Gość razor33 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Witam chce zrobic zimny dolot ,ale niewiem czy przepływka tez musi byc przesunieta i byc tuz przed filtrem stozkowym , czy tez moze zostac na swoim miejscu i moge doprowadzic dolot zimny z nadkola . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 przeniosłem ..gdzie chcesz przepływkę przenosić ???? jak dokręcasz adapter do przepływki to ok ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 pytam bo niewiem chce doprowadzic do nadkola dolot i pytam zcy musi byc przepływka przy filtrze tak jak teraz mam czy tez niemusi byc i moze zostac tam gdzie jest a filtr umiescic w nadkiolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptune Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Przeniesienie filtra (stożka) do nadkola to średni pomysł. Bawiłem się wielokrotnie z dolotami i najlepiej chyba wychodzi, kiedy filtr jest koło akumulatora przy błotniku ewentualnie krótszy ale z dostępem do zimnego powietrza. Ja np. mam koło aku ale od spodu mam wywierconą dziurę fi 70 co by miał większy dostęp do fresz air. Stożek w nadkolu jest świetny ale przy każdym deszczu był mokry i w zasadzie po 2 miesiącach do prania/zmiany. Na zawody się nadaje taki setup ewentualnie lato. Na codzień stożek przy aku. Przepływka może być dalej byle nie przed samym stożkiem u mnie lekko obroty chodziły jak wrzucałem na luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Niewiem dlaczego ale jak jest zimny silnik to lepiej sie zbiera i lepszego ma kopa niema poruwnania jak jest gorący silnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Niewiem dlaczego ale jak jest zimny silnik to lepiej sie zbiera i lepszego ma kopa niema poruwnania jak jest gorący silnik . a to akurat proste bo śmigasz na ssaniu ja mam staga i widzę jakie są czasy wtrysku dla ssania tz zimnego jak normalnie masz dla wolnych w granicach 2.5ms to dla wolnych do ssania masz 4ms a przy 6000 rpm w granicach 14ms ,, wiec grubo przelewa na wolnych co działa tylko na zimnym bo przy rozgrzaniu też ale trochę słabiej przeżera wolne obroty ,,,,troszkę sie zamotałem ,,,jeszcze raz można odpalić sobie ssanie na rozgrzanym silniku daje to ponoć z 6-7KM ,,,Coobcio sprawdzał wystarczy przełącznik i opornik ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 tofu to napisz mi czy warto robic zimny dolot tak jak pisałęm wczesniej to troszke mocy moze doda ,a jeszcze bende usuwał kata wiem ze doda ze 4 , 5 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 (edytowane) nawet jeśli nie doda ci to 4-5km to i tak warto-poprawa dynamiki i dźwięku jest odczuwalna-a dolot i usunięcie kata to podstawowe mody na które SR20reaguje świetnie \a co do tego że na zimnym lepiej idzie to znaczy że troszeczkę przydałoby sie podlać paliwka w całym zakresie pracy--coobcio może zaproponować ci POWER GUZIK Edytowane 27 Października 2010 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Dzieki za informacje , pobawie sie z tymi modami i dam znak co i jak . Wiec tak nie usunołek kata narazie bo zbyt mało czasu mam , nie zrobiłem tez zimnego dolotu z nadkola lecz doprowadziłem z nadkola rure ktura wypusciłem przy halogenie a drugi koniec przy filtrze stozkowym , mysle ze to tez cos da i jakies zimne powietrze zawsze bendzie dolatywac do tego filtra , jak bende miał wiecej czasu to pobawie sie z tym nadkolem sprubuje go tam zamontowac ale niewiem czy ruszac przepływke czy ja przestawiac blizej filtra jak bendzie w nadkolu czy zostawic ja tam gdzie jest a filtr umiescic w nadkolu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptune Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Nie ma większego znaczenia gdzie umieścisz przepływkę. Czy to będzie 10 cm od filtra czy 20 cm od przepustnicy. Grunt żeby zaciągał chłodniejsze powietrze z nadkola. Osobiście podoba mi się to co ma w projekcie GOAGO- on zabudował filtr ściankami i może jest tego jakiś efekt. Poza tym sprawdziliśmy z kolegą że w Almerze GTI jak wsadzi się stożek (względem sportowego filtra KN) za akumulatorem bez innych modów to nie daje on w zasadzie nic... lekko gładszy i wyższy wykres pow 6 tys obrotów. Zatem grunt to zimne powietrze ale tak jak pisałem wczesniej w samym nadkolu będzie Ci się moczył przy każdym deszczu i szybko brudził- co więcej rdzewiał Jak Ci silnik wodę zaciągnie to amen także wez to pod uwage przy montazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 to juz niewiem jak mam to zrobic , a jak bym zamontował w nadkolu i zabudował jakos zeby tam bardzo woda sie nie wdawała , gorzej to bendzie zima jak sniegu podejdzie , zbyt duzy mam ten filtr stozkowy wiec niemam duzo miejsca w nadkoku zeby go jakos fajnie umiescic , przymierzałęm juz i fajnie by wyglandał przy halogenie a niemam halogena tylko mam taka kratke ktos to zrobił niewiem kupiłem juz takiego wywalił halogeny i wsadził krateczke zamiast halogena , wiec fajnie by tam wygladało i jest miejsce na zamontowanie go ale tak jak piszesz woda by go łatwo zalała , wiec niewiem moze zastawic to jakas zaslepka zamiast tej kratki było by moze lepiej a i czy rura musi byc takiej samej srednicy co ta orginalna czy moze byc ciut mniejsza bo taka mi wejdzie w ten otwór co jest koło akumulatora . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptune Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Ja miałem swój stożek bardzo wysoko niemal pod samą dziurą co jest pod maskąkoło aku i go zalewało. Tak jak piszesz że stożek koło wlotu, dziury po halogenie to nie ma szans. Niedość że będzie narażony bezpośrednio na deszcz to jeszcze na inne brudy, kamyki, pyły itd. jeśli nie znasz się za bardzo na dolotach umieść bo nad tym otworem, koło akumulatora pod maską. Będzie sobie ciągnął powietrze od dołu chłodne. Na zimę ja mam tak zamontowany. Przy niskich temperaturach zdaje egzamin i dolot nie nagrzewa się jakoś mocno, przy czym stożek jest cały czas chłodny. Poza tym należy rozwiercić troche ten otwór koło aku bo tam chyba ona ma coś koło 50 mm. a to niepotrzebnie ogranicza dostęp. Ja to rozwierciłem do fi70 w razie czego prowadzę rurę fi70 w dół i mogę bez żadnych zwężek wsadzić stożek w nadkole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 wiesz ja zrobiłem tak , wziałęm kawałek rury takiej gumowej miałem od volvo i umiesciłęm 1 koniec przy halogenie tak ze jest pobór powiertza lepszy nawet bo jest przodem , a drugi koniec umiesciłem przy filtrze stozkowym przy samym jego zakonczeniu takze powietrze zimne zawsze doniego doleci . A zgóry dzieki za informacje bende jeszcze musiał wypierdzielic tego kata i bendzie git , mysle jeszcze o przyspieszeniu zapłonu i splanowaniu głowicy 1,5 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomol Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam! Mam sunny Ga14DS (gaznik) i czy jest sens zamontowanie stozka i zimnego dolotu? Auto ma gaz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam! Mam sunny Ga14DS (gaznik) i czy jest sens zamontowanie stozka i zimnego dolotu? Auto ma gaz.. zapewne zależy co i ile chcesz osiągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomol Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Wiadomo chyba ze wszystkim chodzi o poprawienie osiagów... wiem ze za wiele nie pomoze ale czy ta operacja ma w ogóle sens. Czy trzeba stroic dodatkowo gaznik czy nie??... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 mówiąc krótko, to samo zrobienie zimnego dolotu nie będzie nawet odczuwalne w czasie jazdy i jak ktoś mi mówi że czuje róznicę w osiagach że auto lepiej przyspiesza itp itd to uwazam że to stek bzdur. sensem jest stosowanie modyfikacji kompleksowo tzw.KIT wiadomo zimne powietrze to więcej tlenu ale jeśli np nie zmieni sie średnicy przepustnicy albo powiększy kanałów to nie zmienia to znacząco przepływu.wiec nie ma bata aby to odczuć na pedale gazu jak to sie mówi [ptocznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomol Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 oprócz montarzu CAI wywale EGR i AIV, zmienie wałki od 1.6 wywale kata no i w przyszłosci dłubne wydech to ten zimny dolot naprawde nic nie zmieni?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 (edytowane) oprócz montarzu CAI wywale EGR i AIV, zmienie wałki od 1.6 wywale kata no i w przyszłosci dłubne wydech to ten zimny dolot naprawde nic nie zmieni?? no to już sobie sam odpowiedziałeś że zrobisz więcej niż sam zimny dolot wiec uważam że pytanie jest retoryczne chcesz przetestować to zmień TYLKO dolot i zrób jazdę testową. nic nie odczujesz poza ewentualnym słyszalnym buczeniem. Edytowane 10 Listopada 2010 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 A dolot+ wydech-juz by to dalo jakis odczuwalny efekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 zrób i przekonaj się w praktyce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 zmieni zmieni warto ja mam fabrycną puszkę i zwiększyłem śr rury na wewnętrzne 68mm zastosowanie to szamborurki 75mm troszkę kleju i zabawy farby i piłowania i full profeska , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Wydeszek siedzi tylko koncowy musze zmienic bo seria siedzi co przytyka mi calosc i sie rozsypaly komory bo brzeczy jak polonez hehe i sie wsadzi z czasem stozek w nadkole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 zmieni zmieni warto ja mam fabrycną puszkę i zwiększyłem śr rury na wewnętrzne 68mm zastosowanie to szamborurki 75mm troszkę kleju i zabawy farby i piłowania i full profeska , a przepustnicę masz tej samej srednicy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 jak wywale kata to mo przegladu niepodbije , a czy przepływka bendzie pasowac od p10 gt i czy to cos da ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.