em Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Gratuluję samozaparcia i sprawdzania ciśnienia w kołach każdego dnia i co 100 km w podróży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 przepraszam, że to napiszę... ale jesteś ograniczony nikt nie sprawdza ciśnienia co 100km po napompowaniu kół w serwisie robisz taki pomiar przy najbliższym wyjeździe w trasę... i tyle. robisz to RAZ, ustawiasz właściwe i masz problem z głowy na jakiś tam "okres zmian temperaturowych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) Koledze brakło argumentów i zaczynamy się obrażać? Przeczytaj nasze powyższe posty i dojdziesz do wniosku, że staram się Ci przekazać to co opisałeś w swoim ostatnim poście. Ciśnienie w kole ustawia się raz na jakiś czas (najczęściej kilku miesięcy). Więc nie pisz o temperaturze wpływającej znacząco na ciśnienie w kołach i ich zużycie. Temperaturze, która może w ciągu doby może zmienić się diametralnie. Edytowane 3 Marca 2010 przez em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) . Edytowane 3 Marca 2010 przez em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Aby Was pogodzić zaproponuję pompowanie kół azotem. Dość nowe rozwiązanie, nie wszędzie dostępne, ale po tym nie obchodzą nas zmiany temperatury. Dobrze trzyma ciśnienie, guma nie parcieje od środka itp itd. Ciśnienie najlepiej sprawdzać u gumiarzy, bo mają porządne manometry w przeciwieństwie do tych na stacjach benzynowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 luk, nie działa. może i ma pewne dobre strony ale i tak jak masz czujniki ciśnienia to widzisz jak się zmienia i na azocie i na pneumixie niestety jest tylko cit lepiej niż na powietrzu atmosferycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Nie miałem jeszcze samochodu z czujnikami, więc może masz rację. Trzeba też wziąć pod uwagę przepuszczające wentyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkf Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Przeczytałem wszystko co piszecie i widzę, że problem mam tylko ja. Co ciekawe nie mam tego zjawiska w całosezonowych Wranglerach a też pompowałem je po bożemu czyli zgodnie z naklejką (2.4 atm). Co do przekładki opon na krzyż, tak zrobiłem. Problem z nierównym zdzieraniem wylazł dopiero teraz. Po zeszłorocznej zimie wszystko było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zohan Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 U mnie w D22 na naklejce mam na tył: half-load - 2,7, max-load - 3,1 bara. Jeżdżę na 2,7 bara (przez zimę głównie na pusto), opony BFGoodrich całosezonowe 255/70/R15 - zero odkształceń czy nierównego zużycia. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.