krajesiak Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 dużo da porządny reduktor i wtryski a elektronika wtedy mniej kombinuje ,,, rozumiem ze polecasz mi wymienic reduktor i listwe a zostawic komputer landi lsi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Napisz mi co zrobiles ze masz ludzkie spalanie, czy jedynym lekarstwem jest wymiana calej instalacji? Nie czytałeś? Rozwierciłem dysze z 2mm na 2.4mm, ciśnienie na reduktorze obniżyłem, ustawiłem poprawny sterownik do czujnika temp., powymieniałem opaski na wężach, reduktor przykręciłem poniżej chłodnicy, uszczelniłem czujnik ciśnienia i kruciec przy reduktorze na węża od LPG, przy wszystkim pomagał mi Tofu i Dino, do tego Tofu ustawia mi mnożnik, mapy itp. Gaziarzy i ich gwarancję kopłem w d*pę, sorki za wyrażenie. Teraz ciężko o dobrego fachowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Wiekszosc zalecen niestety niewykonalna przez laika .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ile mi p12 kombi na R17 215/50 powinien spalic benzyny trasa/miasto a ile gazu - proste pytanie do posiadaczy tego auta. Ja mam z przodu 215/50/17 z tyłu 225/50/17 silnik taki sam jak twój 1.8 + Landi Renzo Omegaz W trasie (zgodnie z przepisami)na benzynie pali mi średnio 6.8 na gazie średnia wychodzi 8,75 (na 42 litach gazu robię 480 km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ja mam z przodu 215/50/17 z tyłu 225/50/17 silnik taki sam jak twój 1.8 + Landi Renzo Omegaz W trasie (zgodnie z przepisami)na benzynie pali mi średnio 6.8 na gazie średnia wychodzi 8,75 (na 42 litach gazu robię 480 km) Musze znalezc konkretny zaklad ktory doprowadzi instalacje do stanu uzywalnosci, w okolicach warszawy w dobrej cenie/jakosci ktos cos zna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Musze znalezc konkretny zaklad ktory doprowadzi instalacje do stanu uzywalnosci, w okolicach warszawy w dobrej cenie/jakosci ktos cos zna? No i to jest chyba dobra myśl. Poszukaj na lpg-forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 P10 mi paliło ok. 10 po Warszawie, serwisowałem bardzo daleko - goście poświęcali 1,5 - 2 godzin raz do roku. Trza znaleźć dobrego gaziarza, kiedyś miałem takiego w Jabłonnej pod Warszawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Pytam na lpg-forum, ale jak macie jakiegos speca albo sami za oplata potraficie to zrobic i znacie swoje umiejetnosci to nie widze problemu by ktorys z Was nie mial na mnie zarobic, lepiej komus z nissan klub niz druciarzowi z polecenia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Jeździłem kiedyś do zakładu na Dźwigową, ale nie wiem czy jeszcze ten warsztat funkcjonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Jeździłem kiedyś do zakładu na Dźwigową, ale nie wiem czy jeszcze ten warsztat funkcjonuje. Ja jezdzilem juz do roznych zakladow, kwestia tego czy to fachowcy czy partacze i jakie maja ceny.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Jakbyś mieszkał bliżej Wrocławia to poleciłbym Tobie jedno miejsce.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ja jezdzilem juz do roznych zakladow, kwestia tego czy to fachowcy czy partacze i jakie maja ceny.. Robiłem tam Autronica w Maximie, zawsze było dobrze, a mechanior robił inne instalacje i z kim nie rozmawiałem z klientów to wszyscy byli zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Patrzylem w necie, nie ma tam zakladu, przynajmniej nie widac. Umowilem sie z Nikodemem z lpg forum, zdam relacje po spotkaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Umowilem sie z Nikodemem z lpg forum, zdam relacje po spotkaniu. Przecież dla niego 14L jest normalnym spalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 (edytowane) Przecież dla niego 14L jest normalnym spalaniem. No wg spalan przedstawionych na powyzszych stronach nie jest, za to smrod gazem w kabinie rano jak go troszke pogazujesz juz na pewno normalny nie jest. Prawdopodobnie nieukniniona bedzie wymiana reduktora. Edytowane 28 Października 2010 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 (edytowane) Ja musiałem wymienić reduktor po 70 tys., koszt razem z robocizną ok. 300 PLN, śmierdziało gazem wokół auta i musiałem włączać obieg wewnętrzny jadąc. Gwarancje miałem do 50 tys. Edytowane 28 Października 2010 przez Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Ja musiałem wymienić reduktor po 70 tys., koszt razem z robocizną ok. 300 PLN, śmierdziało gazem wokół auta i musiałem włączać obieg wewnętrzny jadąc. Gwarancje miałem do 50 tys. A ja w instalacji BRC po 6 latach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 zależy ile robisz km rocznie, u mnie czasowo wyszło ok. 2,5 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 (edytowane) Wyświetl postUżytkownik extradd dnia 28 październik 2010, 07:57 napisał Przecież dla niego 14L jest normalnym spalaniem. No wg spalan przedstawionych na powyzszych stronach nie jest, za to smrod gazem w kabinie rano jak go troszke pogazujesz juz na pewno normalny nie jest. Prawdopodobnie nieukniniona bedzie wymiana reduktora. Na Twoim miejscu sprawdziłbym siuwaksem od szcelności całą instalację - to już nie żarty. Edytowane 28 Października 2010 przez Przedszkolak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Sprawdzana była - szczelna. On podobno wywala z podcisnienia gdziekolwiek ono by sie tam znajdowalo.. Panowie powiedzcie mi jaki to model listwy wtryskowej w moim aucie? Na pewno wiem ze to map sensor boscha bo podpisany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Sprawdzana była - szczelna. On podobno wywala z podcisnienia gdziekolwiek ono by sie tam znajdowalo.. nie trzeba było kolego wyciąć dziury w obudowie silnika ? zakryłoby Ci troszkę wszystko, a takto masz na wierzchu całe bebechy Edytowane 3 Listopada 2010 przez jolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 nie trzeba było kolego wyciąć dziury w obudowie silnika ? zakryłoby Ci troszkę wszystko, a takto masz na wierzchu całe bebechy dziura w obudowie ??? a po co?? wystarczy pojedynczo wtryski wsadzić i nic się nie wycina, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Przciez to jest wszystko pod obudowa, zdjalem ja do zdjec! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 ja mam u siebie 2.0 131KM, pali mi we Wrocławiu 14... Ja na Twoim miejscu dałbym sobie spokój, szkoda pieniędzy i czasu na latanie po gazownikach. Jeśli nawet uda Ci się zejść ze spalaniem to ile? 1litr? 2 litry? Wykręcisz za ubogą mieszankę to silnik sobie popsujesz i zabulisz kilka tysięcy za remont jednostki. A 1-2l więcej gazu na 100km to raptem max 4zł tracisz... warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 ja mam u siebie 2.0 131KM, pali mi we Wrocławiu 14... Ja na Twoim miejscu dałbym sobie spokój, szkoda pieniędzy i czasu na latanie po gazownikach. Jeśli nawet uda Ci się zejść ze spalaniem to ile? 1litr? 2 litry? Wykręcisz za ubogą mieszankę to silnik sobie popsujesz i zabulisz kilka tysięcy za remont jednostki. A 1-2l więcej gazu na 100km to raptem max 4zł tracisz... warto? Moje 1.6 paliło mi 12-14L gazu. Z Tofu poprawiliśmy po gaziarzach, zrobiliśmy jak zalecił producent, powymienialiśmy opaski, rozwierciłem dysze i efekt jest tego taki że do butli wchodzi mi 36,5L gazu i nigdy nie udało mi się na tym zrobić więcej niż 290km a obecnie na liczniku mam 350km i gaz w zbiorniku jeszcze jest . Wniosek jest jeden, było warto popieprzyć gazowników i ich gwarancję!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.