Coobcio Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Tak mogłbym jakby się mieściły w tylne zaciski, nie chcialo mi się przekłądać zacisków z przodu ze względu na brak możliwości zapodania mechanicznego hamulca ręcznego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 No tak o ręcznym zapomniałem :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 O kuźwa, wlasnie doczytalem o co Ci chodzilo,ze nie o miejsce styku z klockiem tylko tam na piaste... hmmm, no tutaj mam mieszane odczucia, mysle ze moze to dzialac bo tam temperatury nie sa tak ogromne a do tego material grubszy i nic na niego nie oddzialywuje bezposrednio, tak jak np. klocek na tarcze. Tak wiec jesli chodzi o to, to spoko, rob na swoja odpowiedzialnosc . Mysle ze nasza glupia dyskusja wynikła ze sformulowania ``nawiercanie tarcz hamulcowych` , a nie bardzo napisane bylo o ktore miejsce chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Chłopaki czytajcie dokladnie ze zrozumieniem to co napisałem - przynajmniej się postrajcie. Ja nie nawiercalem gładzi tarczy czyli powieszchni jej styku z klockiem hamulcowym a jedynie nawierciłem trzy otwory żebym mogł zamontować tarcze na piaste koła. Dzięki temu zabiegowi dziurkowania przeszedłem z rostawu 5 x 114,3mm na rostaw 4 x 114,3mm Wydaje mi się że ciągle postrzegacie żę sobie nawiercilem tarcze coby lepiej odprowadzała syfy czy inne tam, jeśli oto chodzi to jestem wielbicielem gladnich nienacinanych i nie nawiercanych tarcz... [ Dodano: Wto 07 Mar, 2006 ] Hehe o Młody wrescie pojąłeś to o co mi chodzi od samego początku - zamiast z kłami na mnie odgrzebywać temat wystarczy go najpierw przeczytać... Nigdy ale to przenigdy bym się nie podjął nawiercania tarczy hamulcowej w miejscu styku jej z klockiem hamulcowym - to to by było z pewnością samobójstwo i druciarstwo pierwszego stopnia. Żeby można było łatwiej sobie wyobrazić na czym polegało moje wiercenie przedstawiam to zdjęcie na którym na czerwono zaznaczyłem miejsce dodatkowych dziurek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 ok, kumam, posądzilismy Cie o nawiercenie samej powierzchni hamujacej . . . Spoko, to akurat powinno dzialac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 wykłady i zjeby dostałem za to że ktoś mnie nie zrozumiał dobre dobre... następnym razem postaram się pisać coś prostrzym językiem albo mniej szczegółów będe podawać przy opisywaniu moich patentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 prostrzym językiem chyba bardziej juz nie można a tak na powaznie to ja sie upieram przy swoim. tarcze pękają od gorąca, i nie ważne czy nawiercisz je tam gdzie klocek czy tam gdzie śruby, nagrzewa się wszystko i nawiercenie osłabi to miejsce, ja bym nie ryzykował... ciebie Kuba trudno do czegos przekonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 powodzenia w rozgrzaniu 30mm męsko wentylowanej tarczy... Po 20 tyś km zajrze do tych tarcz i zobacze co tam się z nimi dzieje - zejdzie mi się z tym ze 3 lata Jestem głęboce przekonany że struktura tarczy a więc jej wytrzymałość nie uległy najmniejszej zmianie. Coś mi się wydaje że szanowny Pan Lesiak ma u siebie dokłądnie tak samo przerobione seryjne tarcze w swoim GTI-R - to jedynie moje domysły ktore przydało by się potweirdzić dzwoniąc do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 no własnie kuba , jak ty jezdzisz to może sie nic nie stanie(CZEGO CI ŻYCZĘ) .Ja jezdze 8tys km miesięcznie więc nie mogę pozwolić sobie na takie ryzykowne IMO rozwiązanie,i nie chodzi tu o upokrzenie ciebie, ani podważania twojej reputacji super Dr .Nismo, tylko o zdrowy rozsądek i bezpieczeństwo kogoś kto to zrobiłby w samochodzie który jezdzi na codzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 zaciski i tarcze spokojnie podejda z n14 GTi do zwyklego n14, czy piasta jest jakas inna w GTi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 zaciski i tarcze spokojnie podejda z n14 GTi do zwyklego n14, czy piasta jest jakas inna w GTi? jak nie masz z tyłu bębnów to będą pasować p&p, trzeba tylko osłonę tarcz odgiąć/odciąć/odkręcić/wymienić żeby dało się większą tarczę założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 tak te blachy oslaniajace tarcze nie ma problemu, jak sie trafi cos to w dobrej cenie to zakupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Przeczytałem caly temat i podsumowujac, czy zaciski i tarcze z N16 podejda p&p do p10??? Jest pare sztuk na allegro i wyslalem juz zapytania o czesci, zbliza sie czas wymiany tarcz w moim nissanka to przy okazji jakies wieksze by sie zapodalo :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kąbinuj, wydaje mi się że mogł by pasować, na 100% pasują z P11 GT - jak coś to miałbym takowy zestaw za 480zł w tym tarcze i klocki w bardzo dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Witam. Sławny zestaw Coobcia z 200SX jest teraz w moich rekach. Mam nadzieje ze bedzie dobrze mi słuzył w P10 a co najwazniejsze bedzie skutecznie skracał droge mojego hamowania. Mam obawy co do jednego... Zestaw jest dość ciezki, czy elementy zawieszenia to wytrzymaja..?? W porównaniu do standardu, po załozeniu na koła przybywa z pare kilo wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 A oto zdjęcia kompleciku zrobiony zaraz po odebraniu z rąk Coobcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Oto pierwsze prace, znalazłem chwile wolnego czasu i oto efekt. W dalszych czynnościach bede potrzebował sprzetu gdy tylko skombinuje - biore sie za zaciski, foto w linku Moja P10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 A oto zacinski do mojej P10 z 200SX juz o piaskowaniu i malowaniu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 sam je malowales czy byly juz pomalowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Zlecilem do piaskowania i proszkowo pomalowali kolor czerwony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 hehe kolor srebrny jakoś bardziej mi się podobał ew. grafit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 hehe kolor srebrny jakoś bardziej mi się podobał ew. grafit Coobciowy zestaw juz na kolach;] ZYLETA !!! Nie dlugo foty dolacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzPPP Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Hej Może wypowiedzieć się ktoś kto miał zwykłą primerę 2,0 do 96-99r i GT. Jest różnica w hamowaniu? Bo jak dla mnie to hamulce w mojej primerze to tragedia! Ojciec ma 2.0TD z 2000r i tamta staje dęba. A moja jedzie i jedzie, a jak ABS się włączy to już w ogóle śmierć w oczach. Mam plan przełożyć zaciski i tarcze z GT tylko czy jest sens wydawania pieniędzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Hej Może wypowiedzieć się ktoś kto miał zwykłą primerę 2,0 do 96-99r i GT. Jest różnica w hamowaniu? Bo jak dla mnie to hamulce w mojej primerze to tragedia! Ojciec ma 2.0TD z 2000r i tamta staje dęba. A moja jedzie i jedzie, a jak ABS się włączy to już w ogóle śmierć w oczach. Mam plan przełożyć zaciski i tarcze z GT tylko czy jest sens wydawania pieniędzy? Mam kombi (te same heble co w GT) i naprawde dobrze hamuja. 280mm z przodu i 278 z tylu. Co do sensu przekladki wydaje mi sie ze warto ale raczej tylko przod, tyl ma maly wplyw na ogolne "stawanie deba" Edytowane 1 Października 2009 przez ulisses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 no ja tu moge cos powiedziec na ten temat bo mialem bebny i tercze z 1,6 a teraz zaciski z 200sx tarcze 280mm i tarcze na tył swietna sprawa jest mega roznica. W bezpieczenstwo nie nalezy zalowac kasy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.