dambam Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 (edytowane) Gratuluję udanego finału. Ja zainteresowałem tematem TVN Turbo. Odzew z ich strony był natychmiastowy. Wyrazili gotowość zrobienia programu na ten temat. Każdy kto odebrał auto z wadliwie dopasowaną maską może wysłać zdjęcie oraz dane kontaktowe na T.Bodyl@tvn.pl W końcu kupujemy nowe samochody (za niemałe pieniądze) i oczekujemy, że będą one wyglądały jak nowe! Edytowane 10 Maja 2010 przez danbam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Gratuluję udanego finału. Ja zainteresowałem tematem TVN Turbo. Odzew z ich strony był natychmiastowy. Wyrazili gotowość zrobienia programu na ten temat. Każdy kto odebrał auto z wadliwie dopasowaną maską może wysłać zdjęcie oraz dane kontaktowe na T.Bodyl@tvn.pl W końcu kupujemy nowe samochody (za niemałe pieniądze) i oczekujemy, że będą one wyglądały jak nowe! daj znać o kiedy oglądać turbokamerę chętnie obejrzę taki odcinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 A ja wczoraj podszedłem do salonu gdzie kupiłem i oczekuję na odbiór QQ. Był sprzedawca z którym "dobijałem" targu i zapytałem otwarcie o temat maski. Powiedziałem że jestem pełen wiary w jego kompetencje i liczę na szczerość. Otwarcie powiedział że temat jest im znany, poprawiają wszystko na miejscu, a w nowych dostawach sporadycznie mogą się jeszcze trafić takie usterki. Jeżeli taki znajduje się na lawecie to oni już mają info z centrali nissana aby przed jakim kolowiek odbiorem poprawić ową usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano78 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Gratuluję udanego finału. Ja zainteresowałem tematem TVN Turbo. Odzew z ich strony był natychmiastowy. Wyrazili gotowość zrobienia programu na ten temat. Każdy kto odebrał auto z wadliwie dopasowaną maską może wysłać zdjęcie oraz dane kontaktowe na T.Bodyl@tvn.pl W końcu kupujemy nowe samochody (za niemałe pieniądze) i oczekujemy, że będą one wyglądały jak nowe! Powiedz jaka była reakcja reporterów TVN czy oni sami kazali Ci zebrać jak najwiecej ludzi, którzy mają taki problem czy poprostu podali Ci meila do kontaktu. Widzę ze też jesteś z moich okolic wię cmoże warto by było poruszyć ten temat w większej ilości jednocześnie. Zrobię wyrażniejsze zdjęcia i chyba też do nich prześlę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 A ja wczoraj podszedłem do salonu gdzie kupiłem i oczekuję na odbiór QQ. Był sprzedawca z którym "dobijałem" targu i zapytałem otwarcie o temat maski. Powiedziałem że jestem pełen wiary w jego kompetencje i liczę na szczerość. Otwarcie powiedział że temat jest im znany, poprawiają wszystko na miejscu, a w nowych dostawach sporadycznie mogą się jeszcze trafić takie usterki. Jeżeli taki znajduje się na lawecie to oni już mają info z centrali nissana aby przed jakim kolowiek odbiorem poprawić ową usterkę. optymistyczne też zamierzam poprosić mojego sprzedawcę o sprawdzenie maski, kiedy mój QQ przyjdzie do odbioru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dambam Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 (edytowane) Powiedz jaka była reakcja reporterów TVN czy oni sami kazali Ci zebrać jak najwiecej ludzi, którzy mają taki problem czy poprostu podali Ci meila do kontaktu. Widzę ze też jesteś z moich okolic wię cmoże warto by było poruszyć ten temat w większej ilości jednocześnie. Zrobię wyrażniejsze zdjęcia i chyba też do nich prześlę. Reakcja byla bardzo pozytywna, po moim drugim mailu z numerem telefonu, pan Tomasz oddzwonił do mnie niemal natychmiast. Gdy wyjaśniłem, że problem dotyczy praktycznie całej Polski i sprawa opisywana jest szeroko na forum zaproponował właśnie zebranie poszkodowanych osób. Myślę, że już sam fakt przygotowania takiej akcji przez forumowiczów jest dobrym argumentem na zmianę podejścia sprzedawców do zagadnienia, które do tej pory po prostu było skandaliczne! Dziś wg. dealera auto ma być poprawione. Po południu podjadę sprawdzić. Edytowane 11 Maja 2010 przez danbam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechia Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Powracając do mojego połowicznego sukcesu z maską ,to w dalszym ciągu oczekuje decyzji z biura obsługi klienta o spasowaniu maski na maxa.Mój odbiór trwał prawie 3,5 godziny ,a sprawdziłem wszystko co było poruszone w wątku odnośnie odbioru samochodu.Cały czas z pełną kulturą /chcę zabaczyć to -proszę już pokazuję/ ,spisałem wcześniej sobie w punktach co chcę sprawdzić i wyszło ich 24. Wcześniej przed salonem widziałem rozładunek nowej dostawy i muszę stwierdzić że poprawy w tych modelach BRAK .Serwis jak dowiedziałem się dostał instrukcję jak usuwać wadę ustawienia maski.Z moich dociekań dowiedziałem się że odbywa się to przez wiercenie otworów na " fasolkowe" w górnej części zderzaka.Czy to coś pomaga trudno jest mi powiedzieć.Na salonie ponadto stał egzemplarz który jest zakwalifikowany w akcji serwisowej zrobiłem więc zdjęcie które udostępniam dla porównaia ze swoimi wadami.Myślę że faktycznie TVN Turbo może jeszcze bardziej nagłośnić tą sprawę.W Polsce jest najwięcej sprzedawanych egzemplarzy,a nie ma żadnego przedstawicielstwa.Sprawy serwisowe są na Węgrzech;finansowe /akcyza i podatki/ w Szwajcarii;biuro obsługi klienta jeśli dobrze usłyszałem JEROZOLIMA /teraz wiem dlaczego tak trudno jest się dodzwonić/.Pozdrawiam więc wszystkich walczących ze zgryzem maski i życzę powodzenia w działaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Mój odbiór trwał prawie 3,5 godziny ,a sprawdziłem wszystko co było poruszone w wątku odnośnie odbioru samochodu.Cały czas z pełną kulturą /chcę zabaczyć to -proszę już pokazuję/ ,spisałem wcześniej sobie w punktach co chcę sprawdzić i wyszło ich 24. Więc prosiłbym abyś te 24 punkty podrzucił na PW lub umieścił w temacie "ODBIÓR QUASHAJA OD DILERA - NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ". http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/48607-odbior-quashaja-od-dilera-na-co-zwrociae-uwage/page__st__60 Mi napewno się przydadzą i będzę wdzięczny za taką ściąge. Edytowane 12 Maja 2010 przez dubik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechia Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Jeśli chodzi o punkty do sprawdzania to: stan lakieru z pomiarem ,roczniki szyb,stany płynów eksploatacyjnych ,stan oleju,stan ogumienia oraz ciśnienie,jak chodzi żaluzja od szyby dach,jak chodzą szyby w drzwiach,spasowanie drzwi,maski bagażnika i silnika działanie conecta /nawigacja,radio,compakt,usb/ jak działa główny komputer z wyświetlaczem,wyposażewnie samochodu które jest na specyfikacji,czy działa kamera wsteczna,wyposażenie samochodu w gaśnice,trójkąt ostrzegawczy,koło zapasowe, ja jeszcze miałem dywaniki gumowe,alarm,/pamiętaj o kodach na 2 kluczach do stacyjki,kodach radia i ewentualnego alarmu/ czy palą wystkie żarówki,stan akumulatora/mam z wyświetlaczem naładowania-pali zielona lampka na obudowie akumulatora/ stan wycieraczek przód i tył ,stan uszczelek w drzwiach ,zgłoś też chęć do programu QX -chodzi o rabaty w serwisie.To chyba wszystko gdyż mają kartkę wywaliłem do śmieci po wyjściu z salonu.Ja korzystałem głównie z wątku "odbieranie samochodu" Z ostatniej chwili!!!!! Otrzymałem odpowiedz z biura obsługi W odpowiedzi na Pana pismo z dnia 10 maja 2010 r. uprzejmie informuję, że Pański samochód nie jest objęty kampanią producenta dotyczącą maski przedniej silnika, jednocześnie potwierdzając słuszność decyzji podjętej przez Dealera „K.M.J. Kaszubowscy” w Gdańsku, który odmówił naprawy samochodu w ramach kampanii. Gwarant, za pośrednictwem autoryzowanego Dealera lub ASO Nissan, po przeprowadzeniu weryfikacji samochodu, podejmuje decyzję o sposobie dalszego postępowania (np. naprawa lub wymiana uszkodzonego elementu). Tylko i wyłącznie pracownicy Serwisu mają dostęp do Pana samochodu, dlatego tylko oni mogą wypowiadać się na temat jego stanu technicznego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, serwis zawsze może uzyskać pomoc odnośnie zgłaszanych przez Pana zastrzeżeń w dziale technicznym w Warszawie lub w Budapeszcie. Czyli teraz do serwisu i ich kolej w tym łańcuszku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rbodzek Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Jak chcą to potrafią. Ja dziś odebrałem. Maseczka super wyregulowana. Nie odstaje (Mi się podoba). Wczoraj wyglądała jeszcze okropnie (Wg jednej z opini na tym forum była dyskwalifikująca). Dziś jest super. Jestem miło zaskoczony. No Panowie! Mała rzecz a cieszy. Życzę wszystkim owocnej regulacji masek… PS: Lece do garażu rozkoszować się zapachem nowego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Tylko mam pewna małą uwagę. Podobno rozwiercają otwory na owalne, aby była możliwość odpowiedniego ułożenia maski na śrubach. Jak jest zabezpieczona blacha w miejscu rozwiercenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Tylko mam pewna małą uwagę. Podobno rozwiercają otwory na owalne, aby była możliwość odpowiedniego ułożenia maski na śrubach. Jak jest zabezpieczona blacha w miejscu rozwiercenia? tylko czekać na wątki o rdzewiejących klapach :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1957 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 wczoraj odebrałem - wszystko idealnie spasowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość George Stark Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 wczoraj odebrałem - wszystko idealnie spasowane. Podeślij foto Zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechia Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Właśnie wróciłem z serwisu gdzie byłem umówiony na naprawę żle spasowanej maski . W KMJ Kaszubowscy -Gdańsk zebrało się konsylium w ilości chyba 7 osób ,podumali zrobili fotografie i po ok 30 minutach decyzja : - wszystko w normie , a ta norma to < 4 mm w odstających kłach. Przy tym pocieszano mnie że są na placu modele o wiele gorzej spasowane ,ale co mnie obchodzą inne egzemplarze ! Chyba naprawdę trzeba coś zrobić aby nie słyszeć ciągle że TTTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldi1961 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam, dzięki za ten temat bo właśnie dojrzałem by kupić nQQ i trochę się zaniepokoiłem tym co piszecie, o tych klapach i innych sprawach, zaczynaja mnie ogarniać wątpliowści co do zakupu, jeździmy almerką N16 1,5 benzyna i jest igła, zeby kupić QQ trzeba bedzie sprzedać, a teraz wynika że sobię możemy pogorszyć za większą wydaną kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam, dzięki za ten temat bo właśnie dojrzałem by kupić nQQ i trochę się zaniepokoiłem tym co piszecie, o tych klapach i innych sprawach, zaczynaja mnie ogarniać wątpliowści co do zakupu, jeździmy almerką N16 1,5 benzyna i jest igła, zeby kupić QQ trzeba bedzie sprzedać, a teraz wynika że sobię możemy pogorszyć za większą wydaną kasę. musisz sam zobaczyć na własne oczy tą klapę, mi trochę odstaje, ale tego prawie nie widać i mi nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Co najbardziej gryzie właściciela czegokolwiek? Wiedza, że jest jakiś feler. Dyskomfort posiadania czegoś z uszkodzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamosin Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam, Miesiąc temu odbierałem QQ. Nie miałem pojęcia o problemie z przednią maską. Obsługa, która przekazywała mi pojazd na moje pytanie czy te "kły" powinny być stwierdzili, że tak. Załączam zdjęcia. Będąc w Nissanie - Olsztyn zgłoszę problem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek abdi Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam, Miesiąc temu odbierałem QQ. Nie miałem pojęcia o problemie z przednią maską. Obsługa, która przekazywała mi pojazd na moje pytanie czy te "kły" powinny być stwierdzili, że tak. Załączam zdjęcia. Będąc w Nissanie - Olsztyn zgłoszę problem. Pozdrawiam. To wygląda już na "poprawione". Lepiej raczej nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Obsługa, która przekazywała mi pojazd na moje pytanie czy te "kły" powinny być stwierdzili, że tak. Nigdy nie należy zadawać pytania w stylu czy tak ma być, bo oni zawsze odpowiedzą, że tak/oczywiście/ten typ tak ma/itp... Sprawdź sobie po numerze VIN czy auto załapie się do akcji serwisowej jeżeli chodzi o kopniętą maskę, aczkolwiek watpię. Przynajmniej na zdjęciach nie wygląda to najgorzej, nie widziałeś chyba modeli po FL z początku produkcji, tam maska wystawała aż tyle, że dosłownie można było chronić się pod jej kłami przed słońcem. Zdaje się, że teraz jakieś 0,5cm (?) to dla nich norma. Niestety, spasowanie elementów Nissana nigdy nie było jego mocną stroną odkąd produkcja została przeniesiona do UK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafalz Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam, Miesiąc temu odbierałem QQ. Nie miałem pojęcia o problemie z przednią maską. Obsługa, która przekazywała mi pojazd na moje pytanie czy te "kły" powinny być stwierdzili, że tak. Załączam zdjęcia. Będąc w Nissanie - Olsztyn zgłoszę problem. Pozdrawiam. Witam, Ja swojego odbierałem na początku czerwca, też niby miałem już to poprawione, ale moim zdaniem do ideału to ciągle daleko (u mnie akurat jest tak, że z jednej strony jest prawie idealnie, jak na zdjęciach QQ z folderu Nissana, a z drugiej strony jednak odstaje), chociaż uważam, że to twoje to już zupełnie jest poza tolerancją - absolutnie do poprawy. Pozdr, Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ATs Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 witam, jak wygląda sprawa spasowania maski w autach odbieranych wrzesień październik, czy jest jakaś poprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniel QQ Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 witam, jak wygląda sprawa spasowania maski w autach odbieranych wrzesień październik, czy jest jakaś poprawa? Odebrałem 1.10.2010 i niestety troche odstaje, ale nie jest tragicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Niestety, spasowanie elementów Nissana nigdy nie było jego mocną stroną odkąd produkcja została przeniesiona do UK. Skąd ten wniosek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.