Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić Maximę - pytaj tutaj!!!


Gość LEMUR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyglada na jakis problem z elektrozaworami, sterownikiem, moze byc pierula na przeniesieniu drazek skrzyni wodziki, ale tak naciagaja ze skrzynie Ci wyremontuja za 4 klocki. Podzwon sie dowiesz. Powinnes szukac a32 latwiej z czesciami, nowszy silnik pali nie za duzo jak na osiagi prawie sportowe

Edytowane przez Kazik_R52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam serdecznie,

Jestem zainteresowany zakupem Maximy A32 3.0 w automacie z poniższej aukcji:

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-maxima-nissan-maxima-qx-3-0-v6-193-km-zadbany-godny-uwagi-ID6yXzM9.html#2f2460a5b7

Czy ktoś z Was zna może ten egzemplarz lub może ewentualnie podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Na pierwszy rzut oka wygląda ok, jedynie ta blacharka do poprawy i trochę niski przebieg jak na ten rocznik. 

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję :)
 

Edytowane przez Maxima97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg wiadomo ze fake, ale nie patrz na to, zaloz ze ma 400tysi i tak sprawdzaj silnik i skrzynie, zeby ci pojezdzil jeszcze ze 100tysi. Jnhaczej naprawa silnika i skrzyni to 15tysi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg wiadomo ze fake, ale nie patrz na to, zaloz ze ma 400tysi i tak sprawdzaj silnik i skrzynie, zeby ci pojezdzil jeszcze ze 100tysi. Jnhaczej naprawa silnika i skrzyni to 15tysi

Dzięki za odpowiedź. Byłem wczoraj obejrzeć auto i nie wygląda to rewelacyjnie. Blacharka do roboty. Na gazie w okolicach komory silnika coś wpada w wibrację. W trakcie przełączania biegów na postoju szarpie i delikatnie stuka. Po mocnym przyspieszeniu jak odpuści się gaz również mocno szarpie. Po zużytym wnętrzu widać, że prawdziwy przebieg z pewnością w okolicach 400 tys albo więcej. Potencjalnie zainteresowanym nie polecam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Wszystkich 

W związku z tym że przymierzam się do zakupu Maximy 3,5l z 2006r do roku 2008r

Prosiłbym o informacje na co mam zwrócić uwagę przy zakupie auta.

Druga sprawa jak jest z eksploatacją Maximy, chodzi mi przede wszystkim ( koszty wymiany olejów, płynów, rozrząd czyli to co trzeba zrobić zaraz po zakupie ), a czy ktoś by mi powiedział jak te auta znoszą gaz, jakie jest spalanie i czy lepiej kupić zagazowane czy lepiej samemu założyć gaz.

Jak jest z dostępem do części zamiennych i czy można wykonywać część napraw samemu ( np w Fordzie to większość rzeczy robię sam; rozrząd, hamulce, wymiana sprzęgła, czy w Maximie też jest to w miarę proste.) 

Ostatnia sprawa, jak wiadomo 90 % to auta z USA, Kanady, czy to przekłada się na panującą informację że to rozbitki klepane w Polsce.

Z góry dziękuję za odpowiedz, jeżeli trzeba by było dodać, dopisać coś z mojej strony to proszę o zadawanie pytań , jeszcze raz dziękuję 

Pozdrawiam Robert 


Witam ponownie

Czy nikt z kolegów nie udzieli mi informacji na powyższe pytania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Maxima to nie auto z KOSMOSU czy innej galaktyki. Jeżeli potrafisz wymienić klocki w Ford ie to w nissanie też dasz rady. Rozrząd dość kosztowna naprawa i do najprostszych nie należy. Temat części zamiennych:pojawia się tego coraz więcej, znajdziesz jeżeli dobrze poszukasz, poza tym prywatne firmy sprowadzają ewentualnie różne graty albo e-bay USA. Tam kupisz dosłownie wszystko do maximy. Poczytaj sobie kolego trochę w dziale Maxima, dużo można znaleźć tu odpowiedzi na Twoje pytania. LPG polecam koncept LPG VQ35. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kolega napisal maxima nie jest autem z kosmosu i w porownaniu z konkurencja nie ma jakis pneumatyczno autopoziomujacych zawieszen, gdzie komplet amorow kosztuje 10tys., skomplikowanego systemu hamulcowego , gdzie zeby wymienic klocki trzeba komputer podlaczyc, czy zamknietego systemu diagnostyki gdzie tylko serwis za

gruba kase to ogarnia. Wedlug mnie jest to jedno z najtanszych serwisowo aut na swiecie w klasie E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za formację, prosiłbym jeszcze o informacje  na co zwrócić   uwagę przy zakupie, ( czy malowane to sprawdzę ) chodzi mi bardziej o techniczne rzeczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwazniejsze sprawdzic skrzynia biegow, silnik to Podstawa, bo naprawa silnika powyzej 10tys. , skrzynia ok. 5-6tys. Zawieszenie jest dosc tanie w naprawie, osprzet tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to co Kazik napisał. Automat to podstawa, na manuala nie licz bo mało ich wyprodukowali z racji małego zainteresowania. (ale się trafiają). Poza tym zwróć uwagę na to samo jak Forda kupowales. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie forumowiczów,

 

Właśnie przymierzam się do zakupu samochodu i natrafiłem na Nissana Maxime 3.0. Niestety nie znam tych samochodów, pierwszy raz go widzę i stąd moje pytanie tutaj do Was. Czy pakować się w taki typ samochodu czy może szukać czegoś innego? 

Samochód można zobaczyć TUTAJ

 

Co możecie poradzić i na co zwrócić uwagę? Jak z częściami do tego modelu?

 

Dzięki za pomoc i pozdrawiam!

Edytowane przez nemus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,
Szukając daily trafilem na to, co kolega wyzej, wiec podepne sie do pytania.
Trafilem tez na takiego ancymonka: https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-maxima-sportowa-limuzyna-v6-3-0-skora-climatronic-podgrzewane-fotele-bose-ID6z4Wd1.html#1916cd1330

Po chwili znalazłem jeszcze tego:  https://www.olx.pl/oferta/prawdziwa-okazja-klasyk-w-idealnym-stanie-z-lpg-polecam-100-CID5-IDpnfL5.html#3a7d54d679

Czy ktokolwiek może mi powiedziec cokolwiek o ktorymkolwiek z powyzszych? :) Nie bede ukrywal, ze nigdy nie mialem do czynienia z amerykancami i nie mam pojecia jak jest z czesciami np. (wiem, ze ten WPI ma blotnik przod do wymiany i tylny do roboty, bo rdza)

Dzieki i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki samochód ponad 2 lata i będę obiektywny. Robiłem szczotki w rozruszniku, paski klinowe, alternator, amortyzatory , czujnik spalania stukowego (standardowa usterka) . Wszystko w aucie działa bez wyjątków jeśli chodzi o wyposażenie. Co do części blacharskich do wersji amerykańskiej to jest bardzo trudno. Reszta do dostania normalnie. W wersja poliftingowych , awarie cewek, rozciągające się łańcuchy rozrządu. Jeśli chcesz jeździć tym autem na co dzień a nie jesteś obeznany z mechaniką samochodową albo nie masz czasu na drobne naprawy to odpuść sobie i kup coś nowszego :) .  Ale jeśli chcesz jeździć taki Unikatowym samochodem ( a to daje satysfakcję ) to polecam bo zadbany egzemplarz nadal jest w miarę bezawaryjny szczególnie porównując go do samochodów z tamtego okresu ;) . Te auta do których podałeś linki wymagają pracy i nakładów i osobiście wolał bym poszukać czegoś w lepszym stanie ,gdyż jeśli auto miało wymieniany łańcuch to ma już sporo kilometrów za sobą . A poza tym ile byś nie włożył i tak masz samochód wyeksploatowany ;) . No chyba że będziesz wymianiał wszystkie łożyska , półosie,chłodnice,silniki od klap nawiewów,spawał podłużnice itd .Większość nigdy o tym nie myśli a to wszystko się kiedyś zużyje, czy zepsuje. Tzw-studnia bez dna. Ja swoją maxi kupiłem w super stanie jak na te lata a i tak musiałem co chwilę coś naprawiać (szczególnie blacharka) . Pozdrawiam!

Aha i nie zapomnijmy o regulacji zaworów co w silniku zasilanym lpg jest obowiązkowe, a auta które są w linkach pewnie nie mają tej ze instalacji od wczoraj zamontowanej ;) . Taka przyjemność jest kosztowna i pracochłonna. A jej pominięcie jeszcze bardziej . Dla ścisłości zawory są regulowane płytkami .

Edytowane przez Oskr5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oskr5 napisał sporo prawdy, nie kupuje się tego auta mają 5tyś  w kieszeni..., remont silnika VQ to jakieś minimum pewnie z 8tysi , skrzynia pewnie 4-5tyś. zawieszenie od paru stówek do pewnie ze 2tyś, zestrojenie LPG, ew. wymiana wtrysków, parownika też z 1000zł,  klima jak padnie też z 1000zł, ....

 

to segment aut Mercedesa E, BMW 5, w praktyce tańszy od nich sporo w utrzymaniu, a realnie większe problemy z częściami

 

jak nie mechanikujesz , nie interesujesz się techniką, motoryzacją, naprawami odpuść sobie.

 

Tu trzeba ebay, allegro, czytać fora

 

dla przykładu końcówka wahacza w sieci kupisz za 50zł, u mechanika 200zł ....

 

 

jest jeszcze inna opcja , znałem  osoby co tak robią, (zwłaszcza za wschodniej granicy, pracujące w Polsce) kupują taką maxi na chodzie i ją zajeżdża, nic nie robiąc,  poza totalnym minimum (klocki, dużo drutu..) i to się jakoś trzyma nawet 2-3 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, jestem nowy i zarejestrowałem się w Waszej kopalni wiedzy o Nissanie żeby uzyskać informacje o samochodzie, który bardzo mnie zainteresował, a mianowicie o Maximie. Jestem na etapie szukania samochodu dla siebie i to ogłoszenie wpadło mi w oko:
https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-maxima-3-5-v6-lpg-ID6yOjpH.html 
Czy ktoś może zna/oglądał egzemplarz? Może sprzedający jest na forum?
Pozdrawiam i dzięki za wszelkie odpowiedzi.


Czy ktoś zna/oglądał? Może sprzedający jest na forum? 
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O masz! A wisiało co najmniej tydzień, ale dopiero wpadłem na to żeby tu wkleić :I


Hm dziwne, bo klikając mój link faktycznie wygląda jakby wygasło lub zostało usunięte, natomiast dalej jest na allegro/otomoto to auto pod tym adresem za 26500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ta z Poznania to obejrzyj ja dokladnie ale wedlug mnie ona ma nalatane razy 2, lub to przebieg w milach, wymienione lozyska,  dodatkowo klocki sport, opony sport, sprezyny obnizajace sport !!!, kierowca super sport formula 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że zderzak tylny od wersji przedliftowej, pewnie walona w d... Stoi już ze cztery miesiące. Cena na początku była 32 tysie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o tę mi chodziło, ech.. Czyli wygąda na to, że mogła być dobrze pałowana - wszystko usportowione. Poza tym stoi 4 m-ce. Szukam samochodu od pół roku i jak coś wygląda ok lub w miarę, znika w 2-7 dni. Chyba, żeby podjechać i zabrać to auto do ASO, bo sam nie ogarniam na tyle mechaniki żeby nie dać sobie wcisnąć dobrego kitu. Dzięki za szybkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z tego co wiem już długo wisi :)

 

Hej.

 

Mam pytanie do fanów marki, jak wygląda eksploatacja w tych Maximach?

Chodzi mi w stosunku do accorda VII 2.4? Bo właśnie takim jeżdżę a że potrzebuję 2 autko to pomyślałem o maximie :) myślę że komfort jest duuuuzo większy to samo z miejscem w środku.

Ale jak koszta? Ktoś się orientuje czy podobnie jak w accordzie?

Pytam bo będę kupował taka Maxime a33 od gościa odemnie z miasta 3.0 z navi kremowa skóra i gaz :)

Człowiek jest diagnosta na stacji diagnostycznej więc podejrzewam że auto zrobione na tip top. Ale na co głównie zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto jazdziło na 19"kolach i miało założone sprężyny obniżające. Tak czy inaczej, jeżeli gość jeździł 8 lat a Ty szukasz maximy to warto obejrzeć. Pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...