JACKO29 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Myślałem o ATE ,bądź TRW,ale obawiałem się popiskiwania...właśnie to czynią w tej chwili moje chyba dają też znać że mają dosyć współpracy ze mną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 (edytowane) Myślałem o ATE ,bądź TRW,ale obawiałem się popiskiwania...właśnie to czynią w tej chwili moje chyba dają też znać że mają dosyć współpracy ze mną Nie wiem jak w notku ale w tiidzie jest akustyczny czujnik zużycia,i jak się kończą to właśnie piszczą.Ale w micrze już go nie ma,a to ten sam system co w notku.Ja mam inny problem,wszysty sprzedawcy uparcie do tiidy chcą sprzedać te same klocki/tarcze ,jakie są w micrze/notku,a one są zdecydowanie mniejsze (i klocki i tarcze)niby w tiidach są 2 systemy hamulcowe,ale jakoś jeszcze nie spotkałem tych z note.Do mojego już tak latwo nie można kupic.Np.na aledrogo na wszystkie sprzedawane na przód pasują tylko jedne.W micrze przód to system LUCAS/TRW i klocki/tarcze ATE spisują się doskonale.Wcześniej miałem TRW+orginalne tarcze i też była gitara. Edytowane 30 Października 2011 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Myślałem o ATE ,bądź TRW,ale obawiałem się popiskiwania...właśnie to czynią w tej chwili moje chyba dają też znać że mają dosyć współpracy ze mną Jacko29 popryskaj pastą miedzianą i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 nie wiem, czy to dobry pomysł pokrywać czymkolwiek tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 nie wiem, czy to dobry pomysł pokrywać czymkolwiek tarcze Na tarczy jest nalot po kąpieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 nie wiem, czy to dobry pomysł pokrywać czymkolwiek tarcze Dokładnie! Pastę miedzianą można nałożyć tylko pomiędzy zacisk a klocek. W penym stopniu niweluje to piski i "skrzypienie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Greg,a kto to używa smarowidła do elementów ciernych!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Na tarczy jest nalot po kąpieli. Po kapieli w kałuży? Bo chyba nie w czymś innym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 (edytowane) Po kapieli w kałuży? Bo chyba nie w czymś innym ? Jasne myłem samochód i felgi.Ta pasta zastyga i jest do klocków i zacisków Edytowane 30 Października 2011 przez greg70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Myślałem o ATE ,bądź TRW,ale obawiałem się popiskiwania...właśnie to czynią w tej chwili moje chyba dają też znać że mają dosyć współpracy ze mną Popiskiwanie, to może być objaw zużycia - moje pierwsze klocki miały tzw. kamerton, czyli akustyczny czujnik zużycia - pewnie i Twoje mają, tan sam rok modelowy i silnik. TRW powinny spełnić Twoje oczekiwania, ATE raczej będą droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Nooo to facet pojechałeś! Skąd wiesz jakie mam oczekiwania...cenowe!? Właśnie bardziej się skłaniałem ku ATE hehe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Ha ha, to może sprzedam Ci TRW za cenę ATE? )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Czyżbyś też wcześniej zmienił zdanie??? I jednak postawił na ATE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Jak zapłacisz mi tyle za używane TRW co za nowe ATE, to czemu nie , skoro masz przygotowaną kwotę :D . Jak pisałem, żadnych problemów z nimi nie miałem, więc chyba warto :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) A ja znalazłem takie: http://moto.allegro....1911158622.html A tu opis producenta. http://www.google.pl...aLRJdkQ&cad=rja Edytowane 7 Listopada 2011 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 A ja znalazłem takie: http://moto.allegro....1911158622.html A tu opis producenta. http://www.google.pl...aLRJdkQ&cad=rja Też bym nie eksperymentował. Proszę link: http://www.cairoparts.pl/katalog/54/2963/GDB3332 Różnica w cenie 20zł, a po zalogowaniu jeszcze 5% rabatu. Ale, żeby nie było, że na siłę polecam - zrobisz jak chcesz. Chcę tylko pomóc, bo cena wydaje mi się ciekawa, choć i tak, ceny części od października chyba trochę poszły w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Do odważnych świat należy,zwłaszcza że firma z tego co czytałem pracuje na konto TRW. Wpiątek przyspieszona wymian klocków,prawa strona dzisiaj zaczęła głośno pracować i czuć pod nogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Mniej więcej 2 miesiące temu zmieniłem komplet tarcze + klocki w moim Note. Zastosowałem zestaw: - tarcze Brembo nr katalogowy 09.9078.10 - klocki Ferodo Premier nr katalogowy FDB 1617 Całość kosztowała 326 zł plus 100 zł za wymianę. Nic nie piszczy, pylenie z klocków nie gorsze niż na oryginałach. Ponoć w takiej konfiguracji tarcze powinny wytrzymać 2 komplety klocków. Jeżeli zastanawiacie się nad wymianą, polecam taki zestaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość a68 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 a-68-Witam -ja w swoim Notku wymieniłem na stacji Boscha tarcze i klocki założono mi, tarcze i klocki f-my Bosch.Cena wymiany 620zł.Przejechałem na nich już 800km i żadnego pyłku nie widzę na felgach alu.A jeżdżąc na fabrycznych tarczach to felgi były czarne.Wymieniłem po przebiegu 41 tyś. km.po zmierzeniu grubości tarcz przed wymianą miałem jeszcze 0.2mm zapasu ,tak szybko się fabryczne tarcze ścierają.Przed wymianą zrobiono mi w cenie wymiany sprawdzenie bicia tarcz ,chodziło czy łożyska są dobre,były dobre.Z tego wniosek że lepiej samemu nie wymieniać tylko dać to stacji niech zrobią ,przy okazji łożyska sprawdzą.Ja przed wymianą jak hamowałem, to czułem drgania na kierownicy,myślałem że łożysko któreś poszło.Po zdjęciu koła zmierzyłem grubość tarczy,na tarczy pisze jaki jest graniczny dopuszczalny wymiar ,przy którym należy wymienić wszystko,poza tym klocki hamulcowe nie równo zdzierały tarczę i dlatego były te wibracje kierownicy przy hamowaniu,teraz po wymianie wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 No i Srider miał rację... Przejechałem po wymianie ok 18 tys i wczoraj po trasie ok 400km odczułem efekt jakby skrzywionej tarczy. Z doświadczenia wiem że to wina tarcz,objaw taki jakby przy hamowaniu ktoś mnie regularnie popychał z mniejszą częstotliwością jak działa ABS jeszcze muszę sprawdzić tarcze czujnikiem magnetycznym i chyba w październiku będzie nowy komplet...BREMBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus-j70 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Ja jakieś 3tkm wstecz wymieniłem na Mikody zwykłe i klocki Kashiama i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 a jak piszczy przy hamowaniu -to dobrze czy źle ? pytam, bo tarcze i kolocki miałem zmienione w zeszłym roku w ASO i do nie dawna nie piszczało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) piszczenie oznacza najczęściej,że klocki są twarde, prześlizgują się po tarczach i wpadają w rezonans - to on daje w efekcie pisk. Lepiej, gdy klocki są miękkie i szybciej się ścierają, skutkuje to wprawdzie wiecznie zasyfionymi pyłem felgami i koniecznością częstszej wymiany, ale taki zestaw hamuje o wiele wydajniej. Można rozebrać zaciski i oczyścić je oraz klocki i tarcze. Jeśli to nie pomoże, zostaje wymiana Edytowane 1 Października 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Piszczenie może też oznaczać, że klocki są zdeformowane - "wygięte". Nie przylegają równomiernie do tarczy i powodują piszczenie. W Renówkach podobno coś tam się luzuje i klocki nie naturalnie się układają. Jeżeli w Note mamy francuskie hamulce, może być to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) Piszczą też często ,gdy wymienia się same klocki.(Piszczenie klocków (w przypadku wymiany z tarczami)to podstawa do reklamacji! Tak przynajmniej mówiono na tvn turbo.Ale od reklamacji,to my mamy tu Rangera Edytowane 2 Października 2012 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.