Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kontrolka ABS-u - /tematy połączone/


Gość jacekzet2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jacekzet2

Witam

tak jak w temacie : zapaliła mi się kontrolka ABS ( ot tak poprostu)wieczorem było ok , wsiadam rano a tu lamka ABS świeci - odrazu zerknięcie na forum nissana znalazłem link http://forum.nissank...almera-primera/ lecz nic nie wyszło może wymacie jakieś pomysły

a postanowiłem wypróbować czy ABS działa - no i mi sie wydaje że nie działa - nic nie czuję na hamulcu - pewnie czeka mnie serwis

czekam na opinie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

tak jak w temacie : zapaliła mi się kontrolka ABS ( ot tak poprostu)wieczorem było ok , wsiadam rano a tu lamka ABS świeci - odrazu zerknięcie na forum nissana znalazłem link http://forum.nissank...almera-primera/ lecz nic nie wyszło może wymacie jakieś pomysły

a postanowiłem wypróbować czy ABS działa - no i mi sie wydaje że nie działa - nic nie czuję na hamulcu - pewnie czeka mnie serwis

czekam na opinie

pozdrawiam

 

Jacek -zle podales linka, wiec przyznam ze nie czytalem tego posta o ktorym myslales, ale 95-99% awartii ABS to czujniki.

Komputer w ABS jest systemem samonaprawialnym, tzn ze jak wymienisz zly czujnik na dobry to niemusisz kasowac bledu tylko kontrolka sama zgasnie.

Sprawdzales wiec czujniki ABSow.Tylne zlacza sa kolo kól (trzeba wlez od spodu albo najlepiej odkrecic kolo na postoju zeby sie do nich dostac -jak pamietam rezystancja ma byc ok 1 do 1,5 kohm.Jak jest 0 albo nieskonczonosc to zwarcie albo urwanie.

W przednich kolach zlacze do czujnikow jest chyba juz pod maska silnika ale w okolicahc koł.

Ostatecznie brak ABSu to nie katastrofa a do zimy daleko.

 

 

Komputerowo ABS zdiagnozuje tylko serwis Nissana chyba choc czytalem tez ze mozna ktores piny PODOBNO zewrzec i po wlaczeniu zaplonu kontrolka wymruga nr bledu a te sa dostepne na www.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacekzet2

Jacek -zle podales linka, wiec przyznam ze nie czytalem tego posta o ktorym myslales, ale 95-99% awartii ABS to czujniki.

Komputer w ABS jest systemem samonaprawialnym, tzn ze jak wymienisz zly czujnik na dobry to niemusisz kasowac bledu tylko kontrolka sama zgasnie.

Sprawdzales wiec czujniki ABSow.Tylne zlacza sa kolo kól (trzeba wlez od spodu albo najlepiej odkrecic kolo na postoju zeby sie do nich dostac -jak pamietam rezystancja ma byc ok 1 do 1,5 kohm.Jak jest 0 albo nieskonczonosc to zwarcie albo urwanie.

W przednich kolach zlacze do czujnikow jest chyba juz pod maska silnika ale w okolicahc koł.

Ostatecznie brak ABSu to nie katastrofa a do zimy daleko.

 

 

Komputerowo ABS zdiagnozuje tylko serwis Nissana chyba choc czytalem tez ze mozna ktores piny PODOBNO zewrzec i po wlaczeniu zaplonu kontrolka wymruga nr bledu a te sa dostepne na www.

 

dzięki

teraz muszę zdiagnozować który czujnik padł

odkręciłem koło - nic nie było zerwane

piny zwierałem nic nie pokazało

pozdro

Edytowane przez jacekzet2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacekzet2

Jakie to piny zwierałeś?

Bada sie omomierzem dwa piny na przewodzie od czujnika po rozłaczeniu kabelka.

 

 

Hej

sprawdzałem wg tego sposobu:

Sprawdzanie kodów usterek

Znalazłem 2 sposoby na wyświetlenie kodów usterek

 

I Bez zwory

 

1. Pedał gazu puszczony

2. Włącz zapłon (nie uruchamiaj silnika)

3. Poczekaj 3 sek.

4. Wciągu kolejnych 5 sek. pięć razy naciśnij pedał gazu do oporu.

5. Odczekaj 7 sek.

6. Wciśnij do oporu i przytrzymaj pedał gazu. Po około 10· sek. kontrolka "Check Engine" zacznie świecić.

7. Zwolnij pedał gazu. 4-cyfrowe kody usterek zostanie wyświetlony poprzez kontrolkę "Check Engiine"

 

Wiecej na temat tego sposobu jest tutaj, ale u mnie to nie działało.

 

II Ze zworą

 

Radzę wykonać prostą zworkę przy pomocy kawałka kabla i przełącznika ON/OFF dostęp do złącz nie jest raczej niewygodny a nie wiem jaki może być efekt pomyłki przy połączeniu złych styków.

 

Wszystko poniżej jest opisane właśnie dla takiej zwory.

 

Złącze powinno znajdować się albo w skrzynce bezpieczników albo pod kierownicą u mnie jest nad sprzęgłem (anglik) to w Polsce pewnie nad gazem.

 

1. Podłączyć zworę do styków "IGN" oraz "CHK"w 14 stykowym złączu diagnostycznym

Dołączona grafika

lub do styków 1 i 8 w 16- stykowym złączu typu OBDlI

Dołączona grafika

2. Włączyć zapłon (nie uruchamiać silnika).

3. Zwora na ON i odczekać 2 sekundy.

4. Zwora OFF.

5. Kontrolka "Check Engiine" wyświetli kody usterek

 

Radzę wykonać prostą zworkę przy pomocy kawałka kabla i przełącznika ON/OFF dostęp do złącz jest raczej niewygodny a nie wiem jaki może być efekt pomyłki przy połączeniu złych styków.

 

Wszystko powyżej jest opisane właśnie dla takiej zwory.

 

Złącze powinno znajdować się albo w skrzynce bezpieczników albo pod kierownicą u mnie jest nad sprzęgłem (anglik) to w Polsce pewnie nad gazem.

 

 

Usuwanie kodów usterek

 

I Bez zwory

 

Powtórz wszystko jak wyżej od 1-7 a następnie:

8. Wciśnij do oporu pedał gazu na ponad 10sek.

9. Po zwolnieniu pedału gazu kontrolka "Check Engine"powinna wyświetlić kod 0000.

 

II Ze zworą

 

Powtórz wszystko jak wyżej od 1-5 a następnie gdy kontrolka Check Engine"zacznie wyświetlać kod usterki:

 

6. Zwora na ON i odczekać 2 sekundy.

7. Zwora OFF.

8. Wyłączyć zapłon

 

Kody usterek powinny być skasowane.

 

 

4 cyfrowe kody usterek http://www.megauploa.../pl/?d=KRN7F2CC

0

 

* +

* -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość żuczek

Przepraszam, że może wetnę się "jak majty w d....", ale przyszła mi do głowy jedna uwaga tzn: jeżeli kontrolka "check" ma mrugać kody usterkowe od ABS to wszystko OK, natomiast jeżeli od sygnalizacji problemów z ABS jest kontrolka ABS, to myślę, że to ona powinna być stosownie aktywowana i wymrugać kod usterki ABS, i tym samym te opisy zworkowe/bezzworkowe aktywacji check'a "trochę" by tu nie pasowały.

Dla przykładu, gdy tej zimy przy parkowaniu pocałowałem inne auto, to problem układu AIRBAG sygnalizowała mi kontrolka AIRBAG, i wygasiłem ją sposobem opisanym tu na forum, kontrolki check nie ruszałem.

I to by było na tyle z moich mądrości ludowych ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz jeszcze napiszę -to czego jestem PEWNY!

Jeżeli błąd ABSu zostanie usunięty -kontrolka zgaśnie sama - u siebie wyminiłem czujnik ABS, właczyłem zapłon i lampka zgasła sama po kilku sekundach.

Czujnik diagnozowałem miernikiem. Tak więc nie trzeba kasowac zadnych błedów.

 

Jeżeli chcesz -to możesz metody zworkowej spróbowac to dobrze sprawdz rodzaj gniazda i piny (jak pamietam to sa to jakies skrajne).

Metoda bezzworkowa nie dziala w naszych autach chyba.

Podobnie nie zdiagnozujecie ABS i AIRBAGa zadnym komputerem diagnostycznym (poza serwisem Nissana).

Daj Ci zeby to byl czujnik, bo inaczej zazwyczaj moze byc to Aktuator (siłownik ABSu) do którego zle sie dostać i kosztuje używka pewnie ze 300.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość jacekzet2

hejka

podłączyłem do kompa (u elektryka) wyszło czujnik prawy tył

no i klops nigdzie nie ma czujnika do tyłu - hurtownie

pozostał serwis a tam cena uwaga masakra 1380 zł + 120 zł wymiana :angry:

help

zwykłe serwisy elektryczne i tak muszą zamówić w serwisie bo w hurtowniach nie ma

może ktoś ma jakiś pomysł gdzie kupić to taniej (czujnik abs tył prawy , tino 2001 di )

aby było śmieszniej czujniki przód abs dostępne od ręki cena 266 zł nowy

pozdro

Edytowane przez jacekzet2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bartosz G

Witam Panowie

Jestem tutaj NOWY i sorki że się wcinam , ale dzisiaj zamontowałem u siebie czujnik ABS (lewy tył) w tino 2.2 di 2001r wyjęty wprost z primerki P11 , dodam ,że ma troszeczkę krótszy cypelek , a pozatym wszystko pasi !!! i działa idealnie (koszt 50 zł, używka) :rolleyes:

 

A zapomniałem dodać ( żeczy niemożliwe -załatwiam od ręki / a na CUDA trzeba chwilkę ,poczekać )

Alleluja.

Edytowane przez Bartosz G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy sory ze sie wtrace w temat

ale czy w ESP jest podobnie?

 

sa tez jakies czujniki co sie moga zabrudzic/ zepsuc

 

mamita ma problem z dino wciaz nie rozwiazany :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bartosz G

koledzy sory ze sie wtrace w temat

ale czy w ESP jest podobnie?

 

sa tez jakies czujniki co sie moga zabrudzic/ zepsuc

 

mamita ma problem z dino wciaz nie rozwiazany :(

 

 

 

a czy kontrolka abs sie tez swieci ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

Jestem tutaj NOWY i sorki że się wcinam , ale dzisiaj zamontowałem u siebie czujnik ABS (lewy tył) w tino 2.2 di 2001r wyjęty wprost z primerki P11 , dodam ,że ma troszeczkę krótszy cypelek , a pozatym wszystko pasi !!! i działa idealnie (koszt 50 zł, używka) :rolleyes:

 

A zapomniałem dodać ( żeczy niemożliwe -załatwiam od ręki / a na CUDA trzeba chwilkę ,poczekać )

Alleluja.

 

A dużo trzeba kombinowac bo ja mam problem z czujnikiem tyl prawy do tino no i powiem że nie jest łatwo go tak dostac może warto sprubowac ale czy jest pan pewien że pasuje szkoda mi 100zł w błoto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacekzet2

Panowie

jest u mnie tak :

1. poszukiwania czujnika abs - 1380 zł bo tylko jest w serwisie

2. poszukiwanie używki od 200 zł do 400 zł

3. próba naprawy używka w warsztacie 600 zł + koszt wymiany gwarancja 6 miesięcy

4. złota rączka (elektro- mechanik )na gębę stwierdził co jest (facet jest znany w naszym mieście )diagnoza zerwany abs w okolicy wahacza łatwa naprawa

lecz elektro-mechanik śmiga na urlop więc naprawa po jego urlopie zobaczymy ile wydam napiszę

 

ps:

jest gwarancja że abs z primerki rok 2001 pasuje do tino 2001 ?

bo to jest alternatywa

pozdro :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bartosz G

A dużo trzeba kombinowac bo ja mam problem z czujnikiem tyl prawy do tino no i powiem że nie jest łatwo go tak dostac może warto sprubowac ale czy jest pan pewien że pasuje szkoda mi 100zł w błoto

 

 

 

Kostka =100% pasuje / średnica z mocowaniem + długość kabla 100% pasuje ? działa od ręki bez konieczności wizyty na kompie . kontrolka abs sama zgaśnie.

 

(mówimy o Almera tino do połowy 2003 roku -czyli brązowa kostka przy czujniku !!

 

Czujnik MUSI BYĆ Z PRIMERKI P11 ( nie wiem w jakich latach wychodziły , ale ta w starej budzie)

 

Jednym słowem , jak kupujesz to możesz tylko sprawdzić czy jest sprawny oporność 1000-2000 om.

 

Polecam się na przyszłość.

Bartosz

 

nie, nie swieci sie

swieci sie tylko esp + checkengine

 

czytalem gdzies ze jakby sie swiecila od ABS to by bylo lepiej :)

 

 

 

ESP działa w taki sposób ,że wykożystująć czujniki abs(* sprawdza różnicę prędkości kół , i jeżeli któreś z kół obraca się za szybko OGRANICZA MOC SILNIKA )

 

Może być problem na lini komunikacji ESP z sterownikiem silnkia , albo z systemem ograniczającym moc ( nie mam dokładnie danych tego systemu , typu silnika roku, itd , może gdybym miał wjęcej info mógłbym pomóc)

 

pozdrawiam

 

ps) jedno na pocieszenie abs jest sprawny...

 

 

 

 

 

a wracając do tego jak tu trafiłem ( silniczek wycieraczek)

W sobote padł mi tylni -całkiem

 

Udałem się do kumpla na szrot / wymontowałem z REXTONA 2007r tylni /oraz przedni silniczek

 

za free -oczywiście

 

Tylni - przeróbka mocowania + dołożenie diodki do sterowania , czas przeróbki 2-3 godzinki ( a orginał był w środku tak zjedzony ,że szkoda se du.e zawracać orginałami , z alle-drogo)

 

Przedni - przepiłowanie otworków montażowych ( każdy o 3 mm-inny rozstaw)

+ podłączenie -(nie dla laika) i ustawienie ramion jakieś 2-3 godzinki. ( stary też zjadł ząb czasu)

 

MUSZĘ WSZYSTKIM OPOWIEDZIEĆ ,że po dokładnej analizie W tino da się adoptować przedni silniczek z większości aut / mam też z audi B4 , i nie widzę problemu z przeróbką ( najtrudniejszym zadaniem dla laika jest podłączenie)

 

 

Wycieraczki śmigają !!!

Gites MAJONEZ !!

 

Mogę powiedzieć ,że poprawiłem FABRYKĘ :)

 

UWAGA dla ludzi z okolic Łodzi sieradza , bełchatowa łasku , mogę pomóc osobiście .

reszta: via-email , lub tel. glowacki-bartosz@wp.pl lub 606/231/896

 

WIEM TEŻ JAK POZBYĆ się zamuła przy ruszaniu w silnikach 2.2 di.

 

 

Pozdrawiam

Bartosz.

 

ps: szukam stolika za przedni fotel /bo mam złamany .

Edytowane przez Bartosz G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Olin_olin

Witam. Padł u mnie czujnik ABS prawy tył (Tino 2001 r. 1,8 benz) - już mi go wymonotowali więc wiem dokładnie jak wygląda :). Przekopałem hektary sieci i pasującego nie trafiłem. Jutro chyba po szrotach pojeżdżę ale jakoś bez przekonania. Nowy w serwisie to 10% wartości autka więc lekka przesada. Pomożecie? Gdzie jeszcze tego szukać? Może komuś zbywa :) Z góry dzięki

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Padł u mnie czujnik ABS prawy tył (Tino 2001 r. 1,8 benz) - już mi go wymonotowali więc wiem dokładnie jak wygląda :). Przekopałem hektary sieci i pasującego nie trafiłem. Jutro chyba po szrotach pojeżdżę ale jakoś bez przekonania. Nowy w serwisie to 10% wartości autka więc lekka przesada. Pomożecie? Gdzie jeszcze tego szukać? Może komuś zbywa :) Z góry dzięki

Andrzej

 

moze trzeba znalesc jakis choc troche pasujacy i jakos go dopasowac (???)

tak sobie gdybam tylko...

moze bedzie pasowac cos co montowali w innych nissanach w tym samym roku...

 

powodzenia!

 

ps. a czekaj...

moze szukaj rozbitka

duzo ludzi sprzedaje auta na czesci

poszukaj na alledrogo

moze ci sie uda

Edytowane przez pink
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

moze trzeba znalesc jakis choc troche pasujacy i jakos go dopasowac (???)

tak sobie gdybam tylko...

moze bedzie pasowac cos co montowali w innych nissanach w tym samym roku...

 

powodzenia!

 

ps. a czekaj...

moze szukaj rozbitka

duzo ludzi sprzedaje auta na czesci

poszukaj na alledrogo

moze ci sie uda

 

 

 

SZROT+ PRIMERKA P10+ 50zł= sprawny ABS w TINO :)

Edytowane przez Bartosz G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SZROT+ PRIMERKA P10+ 50zł= sprawny ABS w TINO :)

 

no to git

 

u mamity okazalo sie ze padlo turbo

i to ono rzucalo tymi bledami z tyłka

teraz bedzie regeneracja robiona

mam nadzieje ze sie uspokoi po tym zabiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do: pink, BartoszG - dzięki za rady. Znalazłem mechanika w Dębe Wielkie (koło Mińska Maz., ogłasza się na allegro, adacar et wp pl) chyba 4 sztuki Tino na czesci widziałem u niego :) Zamonotował mi czujnik ABS, obejrzał, uzupełnił kołki, "pospawał" plastikowe osłony pod spodem, kupiłem jeszcze pas bezpieczeństwa z napinaczem (środkowy tył) - zapłaciłem 600 zł. Drogo - tanio, ale wszystko działa.

do: juraparts - kontakt zachowam, dzięki za odzew, pewnie niedługo poleci drugi czujnik :)

 

Teraz będę przerejestrowywał z ciężarówki (kratka) na osobowy :) Będę wdzięczny za wszelkie porady, przestrogi itp.

pozdr

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostka =100% pasuje / średnica z mocowaniem + długość kabla 100% pasuje ? działa od ręki bez konieczności wizyty na kompie . kontrolka abs sama zgaśnie.

 

(mówimy o Almera tino do połowy 2003 roku -czyli brązowa kostka przy czujniku !!

 

Czujnik MUSI BYĆ Z PRIMERKI P11 ( nie wiem w jakich latach wychodziły , ale ta w starej budzie)

 

Jednym słowem , jak kupujesz to możesz tylko sprawdzić czy jest sprawny oporność 1000-2000 om.

 

Polecam się na przyszłość.

Bartosz

 

 

no i czujnik zamontowałem wydałem tylko 70 zł i działa bez zarzutu dziekuje to była opłacalna rada pozdrawiam serdecznie

 

ESP działa w taki sposób ,że wykożystująć czujniki abs(* sprawdza różnicę prędkości kół , i jeżeli któreś z kół obraca się za szybko OGRANICZA MOC SILNIKA )

 

Może być problem na lini komunikacji ESP z sterownikiem silnkia , albo z systemem ograniczającym moc ( nie mam dokładnie danych tego systemu , typu silnika roku, itd , może gdybym miał wjęcej info mógłbym pomóc)

 

pozdrawiam

 

ps) jedno na pocieszenie abs jest sprawny...

 

 

 

 

 

a wracając do tego jak tu trafiłem ( silniczek wycieraczek)

W sobote padł mi tylni -całkiem

 

Udałem się do kumpla na szrot / wymontowałem z REXTONA 2007r tylni /oraz przedni silniczek

 

za free -oczywiście

 

Tylni - przeróbka mocowania + dołożenie diodki do sterowania , czas przeróbki 2-3 godzinki ( a orginał był w środku tak zjedzony ,że szkoda se du.e zawracać orginałami , z alle-drogo)

 

Przedni - przepiłowanie otworków montażowych ( każdy o 3 mm-inny rozstaw)

+ podłączenie -(nie dla laika) i ustawienie ramion jakieś 2-3 godzinki. ( stary też zjadł ząb czasu)

 

MUSZĘ WSZYSTKIM OPOWIEDZIEĆ ,że po dokładnej analizie W tino da się adoptować przedni silniczek z większości aut / mam też z audi B4 , i nie widzę problemu z przeróbką ( najtrudniejszym zadaniem dla laika jest podłączenie)

 

 

Wycieraczki śmigają !!!

Gites MAJONEZ !!

 

Mogę powiedzieć ,że poprawiłem FABRYKĘ :)

 

UWAGA dla ludzi z okolic Łodzi sieradza , bełchatowa łasku , mogę pomóc osobiście .

reszta: via-email , lub tel. glowacki-bartosz@wp.pl lub 606/231/896

 

WIEM TEŻ JAK POZBYĆ się zamuła przy ruszaniu w silnikach 2.2 di.

 

 

Pozdrawiam

Bartosz.

 

ps: szukam stolika za przedni fotel /bo mam złamany .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

silnik wycieraczek to pasuje nawed od poloneza, a podlaczenie jest banalnie proste, wchodzi jeden + pozostale przewody sa minusowe (sterujace) jezeli cos zamienisz to nawet nic sie ne stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam!!!

Skoro wiesz jak pozbyć się muła w 2.2di to podziel sie wiedzą z kolegami z " KLUBU NISSAN ALMERA TINO"

POZDRAWIAM

 

Kostka =100% pasuje / średnica z mocowaniem + długość kabla 100% pasuje ? działa od ręki bez konieczności wizyty na kompie . kontrolka abs sama zgaśnie.

 

(mówimy o Almera tino do połowy 2003 roku -czyli brązowa kostka przy czujniku !!

 

Czujnik MUSI BYĆ Z PRIMERKI P11 ( nie wiem w jakich latach wychodziły , ale ta w starej budzie)

 

Jednym słowem , jak kupujesz to możesz tylko sprawdzić czy jest sprawny oporność 1000-2000 om.

 

Polecam się na przyszłość.

Bartosz

 

 

 

 

 

ESP działa w taki sposób ,że wykożystująć czujniki abs(* sprawdza różnicę prędkości kół , i jeżeli któreś z kół obraca się za szybko OGRANICZA MOC SILNIKA )

 

Może być problem na lini komunikacji ESP z sterownikiem silnkia , albo z systemem ograniczającym moc ( nie mam dokładnie danych tego systemu , typu silnika roku, itd , może gdybym miał wjęcej info mógłbym pomóc)

 

pozdrawiam

 

ps) jedno na pocieszenie abs jest sprawny...

 

 

 

 

 

a wracając do tego jak tu trafiłem ( silniczek wycieraczek)

W sobote padł mi tylni -całkiem

 

Udałem się do kumpla na szrot / wymontowałem z REXTONA 2007r tylni /oraz przedni silniczek

 

za free -oczywiście

 

Tylni - przeróbka mocowania + dołożenie diodki do sterowania , czas przeróbki 2-3 godzinki ( a orginał był w środku tak zjedzony ,że szkoda se du.e zawracać orginałami , z alle-drogo)

 

Przedni - przepiłowanie otworków montażowych ( każdy o 3 mm-inny rozstaw)

+ podłączenie -(nie dla laika) i ustawienie ramion jakieś 2-3 godzinki. ( stary też zjadł ząb czasu)

 

MUSZĘ WSZYSTKIM OPOWIEDZIEĆ ,że po dokładnej analizie W tino da się adoptować przedni silniczek z większości aut / mam też z audi B4 , i nie widzę problemu z przeróbką ( najtrudniejszym zadaniem dla laika jest podłączenie)

 

 

Wycieraczki śmigają !!!

Gites MAJONEZ !!

 

Mogę powiedzieć ,że poprawiłem FABRYKĘ :)

 

UWAGA dla ludzi z okolic Łodzi sieradza , bełchatowa łasku , mogę pomóc osobiście .

reszta: via-email , lub tel. glowacki-bartosz@wp.pl lub 606/231/896

 

WIEM TEŻ JAK POZBYĆ się zamuła przy ruszaniu w silnikach 2.2 di.

 

 

Pozdrawiam

Bartosz.

 

ps: szukam stolika za przedni fotel /bo mam złamany .

Witam!!!!

Skoro wiesz jak pozbyć się muła w 2.2di to podziel sie wiedzą z kolegami z " KLUBU NISSAN ALMERA TINO"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...