Guest jacekzet2 Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Witam tak jak w temacie : zapaliła mi się kontrolka ABS ( ot tak poprostu)wieczorem było ok , wsiadam rano a tu lamka ABS świeci - odrazu zerknięcie na forum nissana znalazłem link http://forum.nissank...almera-primera/ lecz nic nie wyszło może wymacie jakieś pomysły a postanowiłem wypróbować czy ABS działa - no i mi sie wydaje że nie działa - nic nie czuję na hamulcu - pewnie czeka mnie serwis czekam na opinie pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tolo74 Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Witam tak jak w temacie : zapaliła mi się kontrolka ABS ( ot tak poprostu)wieczorem było ok , wsiadam rano a tu lamka ABS świeci - odrazu zerknięcie na forum nissana znalazłem link http://forum.nissank...almera-primera/ lecz nic nie wyszło może wymacie jakieś pomysły a postanowiłem wypróbować czy ABS działa - no i mi sie wydaje że nie działa - nic nie czuję na hamulcu - pewnie czeka mnie serwis czekam na opinie pozdrawiam Jacek -zle podales linka, wiec przyznam ze nie czytalem tego posta o ktorym myslales, ale 95-99% awartii ABS to czujniki. Komputer w ABS jest systemem samonaprawialnym, tzn ze jak wymienisz zly czujnik na dobry to niemusisz kasowac bledu tylko kontrolka sama zgasnie. Sprawdzales wiec czujniki ABSow.Tylne zlacza sa kolo kól (trzeba wlez od spodu albo najlepiej odkrecic kolo na postoju zeby sie do nich dostac -jak pamietam rezystancja ma byc ok 1 do 1,5 kohm.Jak jest 0 albo nieskonczonosc to zwarcie albo urwanie. W przednich kolach zlacze do czujnikow jest chyba juz pod maska silnika ale w okolicahc koł. Ostatecznie brak ABSu to nie katastrofa a do zimy daleko. Komputerowo ABS zdiagnozuje tylko serwis Nissana chyba choc czytalem tez ze mozna ktores piny PODOBNO zewrzec i po wlaczeniu zaplonu kontrolka wymruga nr bledu a te sa dostepne na www. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacekzet2 Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 (edited) Jacek -zle podales linka, wiec przyznam ze nie czytalem tego posta o ktorym myslales, ale 95-99% awartii ABS to czujniki. Komputer w ABS jest systemem samonaprawialnym, tzn ze jak wymienisz zly czujnik na dobry to niemusisz kasowac bledu tylko kontrolka sama zgasnie. Sprawdzales wiec czujniki ABSow.Tylne zlacza sa kolo kól (trzeba wlez od spodu albo najlepiej odkrecic kolo na postoju zeby sie do nich dostac -jak pamietam rezystancja ma byc ok 1 do 1,5 kohm.Jak jest 0 albo nieskonczonosc to zwarcie albo urwanie. W przednich kolach zlacze do czujnikow jest chyba juz pod maska silnika ale w okolicahc koł. Ostatecznie brak ABSu to nie katastrofa a do zimy daleko. Komputerowo ABS zdiagnozuje tylko serwis Nissana chyba choc czytalem tez ze mozna ktores piny PODOBNO zewrzec i po wlaczeniu zaplonu kontrolka wymruga nr bledu a te sa dostepne na www. dzięki teraz muszę zdiagnozować który czujnik padł odkręciłem koło - nic nie było zerwane piny zwierałem nic nie pokazało pozdro Edited July 6, 2010 by jacekzet2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tolo74 Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Jakie to piny zwierałeś? Bada sie omomierzem dwa piny na przewodzie od czujnika po rozłaczeniu kabelka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacekzet2 Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Jakie to piny zwierałeś? Bada sie omomierzem dwa piny na przewodzie od czujnika po rozłaczeniu kabelka. Hej sprawdzałem wg tego sposobu: Sprawdzanie kodów usterek Znalazłem 2 sposoby na wyświetlenie kodów usterek I Bez zwory 1. Pedał gazu puszczony 2. Włącz zapłon (nie uruchamiaj silnika) 3. Poczekaj 3 sek. 4. Wciągu kolejnych 5 sek. pięć razy naciśnij pedał gazu do oporu. 5. Odczekaj 7 sek. 6. Wciśnij do oporu i przytrzymaj pedał gazu. Po około 10· sek. kontrolka "Check Engine" zacznie świecić. 7. Zwolnij pedał gazu. 4-cyfrowe kody usterek zostanie wyświetlony poprzez kontrolkę "Check Engiine" Wiecej na temat tego sposobu jest tutaj, ale u mnie to nie działało. II Ze zworą Radzę wykonać prostą zworkę przy pomocy kawałka kabla i przełącznika ON/OFF dostęp do złącz nie jest raczej niewygodny a nie wiem jaki może być efekt pomyłki przy połączeniu złych styków. Wszystko poniżej jest opisane właśnie dla takiej zwory. Złącze powinno znajdować się albo w skrzynce bezpieczników albo pod kierownicą u mnie jest nad sprzęgłem (anglik) to w Polsce pewnie nad gazem. 1. Podłączyć zworę do styków "IGN" oraz "CHK"w 14 stykowym złączu diagnostycznym Dołączona grafika lub do styków 1 i 8 w 16- stykowym złączu typu OBDlI Dołączona grafika 2. Włączyć zapłon (nie uruchamiać silnika). 3. Zwora na ON i odczekać 2 sekundy. 4. Zwora OFF. 5. Kontrolka "Check Engiine" wyświetli kody usterek Radzę wykonać prostą zworkę przy pomocy kawałka kabla i przełącznika ON/OFF dostęp do złącz jest raczej niewygodny a nie wiem jaki może być efekt pomyłki przy połączeniu złych styków. Wszystko powyżej jest opisane właśnie dla takiej zwory. Złącze powinno znajdować się albo w skrzynce bezpieczników albo pod kierownicą u mnie jest nad sprzęgłem (anglik) to w Polsce pewnie nad gazem. Usuwanie kodów usterek I Bez zwory Powtórz wszystko jak wyżej od 1-7 a następnie: 8. Wciśnij do oporu pedał gazu na ponad 10sek. 9. Po zwolnieniu pedału gazu kontrolka "Check Engine"powinna wyświetlić kod 0000. II Ze zworą Powtórz wszystko jak wyżej od 1-5 a następnie gdy kontrolka Check Engine"zacznie wyświetlać kod usterki: 6. Zwora na ON i odczekać 2 sekundy. 7. Zwora OFF. 8. Wyłączyć zapłon Kody usterek powinny być skasowane. 4 cyfrowe kody usterek http://www.megauploa.../pl/?d=KRN7F2CC 0 * + * - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Przepraszam, że może wetnę się "jak majty w d....", ale przyszła mi do głowy jedna uwaga tzn: jeżeli kontrolka "check" ma mrugać kody usterkowe od ABS to wszystko OK, natomiast jeżeli od sygnalizacji problemów z ABS jest kontrolka ABS, to myślę, że to ona powinna być stosownie aktywowana i wymrugać kod usterki ABS, i tym samym te opisy zworkowe/bezzworkowe aktywacji check'a "trochę" by tu nie pasowały. Dla przykładu, gdy tej zimy przy parkowaniu pocałowałem inne auto, to problem układu AIRBAG sygnalizowała mi kontrolka AIRBAG, i wygasiłem ją sposobem opisanym tu na forum, kontrolki check nie ruszałem. I to by było na tyle z moich mądrości ludowych Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tolo74 Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Raz jeszcze napiszę -to czego jestem PEWNY! Jeżeli błąd ABSu zostanie usunięty -kontrolka zgaśnie sama - u siebie wyminiłem czujnik ABS, właczyłem zapłon i lampka zgasła sama po kilku sekundach. Czujnik diagnozowałem miernikiem. Tak więc nie trzeba kasowac zadnych błedów. Jeżeli chcesz -to możesz metody zworkowej spróbowac to dobrze sprawdz rodzaj gniazda i piny (jak pamietam to sa to jakies skrajne). Metoda bezzworkowa nie dziala w naszych autach chyba. Podobnie nie zdiagnozujecie ABS i AIRBAGa zadnym komputerem diagnostycznym (poza serwisem Nissana). Daj Ci zeby to byl czujnik, bo inaczej zazwyczaj moze byc to Aktuator (siłownik ABSu) do którego zle sie dostać i kosztuje używka pewnie ze 300. Powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacekzet2 Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 (edited) hejka podłączyłem do kompa (u elektryka) wyszło czujnik prawy tył no i klops nigdzie nie ma czujnika do tyłu - hurtownie pozostał serwis a tam cena uwaga masakra 1380 zł + 120 zł wymiana help zwykłe serwisy elektryczne i tak muszą zamówić w serwisie bo w hurtowniach nie ma może ktoś ma jakiś pomysł gdzie kupić to taniej (czujnik abs tył prawy , tino 2001 di ) aby było śmieszniej czujniki przód abs dostępne od ręki cena 266 zł nowy pozdro Edited July 19, 2010 by jacekzet2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartosz G Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 (edited) Witam Panowie Jestem tutaj NOWY i sorki że się wcinam , ale dzisiaj zamontowałem u siebie czujnik ABS (lewy tył) w tino 2.2 di 2001r wyjęty wprost z primerki P11 , dodam ,że ma troszeczkę krótszy cypelek , a pozatym wszystko pasi !!! i działa idealnie (koszt 50 zł, używka) A zapomniałem dodać ( żeczy niemożliwe -załatwiam od ręki / a na CUDA trzeba chwilkę ,poczekać ) Alleluja. Edited July 21, 2010 by Bartosz G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pink Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 koledzy sory ze sie wtrace w temat ale czy w ESP jest podobnie? sa tez jakies czujniki co sie moga zabrudzic/ zepsuc mamita ma problem z dino wciaz nie rozwiazany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartosz G Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 koledzy sory ze sie wtrace w temat ale czy w ESP jest podobnie? sa tez jakies czujniki co sie moga zabrudzic/ zepsuc mamita ma problem z dino wciaz nie rozwiazany a czy kontrolka abs sie tez swieci ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pink Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 a czy kontrolka abs sie tez swieci ?? nie, nie swieci sie swieci sie tylko esp + checkengine czytalem gdzies ze jakby sie swiecila od ABS to by bylo lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomzyd Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Witam Panowie Jestem tutaj NOWY i sorki że się wcinam , ale dzisiaj zamontowałem u siebie czujnik ABS (lewy tył) w tino 2.2 di 2001r wyjęty wprost z primerki P11 , dodam ,że ma troszeczkę krótszy cypelek , a pozatym wszystko pasi !!! i działa idealnie (koszt 50 zł, używka) A zapomniałem dodać ( żeczy niemożliwe -załatwiam od ręki / a na CUDA trzeba chwilkę ,poczekać ) Alleluja. A dużo trzeba kombinowac bo ja mam problem z czujnikiem tyl prawy do tino no i powiem że nie jest łatwo go tak dostac może warto sprubowac ale czy jest pan pewien że pasuje szkoda mi 100zł w błoto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacekzet2 Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Panowie jest u mnie tak : 1. poszukiwania czujnika abs - 1380 zł bo tylko jest w serwisie 2. poszukiwanie używki od 200 zł do 400 zł 3. próba naprawy używka w warsztacie 600 zł + koszt wymiany gwarancja 6 miesięcy 4. złota rączka (elektro- mechanik )na gębę stwierdził co jest (facet jest znany w naszym mieście )diagnoza zerwany abs w okolicy wahacza łatwa naprawa lecz elektro-mechanik śmiga na urlop więc naprawa po jego urlopie zobaczymy ile wydam napiszę ps: jest gwarancja że abs z primerki rok 2001 pasuje do tino 2001 ? bo to jest alternatywa pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartosz G Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 (edited) A dużo trzeba kombinowac bo ja mam problem z czujnikiem tyl prawy do tino no i powiem że nie jest łatwo go tak dostac może warto sprubowac ale czy jest pan pewien że pasuje szkoda mi 100zł w błoto Kostka =100% pasuje / średnica z mocowaniem + długość kabla 100% pasuje ? działa od ręki bez konieczności wizyty na kompie . kontrolka abs sama zgaśnie. (mówimy o Almera tino do połowy 2003 roku -czyli brązowa kostka przy czujniku !! Czujnik MUSI BYĆ Z PRIMERKI P11 ( nie wiem w jakich latach wychodziły , ale ta w starej budzie) Jednym słowem , jak kupujesz to możesz tylko sprawdzić czy jest sprawny oporność 1000-2000 om. Polecam się na przyszłość. Bartosz nie, nie swieci sie swieci sie tylko esp + checkengine czytalem gdzies ze jakby sie swiecila od ABS to by bylo lepiej ESP działa w taki sposób ,że wykożystująć czujniki abs(* sprawdza różnicę prędkości kół , i jeżeli któreś z kół obraca się za szybko OGRANICZA MOC SILNIKA ) Może być problem na lini komunikacji ESP z sterownikiem silnkia , albo z systemem ograniczającym moc ( nie mam dokładnie danych tego systemu , typu silnika roku, itd , może gdybym miał wjęcej info mógłbym pomóc) pozdrawiam ps) jedno na pocieszenie abs jest sprawny... a wracając do tego jak tu trafiłem ( silniczek wycieraczek) W sobote padł mi tylni -całkiem Udałem się do kumpla na szrot / wymontowałem z REXTONA 2007r tylni /oraz przedni silniczek za free -oczywiście Tylni - przeróbka mocowania + dołożenie diodki do sterowania , czas przeróbki 2-3 godzinki ( a orginał był w środku tak zjedzony ,że szkoda se du.e zawracać orginałami , z alle-drogo) Przedni - przepiłowanie otworków montażowych ( każdy o 3 mm-inny rozstaw) + podłączenie -(nie dla laika) i ustawienie ramion jakieś 2-3 godzinki. ( stary też zjadł ząb czasu) MUSZĘ WSZYSTKIM OPOWIEDZIEĆ ,że po dokładnej analizie W tino da się adoptować przedni silniczek z większości aut / mam też z audi B4 , i nie widzę problemu z przeróbką ( najtrudniejszym zadaniem dla laika jest podłączenie) Wycieraczki śmigają !!! Gites MAJONEZ !! Mogę powiedzieć ,że poprawiłem FABRYKĘ UWAGA dla ludzi z okolic Łodzi sieradza , bełchatowa łasku , mogę pomóc osobiście . reszta: via-email , lub tel. glowacki-bartosz@wp.pl lub 606/231/896 WIEM TEŻ JAK POZBYĆ się zamuła przy ruszaniu w silnikach 2.2 di. Pozdrawiam Bartosz. ps: szukam stolika za przedni fotel /bo mam złamany . Edited July 26, 2010 by Bartosz G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olin_olin Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Witam. Padł u mnie czujnik ABS prawy tył (Tino 2001 r. 1,8 benz) - już mi go wymonotowali więc wiem dokładnie jak wygląda . Przekopałem hektary sieci i pasującego nie trafiłem. Jutro chyba po szrotach pojeżdżę ale jakoś bez przekonania. Nowy w serwisie to 10% wartości autka więc lekka przesada. Pomożecie? Gdzie jeszcze tego szukać? Może komuś zbywa Z góry dzięki Andrzej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pink Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 (edited) Witam. Padł u mnie czujnik ABS prawy tył (Tino 2001 r. 1,8 benz) - już mi go wymonotowali więc wiem dokładnie jak wygląda . Przekopałem hektary sieci i pasującego nie trafiłem. Jutro chyba po szrotach pojeżdżę ale jakoś bez przekonania. Nowy w serwisie to 10% wartości autka więc lekka przesada. Pomożecie? Gdzie jeszcze tego szukać? Może komuś zbywa Z góry dzięki Andrzej moze trzeba znalesc jakis choc troche pasujacy i jakos go dopasowac (???) tak sobie gdybam tylko... moze bedzie pasowac cos co montowali w innych nissanach w tym samym roku... powodzenia! ps. a czekaj... moze szukaj rozbitka duzo ludzi sprzedaje auta na czesci poszukaj na alledrogo moze ci sie uda Edited August 2, 2010 by pink Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartosz G Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 (edited) moze trzeba znalesc jakis choc troche pasujacy i jakos go dopasowac (???) tak sobie gdybam tylko... moze bedzie pasowac cos co montowali w innych nissanach w tym samym roku... powodzenia! ps. a czekaj... moze szukaj rozbitka duzo ludzi sprzedaje auta na czesci poszukaj na alledrogo moze ci sie uda SZROT+ PRIMERKA P10+ 50zł= sprawny ABS w TINO Edited August 11, 2010 by Bartosz G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pink Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 SZROT+ PRIMERKA P10+ 50zł= sprawny ABS w TINO no to git u mamity okazalo sie ze padlo turbo i to ono rzucalo tymi bledami z tyłka teraz bedzie regeneracja robiona mam nadzieje ze sie uspokoi po tym zabiegu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurparts Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Panowie mam czujniki tylne abs do tino 2000-2003 gg 10571140 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacekzet2 Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Panowie mam czujniki tylne abs do tino 2000-2003 gg 10571140 podaj cene za prawy tył Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olin_olin Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 do: pink, BartoszG - dzięki za rady. Znalazłem mechanika w Dębe Wielkie (koło Mińska Maz., ogłasza się na allegro, adacar et wp pl) chyba 4 sztuki Tino na czesci widziałem u niego Zamonotował mi czujnik ABS, obejrzał, uzupełnił kołki, "pospawał" plastikowe osłony pod spodem, kupiłem jeszcze pas bezpieczeństwa z napinaczem (środkowy tył) - zapłaciłem 600 zł. Drogo - tanio, ale wszystko działa. do: juraparts - kontakt zachowam, dzięki za odzew, pewnie niedługo poleci drugi czujnik Teraz będę przerejestrowywał z ciężarówki (kratka) na osobowy Będę wdzięczny za wszelkie porady, przestrogi itp. pozdr Andrzej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomzyd Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 Kostka =100% pasuje / średnica z mocowaniem + długość kabla 100% pasuje ? działa od ręki bez konieczności wizyty na kompie . kontrolka abs sama zgaśnie. (mówimy o Almera tino do połowy 2003 roku -czyli brązowa kostka przy czujniku !! Czujnik MUSI BYĆ Z PRIMERKI P11 ( nie wiem w jakich latach wychodziły , ale ta w starej budzie) Jednym słowem , jak kupujesz to możesz tylko sprawdzić czy jest sprawny oporność 1000-2000 om. Polecam się na przyszłość. Bartosz no i czujnik zamontowałem wydałem tylko 70 zł i działa bez zarzutu dziekuje to była opłacalna rada pozdrawiam serdecznie ESP działa w taki sposób ,że wykożystująć czujniki abs(* sprawdza różnicę prędkości kół , i jeżeli któreś z kół obraca się za szybko OGRANICZA MOC SILNIKA ) Może być problem na lini komunikacji ESP z sterownikiem silnkia , albo z systemem ograniczającym moc ( nie mam dokładnie danych tego systemu , typu silnika roku, itd , może gdybym miał wjęcej info mógłbym pomóc) pozdrawiam ps) jedno na pocieszenie abs jest sprawny... a wracając do tego jak tu trafiłem ( silniczek wycieraczek) W sobote padł mi tylni -całkiem Udałem się do kumpla na szrot / wymontowałem z REXTONA 2007r tylni /oraz przedni silniczek za free -oczywiście Tylni - przeróbka mocowania + dołożenie diodki do sterowania , czas przeróbki 2-3 godzinki ( a orginał był w środku tak zjedzony ,że szkoda se du.e zawracać orginałami , z alle-drogo) Przedni - przepiłowanie otworków montażowych ( każdy o 3 mm-inny rozstaw) + podłączenie -(nie dla laika) i ustawienie ramion jakieś 2-3 godzinki. ( stary też zjadł ząb czasu) MUSZĘ WSZYSTKIM OPOWIEDZIEĆ ,że po dokładnej analizie W tino da się adoptować przedni silniczek z większości aut / mam też z audi B4 , i nie widzę problemu z przeróbką ( najtrudniejszym zadaniem dla laika jest podłączenie) Wycieraczki śmigają !!! Gites MAJONEZ !! Mogę powiedzieć ,że poprawiłem FABRYKĘ UWAGA dla ludzi z okolic Łodzi sieradza , bełchatowa łasku , mogę pomóc osobiście . reszta: via-email , lub tel. glowacki-bartosz@wp.pl lub 606/231/896 WIEM TEŻ JAK POZBYĆ się zamuła przy ruszaniu w silnikach 2.2 di. Pozdrawiam Bartosz. ps: szukam stolika za przedni fotel /bo mam złamany . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Romulus Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 silnik wycieraczek to pasuje nawed od poloneza, a podlaczenie jest banalnie proste, wchodzi jeden + pozostale przewody sa minusowe (sterujace) jezeli cos zamienisz to nawet nic sie ne stanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marek701 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Witam!!! Skoro wiesz jak pozbyć się muła w 2.2di to podziel sie wiedzą z kolegami z " KLUBU NISSAN ALMERA TINO" POZDRAWIAM Kostka =100% pasuje / średnica z mocowaniem + długość kabla 100% pasuje ? działa od ręki bez konieczności wizyty na kompie . kontrolka abs sama zgaśnie. (mówimy o Almera tino do połowy 2003 roku -czyli brązowa kostka przy czujniku !! Czujnik MUSI BYĆ Z PRIMERKI P11 ( nie wiem w jakich latach wychodziły , ale ta w starej budzie) Jednym słowem , jak kupujesz to możesz tylko sprawdzić czy jest sprawny oporność 1000-2000 om. Polecam się na przyszłość. Bartosz ESP działa w taki sposób ,że wykożystująć czujniki abs(* sprawdza różnicę prędkości kół , i jeżeli któreś z kół obraca się za szybko OGRANICZA MOC SILNIKA ) Może być problem na lini komunikacji ESP z sterownikiem silnkia , albo z systemem ograniczającym moc ( nie mam dokładnie danych tego systemu , typu silnika roku, itd , może gdybym miał wjęcej info mógłbym pomóc) pozdrawiam ps) jedno na pocieszenie abs jest sprawny... a wracając do tego jak tu trafiłem ( silniczek wycieraczek) W sobote padł mi tylni -całkiem Udałem się do kumpla na szrot / wymontowałem z REXTONA 2007r tylni /oraz przedni silniczek za free -oczywiście Tylni - przeróbka mocowania + dołożenie diodki do sterowania , czas przeróbki 2-3 godzinki ( a orginał był w środku tak zjedzony ,że szkoda se du.e zawracać orginałami , z alle-drogo) Przedni - przepiłowanie otworków montażowych ( każdy o 3 mm-inny rozstaw) + podłączenie -(nie dla laika) i ustawienie ramion jakieś 2-3 godzinki. ( stary też zjadł ząb czasu) MUSZĘ WSZYSTKIM OPOWIEDZIEĆ ,że po dokładnej analizie W tino da się adoptować przedni silniczek z większości aut / mam też z audi B4 , i nie widzę problemu z przeróbką ( najtrudniejszym zadaniem dla laika jest podłączenie) Wycieraczki śmigają !!! Gites MAJONEZ !! Mogę powiedzieć ,że poprawiłem FABRYKĘ UWAGA dla ludzi z okolic Łodzi sieradza , bełchatowa łasku , mogę pomóc osobiście . reszta: via-email , lub tel. glowacki-bartosz@wp.pl lub 606/231/896 WIEM TEŻ JAK POZBYĆ się zamuła przy ruszaniu w silnikach 2.2 di. Pozdrawiam Bartosz. ps: szukam stolika za przedni fotel /bo mam złamany . Witam!!!! Skoro wiesz jak pozbyć się muła w 2.2di to podziel sie wiedzą z kolegami z " KLUBU NISSAN ALMERA TINO" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.