pafcik Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 X jest zdecydowanie zwinniejszy i pali o c.a. połowę mniej w mieście, odnośnie siedzień to przód podobnie, (pasażer ma więcej miejsca na nogi) tył siedzenia jak dla dzieci , ale więcej miejsca na nogi, no i napędy ma lepsze bo ma reduktor, najlepiej to mieć oba ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcik Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 w Patku mam v6 dci te silniki zupełnie inaczej pracują, ale jak się go przyciśnie to też fajnie daje mruczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcik Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 moje ogłoszenie na x'a jakby co... http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2984505134 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcik Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 ok sorry za bałagan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keisper Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 hm... niema tu możliwości umieszczenia grafiki, to jedyne forum jakie znam i niema takiej możliwości w picassa umieściłem - https://picasaweb.go...feat=directlink Też odwiedziłem kreatorów mocy i wyszło coś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RysiekD Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) No ja juz jestem po zabiegu niedługo opiszę co i jak bo mam foto z przebiegu usuwania z warszatu, gdzie panowie byli tak uprzejmi i pozwoili robić zdjęcia. Autko śmiga bo w pakiecie jeszcze podniosłem moc do 180 koni a na hamowni przed pokazywał 162 KM - werska auta 150 KM Witam Forumowiczów! Mam kilka pytań do tych, którzy już jakiś czas jeżdżą bez DPF-a: Jak sprawuje się X-trail po usunięciu filtra? Jak z trwałością sprzęgła, czy wytrzymuje przyspieszenia w trasie, np. podczas wyprzedzania, czy bardziej uważacie przy ruszaniu (szczególnie w zimie, w śniegu)? Czy nie obawiacie się kłopotów podczas przeglądów? Co z wyjazdami za granicę, np. do Niemiec, Austrii – gdzie policja jest wyczulona na Polaków w tym aspekcie i dostrzegając X-a (T31) z dymkiem podczas przyspieszanie od razu ma pewność, że DPF usunięty? Jak postąpić, gdy w Polsce za 2-3 lata w stacjach diagnostycznych zaczną sprawdzać DPF-y w wyniku zmian w prawie i „dopracowaniu się” metodologii takich sprawdzeń? Może lepiej zastosować opcję z chipem jako metody odwracalnej w kontekście powyższej kwestii? Proszę o podzielenie się spostrzeżeniami. Planuję usunąć DPF w Kreatorze Mocy w Warszawie. Kłopotów z DPF-em nie miałem, wypalałem go samodzielnie tylko raz, więc skutecznie wypala się w trybie automatycznym. Na usunięcie DPF-a chcę się zdecydować wyłącznie z powodu rozrzedzania paliwa przy wypalaniu i przez to zwiększone ryzyko zatarcia panewek. Sprawa ta nie daje mi spać spokojnie - mój samochód (podobnie jak szereg innych, których właścicielami są Koledzy z Forum) jest na liście cichej akcji serwisowe. Pozdrawiam serdecznie X-maniaków!!! Edytowane 16 Września 2013 przez RysiekD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 (edytowane) Ostatnio kolega mi opowiadał że jego znajomego w Niemczech wsadzili na lawetę bo miał usunięty filtr, oczywiście wcześniej miał kontrole drogową i to właśnie sprawdzali między innymi, 2 tysia za lawetę naszczęście niedalego granicy z Polską był. Co o tym myślicie? Ja za granicę żadko jeżdżę ale teraz to się trochę wystraszyłem. Wsadzić filtr zpowrotem to nie jakiś straszny kłopot ale ja go w swoim aucie nie chcę Edytowane 26 Września 2013 przez wojtgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 a masz zostawioną puszkę po dpf? czy wstawiony przelot? Jak puszta to bym się nie martwił, przecież nie będą rozbierać wydechu żeby sprawdzić co jest w środku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marnis Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Witam kolegów Byłem u chłopaków w KREATORZE MOCY usunęli DPF-a i z nową mapą paliwową T31 śmiga super. No i spalanie spadło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanan Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Był dpf i już go nie ma, jest za to zmiana softu, Nysa zbiera się bardzo ładnie już od samego dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norvik Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Witam, Szukam namiaru na sprawdzony serwis w Poznaniu, który usunie dpf porządnie w T31. Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Witam, Szukam namiaru na sprawdzony serwis w Poznaniu, który usunie dpf porządnie w T31. Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka Poczytaj forum nt temat bo na Twoja pytanie jest na forum odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norvik Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic_1 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Mój DPF wytrzymał 125 tys. km, niestety sporo jeździłem po mieście. Przy tym przebiegu zapaliła się lampka filtra, próba wypalenia - dłuższej jazdy na wysokich obrotach nie pomogła. Silnik nie wszedł w tryb awaryjny, ale w trakcie zapaliła się kontrolka Check Engine, nadal utrzymując moc. Poziom oleju wzrósł o ok. 1cm od ostatniej wymiany w listopadzie br. Konieczna wymiana oleju. Dotychczas jeździłem na MOTUL Specific 0720 5W30, dedykowanym do silnika z DPF. Wymienić, próbować reanimować, czy wywalić? Oto jest pytanie. Jak przedstawiają się koszty tych opcji? A jak wycinać, to może od razu chip tuning? Czy po wycięciu DPF i zwiększeniu mocy należy przejść na inny olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanan Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Wywal to nikomu nie potrzebne ustrojstwa,oszczędzisz silnik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Też bym filtr wywalil i od razu zrobił program , mocy nigdy za dużo i spalanie powinno deko spaść. Wywalenie+chiptuning wyjdzie taniej niż wymiana filtra na nowy. Olej możesz zostawić ten sam, przynajmniej ja tak zrobiłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Olej jednaj radziłbym zmienić. Nie jest to duzy wydatek a jak dpf zostanie wywalony to juz ropa nie bedzie go rozcieńczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Dlaczego radzisz zmienić olej i na jaki? Dlaczego nie powinien dalej jeździć na Motulu który stosowal wcześniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 A mało to się oddycha tymi spalinami? Gdzieś pisali że benzyna z bezpośrednim wtryskiem daję tyle samo czadu co diesel bez DPFu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Żeby filtr działał poprawnie to nikt by go nie wycinał, filtry są niestety niedopracowane i przez to uniemożliwiają normalną eksploatację samochodu. Cytat z artykułu o dpf-ach a poniżej link do całości: ''Dla wszystkich oburzonych mamy bardzo prostą odpowiedź – niesprawny filtr cząstek stałych może zaszkodzić środowisku znacznie bardziej niż jazda autem bez filtra. '' http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jak-usunac-filtr-dpf/4dxqt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Gdzieś coś pisali - co to za argument? A tu jest link http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/101475-fajny-artyku%C5%82-dotycz%C4%85cy-silnik%C3%B3w-i-ich-ekologiczno%C5%9Bci/ Nie pochwalam ściągania DPF, niech cały świat założy , nie będzie krótkowzrocznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Gdzieś coś pisali - co to za argument? Prawda jest taka, że jadąc za dieslem bez DPF'a widać gołym okiem, że tego jest więcej niż w jakiejkolwiek benzynie. Czy to znaczy, że jak już teraz dużo tego wdychamy to mamy sobie wytworzyć jeszcze więcej? Strasznie to krótkowzroczne... Tak na poczatku to trudno z Toba nie zgodzic. Ale jak zacznie sie"głebiej kopac"to wnioski moga byc zgoła odmienne. Dpf zatrzymuje i przepala iles tam gram tych szkodliwych srodków jakie przedostaja sie do atmosfery. Ale jakim to odbywa sie kosztem?? -Samochód wiecej spala-zwieksza sie wiec wydatnie emisja Co2 -ma krotsza zywotnośc-i znów j/w auto bez dpf jeździ dłuzej -zwiekszona producja -zwiekszona emisja co2 -dziura ozonowa -ocieplenie klimatu ,itd.. Tak na prawde to dpf robi dobrze ale raczej tylko dla producentów aut,cześci,serwisów a najmniej srodowisku naturalnemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Ale my nie mówimy tu o usuwaniu sprawnego filtra, tylko jak sprawia kłopoty, a zamiennik na pewno nie wytrzyma 150k km, nie mówiąc o jakiejś używce. Strider chyba nigdy nie użytkowałeś auta z suchym dpfem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 No to tylko się cieszyć że ten problem Ciebie ominął, ja miałem problemy , usunąłem (co prawda nie w nissanie, w chevroletach jest niestety moim zdaniem mocno niedopracowany) i moje problemy z dpf już nie wrócą. A każdy zrobi jak chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Pięknie by było gdyby było tak jak piszesz, ale niestety tak nie jest, a każdy i tak zrobi jak zechce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.