Gość GrzegorzPPP Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Dzięki koledzy za odpowiedź w takim razie jak tylko dorwę jakąś GT to przekładam Bo na obecnych oponach i hamulcach to hamuję tylko oczami i muszę zachowywać odstępy jakbym jechał załadowaną ciężarówką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 a czy Ty czasem nie masz już w P11 tarcz 280mm?z tego co podają sprzedający na allegro tarcze do p11 niezależnie od modelu mają 280mm średnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 a czy Ty czasem nie masz już w P11 tarcz 280mm?z tego co podają sprzedający na allegro tarcze do p11 niezależnie od modelu mają 280mm średnicy. oj chyba nie prawda miałem P11 GT i tam były 280 a teraz w WP11 miałem 250 i dlatego zamieniłem sobie z GT, więc watpię aby cała seria miała 280, chyba, że P11.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 http://moto.allegro.pl/item886027585_tarcze_hamulcowe_ate_przod_nissan_primera_p11_wp1.html no nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stapcio Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Długo nie od siewierzany temat. Byś wrzucił Rybon fotki jak to wygląda po założeniu i przez fele.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 ja uważam że najlepszym rozwiązaniem jest zacisk brembo z Puga 406 i tarcza z Fiata coupe 305 mm nic nie trzeba wiercić wystarczy adapter i do tego wszystko lata na 15" feldze przetestowane w wyścigach w samochodach sunny GTI oraz w GTI-R ahh teraz zauważyłem że temat jest o p10 i p11 ale cóż tarcza z fiata jest na rozzstaw 4x 98 więc jest miejsce aby zrobić na drugi rozstaw czyli jednak trzeba wiercić 4 otwory ale to już nie problem i napewno jest bezpieczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TmK18 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 A ilo tłoczkowy jest ten zacisk od 406? I pugi miały ori Brembo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 4 fłoczki tak seryjnie w wersji 3.0 v6 był zacisk brembo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 (edytowane) kolego CZAJNIK moge prosić o foto? mam tarcze 280, ale już mi nie wystarczają... edit.... wykukałem, nieźle to wygląda, zacisk wiekszy od samochodu http://www.tomson.com.pl/product-pol-519-Zestaw-hamulcowy-D2-Racing-do-Nissan-200sx-S14-356-mm.html to jest dopiero big brake tarcza 356mm, pod jaką felge to wejdzie? Edytowane 4 Maja 2012 przez slaweq22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 W podobnej cenie można kupić zacisk hamulcowy z Lancera EVO - jest on trochę większy i mieści sporo większe klocki hamulcowe... Do Primerek najprościej zastosować zaciski z 200SX S14 - 4ro tłoczkowe, pasują na jarzma idealnie, jedynie trzeba tarcze z 200SX S14 zmniejszyć do rozmiaru 272mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeeS Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 coobcio ile wyniósł Cię ten zestawik? Cena zacisków przerobienia tarcz ogólnie na gotowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Coobcio skoro 280 jest nie wystarczające to 272 jest jeszcze mniejsze. zacisk 4 tłoczkowy do małej tarczy jest bez sensem.. zacisk z EVO jest taki jak z Alfy 166 potrzeba tarczy 325. to wchodzi chyba minimum do 16 lub 17" felge. zacisk 4 tłoczkowy ma swój promień. rak więc jeśli zastosujemy zacisk o innym promieniu niż promień tarczy to klocek nie bedzie brał cała powierzchnią tarczy. foto moich hamulców są w dziale projektów w opisie mojej n14. co do s 14 to montowałem zestaw zaciski z alfy 166 + tqrcze z nissana chyba 335 mieści sie w 17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.