> ATC: Automatic Air Conditioner -> Trouble Diagnosis.

Na stronie ATC-37 jest tabelka z objawami, natomiast "niedobor ogrzewania" i procedura naprawy jest na stronie ATC-92.

 

Z tego co poczytalem, najpierw mozna przeprowadzic testy diagnosteyczne ogrzewania - ale nie bede sie tutaj wypowiadal na ten temat z powodu braku doswiadczenia w tej kwestii.

 

Jest tam takze napisane, ze za problem z "niedoborem ogrzewania" odpowiadac moga:

1. zly poziom plynu chlodzenia silnika

2. przecieki na przewodach elastycznych lub ich zagiecie

3. korek chlodnicy

4. zapowietrzony uklad chlodzenia silnika

 

Jezeli sprawdziles punty od 1 do 3, to na "szybkiego" pozostaje Ci tylko odpowietrzenie ukladu, a zrobia ci to w kazdym warsztacie. Jak nie pomoze, to wtedy bedziemy mysleli co dalej :)

 

Diagram naprawy zwiazanej z Twoja usterka masz tutaj:

d914614e01e2bb08m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość kamilek_w

Serdecznie dziękuję za podpowiedz jutro będę się bawił i dam znać co z tego wyszło.

 

Problem tkwił w korku, który doprowadził do zapowietrzenia się układu. Dokładnie zapowietrzona jedynie była nagrzewnica z której odpowietrzeniem na przewodach miałem problem. Pomogło zastosowanie odpowietrznika od clio. Ciepełko wieje aż miło...

 

Witam ponownie.

 

Odpowietrzenie pomogło na cztery dni, po czym udałem się do serwisu w celu zlokalizowania usterki.

Serwis stwierdził spaliny w układzie chłodzenia, głowice do zrzucenia.

 

Murancia odebrałem kilka dni temu z naprawy, głowice zostały splanowane i prześwietlone, uszczelki wymienione.

Teraz śmiga jak nowy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Serdecznie dziękuję za podpowiedz jutro będę się bawił i dam znać co z tego wyszło.

 

Problem tkwił w korku, który doprowadził do zapowietrzenia się układu. Dokładnie zapowietrzona jedynie była nagrzewnica z której odpowietrzeniem na przewodach miałem problem. Pomogło zastosowanie odpowietrznika od clio. Ciepełko wieje aż miło...

 

Witam ponownie.

 

Odpowietrzenie pomogło na cztery dni, po czym udałem się do serwisu w celu zlokalizowania usterki.

Serwis stwierdził spaliny w układzie chłodzenia, głowice do zrzucenia.

 

Murancia odebrałem kilka dni temu z naprawy, głowice zostały splanowane i prześwietlone, uszczelki wymienione.

Teraz śmiga jak nowy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Witam mam taki sam problem jak kolega wcześniej na wolnych obrotach zimnica a jak większe obroty to już troszkę znośniej a w czerwcu odebrałem autko po kapitalnym remoncie silnika głowice też były robione i nowe uszczelki.

 

jak odpowietrzyć tą nagrzewnicę mój tel. 609632266 jak miałby ktoś ochotkę zadzwonić i podpowiedzieć

 

z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...