waleszczak Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) U mnie rdza jest z lewej strony ,Już kilka miesięcy po zakupie zgłaszałem w serwisie rdzawe wycieki spod tej felernej blendy, ale oczywiście zbyto mnie byle jaką odpowiedzią. W przyszły wtorek jestem umówiony na naprawę gwarancyjną tego elementu to poproszę o zrobienie fotek klapy i blendy po demontażu przed naprawą. manix Mnie się wydaje,że nie jest to kwestia reakcji (chemicznej?) a tylko niedbałego wykonania i montażu niklowanego elementu Pozdrawiam Edytowane 23 Marca 2010 przez waleszczak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Dlaczego stare nissany sie nie sypia tak szybko jak nowe..jakosc materialow , ciagle obcinanie kosztow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Dlaczego stare nissany sie nie sypia tak szybko jak nowe..jakosc materialow , ciagle obcinanie kosztow. i kraj produkcji,kiedyś najczęściej japonia,teraz ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość X_S Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 i kraj produkcji,kiedyś najczęściej japonia,teraz ..... A tu Cię zaskoczę T31 jest robiony w Japonii! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 A tu Cię zaskoczę T31 jest robiony w Japonii! No to Ci się udało znaczy że i im w końcu zaszkodziła sake Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RysiekD Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Ponawiam pytanie do Szanownych Kolegów W jaki sposób można zdemontować blendę, aby sprawdzić co się dzieje pod nią? W instrukcji serwisowej nie natknąłem się na jakikolwiek opis. Pozdrawiam X-maniaków!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Tak przy okazji T31 jest produkowany w Japonii i w Rosji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Ponawiam pytanie do Szanownych Kolegów W jaki sposób można zdemontować blendę, aby sprawdzić co się dzieje pod nią? W instrukcji serwisowej nie natknąłem się na jakikolwiek opis. Pozdrawiam X-maniaków!!! Pewnie trzeba rozebrać klapę od wewnętrznej strony dopiero tam będą śruby od blendy.Jutro jadę na naprawę tego elementu więc się dopytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalkaflowski Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Pewnie trzeba rozebrać klapę od wewnętrznej strony dopiero tam będą śruby od blendy.Jutro jadę na naprawę tego elementu więc się dopytam Witam Napisz czy naprawa Twojego iXa będzie polegała na czyszczeniu skorodowanej powierzchni i ponownym malowaniu? Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam Napisz czy naprawa Twojego iXa będzie polegała na czyszczeniu skorodowanej powierzchni i ponownym malowaniu? Pozdrawiam Michał Niestety nie wiem,ale sądzę,że tak, jutro napiszę coś więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Niestety nie wiem,ale sądzę,że tak, jutro napiszę coś więcej malują całą klapę od zewnętrznej strony.u mnie zrobili to naprawdę profesjonalnie,najmniejszych różnic w odcieniu i.t.p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artly Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 (edytowane) To już mój drugi Nissan co ma problem z tylną kalpą Wcześniej miałem Almerę N16 i też była malowana. Taraz X-trail, (a przed zakupem pytałem czy nie ma problemów z tylną klapą jak w Almerze i oczywiście usłyszałem że w X-trail nie ma tego problemu)ale gdy dwa miesiące temu pojechałem z reklamacją to się dowiedziałem że jednak jest to częsty przypadek. Niestet po naprawie wczoraj zauważyłem ponowne ogniska rdzy Edytowane 30 Marca 2010 przez artly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam Właśnie dostałem zdjęcia z naprawy,jak się dowiedziałem blenda jest plastykowa i to ona obcierając blachę powoduje korozję klapy. Serwis podkleja pod blendę taśmę dystansową i po tym zabiegu ma być ok,czy będzie? zobaczymy Element po naprawie Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez waleszczak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RysiekD Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam wszystkich!!!! Kolego Waleszczak, Twoje informacje i zdjęcia są jak zwykle bezcenne Kilka pytań: Na czym dokładnie polegała naprawa? Czy było coś malowane? Czy te dystanse z tworzywa to podkładki na śruby widoczne na zdjęciu nr 2 czy wyklejenie przetłoczenia na blendę? W jakim serwisie robiłeś naprawę? Zastanawiam się, czy nie wykonać pokazanych przez Ciebie czynności w moim X-ie, na zasadzie profilaktyki Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 RysiekD Oczywiście, klapa była malowana po oczyszczeniu z rdzy,a blenda została podklejona czarną taśmą piankową na całym obwodzie i stąd ten dystans między nią a klapą,może na zdjęciu nie widać tego dokładnie ale blenda odstaje ok 2mm od blachy. Naprawa wykonana w ASO Nissan "Jaworski - Gajewski" Sp. z o.o. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr G. Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam A czy teraz na górnej krawędzi bledy nie będzie się zbierał brud i wilgoć zarazem i powodować wzmożona korozje tego miejsca?? Woda musi spłynąć? A po tej naprawie jak jest u Ciebie?? Pozdrawiam WESOŁYCH ŚWIĄT Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RysiekD Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) Dzisiaj byłem w ASO i poleciłem zdjęcie blendy w celu sprawdzenia, czy nie ma pod nią śladów korozji. Rdzy i uszkodzeń lakieru nie było, co osobiście sprawdziłem, po poprosiłem by mnie zawołano, gdy blenda zostanie zdemontowana. Profilaktycznie poprosiłem o wyklejenie wgłebienia (przetłoczenia)klapy pod blendą przezroczystą taśmą samoprzylepną. Ufff! Mam nadzieję, że zdążyłem i ruda się nie pojawi. Koszt operacji 200 PLN, czas ok 1 h. Pozdrawiam! Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez RysiekD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumacherek Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) Dzisiaj byłem w ASO i poleciłem zdjęcie blendy w celu sprawdzenia, czy nie ma pod nią śladów korozji. Rdzy i uszkodzeń lakieru nie było, co osobiście sprawdziłem, po poprosiłem by mnie zawołano, gdy blenda zostanie zdemontowana. Profilaktycznie poprosiłem o wyklejenie wgłebienia (przetłoczenia)klapy pod blendą przezroczystą taśmą samoprzylepną. Ufff! Mam nadzieję, że zdążyłem i ruda się nie pojawi. Koszt operacji 200 PLN, czas ok 1 h. Pozdrawiam! Szczęściarz :-) a ja mam rude na styku tablica rejestracyjna i klapa dodatkowo znaczek nissana i pozostałe części chromowo - plastikowe pokryły się po zimie kropkami na tylnej klapie tak jakby dostała się pod srebrny lakier woda Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez szumacherek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras-jk Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Witam kolegów, dołączam się z moim rocznym X-trailem do klubu zawiedzionych swoim samochodem, rdza w moim przypadku pokazała się na tylnej klapie i tylnym pasie na spawach. Oczywiście serwisy oszukują nas nie wykrywając tego problemu na przeglądach, dopiero gdy ruda pokaże się w pełnej krasie, zaczynamy się wkurzać. To co wyczytałem tutaj nie nastraja zbyt optymistycznie, jestem dopiero po "naprawie klapy" i widzę że to nie koniec przygód z tym elementem, mimo iż panowie z serwisu "W-wa Zborowski" zapewniali że po ich naprawach problem nie powraca. Dodatkowo na dolnej plastikowej listwie tylnej klapy zbiera się woda, pomimo że samochód jest już suchy przy otwieraniu klapy po każdym deszczu wita mnie kurtyna wody. Czy Wy również macie ten problem ? Może ktoś z Was wie jak się tego pozbyć. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość X_S Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam kolegów, dołączam się z moim rocznym X-trailem do klubu zawiedzionych swoim samochodem, rdza w moim przypadku pokazała się na tylnej klapie i tylnym pasie na spawach. Oczywiście serwisy oszukują nas nie wykrywając tego problemu na przeglądach, dopiero gdy ruda pokaże się w pełnej krasie, zaczynamy się wkurzać. To co wyczytałem tutaj nie nastraja zbyt optymistycznie, jestem dopiero po "naprawie klapy" i widzę że to nie koniec przygód z tym elementem, mimo iż panowie z serwisu "W-wa Zborowski" zapewniali że po ich naprawach problem nie powraca. Dodatkowo na dolnej plastikowej listwie tylnej klapy zbiera się woda, pomimo że samochód jest już suchy przy otwieraniu klapy po każdym deszczu wita mnie kurtyna wody. Czy Wy również macie ten problem ? Może ktoś z Was wie jak się tego pozbyć. Pozdrawiam. No może nie kurtyna wody, ale rzeczywiście zbiera się tam woda i nawet jak już zapomniałeś że padał deszcz to sobie o tym szybko przypominasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam A czy teraz na górnej krawędzi bledy nie będzie się zbierał brud i wilgoć zarazem i powodować wzmożona korozje tego miejsca?? Woda musi spłynąć? A po tej naprawie jak jest u Ciebie?? Pozdrawiam WESOŁYCH ŚWIĄT Piotr Na razie za mało czasu na jakieś wnioski,na razie obserwuję to miejsce,ale fakt, kurzu trochę jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 (edytowane) mimo iż panowie z serwisu "W-wa Zborowski" zapewniali że po ich naprawach problem nie powraca Powraca powraca, blendę miałem już 2 razy malowaną, pas tylny jeden raz i rdza pojawiła się ponownie, będzie znowu malowany. Po za tym Wymieniałem u nich przednią szybę i przy wymianie pocięli lakier który teraz rdzewieje przy uszczelce nad szybą przednią !!! Byłem z reklamacją i będą ponownie zdejmować szybę i lakierować punktowo miejsca skorodowane, nie wiem czy moja podsufitka która ucierpiała już przy pierwszej wymianie szyby wytrzyma bo jest jak by to powiedzieć lekko sfatygowana po tej operacji Reasumując coraz bardziej nabieram przekonania że po każdej wizycie w serwisie moje auto ma się coraz gorzej, najgorsze jest to że niema alternatywy. Mam dobrego lakiernika który wie jak to sie robi by nie poprawiać, ale auto jest na gwarancji wiec jestem skazany na niekompetencję pracowników nissana. Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez wojtgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras-jk Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 No może nie kurtyna wody, ale rzeczywiście zbiera się tam woda i nawet jak już zapomniałeś że padał deszcz to sobie o tym szybko przypominasz Woda zbiera się nawet po obfitej rosie i stoi tam zamiast spłynąć. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumacherek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) Hej Ja odebrałem X'a z serwisu Odyssey na Jagiellońskiej gdzie miałem lakierowaną tylną klapę. Jadąc do serwisu zgłosiłem reklamacyjnie: 1. uszkodzenie przedniego znaczka Nissan 2. tylni znaczek pokryty kropkami 3. blenda pokryta brązowym nalotem 4. partactwo założenia tablicy rejestracyjnej przez dealera Budmat Płock - tablica rysowała lakier. Pierwsze trzy punkty serwis przyjął bez problemu natomiast o 4 punkt musiałem trochę powalczyć, gdyż serwis powtarzał, że powinienem to zgłosić do dealera gdzie kupiłem samochód. Po krótkiej wymianie zdań w końcu to przyjęli i wymienili tablicę oraz polakierowali klapę. Wniosek z mojej wizyty: zwróćcie uwagę czy macie dobrze przymocowaną tablicę rejestracyjną. Co do blendy wymienili na nową dając podkładkę oraz taką folię, która trochę wystaje za blendę (trochę niewyraźne zdjęcie), ale podobno Nissan takie przysyła dealerom, aby je montowali :-) Ogólnie Odyssey zaskoczył mnie pozytywnie, zobaczymy jak będzie dalej z klapą. Pozdrawiam Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez szumacherek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LaikManiek Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Koledzy a czy ktoś wie ile kosztuje malowanie blendy nad tablicą. Ja w swojej okolicy chciałem ją poddać galwanizacji czy chromowaniu ale nikt nie chce się tego podjąć, podobno za dużo zachodu. Gdzie należy pytać, bo moja wygląda jak wielki purchel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.