Gość maciejka_sz Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 A Te dziury (rozstaw) do mocowania zacisku pasuja? To jest jakos unormowane w Nissanach? Jak sprawy sie maja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 no wlasnie a co z mocowaniem?? czy jakies dodatkowe przerobki wymagane czy to jest sprzet plug & play?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 :shock: zaciski ładne.A tak zapytam z ciekawości , czy pompa hamulcowa da rade :-k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Spokojnie że da rade, ona praktycznie nie ma znaczenia tutaj, chodzi o to że rownomiernie rozklada sie sila na kolcek ktory ponadto ma wiekszo o wiele poweirzchnei przylegania do tarczy no i lepsza wentylacje, czyli mowy nie ma o przegrzaniu no i sila hamowania troche wzrosnie bo to wynika ze zwiekszeonej średnicy tarcz no jakby nie patrzeć to jest 23mm wiecej na kozyść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Czy kolega moze zmierzyc rozstaw otworow na mocowaniu nowych zaciskow? Najlepiej w osi otworow. Bede bardzo wdzieczny Majac ten wymiar bedziemy w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 JAk wrocą z piaskowania to to uczynię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 JAk wrocą z piaskowania to to uczynię Oooo.. poszly do piaskowania? To wydlubales tloczki i uszczelniacze? Masz jakies zestawy naprawcze w razie "W"? Co ja sie ostatnio nie nawalczylem zeby dostac osloy tloczkow do tylnych zaciskow... tylko oryginal ktorego w dodatku nie bylo na miejscu... no ale jakos dalo rade. Tak jeszcze przy okazji zapytam... tak na chlopski rozum zmieniajac zaciski na wieksze to trzeba zminic tez pompe hamulcowa... przeciez jest tych tloczkow wiecej (4ry) wiec wiecej trzeba przepchac plynu do zacisku. Zmiana samuch zaciskow moze nie przyniesc zamierzonego efektu.... mam racje? Temat ciekawy... chce u siebie zmienic tarcze ale z tylu i jestem na etapie rozkminiania czy da sie przelozyc z N14 tyl do N13. W N13 jest chore rozwiazanie - nie dosc ze tarcza jest mala i malowydolna to jeszcze na dodatek jest z lozyskiem wbudowanym na stale. W N14 tarcza jest juz osobno i kwestia jest tylko zalozenia prawdopodobnie piasty.... oczywiscie zaciski i klocki trzeba powymieniac. Ktos juz to przerabial? Pytam bo po co odkrywac ameryke na nowo. Wszelakie uwagi mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Ilość plynu czy w jednym tloczku czy do 12 tloczków wchodzi prawie tyle samo bo tloczki mają strasznie maly skok jakieś 0,1mm albo i mniej. Chodzi o to ze sila jest rownomiernie rozkladana na kazda pare klocków, jak masz jeden tloczek to zaowarz ze wewnatrzeny sie szybciej zluzywa... Im wieksza liczba tloczkow hamulcowych, tym z reguly wiekszy klocek i wieksza plaszczyzna styku jego z tarczą co prowadzi do wiekszej sily hamowania. Ponadto wiecej tloczkow zapewnia bardziej rownomiernie rozlorzona sile dociskania tloczka do tarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zaciski pasują jakby byly od mojego atua ale jest jedno ale... Konstrukcja felgi w 200SX i 300ZX ma nieco większe odchylenie od piasty... Zeby wszytko było ok musze wsadzić ok 5mm dystanse i być może okaże się że zimówki alu 15" też będą pasowały Co do koloru to już zakupiłem niebieski lakier za niebagatela 20zł - dziki Grzesiu :!: :!: :!: Teraz kupić tarzce od P11 GT oraz nowe klocuszki no i poskłądać do kupy a i trzeba zmienić w zacisku gwint do przewodu hamulcowego bo cośza cienki jest zeby podpasić po przewody z primerki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 z tymi tarczami z N14 to nie wiem czy jest sens wymieniac. Ja bylem dzisiaj na badaniu technicznym i sila hamowania tylu - 0!! z recznego jest ok ale za to noznym... tyl po prostu sie kreci dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Moj alert odnosnie zmiany gwintu okazał sie niesluszny, dzisaj po szczególowej inspekcji okazuje się żę i przewody pasują jakby byly dle siebei stworzone Do kompleciuku zamówiłem już kolcki hamulcowe Ferodo Premier jedynym ich dystrybutorem na polske (do 200SX S14) okazała sie firma Tomson, cena 182zł - pasuje Do rozwiązania pozostał klopot z tarczami hamulcowymi czy: 1) Zastosowac z Priemry P11 GT do nich niestety trzeba dorobić dystanse pod klocki hamulcowe bo tarcze z dwusetki są o 8mm grubsze 2) zastosowac tarcze z 200SX naweircając w nich otwory na szpili (dwu setka ma 5 szpilek) Byćmoże tarcze z 200SX mająszersza przylgnie do piasty i już nie trzeba będzie stosowac dystansy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milo Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 zastosować dystanse albo dorobić tarczę - w Częstochowie ktos robi i z tego co pamiętam są ludzie zadowoleni nie odważyłbym sie wiercić tarczy dodatkowo to juz za duza kombinacja jak na hamulce i bezpieczeństwo :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Spoko tarcze biore z koelgi 200SX już mu zaltwilem nowe a ja do celów eksperymentalnych wezme jego jeszcze w nienagannym stanie, przetocze je no i co najwarzniejsze dorobie 3 dziurki żeby wchodziły do mnie Kurcze szkoda ze nie mam cyfrówki zapodał bym fotke podzisejszym malwoaniu i polerowaniu tych blaszek neirdzewnych, fajnie teraz zacisk się prezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Kurcze szkoda ze nie mam cyfrówki zapodał bym fotke podzisejszym malwoaniu i polerowaniu tych blaszek neirdzewnych, fajnie teraz zacisk się prezentuje kurde.. czas najwyzszy kupic ten aparat!! ja bardzo chce zobaczyc te blaszki!! Co do hamulcow to u mnie jest zamet w glowe ale o tym napisze w swoim watku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Znalazlem do tych zacisków co mam Kit dzięki ktoremu mozna zapodać większe tarcze np. skromne 310mm tak to wyglada: Ps. Aparat to ma moj tata i dziewczyna niestety nie ma ich w tym tygodniu w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 A co to jest to niebieskie na srodkowej focie w lewym dolnym roku? To jakis kicior do zaciskow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 To jest włąsnie cały pic... dzięki niemu odsówasz zacisk od piasty i mozesz stosować większe tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Jeden zacisk gotowy z z drugiego za cholere nie mogę wycignać jednego tloczka, postanowiłem więc przeyrkecić wszytko tak jak ma być. Okazało się żę seryjna śruba przykręcająca przewod do zacisku jest za dluga i musze ją skrucić - zaczyna sięrobić pdo górkę Do tego dochodzą dłuższe szpilki i dystanse, wszstko to znalazlem na allegro koszt na oba kola ok. 250zł :? No lece piłować tą śrobe i walczyć z wypchnieciem tego tłoczka, zrobilem nawet do tego celu specjalną konstrukcje blokującą 3 pozostałe lekko chodzące tłoczyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Zaciski, pomalowane, sórbki poskracane wszytko pasuje jakby bylo seryjnei w tym aucie Kloczuszki juz są - Ferodo Premier dedykwoane do 300ZX 24V Turbo z lat 3/90 >>> Jest wypas, teraz tylko nowe Tarcze, dystanse 5mm na stronę, dłuższe szpilki oraz specjalne dystanse na same tloczki coby zniwelować rożnice w stosowaniu tarcz hamulcowych (będą 22mm a w 200SX/300Zx są 30mm) Pocieszające jest to żę jeszcze nikt w europie i poza nią nie podjął się takiej modyfikacj, jestem zadowolony z tego co do tej pory zrobiłem - niebawem sie przekonamy jak to wyjdzie w praniu. Fotki zapodam po weekędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 hehe koniec kombinowania, zamowione tarcze firmy Pagid z Nissna 300ZX. Przed ich montarzem musze tylko powiercić pare dziurek coby daly się zamontować u mnie na piascie do tego dystanse i mozna montować fele i pstrykać fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 U mnie zmiany z tylnymi tarczami po najblizszym weekendzie - tokarz wrocil juz z urlopu Wszystko na dobrej drodze. Dam znac. Fotki w przyszlym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 czy to bezpieczne Kuba co chcesz zrobic??wiercic kolejne otwory?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 no pewnie... W stanach odrazu mozna kupić takie tarcze co majadwa rostawy. Nie ma to najmnijszego na nic wplywu. Jak tarcze dojdą i wyweirce w nich dziury to powale fotki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 no wreszcie udało mi się zdobyć zdjęcia z mojego telefonu oto i one: Przed montarzem wygląda to tak: Po zamontowaniu nieco gorzej :wink: : Było jednak sporo rzeźby, trzeba bylo dorabiać otwory w tarczach, trzeba było zmniejszyć ich średnice no ale mam nadzieję żę ten trud się na coś zda, w koncu to kawał żelastwa, tarcza ma grubość 30mm seryjna zaledwie 22 No i 4 tłoczki... Aha zapomniałem, dystanse już mam ale brakuje mi szpilek, cholernie ich potrzebuje 8 sztuk tak żeby miały z 60mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 ladnie to wyglada tylko zebys sobie kuku nie zrobil i przy okazji komus P.S. nie wiem jak jeszcze bedzie z piatkiem u ciebie na garazach, mala lipa sie stala, miejmy nadzieje ze sie wszystko uda. 3-maj sie i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.