Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P10/P11 - BIG BRAKE ADAPTACJA z 200SX


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mogłbym jakby się mieściły w tylne zaciski, nie chcialo mi się przekłądać zacisków z przodu ze względu na brak możliwości zapodania mechanicznego hamulca ręcznego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość --Mlody--

O kuźwa, wlasnie doczytalem o co Ci chodzilo,ze nie o miejsce styku z klockiem tylko tam na piaste... hmmm, no tutaj mam mieszane odczucia, mysle ze moze to dzialac bo tam temperatury nie sa tak ogromne a do tego material grubszy i nic na niego nie oddzialywuje bezposrednio, tak jak np. klocek na tarcze. Tak wiec jesli chodzi o to, to spoko, rob na swoja odpowiedzialnosc . Mysle ze nasza glupia dyskusja wynikła ze sformulowania ``nawiercanie tarcz hamulcowych` , a nie bardzo napisane bylo o ktore miejsce chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki czytajcie dokladnie ze zrozumieniem to co napisałem - przynajmniej się postrajcie.

 

Ja nie nawiercalem gładzi tarczy czyli powieszchni jej styku z klockiem hamulcowym a jedynie nawierciłem trzy otwory żebym mogł zamontować tarcze na piaste koła. Dzięki temu zabiegowi dziurkowania przeszedłem z rostawu 5 x 114,3mm na rostaw 4 x 114,3mm

 

Wydaje mi się że ciągle postrzegacie żę sobie nawiercilem tarcze coby lepiej odprowadzała syfy czy inne tam, jeśli oto chodzi to jestem wielbicielem gladnich nienacinanych i nie nawiercanych tarcz...

 

[ Dodano: Wto 07 Mar, 2006 ]

Hehe o Młody wrescie pojąłeś to o co mi chodzi od samego początku - zamiast z kłami na mnie odgrzebywać temat wystarczy go najpierw przeczytać...

 

Nigdy ale to przenigdy bym się nie podjął nawiercania tarczy hamulcowej w miejscu styku jej z klockiem hamulcowym - to to by było z pewnością samobójstwo i druciarstwo pierwszego stopnia.

 

Żeby można było łatwiej sobie wyobrazić na czym polegało moje wiercenie przedstawiam to zdjęcie na którym na czerwono zaznaczyłem miejsce dodatkowych dziurek:

taczmacoobciowa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykłady i zjeby dostałem za to że ktoś mnie nie zrozumiał dobre dobre...

następnym razem postaram się pisać coś prostrzym językiem albo mniej szczegółów będe podawać przy opisywaniu moich patentów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prostrzym językiem

chyba bardziej juz nie można :lol: a tak na powaznie to ja sie upieram przy swoim.

tarcze pękają od gorąca, i nie ważne czy nawiercisz je tam gdzie klocek czy tam gdzie śruby, nagrzewa się wszystko i nawiercenie osłabi to miejsce, ja bym nie ryzykował...

ciebie Kuba trudno do czegos przekonać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powodzenia w rozgrzaniu 30mm męsko wentylowanej tarczy...

Po 20 tyś km zajrze do tych tarcz i zobacze co tam się z nimi dzieje - zejdzie mi się z tym ze 3 lata :lol:

 

Jestem głęboce przekonany że struktura tarczy a więc jej wytrzymałość nie uległy najmniejszej zmianie.

 

Coś mi się wydaje że szanowny Pan Lesiak ma u siebie dokłądnie tak samo przerobione seryjne tarcze w swoim GTI-R - to jedynie moje domysły ktore przydało by się potweirdzić dzwoniąc do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie kuba , jak ty jezdzisz to może sie nic nie stanie(CZEGO CI ŻYCZĘ) .Ja jezdze 8tys km miesięcznie więc nie mogę pozwolić sobie na takie ryzykowne IMO rozwiązanie,i nie chodzi tu o upokrzenie ciebie, ani podważania twojej reputacji super Dr .Nismo, tylko o zdrowy rozsądek i bezpieczeństwo kogoś kto to zrobiłby w samochodzie który jezdzi na codzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
zaciski i tarcze spokojnie podejda z n14 GTi do zwyklego n14, czy piasta jest jakas inna w GTi?

jak nie masz z tyłu bębnów to będą pasować p&p, trzeba tylko osłonę tarcz odgiąć/odciąć/odkręcić/wymienić żeby dało się większą tarczę założyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Przeczytałem caly temat i podsumowujac, czy zaciski i tarcze z N16 podejda p&p do p10??? Jest pare sztuk na allegro i wyslalem juz zapytania o czesci, zbliza sie czas wymiany tarcz w moim nissanka to przy okazji jakies wieksze by sie zapodalo :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąbinuj, wydaje mi się że mogł by pasować, na 100% pasują z P11 GT - jak coś to miałbym takowy zestaw za 480zł w tym tarcze i klocki w bardzo dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

 

Sławny zestaw Coobcia z 200SX jest teraz w moich rekach.

Mam nadzieje ze bedzie dobrze mi słuzył w P10 a co najwazniejsze bedzie skutecznie skracał droge mojego hamowania.

 

Mam obawy co do jednego...

Zestaw jest dość ciezki, czy elementy zawieszenia to wytrzymaja..?? W porównaniu do standardu, po załozeniu na koła przybywa z pare kilo wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto pierwsze prace, znalazłem chwile wolnego czasu i oto efekt. W dalszych czynnościach bede potrzebował sprzetu gdy tylko skombinuje - biore sie za zaciski, foto w linku Moja P10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

hehe kolor srebrny jakoś bardziej mi się podobał ew. grafit :P

 

 

Coobciowy zestaw juz na kolach;] ZYLETA !!! Nie dlugo foty dolacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość GrzegorzPPP

Hej

 

Może wypowiedzieć się ktoś kto miał zwykłą primerę 2,0 do 96-99r i GT. Jest różnica w hamowaniu?

 

Bo jak dla mnie to hamulce w mojej primerze to tragedia! Ojciec ma 2.0TD z 2000r i tamta staje dęba. A moja jedzie i jedzie, a jak ABS się włączy to już w ogóle śmierć w oczach.

 

Mam plan przełożyć zaciski i tarcze z GT tylko czy jest sens wydawania pieniędzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Może wypowiedzieć się ktoś kto miał zwykłą primerę 2,0 do 96-99r i GT. Jest różnica w hamowaniu?

 

Bo jak dla mnie to hamulce w mojej primerze to tragedia! Ojciec ma 2.0TD z 2000r i tamta staje dęba. A moja jedzie i jedzie, a jak ABS się włączy to już w ogóle śmierć w oczach.

 

Mam plan przełożyć zaciski i tarcze z GT tylko czy jest sens wydawania pieniędzy?

Mam kombi (te same heble co w GT) i naprawde dobrze hamuja. 280mm z przodu i 278 z tylu. Co do sensu przekladki wydaje mi sie ze warto ale raczej tylko przod, tyl ma maly wplyw na ogolne "stawanie deba":)

Edytowane przez ulisses
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tu moge cos powiedziec na ten temat bo mialem bebny i tercze z 1,6 a teraz zaciski z 200sx tarcze 280mm i tarcze na tył swietna sprawa jest mega roznica.

 

W bezpieczenstwo nie nalezy zalowac kasy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...