marinero Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Chciałbym uzupełnić nieco temat. Nie wiem czy koledzy zauważyli bo nie wszyscy mają SUV lub typowy4x4,że opony dedykowane do tych pojazdów w tym letnie mają często oznaczenie S+M. Co nie robi z nich opon zimowych ale z uwagi na swoją konstrukcję zachowują się na pewni lepiej zimą od typowej letniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 M+S A przy 4x4 muszą być XL. Tak lepiej sobie radzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Ależ pytanie grzeczne Wszystkie moje samochody jakie miałem i będę mieć nie ważny wiek ,muszą wyglądać jak by wyjechały z salonu Też lubię czyste samochody, ale Twój wygląda faktycznie jak z salonu Szacunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Co zrobić lubie samochody zrobione na Galante Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SQTER Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Edek strona do której podałeś link jest właśnie w zakładce: "Gama opon wielosezonowych"...i mamy tam: "śnieg lub gołoledź: Duża liczba nacięć na bieżniku Bardzo wyraźnie zaznaczone klocki Duża gęstość nacięć lamelkowych w środkowej części opony Oznakowanie 3PMSF (3 Peak Mountain Snow Flake), które gwarantuje dobre osiągi opony w zimie." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Dużo nacięć na bieżniku- opona jest bardziej deszczowa jak zimowa (brak lamel zimowych) oczywiście ma Homologacje zimową i radzi sobie dobrze w śniegu ! Są na rynku opony całoroczne bez lamel zimowych z dużą ilością nacięć ,ale tak naprawdę decydująca jest mieszanka tych opon .. Kleber Qadraxer I,II . Godyer Vector 4Season G2 Michelin CrossClimate Pirelli Cinturato P7 Fulda MultiControl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 A jak z hałasem ??....bo w Polsce jeździłem latem "Drakulą" szwagra i też na wielosezonowych, seryjnie montowanych w Dacii. Do cichych nie należały, tak do 100km/h zaczynał się nieprzyjemny hałas. Ponad 120km/h było wyraźnie słychać głośny szum opon. Na mokrej nawierzchni cały czas głośny szum Zimą można na to przymknąć oko, ale latem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Dracula jest kiepsko wyciszona dlatego słychać szum opon ,teść kupił cichutkie z etykiety do swojego Dustera a i tak powyżej 100km/h uszy bolą Słychać szum ale nie głośny ,wszystko zależy od wyciszenia samochodu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Dracula to się nadaję do jazdy po tych Rumuńskich drogach ............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik73_note Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Co sądzicie o Hankook Winter i*cept RS2 W452? Mój rozmiar 185/65/15. Jeżdżę prawie rok na letnich Hankookach i sobie chwalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Hankook ogólnie są ok. Pytanie jak z trwałością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SQTER Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 W aktualnym numerze miesięcznika AUTO MOTO jest test opon: 13 zimowych i 1 całoroczna Michelin CrossClimate. Przeprowadzali próby na śniegu, suchym i mokrym asfalcie itd. Opona całoroczna zajęła 4-te miejsce...za typowymi zimówkami z górnej półki: Continental, Nokian i Pirelli !!! Zdobyła natomiast tyle samo punktów co typowa zimówka Michelina Alpin5 i Goodyear a gorsze od całorocznej były: Dunlop, Hankook, Bridgestone, Nexen, Kumho, Vredestein, GT Radial i Westlake. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 W aktualnym numerze miesięcznika AUTO MOTO jest test opon: 13 zimowych i 1 całoroczna Michelin CrossClimate. Przeprowadzali próby na śniegu, suchym i mokrym asfalcie itd. Opona całoroczna zajęła 4-te miejsce...za typowymi zimówkami z górnej półki: Continental, Nokian i Pirelli !!! Zdobyła natomiast tyle samo punktów co typowa zimówka Michelina Alpin5 i Goodyear a gorsze od całorocznej były: Dunlop, Hankook, Bridgestone, Nexen, Kumho, Vredestein, GT Radial i Westlake. z całorocznymi oponami to bywa taki kłopot że w 2-gim a tym bardziej w 3-im roku użytkowania właściwości mieszanki gumowej mogą ulec zmianie (znacząco się pogorszyć) i taka opona " się ślizga" , miałem kiedyś całoroczne i w 1-szym roku było wszystko ok a później coraz to gorzej, choć te Michały mogą być w porządku, ale to czas zweryfikuje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Taaaaaaaaaaaaaa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Stider ale nie namawiam Ja na Kleberach nie takie cuda wyprawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 A co koledzy powiecie na to http://allegro.pl/4x205-55r16-v-nokian-opona-wielosezonowa-i6541907697.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 A co koledzy powiecie na to http://allegro.pl/4x205-55r16-v-nokian-opona-wielosezonowa-i6541907697.html nokian to dobra firma, powinny być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Kolega jeździł i podobno była spoko. Swoje nokiany kupiłem dla bieżnika. Spodobał mi się jego kształt i nacięcia. Jak się będą spisywały to się okaże. Jeden sezon już przejechałem. Jeśli się nie sprawdzą nie kupię już nigdy wielosezonowych. Te z linku które podaje matador są klasy premium. Moje raczej medium(średnia). Wrzucam fotkę. Pojeździmy, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Opony całoroczne z lamelami zimowymi szybciej ulegają zniszczeniu Latem ! Zrozumieli i usunęli je z opon całorocznych tacy producenci - Michelin,Goodyear,Kleber,Fulda Andrzeju więc jak opony całoroczne to kup, ale bez lamel zimowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.