pedro_01 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 temat dla wszystkich oczekujących na samochody z linii od września 2010: O tym już była mowa: - I-WAY EURO4/EURO5 - Nowa generacja NC do tego dochodzą jeszcze takie tematy (sorry, że w oryginale): źródło: automobilesreview.com - One of the latest innovations on the market is the Stop/Start system, which reduces fuel consumption. It is now offered on 1.6 litre petrol variants as an option. - The diesel line-up is updated with latest diesel particulate filter technology, which comes in addition of DPF to the 1.5 litre dCi engine. In numbers, the power is increased from 106PS to 110PS - The best selling model of Qashqai is 1.6 petrol, which now has more power – 117PS and 158Nm of torque, instead of 115PS nad 156Nm. - 18” alloy wheels are now fitted as standard to all n-tec models, trimmed in an exclusive black and silver finish. ("n-tec" = tekna ) źródło: carsuk.net (prawie ten sam materiał jw.) - And for £250 you can get a Chrome Pack for the Qashqai n-tec and Qashqai+2 n-tec which will give you chrome handles, fog lamp surrounds and side strips – and looks to be the same as the Dualis got in Japan. The Chrome Pack also includes door and tailgate entry guards and carpet mats. coś jeszcze? jakieś polskie odnośniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek1115 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 temat dla wszystkich oczekujących na samochody z linii od września 2010: O tym już była mowa: - I-WAY EURO4/EURO5 - Nowa generacja NC do tego dochodzą jeszcze takie tematy (sorry, że w oryginale): źródło: automobilesreview.com - One of the latest innovations on the market is the Stop/Start system, which reduces fuel consumption. It is now offered on 1.6 litre petrol variants as an option. - The diesel line-up is updated with latest diesel particulate filter technology, which comes in addition of DPF to the 1.5 litre dCi engine. In numbers, the power is increased from 106PS to 110PS - The best selling model of Qashqai is 1.6 petrol, which now has more power – 117PS and 158Nm of torque, instead of 115PS nad 156Nm. - 18” alloy wheels are now fitted as standard to all n-tec models, trimmed in an exclusive black and silver finish. ("n-tec" = tekna ) źródło: carsuk.net (prawie ten sam materiał jw.) - And for £250 you can get a Chrome Pack for the Qashqai n-tec and Qashqai+2 n-tec which will give you chrome handles, fog lamp surrounds and side strips – and looks to be the same as the Dualis got in Japan. The Chrome Pack also includes door and tailgate entry guards and carpet mats. coś jeszcze? jakieś polskie odnośniki? Z opisu wynika, że w Acenta 2.0 benzyna się nic nie zmienia. Ciekawe kiedy nissan polska poinformuje o zmianach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andluk68 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 w Acenta, odbiór pod koniec listopada, podobno będzie inne radio z troszkę większym wyświetlaczem, tak słyszałem w salonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infart Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Ciekawe co zrobią ze światłami dziennymi które od 2011 będą obowiązkowe w nowych samochodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Idle Stop System - czy warto mieć, jak to funkcjonuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Idle Stop System - czy warto mieć, jak to funkcjonuję? "Samochody wyposażone w silnik 1.6 benzynowy z systemem Idle Stop dostępne od 4 października"... także nikt raczej jeszcze nie doświadczył tego w QQ. A coś w samym temacie systemu można znaleźć np. tu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andluk68 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Idle Stop System - czy warto mieć, jak to funkcjonuję? .............Podczas postoju samochodu, na przykład na czerwonym świetle lub w korku, system automatycznie wyłącza silnik. A gdy kierowca ponownie zechce odjechać, wrzuci "jedynkę”, jednostka napędowa błyskawicznie ożywa...... Z opisu wynika, iz silnik wyłącza się automatycznie w trakcie braku ruch pojazdu. Jeżdząc w większych aglometacjach np. Gdańsk, trasę do pracy 10 km pokonuję w 1godz.15min. z uwagi na poranne korki. W takim przypadku silnik będzie się wyłączał minimum 40-50 razy (dojazd do pracy) ile wyłączeń w trakcie dnia? Pytania i własne wnioski: - jak długo wytrzyma rozrusznik przy tak intensywnej pracy - co z nawiewiem ciepłego powietrza, w br. zimowa temperatura -15 do -22st. - przy zamówieniu autka u dilera, sprzedawca nie był zwolennikiem/promotorem tego systemu Podsumowując, nie kupiłe ISS lecz może był to błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bacikb Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 .............Podczas postoju samochodu, na przykład na czerwonym świetle lub w korku, system automatycznie wyłącza silnik. A gdy kierowca ponownie zechce odjechać, wrzuci "jedynkę”, jednostka napędowa błyskawicznie ożywa...... Z opisu wynika, iz silnik wyłącza się automatycznie w trakcie braku ruch pojazdu. Jeżdząc w większych aglometacjach np. Gdańsk, trasę do pracy 10 km pokonuję w 1godz.15min. z uwagi na poranne korki. W takim przypadku silnik będzie się wyłączał minimum 40-50 razy (dojazd do pracy) ile wyłączeń w trakcie dnia? Pytania i własne wnioski: - jak długo wytrzyma rozrusznik przy tak intensywnej pracy - co z nawiewiem ciepłego powietrza, w br. zimowa temperatura -15 do -22st. - przy zamówieniu autka u dilera, sprzedawca nie był zwolennikiem/promotorem tego systemu Podsumowując, nie kupiłe ISS lecz może był to błąd W systemach start-stop producenci montują rozrusznik o większej trwałości, również akumulator i prądnica mają mieć większą wydajność. Jak to będzie wyglądało w praktyce - zapewne okaże się za kilka lat. Nawiew, radio, itp bedą wciaż działały, no chyba, że zabraknie prądu, to wtedy system włączy silnik. System ten, podobnie jak filtr DPF, wygląda raczej na spełnienie kolejnych norm emisji spalin, niż wymierna korzyść dla użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Z opisu wynika, że w Acenta 2.0 benzyna się nic nie zmienia. Ciekawe kiedy nissan polska poinformuje o zmianach? Nowy wygląd panelu przedniego,... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andluk68 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Nowy wygląd panelu przedniego,... cieszę się,że nie tylko ja mam info o zmianie p. panelu a Acente. Odbieram (mam nadzieję ) autko pod koniec października i według zapewnień sprzedawcy, będzie to wersja EURO5 z nowszym panelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek1115 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Dzięki za informację, czyli prawdopodobnie wkładają inne radio. Jak rozumiem chodzi między innymi o większy wyświetlacz? Ja też pod koniec października będę mógł sprawdzić namacalnie jak to wygląda. Ciekawe kiedy Nissan zacznie montować światła dzienne czy już teraz czy dopiero od początku roku 2011? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavomir Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Z tego co usłyszałem na temat nowej wersji jak kupowałem w kwietniu QQ jednym salonów, to nowe radio zamiast zmienniarki ma posiadać pojedyncze CD i gniazdo USB do odtwarzania plików MP3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andluk68 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 cieszę się,że nie tylko ja mam info o zmianie p. panelu a Acente. Odbieram (mam nadzieję ) autko pod koniec października i według zapewnień sprzedawcy, będzie to wersja EURO5 z nowszym panelem może będzie wyglądało podobnie jak na foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) Ciekawe co zrobią ze światłami dziennymi które od 2011 będą obowiązkowe w nowych samochodach Biorąc pod uwagę zmianę przepisów w 2011, można byłoby przypuszczać że w modelu na 2011 Euro5 powinny być już montowane, tylko nissan jeszcze nie podaje tego do wiadomości, żeby nie drażnić aktualnie odbierających auta po FL a z 2010 roku. Co prawda cennik dla modelu 2011 Euro5 został juz opublikowany, ale nissan lubi tak co pół roku go zmodernizować, ( to tak żeby potencialni kupujacy nie mogli się połapać w wyposażeniu i rabatach ) A tak całkiewm poważnie to dzienne światła prawdopodobnie montowane będą w reflektorach przednich i o ile ich kształt się nie zmieni poprzez drobny lifting to nabywcy aut po FL bez dziennych bedą mogli je wymienić na te z dziennymi ( o ile instalacja na to pozwoli i nie będą za drogie oczywiście ) - ale to tylko moje przypuszczenia - Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez tomi-ei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chabol Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Connect być może będzie tak wyglądał: http://1.bp.blogspot.com/_7LQxj656qB0/TAO24jtdDWI/AAAAAAAAHMM/cPkZIpbyTx4/s1600/2010+Nissan+Juke+20.jpg tyle że odblaskowy panel nijak pasuje do reszty kokpitu, więc mam nadzieję, że się mylę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 W końcu EURO-4, czy warto poczekać na EURO–5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Być może nowe radio w wersji Acenta będzie wyglądało tak jak to z Juke. Wybaczcie mały rozmiar zdjęcia ale tylko takie znalazłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) Pytanie, czy ewentualnie światła-reflektory będą miały już światła do jazdy dziennej? Ciekawe kiedy będzie dostępne pełne wyposażenie Euro 5? Oczywiście Euro 5 oznacza poprawę spalania i norm ekologicznych, ale podobno ma być zmiana niektórych elementów wyposażenia w stosunku do Euro4 Edytowane 6 Września 2010 przez meridion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Możliwe, nowy wygląd panelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Możliwe, nowy wygląd panelu. Już nie taki nowy bo z wersji 2010... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Już nie taki nowy bo z wersji 2010... Myślałem, że rocznik 2010 jak na zdjęcie wskazuję na obrotomierzu maksymalnie 6000 obr/min, a na w/w zdjęcie ma 8000 obr/minrocznik 2010.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Myślałem, że rocznik 2010 jak na zdjęcie wskazuję na obrotomierzu maksymalnie 6000 obr/min, a na w/w zdjęcie ma 8000 obr/min To zależy od wersji silnikowej - czy benzyna czy diesel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 To zależy od wersji silnikowej - czy benzyna czy diesel. Dzięki za podpowiedź, nie wiedziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perinoid Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Szkoda, że nie wkładają do niego silnika 1.6 turbo jak do Juke, 190KM to byłoby coś. Z drugiej strony, ja już mam samochód, nie zmienię go póki co, więc jaka różnica ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Szkoda, że nie wkładają do niego silnika 1.6 turbo jak do Juke, 190KM to byłoby coś. Z drugiej strony, ja już mam samochód, nie zmienię go póki co, więc jaka różnica ;-) Myślę, to kwestia czasowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.