Gość suchy___ Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Farecla g3 na mokro najlepiej maszynowo i będzie ok. Probowałem wypolerować ręcznie rysę na masce pastą tempo oryginalną i rzeczywiście nie nadaje się do czarnego, a nawiasem mówiąc to lakier na notku jest bardzo słabiutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 (edytowane) a nawiasem mówiąc to lakier na notku jest bardzo słabiutki. Nie wydaje mi się, aby słaby lakier był domonę Note. Dziś większość samochodów jest malowana ekologicznymi lakierami akrylowymi, które delikatnie mówiąc są cienkie i miękie. To nie to samo co kiedyś... Nie dawno był proogram o właścicielu Hondy Accord. Praktycznie każde "dotknecie" lakieru elementem odzieży, stopą anteny CB itp. powodowało u niego pozostawienie na lakierze trwałych śladów. Masakra. Auto ma sporo dużch powierzchni, co sprawia, że takie defekty bardzo widać. Edytowane 2 Marca 2011 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Farecla g3 na mokro najlepiej maszynowo i będzie ok. Probowałem wypolerować ręcznie rysę na masce pastą tempo oryginalną i rzeczywiście nie nadaje się do czarnego, a nawiasem mówiąc to lakier na notku jest bardzo słabiutki. No nie są to rysy aż tak głębokie żeby trzeba było aż na mokro i mechanicznie,na masce jest dużo rys od kamieni,ale nie głębokie.Myślę że ręcznie K2 wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 No nie są to rysy aż tak głębokie żeby trzeba było aż na mokro i mechanicznie,na masce jest dużo rys od kamieni,ale nie głębokie.Myślę że ręcznie K2 wystarczy. Jacek, jak chcesz znam dobrego specjalistę z Katowic od detailingu - dla znajomych extra ceny. Ogarnia takie coś bez problemu. U mnie wygladały błotniki jeszcze gorzej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Eeeno,bez przesady aż takiej dewastacji to ja sie nie dopuściłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Jacek, jak chcesz znam dobrego specjalistę z Katowic od detailingu - dla znajomych extra ceny. Ogarnia takie coś bez problemu. U mnie wygladały błotniki jeszcze gorzej: Gdzieś to tak załatwił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 U mnie wygladały błotniki jeszcze gorzej: To dla pełnego efektu zrób fotkę jak to wygląda teraz - po renowacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Gdzieś to tak załatwił? Odpowiem za Wojtka jeśli dobrze pamiętam to sprawka jego psiaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Nie wydaje mi się, aby słaby lakier był domonę Note. Dziś większość samochodów jest malowana ekologicznymi lakierami akrylowymi, które delikatnie mówiąc są cienkie i miękie. To nie to samo co kiedyś... Nie dawno był proogram o właścicielu Hondy Accord. Praktycznie każde "dotknecie" lakieru elementem odzieży, stopą anteny CB itp. powodowało u niego pozostawienie na lakierze trwałych śladów. Masakra. Auto ma sporo dużch powierzchni, co sprawia, że takie defekty bardzo widać. Nowoczesne lakiernie samochodowe ze wzgledu na ochrone srodowiska i ekonomie zamieniaja lakiery rozpuszczalnikowe na wodne, ktore cechuja sie znacznie mniejsza odpornoscia na mechaniczne uszkodzenia. Dodatkowo w celu zmniejszenia zuzycia materialu lakierniczego stosuje sie lakierowanie elektrostatyczne, ktore zapewnia rownież bardziej rownomierne polożenie powloki na calej karoserii. Ma to swoje wady gdyż można wowczas nakladac mniejsza powlokę lakieru. To tak w skrocie co do wypowiedzi zacytowanej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endol Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Do mycia auta mam szampon SmartCarwash. Generalnie dbam o swój samochód. Wydaję na niego sporo kasy, a w tym na kosmetyki samochodowe. Próbuję nowości. Mój Nissan na nie zasługuje Jakie szampony wy kupujecie dla swoich aut? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.