Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QQ FL 2010 źle spasowana maska


Gość robmen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gratuluję udanego finału. Ja zainteresowałem tematem TVN Turbo. Odzew z ich strony był natychmiastowy. Wyrazili gotowość zrobienia programu na ten temat.

Każdy kto odebrał auto z wadliwie dopasowaną maską może wysłać zdjęcie oraz dane kontaktowe na T.Bodyl@tvn.pl

W końcu kupujemy nowe samochody (za niemałe pieniądze) i oczekujemy, że będą one wyglądały jak nowe!

Edytowane przez danbam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję udanego finału. Ja zainteresowałem tematem TVN Turbo. Odzew z ich strony był natychmiastowy. Wyrazili gotowość zrobienia programu na ten temat.

Każdy kto odebrał auto z wadliwie dopasowaną maską może wysłać zdjęcie oraz dane kontaktowe na T.Bodyl@tvn.pl

W końcu kupujemy nowe samochody (za niemałe pieniądze) i oczekujemy, że będą one wyglądały jak nowe!

 

daj znać o kiedy oglądać turbokamerę :) chętnie obejrzę taki odcinek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wczoraj podszedłem do salonu gdzie kupiłem i oczekuję na odbiór QQ. Był sprzedawca z którym "dobijałem" targu i zapytałem otwarcie o temat maski. Powiedziałem że jestem pełen wiary w jego kompetencje i liczę na szczerość. Otwarcie powiedział że temat jest im znany, poprawiają wszystko na miejscu, a w nowych dostawach sporadycznie mogą się jeszcze trafić takie usterki. Jeżeli taki znajduje się na lawecie to oni już mają info z centrali nissana aby przed jakim kolowiek odbiorem poprawić ową usterkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję udanego finału. Ja zainteresowałem tematem TVN Turbo. Odzew z ich strony był natychmiastowy. Wyrazili gotowość zrobienia programu na ten temat.

Każdy kto odebrał auto z wadliwie dopasowaną maską może wysłać zdjęcie oraz dane kontaktowe na T.Bodyl@tvn.pl

W końcu kupujemy nowe samochody (za niemałe pieniądze) i oczekujemy, że będą one wyglądały jak nowe!

 

 

Powiedz jaka była reakcja reporterów TVN czy oni sami kazali Ci zebrać jak najwiecej ludzi, którzy mają taki problem czy poprostu podali Ci meila do kontaktu. Widzę ze też jesteś z moich okolic wię cmoże warto by było poruszyć ten temat w większej ilości jednocześnie. Zrobię wyrażniejsze zdjęcia i chyba też do nich prześlę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wczoraj podszedłem do salonu gdzie kupiłem i oczekuję na odbiór QQ. Był sprzedawca z którym "dobijałem" targu i zapytałem otwarcie o temat maski. Powiedziałem że jestem pełen wiary w jego kompetencje i liczę na szczerość. Otwarcie powiedział że temat jest im znany, poprawiają wszystko na miejscu, a w nowych dostawach sporadycznie mogą się jeszcze trafić takie usterki. Jeżeli taki znajduje się na lawecie to oni już mają info z centrali nissana aby przed jakim kolowiek odbiorem poprawić ową usterkę.

 

optymistyczne :)

też zamierzam poprosić mojego sprzedawcę o sprawdzenie maski, kiedy mój QQ przyjdzie do odbioru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz jaka była reakcja reporterów TVN czy oni sami kazali Ci zebrać jak najwiecej ludzi, którzy mają taki problem czy poprostu podali Ci meila do kontaktu. Widzę ze też jesteś z moich okolic wię cmoże warto by było poruszyć ten temat w większej ilości jednocześnie. Zrobię wyrażniejsze zdjęcia i chyba też do nich prześlę.

 

Reakcja byla bardzo pozytywna, po moim drugim mailu z numerem telefonu, pan Tomasz oddzwonił do mnie niemal natychmiast. Gdy wyjaśniłem, że problem dotyczy praktycznie całej Polski i sprawa opisywana jest szeroko na forum zaproponował właśnie zebranie poszkodowanych osób. Myślę, że już sam fakt przygotowania takiej akcji przez forumowiczów jest dobrym argumentem na zmianę podejścia sprzedawców do zagadnienia, które do tej pory po prostu było skandaliczne!

Dziś wg. dealera auto ma być poprawione. Po południu podjadę sprawdzić.

Edytowane przez danbam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powracając do mojego połowicznego sukcesu z maską ,to w dalszym ciągu oczekuje decyzji z biura obsługi klienta o spasowaniu maski na maxa.Mój odbiór trwał prawie 3,5 godziny ,a sprawdziłem wszystko co było poruszone w wątku odnośnie odbioru samochodu.Cały czas z pełną kulturą /chcę zabaczyć to -proszę już pokazuję/ ,spisałem wcześniej sobie w punktach co chcę sprawdzić i wyszło ich 24.

Wcześniej przed salonem widziałem rozładunek nowej dostawy i muszę stwierdzić że poprawy w tych modelach BRAK .Serwis jak dowiedziałem się dostał instrukcję jak usuwać wadę ustawienia maski.Z moich dociekań dowiedziałem się że odbywa się to przez wiercenie otworów na " fasolkowe" w górnej części zderzaka.Czy to coś pomaga trudno jest mi powiedzieć.Na salonie ponadto stał egzemplarz który jest zakwalifikowany w akcji serwisowej zrobiłem więc zdjęcie które udostępniam dla porównaia ze swoimi wadami.Myślę że faktycznie TVN Turbo może jeszcze bardziej nagłośnić tą sprawę.W Polsce jest najwięcej sprzedawanych egzemplarzy,a nie ma żadnego przedstawicielstwa.Sprawy serwisowe są na Węgrzech;finansowe /akcyza i podatki/ w Szwajcarii;biuro obsługi klienta jeśli dobrze usłyszałem JEROZOLIMA /teraz wiem dlaczego tak trudno jest się dodzwonić/.Pozdrawiam więc wszystkich walczących ze zgryzem maski i życzę powodzenia w działaniach.

post-32523-1273604808,8601_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój odbiór trwał prawie 3,5 godziny ,a sprawdziłem wszystko co było poruszone w wątku odnośnie odbioru samochodu.Cały czas z pełną kulturą /chcę zabaczyć to -proszę już pokazuję/ ,spisałem wcześniej sobie w punktach co chcę sprawdzić i wyszło ich 24.

 

Więc prosiłbym abyś te 24 punkty podrzucił na PW lub umieścił w temacie "ODBIÓR QUASHAJA OD DILERA - NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ". http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/48607-odbior-quashaja-od-dilera-na-co-zwrociae-uwage/page__st__60

 

Mi napewno się przydadzą i będzę wdzięczny za taką ściąge.

Edytowane przez dubik77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o punkty do sprawdzania to: stan lakieru z pomiarem

,roczniki szyb,stany płynów eksploatacyjnych ,stan oleju,stan ogumienia

oraz ciśnienie,jak chodzi żaluzja od szyby dach,jak chodzą szyby w

drzwiach,spasowanie drzwi,maski bagażnika i silnika działanie conecta /nawigacja,radio,compakt,usb/ jak działa

główny komputer z wyświetlaczem,wyposażewnie samochodu które jest na

specyfikacji,czy działa kamera wsteczna,wyposażenie samochodu w

gaśnice,trójkąt ostrzegawczy,koło zapasowe, ja jeszcze miałem dywaniki

gumowe,alarm,/pamiętaj o kodach na 2 kluczach do stacyjki,kodach radia i

ewentualnego alarmu/ czy palą wystkie żarówki,stan akumulatora/mam z

wyświetlaczem naładowania-pali zielona lampka na obudowie akumulatora/

stan wycieraczek przód i tył ,stan uszczelek w drzwiach ,zgłoś też chęć

do programu QX -chodzi o rabaty w serwisie.To chyba wszystko gdyż mają

kartkę wywaliłem do śmieci po wyjściu z salonu.Ja korzystałem głównie z wątku "odbieranie samochodu"

 

Z ostatniej chwili!!!!!

Otrzymałem odpowiedz z biura obsługi

 

W odpowiedzi na Pana pismo z dnia 10 maja 2010 r. uprzejmie informuję, że Pański samochód nie jest objęty kampanią producenta dotyczącą maski przedniej silnika, jednocześnie potwierdzając słuszność decyzji podjętej przez Dealera „K.M.J. Kaszubowscy” w Gdańsku, który odmówił naprawy samochodu w ramach kampanii.

 

Gwarant, za pośrednictwem autoryzowanego Dealera lub ASO Nissan, po przeprowadzeniu weryfikacji samochodu, podejmuje decyzję o sposobie dalszego postępowania (np. naprawa lub wymiana uszkodzonego elementu). Tylko i wyłącznie pracownicy Serwisu mają dostęp do Pana samochodu, dlatego tylko oni mogą wypowiadać się na temat jego stanu technicznego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, serwis zawsze może uzyskać pomoc odnośnie zgłaszanych przez Pana zastrzeżeń w dziale technicznym w Warszawie lub w Budapeszcie.

 

Czyli teraz do serwisu i ich kolej w tym łańcuszku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rbodzek

Jak chcą to potrafią. Ja dziś odebrałem. Maseczka super wyregulowana. Nie odstaje (Mi się podoba). Wczoraj wyglądała jeszcze okropnie (Wg jednej z opini na tym forum była dyskwalifikująca). Dziś jest super. Jestem miło zaskoczony. No Panowie! Mała rzecz a cieszy. Życzę wszystkim owocnej regulacji masek… PS: Lece do garażu rozkoszować się zapachem nowego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko mam pewna małą uwagę. Podobno rozwiercają otwory na owalne, aby była możliwość odpowiedniego ułożenia maski na śrubach. Jak jest zabezpieczona blacha w miejscu rozwiercenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko mam pewna małą uwagę. Podobno rozwiercają otwory na owalne, aby była możliwość odpowiedniego ułożenia maski na śrubach. Jak jest zabezpieczona blacha w miejscu rozwiercenia?

 

tylko czekać na wątki o rdzewiejących klapach :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z serwisu gdzie byłem umówiony na naprawę żle spasowanej maski . W KMJ Kaszubowscy -Gdańsk zebrało się konsylium w ilości chyba 7 osób ,podumali zrobili fotografie i po ok 30 minutach decyzja :

- wszystko w normie , a ta norma to < 4 mm w odstających kłach.

Przy tym pocieszano mnie że są na placu modele o wiele gorzej spasowane ,ale co mnie obchodzą inne egzemplarze !

Chyba naprawdę trzeba coś zrobić aby nie słyszeć ciągle że TTTM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość waldi1961

Witam, dzięki za ten temat bo właśnie dojrzałem by kupić nQQ i trochę się zaniepokoiłem tym co piszecie, o tych klapach i innych sprawach, zaczynaja mnie ogarniać wątpliowści co do zakupu, jeździmy almerką N16 1,5 benzyna i jest igła, zeby kupić QQ trzeba bedzie sprzedać, a teraz wynika że sobię możemy pogorszyć za większą wydaną kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki za ten temat bo właśnie dojrzałem by kupić nQQ i trochę się zaniepokoiłem tym co piszecie, o tych klapach i innych sprawach, zaczynaja mnie ogarniać wątpliowści co do zakupu, jeździmy almerką N16 1,5 benzyna i jest igła, zeby kupić QQ trzeba bedzie sprzedać, a teraz wynika że sobię możemy pogorszyć za większą wydaną kasę.

 

musisz sam zobaczyć na własne oczy tą klapę, mi trochę odstaje, ale tego prawie nie widać i mi nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co najbardziej gryzie właściciela czegokolwiek?

Wiedza, że jest jakiś feler. Dyskomfort posiadania czegoś z uszkodzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość adamosin

Witam,

 

Miesiąc temu odbierałem QQ. Nie miałem pojęcia o problemie z przednią maską. Obsługa, która przekazywała mi pojazd na moje pytanie czy te "kły" powinny być stwierdzili, że tak. Załączam zdjęcia.

Będąc w Nissanie - Olsztyn zgłoszę problem.

 

Pozdrawiam.

post-34577-1279791409,8607_thumb.jpg

post-34577-1279791446,6156_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Miesiąc temu odbierałem QQ. Nie miałem pojęcia o problemie z przednią maską. Obsługa, która przekazywała mi pojazd na moje pytanie czy te "kły" powinny być stwierdzili, że tak. Załączam zdjęcia.

Będąc w Nissanie - Olsztyn zgłoszę problem.

 

Pozdrawiam.

 

To wygląda już na "poprawione". Lepiej raczej nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsługa, która przekazywała mi pojazd na moje pytanie czy te "kły" powinny być stwierdzili, że tak.

 

Nigdy nie należy zadawać pytania w stylu czy tak ma być, bo oni zawsze odpowiedzą, że tak/oczywiście/ten typ tak ma/itp...

 

Sprawdź sobie po numerze VIN czy auto załapie się do akcji serwisowej jeżeli chodzi o kopniętą maskę, aczkolwiek watpię. Przynajmniej na zdjęciach nie wygląda to najgorzej, nie widziałeś chyba modeli po FL z początku produkcji, tam maska wystawała aż tyle, że dosłownie można było chronić się pod jej kłami przed słońcem. Zdaje się, że teraz jakieś 0,5cm (?) to dla nich norma.

Niestety, spasowanie elementów Nissana nigdy nie było jego mocną stroną odkąd produkcja została przeniesiona do UK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Miesiąc temu odbierałem QQ. Nie miałem pojęcia o problemie z przednią maską. Obsługa, która przekazywała mi pojazd na moje pytanie czy te "kły" powinny być stwierdzili, że tak. Załączam zdjęcia.

Będąc w Nissanie - Olsztyn zgłoszę problem.

 

Pozdrawiam.

 

 

Witam,

Ja swojego odbierałem na początku czerwca, też niby miałem już to poprawione, ale moim zdaniem do ideału to ciągle daleko (u mnie akurat jest tak, że z jednej strony jest prawie idealnie, jak na zdjęciach QQ z folderu Nissana, a z drugiej strony jednak odstaje), chociaż uważam, że to twoje to już zupełnie jest poza tolerancją - absolutnie do poprawy.

 

Pozdr,

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...