meridion Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Zdaję mi się że w Polsce niema posiadaczy EURO-5. Pewnie, że nie ma bo produkcja modelu 2011 Euro 5 ruszyła od września. Ci co odbierają od października/listopada mogą liczyć na nowy model o ile w zamówieniu było Euro 5. Myślę, że nabywcy modeli listopadowych w 100% będą już mieli Euro 5, chyba, że nie chce się komuś czekać i weźmie gotowca z tzw. stoku dealerskiego (pokazowe, lub zapasy Euro 4). Dzisiaj są dostępne taki modele jeszcze ze starą linią zderzaków i lamp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Pewnie, że nie ma bo produkcja modelu 2011 Euro 5 ruszyła od września. Ci co odbierają od października/listopada mogą liczyć na nowy model o ile w zamówieniu było Euro 5. Myślę, że nabywcy modeli listopadowych w 100% będą już mieli Euro 5, chyba, że nie chce się komuś czekać i weźmie gotowca z tzw. stoku dealerskiego (pokazowe, lub zapasy Euro 4). Dzisiaj są dostępne taki modele jeszcze ze starą linią zderzaków i lamp. A już są tacy że mają doświadczenie z jazdy EURO-5. Jak to możliwe….? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 A już są tacy że mają doświadczenie z jazdy EURO-5. Jak to możliwe….? i tak od małej iskierki temat się rozkręca robi sie ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 i tak od małej iskierki temat się rozkręca robi sie ciekawie Dokładnie-temat dotyczy nowego Nissan Conecta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Dokładnie-temat dotyczy nowego Nissan Conecta i jak meridion słusznie zauważył do tego jeszcze nie w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Tak dla wyjaśnienia niejasności: Euro-5 to bardziej oczyszczone spaliny przy wylocie, prawda... tak więc jak zapewne każdy wie im czystsze spaliny tym dłuższy czas oczyszczania / wypalania spalin a co za tym idzie i inna konstrukcja katalizatora lub katalizatorów w zależności od auta... i w rezultacie większe opory przy przepływie spalin i oczywiste straty mocy... Podsumowując: Czy jest lepsze Euro-5 , oczywiście jest ale tylko jeżeli mówimy o ekologii... Różnica w mocy i momencie obrotowym pomiędzy Euro-5 a Euro-4 jest znikoma, a zmiany dotyczące oczyszcznia spalin znaczne, tak więc jak już ktoś napisał powyżej ( potwierdzone jazdami ) auta z Euro-5 są mniej dynamiczne bo taka jest fizyka... Oczywistym jest też to że gdybyśmy zmontowali do naszych QQ katalizatory spełniające normy poniżej Euro-4 to w naszych autach jeszcze bardziej poprawiłaby się dynamika, ale to jest oczywiście oczywiste To się znaczy, że EURO - 5 silnik 1,6 moc 117km/158Nm wyssane z palca i podane tu: http://www.automobil...le-order/24922/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 To się znaczy, że EURO - 5 silnik 1,6 moc 117km/158Nm wyssane z palca i podane tu: http://www.automobil...le-order/24922/ a to ciekawostka bo Nissan Polska podaje 116KM/158Nm dla 1,6 Euro-5 co do większej mocy i momentu obrotowego to ok zgadzam się są ciutkę większe, ale tak jak napisałem powyżej różnica jest znikoma w porównaniu ze zmianami jakie zapewne zaszły w układzie wydechowym, żeby wycisnąć normę Euro-5 ( zaznaczam dla oburzonych czyli potencjalnych / przyszłych właścicieli aut z Euro-5 , że to jest moje zdanie i każdy kto tylko zechce może sie z nim nie zgodzić, ale jak widzę to jest nie tylko moje zdanie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 a to ciekawostka bo Nissan Polska podaje 116KM/158Nm dla 1,6 Euro-5 co do większej mocy i momentu obrotowego to ok zgadzam się są ciutkę większe, ale tak jak napisałem powyżej różnica jest znikoma w porównaniu ze zmianami jakie zapewne zaszły w układzie wydechowym, żeby wycisnąć normę Euro-5 ( zaznaczam dla oburzonych czyli potencjalnych / przyszłych właścicieli aut z Euro-5 , że to jest moje zdanie i każdy kto tylko zechce może sie z nim nie zgodzić, ale jak widzę to jest nie tylko moje zdanie ) EURO-5 zużycie paliwa cykl mieszany 6.1 lit/100km, EURO-4 ma 6.6 lit/100km. Morał - mniej pali, mniej spalin- to też fizyka. I aby tak było!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 EURO-5 zużycie paliwa cykl mieszany 6.1 lit/100km, EURO-4 ma 6.6 lit/100km. Morał - mniej pali, mniej spalin- to też fizyka. I aby tak było!!! a to dobre, masz rację nie zauważyłem tego wcześniej, faktycznie producent tak podaje na swojej stronie... i to by potwierdzało gorszą dynamikę dla aut z Euro5: ponieważ ograniczenie zużycia paliwa w tym samym silniku to faktycznie mniej spalin, ale i też mniejsza energia która w postaci paliwa podawana jest do cylindrów, a co za tym idzie mniejsza energia = mniejsza dynamika, i to by potwierdzało powyższe niejasności i faktycznie to jest fizyka!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 a to dobre, masz rację nie zauważyłem tego wcześniej, faktycznie producent tak podaje na swojej stronie... i to by potwierdzało gorszą dynamikę dla aut z Euro5: ponieważ ograniczenie zużycia paliwa w tym samym silniku to faktycznie mniej spalin, ale i też mniejsza energia która w postaci paliwa podawana jest do cylindrów, a co za tym idzie mniejsza energia = mniejsza dynamika, i to by potwierdzało powyższe niejasności i faktycznie to jest fizyka!!! Nie dopuszczasz zmiany w silniku? Myślę konstruktorzy nie od tego żeby przez obcięcie mocy - ulepszą wydech spalin. Nie jest to prestiżem i celem firmy.To jest bardzo łatwa droga straty miłośników Qashgai. Wtedy - nie pomoże i fizyka!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Odświeżam wątek i zawracam go na właściwy temat. Czy ktoś może ma już NC w wersji z auta Euro 5? Jeżeli tak to może podzieli się spostrzeżeniami. najbardziej nurtuje mnie to "LCN US style destination" wymienione na skanie z pierwszej strony. Ja odebrałem dzisiaj QQłkę i mam NC z mapą 2010 v8 ale to nie jest to co ma być z Euro 5. Co ciekawsze instrukcję dostałem drukowaną w sierpniu i najwyraźniej jest uniwersalna do obu wariantów. Chyba pora iść spać ale taki jestem nakręcony po powrocie z Zabrza nowym autkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 zobaczę co będzie wstawione u mnie, moj ma przyjechać 2 listopada na plac wiec mysle ze gdzies do piatku go ogladnę to powiem co i jak i zdjęcia zrobię jak się uda przynajmniej wiem jedno ze o mape mogę być troche spokojniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 A czy może w nowym NC mp4 bedzie czytrało radyjko? Pewno mażenie ściętej głowy ale fajnie by było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.