Przedszkolak Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Masz rację , bardzo rzadko się znają. Człowiek sam więcej zrobi niż oni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 nie ma co generalizować, nie wszyscy to papudraki, choć sa w większości nastawieni na kasę, czyli jak ktoś robi sekwencję w ciągu dnia to trzeba to omijać , choć jeżeli ma warsztat i odrazu każdy bierze się za swoją robotę to jest to możliwe ale w pojedynkę hmmmm śmiem wątpić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Trace cierpliwosc, wymienilem u siebie reduktor na nowy (zavoli zeta n) i dalej na poczatku jazdt z rana delikatnie czuje gaz w furze, minimalnie ale czuje. Czy mam powymieniac wszystkie weze od fazy lotnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 może zavolak puszcza bąka, gdzie masz podłączony wężyk od puszczania bąka, to ta rurka miedziana, która jest na obudowie po zewnętrznej, do tego posprawdzaj wszystkie połączenia na szczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) Hej, dawno mnie tu nie było, silnik 1,8 w Almerze powinien średnio żreć 10 l LPG, P12 cięższa, więc średnia 11 l dla mnie byłaby normą. Sprawdzasz przy nowym reduktorze wężyki podciśnienia. Zapala bez problemów na benzynie? Sprawdź spalanie na benzynie w podobnych warunkach, bez tego nie ma szans dyskusji o spalaniu gazu. 15-20 % powinien więcej zeżreć gazu. Nie zapominajmy, że QG18 to delikatnie mówiąc nieudane silniki i może być sam w sobie mechanicznie kląkać Edytowane 20 Listopada 2010 przez p_flori Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Ile mi p12 kombi na R17 215/50 powinien spalic benzyny trasa/miasto a ile gazu - proste pytanie do posiadaczy tego auta. U mnie po założeniu instalacji palił około 8-10 l/100km trasa/miasto Spalanie benzyny wynosiło 6,5-9,5 trasa/miasto przy spokojnej jeździe. Takie wyniki miałem po założeniu instalacji. Po 1,5 roku jeżdzenia pali mi 14 gazu w mieście. Mam walnięty przepływomierz i kiepską listwe wtryskową,reduktor też badziew. Na razie muszę troszkę tak pojeździć bo czekam na reklamację nowej przepływki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 ja mam QG18 w Primerze z 2001 r. Oleju nie żre, instalacja szczelna (sekwencja stag 300+MagicIII+hana). Przepływomierz i sondy sprawne. W Warszawie w mieście (codzienne dojazdy do pracy w mega korkach - mieszkam na Białołęce więc jeżdżę przez ul. Modlińska na pl. Bankowy - kto zna te klimaty to wie o czym piszę) palił mi benzyny średnio 11,5 a gazu pali ok. 13,5 (czasem mniej ale jazda w 80 % to jedynka, hamulec, jedynka hamulec itd.). Reasumując 14 l gazu na 100 km dla warunków warszawskich (bez mrozów) to nic nienormalnego dla tego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 ja mam QG18 w Primerze z 2001 r. Oleju nie żre, instalacja szczelna (sekwencja stag 300+MagicIII+hana). Przepływomierz i sondy sprawne. W Warszawie w mieście (codzienne dojazdy do pracy w mega korkach - mieszkam na Białołęce więc jeżdżę przez ul. Modlińska na pl. Bankowy - kto zna te klimaty to wie o czym piszę) palił mi benzyny średnio 11,5 a gazu pali ok. 13,5 (czasem mniej ale jazda w 80 % to jedynka, hamulec, jedynka hamulec itd.). Reasumując 14 l gazu na 100 km dla warunków warszawskich (bez mrozów) to nic nienormalnego dla tego auta. jak bym napisał że masz że masz kiepskie wtryski i kiepski reduktor to by było wiadomo że żartuje ,,,,jak dla mnie zestaw super powiedz z ciekawości jakie masz Hanki czerwone czy zielone ,,,i jaki masz mnożnik dla wolnych przy jakim ciśnieniu tak dla mojej wiedzy ... pisząc o tracie czy jazda po mieście jest rożna jak ja przelatuje bez korków troszkę a trochę jak trasa po mieście od świateł do świateł to pisząc średnią np 12 jestem zadowolony dla innego przestanie w korkach może wyjść 14l i to normalne po takim czasie warto posprawdzać szczelność i to rzetelnie bo u mnie kłopoty zaczęły się do 17 l po Krakowie zmieniłem wtryski regenerowałem reduktor nawet wypatrzyłem dziwne działanie staga i jego też wymieniłem a było to samo wina leżała w opaskach - wężach wadliwych regulacja ,,,, niestety jak kolega pisze że mu pali dużo gazu a ma kiepskie wtryski reduktor i padaczkę na przepływce to i Pb będzie papusiać jak i lPG wtryski warto hankę dać M3 z nowej serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 te dane ma gaziarz, jak będę na przeglądzie to się zapytam, na razie nie mam po co do niego jeździć ... no ale to chyba dobrze no nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Wsadzony zavolak, posciskałem węże i na razie odpukać przestało śmierdzieć. Wtryski mam MEDy. Jakie hany polecacie do mojego auta (czerwone czy zielone) i gdzie je najtaniej kupić. Napiszcie proszę model. Najważniejsze: Czy opłaca się je wymieniać z tych medów? Edytowane 22 Listopada 2010 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 MED-y to górna póła zostaw jak jest nie zmieniaj ich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Więc tak zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markov Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 (edytowane) Więc tak zrobię. no i jak Twoje walki? w te mrozy moja Almera z silnikiem 1.8 114KM wciagneła 15,5 lpg:) poźniej 14 ale to czyste gdańskie korki. Na trasie b.spokojnej spaliła troche mniej niż 10l/100 więc jestem wmiare spokojny ale spalanie w mieście przeraża:) Edytowane 28 Grudnia 2010 przez markov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 no i jak Twoje walki? w te mrozy moja Almera z silnikiem 1.8 114KM wciagneła 15,5 lpg:) poźniej 14 ale to czyste gdańskie korki. Na trasie b.spokojnej spaliła troche mniej niż 10l/100 więc jestem wmiare spokojny ale spalanie w mieście przeraża:) mi w trasie pali 9,64 - sprawdzone po 200 km przejażdzce, prędkość bezpieczna w takich warunkach - około 110 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Mi spalił podobnie ok. 9 litrów LPG na dystansie 1300 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 (edytowane) Mi 11,9l/100km, jazda i 90 i 130, cykl mieszany miatso trasa. ogolnie dowiedzialem sie podczas dostrajania ze auto chodzi na duzych napelnieniach cokolwiek mialoby to znaczyc i ze nie bedzie malo palic a przyczyna tego moze byc zuzyty rozrzad.. Niewiem ile w tym prawdy.. Edytowane 3 Stycznia 2011 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Czyli juz masz dobrze wyregulowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 duze napełnienia ,,,,raczej duże obciążenia czyli 1 bieg podłoga red line 2 podłoga REd line itp ,,,, max ....owszem każde auto jak go deptasz na maxa a tak trzeba by zrobić mapy będzie palić normalnie nie ładujesz za każdym razem pod 6000 rpm ,,,, i tyle ,,, spalanie w zimie normalnie wzrośnie ważne że LPG a nie pb ,,, spalanie miasto korki a trasa to niebo a ziemia ,,, różnica moze wynieść prawie 2x ,,,,np mi nissan sentra 1,6 115KM palił latem z załadunkiem 7.5 litra a w zimie 12 litrów po mieście ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zaladowana paka, 5 d*p w aucie, trasa - 9,8l/100km - wreszcie jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.