Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Ciężki pedał gazu


Goust5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

Jest to mój 2 post lecz w odstępie 5 min więc jakby kontynuacja pierwszego :)

Od 2 dni jestem posiadaczem P11 z 2001r z silnikiem 1,6 16v. Przebieg 11000 km. Autko sprawdzone, nic go nie boli. Jeździ świetnie z 1 wyjątkiem.

Nie wiem, może to moje dziwne przyzwyczajenie (obecnie jeżdziłem Astrą, Vectrą i Mondeo) ale pedał gazu w Primerce strasznie ciężko chodzi tzn trzeba bardzo mocno naciskać na niego. W momencie gdy puszcze pedał gazu on tak szybko odskakuje do pozycji zero, że czasem nie zdanżam cofnąć nogi.

Odrazu zaznaczę, że nie jestem nowym kierowcą. Przejechane mam już grubo ponad milion km różnymi autkami i jeszcze w żadnym z czymś takim się nie spotkałem. Przyznam, że bardzo ciężko się tym autkiem jeżdzi, oprucz zmęczenia nogi po dłuższej jeździe dochodzi też opuźnione wyprzedzanie (zanim wcisnę gas do dechy miją dłuższa chwila) oraz sama płynność zmieny biegów (poprzez natychmiastowe ujęcie gazu podczas wysprzęglenia (po wbiciu biegu) autko lekko szarpnie (wiem, że to twestia przyzwyczajenia). Nie miałem dotąd przyjemności jeździć Primerką więc nie wiem czy "ten typ tak po prostu ma"? czy coś go jednak boli? Wcześniej śmigałem troszkę Terrano II i tam gaz był ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z 2001 roku to masz P11.144

raczej nie powinno być żadnych oporów, sprawdź linkę czy się nie przycina może coś na przejściu z kabiny do komory silnika, zdejmij linkę z przepustnicy i zobacz czy ona nie ma żadnych oporów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ tak ma, kiedyś założyłem temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/43766-p11144w11144-peda-gazu/page__p__525578entry525578

Btw ja się do tego przyzwyczaiłem i nawet muszę stwierdzić że jest to wygodniejsze niż taki lekko chodzący - na trasie opieram swobodnie buta na pedale i trzyma mi prędkość - taki pedałowy tempomat.