Maciek90 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) Witam! Problem dotyczy primery 99r 2.0td,otoz 2 tys km temu wymienilem filtr powietrza bylo to we wrzesniu, powodem wymiany byla dziura ktora sie zrobila od dolu i filtr wypukl sie do gory jak by go za mocno zasysalo, dzis patrze a filtr jest od spodu pogiety[narazie bez dziury] i caly czarny jakby go przylozyl do rury wydechowej co to moze byc?? Jutro wrzuce zdjecie filtra. tak to wyglada Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam! Problem dotyczy primery 99r 2.0td,otoz 2 tys km temu wymienilem filtr powietrza bylo to we wrzesniu, powodem wymiany byla dziura ktora sie zrobila od dolu i filtr wypukl sie do gory jak by go za mocno zasysalo, dzis patrze a filtr jest od spodu pogiety[narazie bez dziury] i caly czarny jakby go przylozyl do rury wydechowej co to moze byc?? Jutro wrzuce zdjecie filtra. tak to wyglada mi to wygląda na płuca palacza a poważnie hmm to brud na filtrze raczej nie jest spowodowany problemami z silnikiem prędzej szukaj czegoś w otoczeniu jakieś kopalnie może jakieś drogi żużlowe prędzej to jest przyczyną zabrudzenia co do wygięcia to nie mam pojęcia czym to moze być spowodowane może coś ci wleciało do wlotu jakiegoś wróble wessało i narobił szkód tylko że to mało prawdopodobne :/ ale co do syfu to tak jak mówię musisz poruszać się po jakiejś bardziej zapylonej części naszej planety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lsdynx Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Moze mieszkasz albo czesto parkujesz w sasiedztwie miejsc o duzej prdukcji pylow? Jesli tak to stawiam ze podczas postoju na filtrze osadzaja sie drobiny pylu, potem podczas jazdy deformuja strumien powietrza i jednoczesnie sam filtr, kolor natomiast to sam efekt miejsca generujacego pyl, czy zanieczyszczenie. W efekcie po 2 czy 3 miesiacach jest problem. Ja w swojej P11 2,0 TD mam filterek zolciutki jakby prosto ze sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 mieszkam za warszawa i nic tam nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Nie no stary takiego cementu na papierze to dawno już nie widziałem, a ta wgniota to wynik zasysania zabetonowanego filtr. Musisz jeździć po jakimś syfie, cudów nie ma. Taki zaświergolony filtr to wpływa też na spalanie mieszanki paliwowo powietrznej. Nie zostawiasz przypadkiem czarnej zasłony za sobą i silnik zrobił się jeszcze bardziej mulasty niż jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Mój tak wygląda po ok.5kkm po W-wie. Niewiem jakiego masz producenta filtr ale ja nie zakładam Ashiki bo to się nie sprawdziło filtron mniej się syfi u mnie i nie zagniata się do środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Maciek90 nie kupuj więcej filtra tego producenta! kup sobie np Filtrona i porównaj układ płytek filtrujących. W tym co pokazałeś jest za dużo plytek i mają za ciasno i w rzeczywistości się ściskają i powietrze nie ma którędy się przedostać a jak już sobie znajdzie miejsce to tam się zbiera syf i może się odkształcać. Wcześniej miałem filtr JC i też było za gęsto płytek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) to mi ewidentnie wygląda na wsadzony filtr powietrza TYŁ NA ODWRÓT Ta pomarańczowa uszczelka wchodzi w rowki dookoła podstawy filtra, i też ta część z gumą dookoła jest ustawiona w stronę dolotu powietrza - to ona powinna być cała czarna, a zewnętrzna strona jak u Ciebie na zdjęciu Pozdrawiam Edytowane 28 Stycznia 2010 przez counterox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 counterox też odniosłem najpierw takie wrażenie, ale przypatrz się dokładnie zanieczyszczeniom i temu w którą stronę jest zrobiona buła na filtrze. Co to za filtr Jakieś alledrogo czy inna stodoła lub chińskie krzaki. Osobiście stosuje Filtrona Zabetonowany filtr wymusił obieg powietrza pomiędzy uszczelkami a obudową filtra i stąd te czarne zabarwienie na uszczelce od góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) Filtr jest firmy hengst niby made in germany pisze mulowaty sie nie zrobil ale zostawia czarna chmure za soba kupilem go w BHMD A polecili byscie Boscha? Edytowane 29 Stycznia 2010 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ja tam polecam Filtrona tani a zarazem bardzo dobry ładuje to wszędzie do powietrza do oleju i paliwa jeszcze nigdy się nie zawiodłem a jak kiedyś kupiłem kabinowy jakiś tam JC (czy jakoś tak) to się okazało że owszem jest do primery p11 zgodnie z pudełkiem tylko w ogole się nie mieścił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 a od filtra moze byc tez taki objaw ze co jakis czas potrafi go zapchac ze nie ma mocy itp trzeba go zgasic i zapalic od nowa i jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) Ja tam polecam Filtrona tani a zarazem bardzo dobry ładuje to wszędzie do powietrza do oleju i paliwa jeszcze nigdy się nie zawiodłem a jak kiedyś kupiłem kabinowy jakiś tam JC (czy jakoś tak) to się okazało że owszem jest do primery p11 zgodnie z pudełkiem tylko w ogole się nie mieścił Nie wiem jak jest z td ale u mnie filtr brudzi sie najbardziej mniej wiecej na srodku, tak jak wpada powietrze do puszki z filtrem. Co 15kkm zmieniam filtr na filtrona, ale w zyciu takiego syfu nie widzialem. Tak wyglada u mnie filtr pylkowy przed wymiana (co 15kkm). Gestosc papieru tez podobna. Edytowane 29 Stycznia 2010 przez woro_woro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 zobaczymy dzis wymienie filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 jak ci wali czarną sadzą to na bank nie dostaje powietrza, jak już wymienisz filtr to przestudiuj jak się diagnozuje przepływomierz bo od tych "made in germany" mógł ci paśc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Filtorna zatkalem kiedys po 6 tys - moze sa za male Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 ok no i wymieniony filtr i prima smiga 2x lepiej a o spalaniu juz nie wspomne. Problem znowu powrocil , Tylko tym razem wiem dlaczego filtr sie tak brudzi i gniecie, okazalo sie ze moja prima byla bita w blotnik od strony kierowcy i podczas wypadku rozsypal sie tlumik szmerow (ta puszka na zdjeciu co siedzi w nadkolu), I nie wiedzac ze ten puszki brakuje zalozylem rure dolotowa, (ktorej nie bylo) i poprostu ciagnal caly syf z nadkola(sol, bloto, woda itp....) I Czy ta puszka jest potrzebna, czy moge zakleic ten wlot z nadkola i zostawic tylko ten zza lampy, bo inaczej za ktoryms razem pociagnie wiecej wody i po silniku , To dzisiaj kupie nowy filtr, i przeprowadze tuning tej rury dolotowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 To żeś jeszcze przez rok jeździł na tym zabetonowanym filtrze ?????? Ta pucha to jak sam napisałeś jest tłumikiem Jak ją wywalisz to może być sytuacja że będziesz miał odgłosy dudnienia spod maski. W sumie to jak jest rozwalony to i tak go nie ma. Zaklej dziurę biegnącą do niego, a jeśli będzie ci dudniło to na koniec dolotu naciągnij jakiś wąż i doświadczalnie ustal jego długość, tak abyś nie miał efektów akustycznych spod maski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 (edytowane) nie ja zmienilem filtr na nowy ale znow go tak urzadzilo, dzisiaj wsadzilem nowiutki filtr filtrona i zakleilem ta dziure w rurze i samochod chodzi jak nowy, i jest jeszcze ciszej niz przed tem, nie ma dudnienia ktore bylo przy ok. 2k obr. ogolnie teraz samochod chodzi o wiele ciszej. Edytowane 27 Grudnia 2010 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 a jeśli jest ten tłumnik w nadkolu i mimo to dudni to co to może być? bo u mnie tak jest.. dopiero jak dolot zatkam ręką to jest ciszej i słychać tylko pracę silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 (edytowane) Jak przerobilem ten dolot to jest o wiele ciszej, i od 2 tys. obr slychac jak pompuje turbina i jak swiszczy (nigdy tego nie bylo slychac) i wogule jakos ciszej sie zrobilo. Dzisiaj z ciekawosci wypralem stary filtr (chcialem zobaczyc czego sie nalykal z nadkola). Wrzucilem go do miski z goraca woda i proszkiem i po chwili woda zrobila sie czarna. Wyjalem go i zaczalem go polewac woda, lalem ta wode 10min, i bez przerwy leciala czarna woda z filtra, Wycialem go z obudowy i rozlozylem i zobaczylem ile bylo w srodku syfu. Po takim plukaniu wraz to nic nie dalo. Kiedys ten filtr Byl jasno rozowy, a po dlugim plukaniu wygladal tak, Czyli nic dziwnego ze spalal mi 12l ropy na 100km, teraz na nowym filtrze to chyba nawet do 7l/100km spadl. Te dwa zdjecia przedstawiaja stan filtra, a to pierwsze to rozciety i wyprany filtr, byl taki brudny ze chyba nic przez niego nie lecialo Co do filtrona to dobrze mi poleciliscie, ten na zdjeciach to byl jakis JC PREMIUM, nawet jak byl czysty to slabo powietrze przez niego lecialo, a na filtronie ciagnie jak odkurzacz marlos90 Ja uwazam ze ten tlumik szmerow nic nie daje, czy on jest czy nie to i tak ludzie skarza sie na dudnienie, tu masz tematy: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/8331-p11wp11-dudnienie-w-td/ , http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60771-p11144-gony-silnik/ Edytowane 28 Grudnia 2010 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek1887 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam podłącze sie pod temat mam podobny problem. Stosuje tylko filtry filtrona i średnio co 3-4 miesiące musze wymieniac filtr powietrza bo jest czarny jak by od oleju ale od strony zewnętrznej a nie od silnika. dodam że tentłumik wyrzuciłem i bierze mi powietrze prosto zza akumulatora. tam jest czysto w komorze silnika czysto żadnych wycieków. jerze po terenie bez jakiś mega pyłów normalny podpoznański teren a filtr co chwile brudny pomózcie bo juz brak mi siły na ten filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 a zatkales rure po wyrzuceniu tlumika? U mnie jak narazie 500km i git, czysty jak nowy, i nie pognieciony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.