Gość procar Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Od kilku dni mam problem z temperaturą w Nissan Murano 2005 rok. W mieście, nawet stojąc w korkach temperatura silnika jest ok. Dwa wentylatory włączają się. Ale jeżeli wyjadę np. na autostradę i jedę z prędkością 160-180 km/h zaczyna wzrastać szybko temperatura prawie do poziomu H, wtedy odczuwam spadek mocy (ale to chyba normalne) i jak zwolnię zaraz temperatura wraca do normy. Czy to może termostat czy uszczelka pod głowicą czy coś innego. Mam też ostatnio wrażenie, że przy starcie czuję w pierwszej fazie spadek mocy? Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laskens Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Cześć, Twoje objawy wskazują na padniętą uszczelkę, kompresja przenika do płynu chłodniczego,zapewne węże są twarde. Być może się mylę,ale miałem podobny problem i była to uszczelka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Sprawdz tez czy nie masz luznych przewodow doprowadzajacych powietrze do silnika. Wiecej info znajdziesz tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/54630-nissan-wzywa-do-serwisu-wacicieli-murano/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość procar Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Od kilku dni mam problem z temperaturą w Nissan Murano 2005 rok. W mieście, nawet stojąc w korkach temperatura silnika jest ok. Dwa wentylatory włączają się. Ale jeżeli wyjadę np. na autostradę i jedę z prędkością 160-180 km/h zaczyna wzrastać szybko temperatura prawie do poziomu H, wtedy odczuwam spadek mocy (ale to chyba normalne) i jak zwolnię zaraz temperatura wraca do normy. Czy to może termostat czy uszczelka pod głowicą czy coś innego. Mam też ostatnio wrażenie, że przy starcie czuję w pierwszej fazie spadek mocy? Co radzicie? Od kilku dni mam problem z temperaturą w Nissan Murano 2005 rok. W mieście, nawet stojąc w korkach temperatura silnika jest ok. Dwa wentylatory włączają się. Ale jeżeli wyjadę np. na autostradę i jedę z prędkością 160-180 km/h zaczyna wzrastać szybko temperatura prawie do poziomu H, wtedy odczuwam spadek mocy (ale to chyba normalne) i jak zwolnię zaraz temperatura wraca do normy. Czy to może termostat czy uszczelka pod głowicą czy coś innego. Mam też ostatnio wrażenie, że przy starcie czuję w pierwszej fazie spadek mocy? Co radzicie? Powód był banalny!!! Zbyt nisko zamontowana tablica rejestracyjna i przy upałach ponad 30C silnik się grzał!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.