Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tarcze hamulcowe do Note


Gość jan_us
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kenobi ma 100% racji.  Można ew. tarcze przetoczyć .Co do trwałości dawnych  klocków , to dwa czynniki to zmieniły. Pierwszy to zakaz  stosowania azbestu , a drugi , wyśrubowane normy skuteczności hamulców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stosują przetaczanie niektóre serwisy,ale nie polecam tego ze względu na wątpliwe oszczędności

Tarcza nowa ma 22,2mm do zużycia,załózmy,ze ubyło z 10mm i wystąpiły bicia,przetaczamy,pół biedy kiedy to robi serwis na gwarancji,jeżeli nie to koszty,zdjęcie tarcz,koszt przetoczenia.Niech tokarz zbierze ze dwa trzy mm i w drogę.A co jeśli efektem zwichrowania było przegrzanie? tego nie wiemy.Taka tarcza jest już odhartowana i nikt nie da gwarancji ze te 10mm które zostało pozwoli spokojnie jechać.W moim rozumowaniu są to pieniądze wyrzucane w błoto.Lepiej kupić nówki i wymienić,a to na pewno szybciej i bez zbędnego tracenia kasy i czasu w serwisach.

Edytowane przez JACKO29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak uważam. Kiedyś jak nie było łatwego dostępu do części, naprawiało się co się dało. Dziś, to raczej mało sensowne a oszczędnosci nie wielkie. Czasem warto tego spróbować - są samochody w których, żeby zmienić tarcze trzeba zdjąć piastę, rozebrać zwrotnicę itp. Przy rozłożeniu piasty raczej trzeba też wymienić łożyska, bo drugi raz identycznie nie da się tego złożyć. Robi się nieprzyjemnie drogo. Są serwisy, które proponują przetoczenie tarczy na samochodzie, bez zdejmowania. W takim przypadku, może to dać efekt i oszczędności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli rant , a nie zwichrowane tarcze i to w przypadku jeśli ktoś ma dostęp do tokarki . W innym przypadku gra nie warta świeczki

Jacku do zużycia ma tylko 2.2 mm , jakby tokarz zdjął po 2,3 mm to już kosz :devil:

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie...rozpędziłem sie z tymi mm :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Mikodach też wiele dobrego słyszałem.

Ceny mają konkurencyjne,oby jakość też szła w parze z konkurencją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto do Note nawiercane kupuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem w Almerze Mikody nacinane i nawiercane przód i tył i klocki TRW super hamowała .

Największa wada stal kiepska bo po lekkim deszczu rdza wyłaziła  taka że szok.

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wyglądają :devil:

Najważniejsze, że po deszczu nie krzywiły się :devil: bo wtedy to już gorzej by było.

Na chwilę obecną nie muszę wymieniać więc narazie problem z wyborem przesunięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak je kupowałem to były tanie bo gość dał mi rabat bo kupowałem komplet.

Nie wichrowały się nie pękały ale one muszą pracować z miękkimi klockami.

One nie tylko ładnie wyglądają ale hamowanie na nich towarzyszył fajny efekt dźwiękowy ,nacinana tarcza ma też ogromny plus bo odświeża klocek.

Bardzo dobrze hamowały zupełnie inaczej jak pełne, pełne zanim zaczną brać trochę minie czasu a tu od razu .

Największa ich wada to za dużo węgla w stali bo straszne rdzewiały zawsze na wiosnę musiałem je czyścić z rudy  <_<  

 

Bardzo kusi mnie założyć Mikody GT do Tiidy.

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam 38000 km i tarcze do wymiany,mam zamiar montować tarcze Brembo 09.9078.10 i klocki Ate ceramic.Mam nadzieje że zestaw pochula.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś w passacie tarcze brembo,wytrzymały cztery zestawy klocków-lucas,jurid,przejechałem ponad 50000 km na tych tarczach i sprzedałem auto,co do tarcz ate niemam wiedzy na temat ich wytrzymałości.Z tego co wiem to w note fabryczne tarcze to Trw a klocki to chyba ferrodo,a umnie taki zestaw troche mało wytrzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś klocki wytrzymywały 100-140kkm , od kiedy poszli w ekologię i wyścig skracania drogi hamowania , to są coraz mniej trwałe , ale zestaw tarcz ATE i klocków TRW w K12 ,sprawdza się u mnie wyśmienicie , a to dokładnie ten sam układ co w note. W tiidzie mam akebono i sumitomo i tu zupełnie inna bajka(tarcze są dużo większe) w ori są juridy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Przyszła na mnie pora, ktoś mógłby zaproponować jakiś link do konkretnych części? Potrzebuje komplet. 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez szembor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...