Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Z Gaznikami nigdy nie mialem styczności więc nie pomogę, co do przyspeiszania zaplonu z aparatem zapłonowym sterowanym podciśnieniowo to przyspeiszenie zaplonu powoduje spory wzrost momentu obrotowego w zakresie do 4000obr.min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Z Gaznikami nigdy nie mialem styczności więc nie pomogę, co do przyspeiszania zaplonu z aparatem zapłonowym sterowanym podciśnieniowo to przyspeiszenie zaplonu powoduje spory wzrost momentu obrotowego w zakresie do 4000obr.min. Dzięki bardzo za pomoc. a moze ci sie ssanie nie wylacza , obroty sa OK jak sie nagrzeje? pozdr aha, widze ze masz felgi, jaki jest rozmiar felg , bo chyba to sa 15', a che kupic wiem ze 4x100, otw centr 59,1 a jaki masz ET i szereokosc felgi , max to chyba 7J Ssanie mi się wyłącza pozatym je wyregulowałem taką śrubka co jest przy dźwigience od niego. Teraz pracuje na niższych obrotach jak jest ssanie i zdecydowanie krócej na nim pracuje. Przed regulacją palił mi 13L. Felgi są o ile pamiętam 7x15 ET 36 lub 38. Są to AEZ'ty robione dla Nissana. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 witam, bylem na przegladzie na gazie mi wyregulowal ponizej o,5 ale na benzie wyszlo ok 7 :/, tez bede musial dobrac sie do tej sruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Nareście zaczyna mi mało palić. Ostatnio zatankowałem do pełna, zrobiłem 50km z czego ok 30 było mocniej deptane + jedna nocka na wyścigach i znów zatankowałem do pełna i wyszło mi średnio 9.68L na setke a to już jest dobry wynik. Teraz sprawdzam ile będzie mi palił przy spokojnej miejskiej jeździe. Chce przejechać 100km i zobaczymi ile wyjdzie. Mam nadzieje, że mniej, ale cholera go wie jak będzie. Musze jeszcze tylko ustawić gaźnik żeby mi obroty nie falowały, ale niestety jak na razie nie moge trafić tak żeby było ok 800obr/min i chodził równo. Fakt, że mam stare świece i kable, więc może je najpierw wymienie. Niestety ostatnio zatankowałem słabą wache i musiałem zapłon cofnąć, bo zaczął chodzić mi stukowo. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 hej no ja narazie jestem zadowlony z lpg, po przestawieniu zaplonu niema na co narzekac ,lpg w cz-wie 1.96, wiem ze to nie wacha nie ma co porownywac i zmniejszona moc przez mikser ale od tygdnia w czwie zauwazylem ze wacha skoczyla z 3,5-3,6 na 3,9 na tesco - u nas maja wache i gaz z orlenu albo na neste cena ta sama bo nie wspomne o firmowych stacjach, czytalem na necie ze ma dojsc do 4,5 za litr :/ w teh chwili pojazd sluzy do przemieszczania d*p.... na przyszly rok mysle zakupic almerke 2.0 gt to wtedy bedzie juz jezdzic w samej benzie no chyba ze warunki ciezke to jakis wtrysk gazu, zalezy jakie ceny paliw w sumie beda i jaka kieszen... jak wyreguluje wache, dam znac ale nie predko chyba po prostu odslepie ten otwor wjade na analizator spalin i ustawie, miales jakies problemy z tym otworem?? no i pasowaloby by sprawdzic jak ssanie sie wylacza, po jakim czasie, ale raczej ok bo jak sie podgrzeje to od razu obroty zmniejszaja sie na wlasciwe pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Do tego otworu od ustawiania składu mieszanki jeszcze nie dostałem się. Jak na razie udało mi się ustawić płynne obroty silnika i ssanie. Jak odpalam auto to chodzi gdzieś tak ok 1800, ale jak tylko lekko dodam gazu to zchodzi do 1500 po czym jak się kawałek przejade to po chwili spada najpierw do 1200 po czym za moment już do wartości normalnych obrotów biegu jałowego. Dziś zrobiłem 100km i znów zatankowałem do pełna i wyszło mi równo 10L/100km w mieście. Niestety nie jestem zbytnio zadowolony z takiego wyniku. Uważam, że auto z silnikiem 1.6 powinno palić max 9L może nawet ciut mniej przy spokojnej jeździe. Też będe musiał wjechać i sprawdzić spaliny na analizatorze i wtedy go podregulować. Dam znać co i jak jak już to zrobie. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 ja mam 1,4 16 v gaznik n14 co z tym zapłonem co zrobic jak wytlumaczyc dla mechanika zeby zrobil dobrze zaplon zeby nie pogorszył ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 co zrobic jak wytlumaczyc dla mechanika zeby zrobil dobrze zaplon zeby nie pogorszył ?? A dlaczego jedziesz z tym do mechanika :?: Luzujesz 2 śrubki klucz 12 od aparatu i z wyczuciem lekko przekręcasz zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Skęcasz i przejeżdzasz autkiem sprawdzając czy nie ma spalania stukowego (będzie słyszalne przy dużym obciążeniu silnika jako dzwonienie głowicy tak jak by Ci ktoś nawalał lekko w nią młotkiem). Jeśli jest stukowe spalanie to lekko cofasz jeśli nie to możesz jeszcze lekko przyspieszyć. Troszke zabawy, ale naprawde lepiej jeździ. 3m sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość khalad Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 właśnie przyśpieszyłem zapłon. zobaczę czy to jakoś wpłynęło na osiągi. liczę na mniejsze spalanie ale to dopiero jak się trochę pojeździ wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siano Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 ja równiez mam pytanko do coobcia lub innych znajacych sie an tym jak mam powiedziec mechanikowi o ile ma mi przestwawić zapłon mam almerke n-15 nx(wywalone ERG) pozdrawiam a i szacunkowo jaki koszt u mechanika za przestawienie zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 A dlaczego sam nie przestawisz :?: Są tam tylko 2 śrubki do poluzowania kluczem 12. Luzujesz je i przestawiasz o troszke aparat zapłonowy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Skręcasz i przejeżdzasz autkiem kawałek najlepiej pod dużym obciążeniem i wsłuchujesz się czy nie ma spalania stukoweo. Jeśli jest to cofasz lekko zapłon jeśli nie to możesz go jeszcze troszke przyspieszyć aż do momentu spalania stukowego i wtedy jak się ono już pojawi to cofniesz zapłon powiedzmy o ok. 1mm. Pozdro i miłego dłubania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siano Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 A dlaczego sam nie przestawisz :?: Są tam tylko 2 śrubki do poluzowania kluczem 12. Luzujesz je i przestawiasz o troszke aparat zapłonowy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Skręcasz i przejeżdzasz autkiem kawałek najlepiej pod dużym obciążeniem i wsłuchujesz się czy nie ma spalania stukoweo. Jeśli jest to cofasz lekko zapłon jeśli nie to możesz go jeszcze troszke przyspieszyć aż do momentu spalania stukowego i wtedy jak się ono już pojawi to cofniesz zapłon powiedzmy o ok. 1mm. Pozdro i miłego dłubania.wolał bym żeby mi zrobił to jakiś mechanik bo ja nie czuje sie pewnie i mogę coś popsuć pozdrawima i czekam na odp. to poprzedniego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 A dlaczego sam nie przestawisz :?: Są tam tylko 2 śrubki do poluzowania kluczem 12. Luzujesz je i przestawiasz o troszke aparat zapłonowy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Skręcasz i przejeżdzasz autkiem kawałek najlepiej pod dużym obciążeniem i wsłuchujesz się czy nie ma spalania stukoweo. Jeśli jest to cofasz lekko zapłon jeśli nie to możesz go jeszcze troszke przyspieszyć aż do momentu spalania stukowego i wtedy jak się ono już pojawi to cofniesz zapłon powiedzmy o ok. 1mm. Pozdro i miłego dłubania.wolał bym żeby mi zrobił to jakiś mechanik bo ja nie czuje sie pewnie i mogę coś popsuć pozdrawima i czekam na odp. to poprzedniego posta nie da sie nic popsuc ja na poczatku pekalem okrutnie az sie wkurzylem, pokrecilem i jest git dokladnie jak Mrozu pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Nic nie popsujesz popuść te dwie śrubki i na odpalonym silniku pokręć aparatem Na słuch w momęcie jak obroty wzrosną jest okej jak maleją to kręć w drugą stronę Aż wzrosną i naj płynniej będzie pracować :wink: Ja tak zrobiłem i jestem super zadowolony z efektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Ok, więc ja mam pytanie do micro-maniaków. Może głupie ale co tam: Gdzie znajde aparat zaplonowy w K11 1.0 2001r. :?: I o ile go przestawić, zakładając że jeżdżę na Pb98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Przyspieszać zapłon jak najbardziej! Ja to robiłem sam, też pierwszy raz w życiu. Efekt - odczuwalnie większa moc i mniejsze żużycie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Nic nie popsujesz popuść te dwie śrubki i na odpalonym silniku pokręć aparatem Na słuch w momęcie jak obroty wzrosną jest okej jak maleją to kręć w drugą stronę Aż wzrosną i naj płynniej będzie pracować :wink: Ja tak zrobiłem i jestem super zadowolony z efektu bez odlaczania wezyka tego co idze do przepustnicy ?? bo ja pokrecilem na zgaszonym silniku, pozniej odpalilem, posluchalem i ak bylo ok to dokrecilem sruby i luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sati26 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 u mnie po przyspieszeniu zaplonu(ok 3mm od konca ustawiony aparat zaplonowy) Jesli chodzi o szczegóły to od którego końca odmierzyć te 3 mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 to jest przerwa miedzy obudową aparatu ktora w miare przyspeiszania zaplnu się pomnijesza - cięzko jest to słowami opisać. Jak na maksa przyspieszysz zaplon to jej wogle nie będzie a po drogiej stronie się zrobi przerwa na 1cm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sati26 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Szukałem wczoraj zaciekle tej przerwy ale chyba juz łatwiej ten punkt G jest znaleźć :razz: Miedzy obudową aparatu a czym ona jest ? bo jak odkręce te srubki i zaczne krecic aparatem to wieksze lub mniejsze przerwy sa tylko w tych otworach mocujących, ale to pewnie nie o to chodzi. Wielkie dzieki za wszelkie wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Właśnie chodzi o te przerwy w otworach mocujących. Kręć aparatem jak najmocniej zgodnie z ruchem wskazówek zegara aż zacznie Ci się pojawiać spalanie stukowe w trakcie jazdy i jak już je będziesz miał to lekko conij aparat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Ja tam wole nie przestawiac sam.Znajac zycie,to bym cos spierniczyl.Tak szczerze to nie widze sensu w dlubaniu przy takim silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 jak nie ma jak jest ty masz 1.6 a ja 1.4 i czuje roznice (ale bardziej na gazie) :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sati26 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 To czy przyspieszenie zaplonu cos daje uwazam ze nie podlega dyskusji. Udalo mi sie wczoraj metoda prob i bledow tak wyregulowac ze nie poznaje zupelnie samochodu. Jest zwawy jak nigdy do tego wydaje sie ze mniej pali (u mnie LPG). Mam silnik ga16ds gaznik. Polecam kazdemu bez obaw ze sie cos zepsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sieszput Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Witam wszystkich, ja z taka glupia i nietypowa proźbą, mogłby mi ktos napisac szczegołowo gdzie znajde te srobki ktore trzeba polozować :oops: :smile: i gdzie jest aparat zapłonowy :oops: w sunny N14 1.4LX 16v?I o ile najlepiej przestawic w tym modelu. Bede bardzo wdzieczny.PozdRo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.