pedro_01 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) Na zewnątrz ma się nie zmieniać (tylko panel ma być "szklisty") a kilka szczegółów co nowego "w środku" jak w załączniku (skan jaki dostałem w lipcu 2010) nowa_generacja_NC.pdf edycja po 20 minutach: spojrzałem z ciekawości: przez pierwsze 20 minut 7 pobrań (poza moim), czyli informacja ciekawa. Ciekawe natomiast, że tak mało na razie informacji oficjalnych w PL (W Anglii już od marca chodziły po mediach szczegóły co nowego w której wersji z modeli produkowanych teraz od września czyli w Qashqai 2011 ) Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez Pedro_slask Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Na zewnątrz ma się nie zmieniać (tylko panel ma być "szklisty") a kilka szczegółów co nowego "w środku" jak w załączniku (skan jaki dostałem w lipcu 2010) nowa_generacja_NC.pdf edycja po 20 minutach: spojrzałem z ciekawości: przez pierwsze 20 minut 7 pobrań (poza moim), czyli informacja ciekawa. Ciekawe natomiast, że tak mało na razie informacji oficjalnych w PL (W Anglii już od marca chodziły po mediach szczegóły co nowego w której wersji z modeli produkowanych teraz od września czyli w Qashqai 2011 ) To dobrze, że coś poprawiają. Szkoda tylko, że brak infromacji o polskim języku w NC. BTW - informacje nie mogą pojawić się zbyt wcześnie bo wtedy każdy noszący się z zamiarem zakupu poczeka te 3 miesiące, a Nissan będzie miał problem z pozbyciem się nieunowocześnionych modeli. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chabol Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 To dobrze, że coś poprawiają. Szkoda tylko, że brak infromacji o polskim języku w NC. BTW - informacje nie mogą pojawić się zbyt wcześnie bo wtedy każdy noszący się z zamiarem zakupu poczeka te 3 miesiące, a Nissan będzie miał problem z pozbyciem się nieunowocześnionych modeli. brak zmian w wyglądzie --> nowy wygląd panelu przedniego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelwo1 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 brak zmian w wyglądzie --> nowy wygląd panelu przedniego czy te zmiany dotyczą modelu z euroV czy to jeszcze coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro_01 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 czy te zmiany dotyczą modelu z euroV czy to jeszcze coś innego? tak euro 5 to model 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek abdi Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Wszystkie nowe funkcje wymienione w załączniku dotyczą softu. Inny przedni panel też nie świadczy o jakiś zupełnie nowych bebechach. Skoro więc to tylko soft, to ciekawe czy będzie można upgrade'ować nasze NC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
innovate Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Wszystkie nowe funkcje wymienione w załączniku dotyczą softu. Inny przedni panel też nie świadczy o jakiś zupełnie nowych bebechach. Skoro więc to tylko soft, to ciekawe czy będzie można upgrade'ować nasze NC? Jak dla mnie największa niedoróba NC i to jeszcze wcale nie trudna do poprawienia, to panel wyboru numeru z telefonu komórkowego. Zamiast dać porządny pad z dużymi cyframi, to jest standardowa klawiatura przełączona w tryb wprowadzania liczb i 80% ekranu jest zmarnowane. A oni dopisują pasek postępu do następnego manewru ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 a czy ktoś wie ile kosztuje taki NC i czy można zmienić takie standardowe radio z qq na NC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro_01 Opublikowano 4 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 a czy ktoś wie ile kosztuje taki NC i czy można zmienić takie standardowe radio z qq na NC. Jak dla mnie lepiej wyglądają dedykowane, gdzie np. można też zainstalować chyba lepszą Automapę. Czyli zamienić można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 a czy ktoś wie ile kosztuje taki NC i czy można zmienić takie standardowe radio z qq na NC. Dać się da, dlaczego nie. Co do ceny to kiedyś na allegro był Connect zdaje się za 2500. Na e-bayu czasem można trafić na Connecta za 400 euro, czasem za 500, a raz widziałem nawet za 300. Co do samej zamiany zwykłego radia na connecta to sprawa nie jest już tak banalnie prosta bo z tego co pamiętam jakaś część systemu zwanego Connectwem znajduje się pod siedzeniem kierowcy (tutaj mogą wypowiedzieć się użytkownicy QQ z Connectem fabrycznym, czy pod siedzeniem kierowcy jest jakaś skrzyneczka czy nie). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość small Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Dać się da, dlaczego nie. Co do ceny to kiedyś na allegro był Connect zdaje się za 2500. Na e-bayu czasem można trafić na Connecta za 400 euro, czasem za 500, a raz widziałem nawet za 300. Co do samej zamiany zwykłego radia na connecta to sprawa nie jest już tak banalnie prosta bo z tego co pamiętam jakaś część systemu zwanego Connectwem znajduje się pod siedzeniem kierowcy (tutaj mogą wypowiedzieć się użytkownicy QQ z Connectem fabrycznym, czy pod siedzeniem kierowcy jest jakaś skrzyneczka czy nie). Pod siedzeniem kierowcy zauważyłam jakiś element- jakby wiązka przewodów. Sama się zastanawiałam co to za ustrojstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Chyba nie bardzo jest możliwość zmiany - kiedyś się pytałem w nissanie. W samochodzie musi być jeszcze gdzieś zainstalowana antena do GPS'a, a to chyba jest dość skomplikowane. W przypadku poprzedniej nawigacji - z ekranem na szczycie deski rozdzielczej - antena od GPSu była w okolicach górnego nawiewu, pod środkowym panelem, za ekranem. Jeśli nadal tam właśnie się ją umieszcza to całkiem możliwe, że montaż we własny zakresie nie będzie problemem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Jeszcze trzeba gdzieś napęd do płyty z nawigacją umieścić jeśli mówimy o tej poprzedniej nawigacji. Nie wiem, czy gra jest warta świeczki. Nie, miałem na myśli sytuację, w której antena od Connecta jest w tym samym miejscu co ta w starej nawigacji. Fakt, że montaż starej nawigacji to kłopotliwa sprawa bo jej napęd był pod siedzeniem kierowcy, a poza tym np. przyciski na kierownicy miały nieco inne funkcje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Czyli wszystko jasne, NC jest drogi i kłopotliwy w zamontowaniu. A może ktoś jeszcze napisać jak jest z wyjściem na głośniki, czy ma więcej mocy niż zwykłe radyjko montowane w kaszkach? Co do tych dedykowanych to podchodzę sceptycznie bo to przyciski przy kierownicy nie działają i same radyjka to uważane są za awaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 brak zmian w wyglądzie --> nowy wygląd panelu przedniego Właśnie się dowiedziałem że mieli na myśli nowy szklisty panel w wersji Acenta. ;-) Nissan Connect zostaje bez zmian sprzętowych jedynie oprogramowanie. Nissan nie planuje akcji aktualizacji starszych wersji. Może uda się samodzielnie, trzeba będzie śledzić fora nasze i angielskie. Ja odbieram w październiku ale jeszcze Euro 4. :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yogipl Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Właśnie się dowiedziałem że mieli na myśli nowy szklisty panel w wersji Acenta. ;-) Nissan Connect zostaje bez zmian sprzętowych jedynie oprogramowanie. Nissan nie planuje akcji aktualizacji starszych wersji. Może uda się samodzielnie, trzeba będzie śledzić fora nasze i angielskie. Ja odbieram w październiku ale jeszcze Euro 4. :-( To się ciesz, że Euro4 a nie 5. Piątka nie jest już tak dynamiczna w trakcie jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 To się ciesz, że Euro4 a nie 5. Piątka nie jest już tak dynamiczna w trakcie jazdy... To wiedza czy przypuszczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yogipl Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 To wiedza czy przypuszczenie? Wiedza poparta doświadczeniem z jazdy 5-tką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Wiedza poparta doświadczeniem z jazdy 5-tką. pełna racja i nawet ten 1KM oraz 2Nm wiecej dla Euro5 nie zrekompensują osiągów względem Euro4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 To się ciesz, że Euro4 a nie 5. Piątka nie jest już tak dynamiczna w trakcie jazdy... EURO-5 z silnikiem 1,5 dCi traci dynamiczność dzięki PDF, a EURO-5 z 1,6 benzyna odwrotnie. http://www.automobilesreview.com/auto-news/2011-nissan-qashqai-ntec-available-order/24922/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arlandia Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 EURO-5 z silnikiem 1,5 dCi traci dynamiczność dzięki PDF, a EURO-5 z 1,6 benzyna odwrotnie. http://www.automobil...le-order/24922/ NIe rozumiem, jak może tracic dynamiczność jak jest zwiększona moc silnika ze 106 KM do 110 KM: "The diesel line-up is updated with latest diesel particulate filter technology, which comes in addition of DPF to the 1.5 litre dCi engine. In numbers, the power is increased from 106PS to 110PS." ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 NIe rozumiem, jak może tracic dynamiczność jak jest zwiększona moc silnika ze 106 KM do 110 KM: "The diesel line-up is updated with latest diesel particulate filter technology, which comes in addition of DPF to the 1.5 litre dCi engine. In numbers, the power is increased from 106PS to 110PS." ????? Miałem na myśli, jeżeli zlikwidować DPS to moc silnika będzie zwiększona, a EURO-5 silnik 1,6 benzyna ma większą moc do porównania EURO-4 silnik 1,6 benzyna. Dla tego uważam że EURO-5 lepsze od EURO-4 z silnikiem benzynowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) Miałem na myśli, jeżeli zlikwidować DPS to moc silnika będzie zwiększona, a EURO-5 silnik 1,6 benzyna ma większą moc do porównania EURO-4 silnik 1,6 benzyna. Dla tego uważam że EURO-5 lepsze od EURO-4 z silnikiem benzynowym. Tak dla wyjaśnienia niejasności: Euro-5 to bardziej oczyszczone spaliny przy wylocie, prawda... tak więc jak zapewne każdy wie im czystsze spaliny tym dłuższy czas oczyszczania / wypalania spalin a co za tym idzie i inna konstrukcja katalizatora lub katalizatorów w zależności od auta... i w rezultacie większe opory przy przepływie spalin i oczywiste straty mocy... Podsumowując: Czy jest lepsze Euro-5 , oczywiście jest ale tylko jeżeli mówimy o ekologii... Różnica w mocy i momencie obrotowym pomiędzy Euro-5 a Euro-4 jest znikoma, a zmiany dotyczące oczyszcznia spalin znaczne, tak więc jak już ktoś napisał powyżej ( potwierdzone jazdami ) auta z Euro-5 są mniej dynamiczne bo taka jest fizyka... Oczywistym jest też to że gdybyśmy zmontowali do naszych QQ katalizatory spełniające normy poniżej Euro-4 to w naszych autach jeszcze bardziej poprawiłaby się dynamika, ale to jest oczywiście oczywiste Edytowane 9 Września 2010 przez tomi-ei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Teoria Kolegi jest oczywistą oczywistością i dlatego oczywistym jest, iż jest oczywista w swej oczywistości. jak widzicie i kolega jest za oczywistą oczywistością popierając powyższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Zdaję mi się że w Polsce niema posiadaczy EURO-5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.