Gość Dżodżo Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Zmniejszyles srednice tarcz, a klocki teraz nie beda wystawaly poza tarcze????? POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Zmniejszyles srednice tarcz, a klocki teraz nie beda wystawaly poza tarcze????? Jak zmniejszyles? Chyba zwiekszyl... przeciez na zdjeciu widac ze nowe tarcze sa wieksze od starych.. nie dosc ze wieksze to i grubsze... Dla mnie wypas po maksach.. widze ze kolega poszedl torem braci zza wielkiej wody No i luz... tak trzymac... bardzo prosze o wiecej informacji jak to sie bedzie sprawowac... teraz juz razem bedziemy mogli napisac doktorat z tarcz hamulcowych w P10 i N13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Było jednak sporo rzeźby, trzeba bylo dorabiać otwory w tarczach, trzeba było zmniejszyć ich średnice no ale mam nadzieję żę ten trud się na coś zda, w koncu to kawał żelastwa, tarcza ma grubość 30mm seryjna zaledwie 22 No i 4 tłoczki... Aha zapomniałem, dystanse już mam ale brakuje mi szpilek, cholernie ich potrzebuje 8 sztuk tak żeby miały z 60mm. Przeczytaj cytat Coobcia i na pogrubiono masz tekst ze zmniejszyl srednice, stad moje pytanie. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Hmmm... ja to jakos przypsalem do tych otworow nie wiem czemu a teraz sie zastanawiam jam mozna zmniejszyc srednice otworu ktory juz jest?? Teoretycznie mozna wcisnac tam jakies tulejki... :? Mea culpa... zobaczymy co napisze nam sam zainteresowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 On nie zmienil srednicy otworow tylko chyba srednice tarcz.Roznie mozna to odczytac.Dobrze sie wczytujac mozna wlasnie pomyslec ze zmniejszyl otwory, ale to jest raczej niedopusszczalne ze wzgledow bezpieczenstwa zeby jakies tulejki wciskac, dlatego ja mysle ze zmniejszyl srednice zewnetrznego obwodu tarczy. Zobaczymy co Coobcio napisze. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Jak zmienszyl srednice tarczy to mu teraz kloki wystaja :shock: :shock: :shock: Kiszka debowa.... :? u mnie na nowych tarczach jest zapas i az sie prosi zeby klocki byly wieksze.. niestety nie produkuja takowych :cry: Czekamy na doktora Kube. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 nei no chlopaki, łącznie tarcze po wszystkich zabiegach mają 272mm i klocki mają jeszcze 1,5mm do przegu tarczy więc jest dokłądnie tak jak w seri Tylko średnica została zmieniszona o 8mm... Skuteczność hamowania myśle że za bardzo na takim zabiegu nei ucierpi ale już nie chcialo mi się przerabiać mocować piast. Co do tarcz to trzeba było zmienić rostaw srób jak waidomo w 300ZX Turbo (bo z niego pochodzą tarcze) rostaw wynosi 5x114,3 więc trzba było dorobić 3 otworkiszystko idealnie pasuje jakby było seryjnie montowane do tego samochodu - nawet śróbki do przewodów olejowych Jak to działa - czas powie narazie musze ogarnąć pare innych spraw związanych z jerzdzeniem auta :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 No i wszystko jasne, czyli dobrze myslalem, ze zmniejszyles srednice zewnetrzna tarcz, ale jesli klocki nie wystaja, to dobrze.Rob Kuba rob jak najszybciej abys sie na 17-ego wyrobil. P.S. Ja bede 24 na koncercie Stinga, to moze wkoncu zobaczylbym Twoja Primerke :?: :?: :?: Co Ty na to :?: :?: :?: Albo odwiedzialbym Cie w robocie :?: :?: :?: POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Pewnei zapraszam ! ! ! Dzisaj wujek Greg76 przywiezie mi gotowe tarcze ale pozostaje problem z dłuższymi szpilkami, być może uda mi się go rozwiązać po przez zmiane felg z przodu - oby :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 NO i wszystko już siedzu, postram się zamieścić fotki. Co do hamowania to jest ono fenomenalne, brak korektorów na tylenj osi oraz 200SXowo 300ZXowe hebelki na przedniej ośce poprawiły niesamowicie seryjnie kiepawe heble. Wydawać by się mogło żę brak korektorów z tylu spowoduje żę tył będzie za mocy ale to guzik prawda, przy monym heblowaniu przód się blokuje tylko Pomiary sily hamowań, wkrótce Aha bym zapomniał, na ten nowy sprzęt z przodu spokojnie z luzem najdą felgi 15" więc jest super, na zime aluski są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 No nie mozemy sie doczekac jakis fot. Gratulacje pomyslnego ukonczenia modyfikacji i wielkiej satysfakcji z tego co sie zrobilo... nic tak nie daje satysfakcji jak dobry wynik na mecie Moje heble tez sa git... jest roznica niesamowita gdy tylna os dodatkowo wspomaga przednia... od razu to czuc. Klocki juz prawie sie ulozyly. To nie to samo co przod i trzeba troche cierpliwosci by to wszystko sie ulozylo. Jeszcze raz gratulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 no to po kolei foteczki: Komplecik szpilek wraz z nakrętkami przez które to taki zastuj przy maszynie był: Wszystko pasuje jak ulał, dystans 5mm na swoim miejscu. W sumie tarcza ma zmniejszoną średnice do 272mm ale uwierzcie mi różnica w sile hamowania jest kolosalna w stosunku do seri : No a tak wygląda po przykręceniu koła: Dla zbalansowania całości auta przydało by się także na tylnej osi dać dystanse oraz dłuższe szpilki ale to w przyszłości bo narazie totalny brak $$$. I jak wam się podoba mója robota, jeszcze nie słyszałem o podobnym projekcie w Europie i poza nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 na ostatniej focie calosc wyglada naprawde 8) ciekawi mnie czy mozna taki manewr zrobic w jakis prostszy sposob tzn zeby zalatwic takie zaciski i jakos spasowac tarcze + klocki bez przerabiania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Ten duży niebieski zacisk wygląda super. Efekt końcowy w 100% przedstawia ilość pracy jaką wsadziłeś w nowe hamulce. Gratuluje wytrwałości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 na ostatniej focie calosc wyglada naprawde 8) ciekawi mnie czy mozna taki manewr zrobic w jakis prostszy sposob tzn zeby zalatwic takie zaciski i jakos spasowac tarcze + klocki bez przerabiania Niestety bez obrobki tarczy się nie obejdzie a także trzeba dorobić śrobe która łaczy przewód z zaciskiem - przez nią to przelatuje płyn to taka dziurawa śroba :wink: Lakier na zaciskach do poprawek... Tak na dobrą sprawe dobrze jeszcze ich nie totarłem a hamują jak wściekłe w aucie są takie przeciążenia że aż się fotele gną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 No autko lekkie to i hamuje teraz super. Takie tarcze wielgachne to nie ma sie co dziwic... te tarcze sa i gruboscia i srednica zblizone do tarcz w T4 na przodzie.... ale transporterek wazy prawie 3T a hamulce dzialaja w nim ekstra.... kola sie blokuja a buda odlatuje doslowie... wiec w P10 podejrzewam ze sie fruwa a nie odlatuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Dżodża dzisaj przewiozlem jeszcze na nieodpowietrzonych heblach to może się z nami podzilić uwagą No dają radę... I wreszcie udało mi się pozbyć tych korektorów z któymi tyle się błąkałem, dobre narzędzia, sposób i udało się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 g-techem mozna sprawdzac droge hamowania... wiec wiesz moze jakis maly pomiar :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawca Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 A ja jak hamuje N15 kolo 150km/h to jakies dziwne dzwieki i drzenie czuc jakby tarcze nie wyrabialy z temperatura... Wie ktos cos na ten temat??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 no ja kiedys na hamca hamowalem z 200 do 0 to jest dopiero jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 no ja kiedys na hamca hamowalem z 200 do 0 to jest dopiero jazda hehe znam t o!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 A ja jak hamuje N15 kolo 150km/h to jakies dziwne dzwieki i drzenie czuc jakby tarcze nie wyrabialy z temperatura... Wie ktos cos na ten temat??? no ja ma to samo. mam takie uczucie jakbym zaczynał "płynąć" i hamulce jakby traciły efektywność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Dżodża dzisaj przewiozlem jeszcze na nieodpowietrzonych heblach to może się z nami podzilić uwagą No dają radę... I wreszcie udało mi się pozbyć tych korektorów z któymi tyle się błąkałem, dobre narzędzia, sposób i udało się Zycze kazdemu takich hamulcow.Normalnie Kuby Primerka staje deba. Kuba uwazaj zebys kiedys podwozia nie zostawil i zeby buda nie zjechala przez te heble hehehe.Widzialem wszystko na zywo i wyglada to o wiele efektowniej niz na fotkach, a te przeciazenia podczas hamowania sa extra. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 qwa, coobciu ciągle wyprzedzasz mnie w moich planach też właśnie chciałem coś z robić z tymi moimi heblami, ale teraz przynajmniej wiem co :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 W dniu dzisejszym dopiero udało mi się tak jak należy na spokojnie odpowietrzyć (hamulce nie jak zwsze w biegu). Efekt jest powalający, szybkie hamowanie ze 140km/h do zera wywołało tak silne przeciązenia że wyrwało mi zderzak z przodu oraz dziwną sylwetke kolegi, ktory mimo zapiętych pasów przywalił głową w kokpit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.