Gość suchy___ Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Zaraz się zbieram do serwisu, zobaczymy co mi powiedzą, jak będą pyszczyć to może zrobię tak jak mówisz. Dzięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Po 1.5 roku po wymianie gum stabilizatora na nowo zaczęły zgrzytać... Trzeba poszukać po hurtowniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 A to lipa -tylko 1,5 roku wytrzymały. Mi coś zaczęło od strony kierowcy z przodu lekko stukać, na dziurach lub przy leciutkim naciśnięciu hamulca....byłem na trzepakach i tam nic nie widza/słyszą. Gumy stabilizatora - jakie polecacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Jakie polecamy?,najpierw je znajdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 hahaah - no włśnie patrzę i nie ma nigdzie... ASO tylko ? jak to możliwe ? - wcześniej miałem Pt Cruisera i tam nie było kłopotu z zakupem żadnej części i jeszcze można było przebierać w firmach jeśli chodzi o gumy zawieszenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Trzeba zahaczyć kilka hurtowni,zobaczymy co powiedzą.Te gumki są od clio,i kilku innych wózków,więc powinny być dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 To napewno gumy stabilizatora. Mam to samo w miesiącach zimowych, jak jest cieplej to nic nie słychać, a że nie ma żadnych luzów to nie wymieniam. W tylnej osi też słychać uderzenie na "zwalniaczach" tak jak ktoś wcześniej wspominał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Amnie to gryzie,przeszkadza,zresztą jak to wyglada jak przejeżdżasz przez "policjanta" a tu zgrzyp! ,aż sie ludzie odwracają! Po nowym roku jadę do Olkusza do f-my co robi elementy z polimeru i dam im oryginał na doróbkę ,zrobią to wymieniam i spokój i zimą i latem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Amnie to gryzie,przeszkadza,zresztą jak to wyglada jak przejeżdżasz przez "policjanta" a tu zgrzyp! ,aż sie ludzie odwracają! Po nowym roku jadę do Olkusza do f-my co robi elementy z polimeru i dam im oryginał na doróbkę ,zrobią to wymieniam i spokój i zimą i latem. Tak robią z tulejami w sankach,polimer dobry na wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Widziałem wahacze zregenerowane polimerem,ładnie to wyglądało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ten polimer to chyba poliuretan ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Poliuretan taki ekstremalnie wytrzymały nie jest. Jego przewaga nad gumą to większa tolerancja na wilgoć, temperaturę, UV. W pewnych okolicznościach może być lepszym rozwiązaniem od gumy bo wolniej się starzeje. Ale jak ktoś jeździ powiedzmy ostro, padanie tak samo szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Poliuretany (PUR lub PU) - polimery powstające w wyniku addycyjnej polimeryzacji, wielofunkcyjnych izocyjanianów do amin i alkoholi. Cechą wyróżniającą poliuretany od innych polimerów jest występowanie w ich głównych łańcuchach ugrupowania uretanowego [-O-CO-NH-]. Poliuretany są polimerami łatwiej topliwymi od poliamidów, dzięki czemu łatwiej się je przetwarza, ale mają też mniejszą odporność mechaniczną. Z poliuretanów produkuje się włókna elastyczne typu spandeks (lycra, elastan), elastomery do najróżniejszych zastosowań od podeszw butów po elementy zawieszenia samochodów oraz różnego rodzaju pianki oparte na żywicach poliuretanowych. Ilościowo najważniejszym zastosowaniem poliuretanów są niewątpliwie pianki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 o jaki ty mondry hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Piękny wykład - ale "mechanicznie" nie są to nazbyt wytrzymałe tworzywa. Fakt, elastyczne, łatwe w obróbce, ale kosmicznej wytrzymałości nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Tak,ale liczę że nie będą w zimie skrzeczały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 (edytowane) Jak sobie posmarujesz, tak sobie...(dobra nie będę kończył) http://www.racingfor...showtopic=74983 http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=26908 Edytowane 8 Stycznia 2013 przez was79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Trzeba też pamiętać, że do montażu poliuretanów trzeba zastosować specjalny smar. Nie można użyć to co pod ręką . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Was,yl przecież o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Was,yl przecież o tym No tak, faktycznie - nie wbijałem się w linki Was`yla . A że wspomniał o smarowaniu to mi się przypomniało. Widziałem na TVN Turbo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 A więc tak: wymienione w ostatnim okresie (przód) : amortyzatory przednie, tuleje stabilizatora- Olkusz, tuleje ławy/sań, wspornik ławy/sań prawy+lewy, łączniki stabilizatora, silentblock wahacza. I podsumowanie- nadal stuka podczas jazdy - brzmi to jak szybkie stuk-puk stuk-puk i już mnie to dość mocno męczy, bo naprawy nie daje żadnego skutku . Co to może być, ew. co jeszcze można wymienić i jak ew. znaleźć usterkę. Na szarpakach niby jest ok- wszystko się mocno trzyma- ale ja już wątpię w umiejętności fachowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus-j70 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Może to luz na połączniu wielowpustowym kolumny kierownicy,rozwiązanie w dziale "PATENT NA..." Edytowane 17 Czerwca 2014 przez adamus-j70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ani wahacz, ani gumy : D - ostatecznie wyszło, że to poduszki amortyzatorów przednich- w zeszłym roku były wymienione amortyzatory- a poduszki zostały te co były (ja nie wiedziałem, że trzeba wymienić razem z amorkami), przy okazji do wymiany na wszelki wypadek łożyska. Swoją drogą w maju na przeglądzie i przy kolejnych wizytach na trzepakach wszystko wychodziło ok.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.