Edi2 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów! Jestem nowy na forum, ponieważ Murano użytkuję dopiero 2 dni. Prawdopodobnie zainteresuje Was, że jest to od dawna zapowiadany diesel 2,5l. Samochód jest na dotarciu, więc jeżdżę delikatnie, ale na razie oceniam go w samych superlatywach. Silnik pracuje z olbrzymią kulturą, a nowa skrzynia 6-stopniowa pracuje delikatnie i bez szarpnięć. Chętnie odpowiem na Wasze pytania. Muraniec jest czarny z jasnym wnętrzem. Pozdrawiam! Edytowane 5 Listopada 2010 przez Edi2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid72 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 A jak oceniasz moc samochodu? Disel ma z tego co wiem tylko 190 KM, gdy wersje benzynowe maja dużo więcej. Jak dynamika jazdy? W końcu auto ma trochę wagi. Jesteś chyba pierwszym użytkownikiem Murano z dislem jakiego znam. W każdym badź razie gratulacje odnośnie zakupu tego modelu, osobiście uważam, ze jest rewelacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kolpieczyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 czyjej produkcji to jest silnik? Japonski czy francuski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam wszystkich ponownie! Co do mocy 190KM, to trudno na razie mi powiedzieć czy jest wystarczająca. Docieram samochód (wg instrukcji do 1600 km) i jeżdżę jak starszy pan w kapeluszu . Tym niemniej nawet przyciskając delikatnie i nie przekraczając 2500 obrotów czuć dynamiczne przyspieszenie. Prawdopodobnie bardziej gra tu rolę 450 Nm momentu obrotowego. Napiszę ponownie, kiedy będę mógł przetestować auto na poważnie. Silnik jest japoński. Czytałem, że to zmodernizowany motor z Pathfindera. Zwiększono ciśnienie wtrysku do 2000 barów i zestawiono go z 6-stopniową skrzynią automatyczną dostosowującą się do stylu jazdy kierowcy. Rzeczywiście teraz zmienia biegi w sposób "ekonomiczny" najdalej przy 2500 obrotach. No nic, później go przeprogramuję . Pozdrawiam Edi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kolpieczyk Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 własnie wcale nie pewne. jako posiadacz T-31 dci powinienes o tym dobrze wiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Witam! Przepraszam za opóźnioną odpowiedź, ale byłem w podróży. Samochód jest produkcji japońskiej (tak wynika z VIN), co do silnika to pewności nie mam, ale w prasie motoryzacyjnej przeczytałem, że to jest konstrukcja japońska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael1980 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam! Moje Murano 2,5 dCi przejechało jak narazie 3300 km od listopada. Teraz jest zimowo więc i tak jazda jest ostrożna, ale na wiosnę przyjrzę się bliżej tematowi chiptuningu tego silniczka. Pozdrawiam. Dodam, że do tej pory miałem Navare z podobnym motorkiem i przelatała u mnie z chipem niecałe 100 tys km od nowości. W Navarze z chipem miałem podobną moc jak teraz w Murano, ale jak się da to Murano też wzmocnię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam ponownie! Samochód dotarłem więc "depnąłem" odważniej. Wygląda na to, że w sprincie idzie podobnie jak Murano benzyna, które testowałem na jeździe próbnej. Elastyczność jest nawet lepsza. Generalnie rakietą nie jest, ale cóż - to nie auto sportowe tylko do komfortowego wożenia się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Ehhh czym tu sie zachwycac....Nissan wybral zmaiast V9X starego grata YD25... i do tego trzeba bylo przebudowac przednia czesc auta bo sie chlodnica powietrza doladowania nie miescila. Z51 to tylko w benzynie. Falogowy model z slnimiem od F24 )))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Wszystko byłoby OK, gdyby wacha w Polsce kosztowała tyle co w USA. Jednak 15l/100km po 5 zł/l daje trochę niefajną kwotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Witam wszystkich na forum. Jestem świeżym użytkownikiem Murano II Diesel. W zasadzie to mój drugi Nissan. Poprzedni był Bluebird 2.0, ale to było w roku 1995. Forum raczej wtedy jeszcze nie było. Póki co przejechałem 2600 km i generalnie jestem bardzo zadowolony (spalanie mieszane 10,3 wg komputera). Mam jednak następujące problemy: 1. Współpraca z telefonem. Używam Blackberry 9700 Bold i działa wszystko poza identyfikacją dzwoniącego. Telefon jest na liście zgodności Nissana. http://www.nissanusa.com/bluetooth/phone.html?mid=manufacturer_1&pid=phone_30&page=1&sort=name&mfg=manufacturer_1&vehicle=Murano&year=2010&equip=06IT&status=FCP Autoryzowany serwis oczywiście nie wie dlaczego. W konfiguracji nic nie znalazłem. Może ktoś wie co trzeba zrobić? Pobieranie książki, wybieranie - wszystko działa bez zarzutu. 2. Problem drugi to opony. Mam wersję 20" (235/55/R20) i pomimo wcześniejszej informacji, że otrzymam opony wielosezonowe, dostałem letnie. Opony Yokohama są super, ale nie na zimę. I zaczyna się problem. Nie ma zimówek dokładnie w tym rozmiarze. Szkoda mi zmieniać na 18". Teoretycznie mogę założyć 255/50/R20, ale są trochę szersze. Czy ktoś z Was jeździł może na takich oponach? Pozdrawiam Wspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Witam! Odpowiadam pod pytaniami: "1. Współpraca z telefonem. Używam Blackberry 9700 Bold i działa wszystko poza identyfikacją dzwoniącego. Telefon jest na liście zgodności Nissana. http://www.nissanusa.com/bluetooth/phone.html?mid=manufacturer_1&pid=phone_30&page=1&sort=name&mfg=manufacturer_1&vehicle=Murano&year=2010&equip=06IT&status=FCP Autoryzowany serwis oczywiście nie wie dlaczego. W konfiguracji nic nie znalazłem. Może ktoś wie co trzeba zrobić? Pobieranie książki, wybieranie - wszystko działa bez zarzutu." Mogę tylko powiedzieć, że z iPhonem 3GS działa poprawnie. W konfiguracji auta nic nie znajdziesz. Czy odbierając normalnie telefon, widzisz ID dzwoniącego? "2. Problem drugi to opony. Mam wersję 20" (235/55/R20) i pomimo wcześniejszej informacji, że otrzymam opony wielosezonowe, dostałem letnie. Opony Yokohama są super, ale nie na zimę. I zaczyna się problem. Nie ma zimówek dokładnie w tym rozmiarze. Szkoda mi zmieniać na 18". Teoretycznie mogę założyć 255/50/R20, ale są trochę szersze. Czy ktoś z Was jeździł może na takich oponach?" Też przerabiałem ten problem. Są zimówki Toyo 20" w tym rozmiarze, ale niedostępne w Polsce. Ostatecznie kupiłem 18". Szerszych opon nie polecam. Założyłem takie w moim poprzednim aucie (X3). Niestety, przy mocniejszych skrętach ocierały o nadkola, co powodowało ich przyspieszone zużycie. Pozdrawiam Edi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Witam! Odpowiadam pod pytaniami: A ja pytam dalej pod Twoimi komentarzami. "1. Współpraca z telefonem. Używam Blackberry 9700 Bold i działa wszystko poza identyfikacją dzwoniącego. Telefon jest na liście zgodności Nissana. http://www.nissanusa.com/bluetooth/phone.html?mid=manufacturer_1&pid=phone_30&page=1&sort=name&mfg=manufacturer_1&vehicle=Murano&year=2010&equip=06IT&status=FCP Autoryzowany serwis oczywiście nie wie dlaczego. W konfiguracji nic nie znalazłem. Może ktoś wie co trzeba zrobić? Pobieranie książki, wybieranie - wszystko działa bez zarzutu." Mogę tylko powiedzieć, że z iPhonem 3GS działa poprawnie. W konfiguracji auta nic nie znajdziesz. Czy odbierając normalnie telefon, widzisz ID dzwoniącego? W telefonie oczywiście widzę nazwisko dzwoniącego. Ćwiczyłem to również z HTC Touch Pro i też nie wyświetlał. Z iPhonem musi działać skoro to samochód projektowany na rynek USA. Może trzeba będzie zatem zmienić telefon. A gdzie masz książkę (na karcie, czy w telefonie)? Zastanawiam się co jeszcze mogę sprawdzić, skoro podają ten telefon na liście zgodności (HTC zresztą również). "2. Problem drugi to opony. Mam wersję 20" (235/55/R20) i pomimo wcześniejszej informacji, że otrzymam opony wielosezonowe, dostałem letnie. Opony Yokohama są super, ale nie na zimę. I zaczyna się problem. Nie ma zimówek dokładnie w tym rozmiarze. Szkoda mi zmieniać na 18". Teoretycznie mogę założyć 255/50/R20, ale są trochę szersze. Czy ktoś z Was jeździł może na takich oponach?" Też przerabiałem ten problem. Są zimówki Toyo 20" w tym rozmiarze, ale niedostępne w Polsce. Ostatecznie kupiłem 18". Szerszych opon nie polecam. Założyłem takie w moim poprzednim aucie (X3). Niestety, przy mocniejszych skrętach ocierały o nadkola, co powodowało ich przyspieszone zużycie. Pewnie tak się to skończy, chociaż trochę mi szkoda, bo na dwudziestkach lepiej się prezentuje. A zimowe 18" jakie kupiłeś? Jak się sprawdziły? Pozdrawiam Edi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 (edytowane) W kwestii telefonu: mam w firmie Blackberry, więc sprawdzę czy się łączą bez problemu z moim systemem. Ksiązkę mam w telefonie. Opony: kupiłem Dunlopy Grandtrek WT MS i jestem bardzo zadowolony. Od jesieni przejechałem 12,5 tys. km i nie widzę śladów zużycia. W zeszłym tygodniu sprawdziłem ciśnienie - od jesieni zero spadku. Trakcja wzorcowa - nawet w Alpach na świeżym śniegu ciągnęły bez problemu tam gdzie inni musieli zakładać łańcuchy. Pozdrawiam Edi Edytowane 19 Marca 2011 przez Edi2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Będę bardzo wdzięczny za sprawdzenie Blackberry, bo nie ukrywam, że chciałbym przy nim pozostać. Niestety na pomoc ze strony Nissana i dealera nie bardzo mogę liczyć. Co do opon to znalazłem jeszcze takie całoroczne: MICHELIN LATITUDE TOUR HP 235/55 R20 102 H, które ponoć dobrze trzymają przez cały rok. Nigdy nie miałem całorocznych, a większość opinii o wielosezonowych jest raczej negatywna. Czy ktoś jeździł Murano na wielosezonowych? W stanach widziałem, że na 20" montują w standardzie właśnie całoroczne TOYO. Tak przy okazji to jak Murano i silnik po tym przebiegu? Nic się nie działo? Jak czytam teraz o tych wyciekach pod skrzynią to się trochę przeraziłem. Pozdrawiam Wspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Sprawdziłem dzisiaj BB 9700 Bold. Wynik interesujący: pojawia się numer dzwoniącego, ale nie podstawia nazwiska, mimo że jest umieszczone w książce BB i wyświetla się na nim. O oponach wielosezonowych się nie wypowiadam, bo nigdy nie jeździłem właśnie z powodu negatywnych opinii. Muraniec jeździ póki co bezproblemowo. Denerwuje mnie tylko klekotanie przy przyspieszaniu w zakresie 2000-2500 obr. Wcześniej i później nie występuje. Masz coś takiego? Pozdrawiam Edi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Dzięki za testy. Jeżeli chodzi o BB 9700 to mam dokładnie taki sam objaw, czyli wygląda na to, że problem tkwi w telefonie, albo jego konfiguracji. Ciekawe, czy działa poprawnie tylko z iPhonem, czy jeszcze z czymś innym? Zrobię inne testy i napiszę. Gdyby ktoś miał inne pozytywne doświadczenia z telefonami w Murano to niech napisze na forum. Jeżeli chodzi o klekot to u mnie też występuje, szczególnie jak jest zimny. Też mnie to trochę denerwuje. Poprzednio jeździłem nowym Mondeo i tego nie miałem, chociaż per saldo był jednak głośniejszy. Pisałeś, że przesiadłeś się z X3. Jestem ciekaw jak porównanie. Nie ukrywam, że rozważałem zakup nowej X3 zamiast Murano, ale Murano zrobił na mnie dużo lepsze wrażenie, stąd jestem ciekaw porównania byłego użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Cześć! X3 to było jedno wielkie nieporozumienie. Ostatni raz dałem się uwieść dobrej opinii o samochodach "Made in Germany". Jeszcze nigdy nie miałem tak awaryjnego auta. Reperowałem w nim chyba wszystko. Wróciłem z podkulonym ogonem do japończyków, które nigdy mnie nie zawiodły, a miałem ich już około 10-ciu różnych marek. Tak więc kiedy szukałem dużego SUVa z dieselem i dobrym wyposażeniem wybór był tylko jeden - Murano. Pozdrawiam Edi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Wyjaśniła mi się chyba sprawa identyfikacji dzwoniącego. Po prostu nie mogę mieć w książce +48 przed każdym numerem. Jak to wyrzuciłem zadziałało. Niestety po wyrzuceniu RIMa9700 z samochodu i dodaniu ponownie przestał mi się łączyć. Wróciłem do HTC Touch Pro i póki co wszystko działa łączenie z identyfikacją. Pewnie za jakiś czas wrócę do Blackberry, ale na razie nie chce mi się już tego testować. Zwróciłem jeszcze uwagę na ten klekot o którym pisałeś, i mam go tylko jak silnik jest zimny. Teraz jak jest cieplej to w zasadzie po 2-3 km problem znika (mam tylko 7 km do pracy, więc długo nie jadę). Jak był mróz trwało to trochę dłużej. Pozdrawiam Wspinaker Temat telefonów już się "wyjaśnił". Po prostu nie mogę mieć przed numerem w książce +48 (dotyczy przynajmniej BB i HTC). Samochód niestety mam już w serwisie. Po przejechaniu 3600 km mam wyciek oleju z silnika. Wg serwisu jest to mikropęknięcie miski olejowej. Widzę, że wycieki to jednak ogólny problem Murano. Jak odbiorę z serwisu napiszę coś więcej. Niestety będzie to najwcześniej w czwartek lub piątek, bo oczywiście części zapasowej nie mają. Nie mieli również dla mnie samochodu zastępczego (Nissan Polody). We wszystkich serwisach Nissana jest taki problem z samochodem zastępczym (we Fordzie nie miałem takich problemów)? Pozdrawiam Wspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Przykro słyszeć Wspinaker, że już masz wyciek oleju. Sprawdzałem, czy u mnie są jakieś ślady i rzeczywiście coś kapie, ale narazie tak mało, że zostawiam sprawę do przeglądu, który i tak zrobię jeszcze przed wakacjami. Co do telefonu w moim iPhonie mam +48 przed numerami, więc to jednak niekompatybilność BB. Pozdrawiam Edi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 U mnie ten wyciek również był niewielki. Zauważyłem tylko dlatego, że stoję na białej kostce brukowej (już nie białej). Było to "mikropęknięcie" miski olejowej. Naprawa trwała 3 dni. Sprawdzali też numer VIN, bo jest jakaś akcja serwisowa na wycieki spod miski olejowej, ale mojego ponoć nie dotyczyła. Ciekawe, czy ktoś jeszcze miał z tym problem. Wspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ag59 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Jestem użytkownikiem murano od 30.10.2010 przejechałem dotąd 24500 km jest po pierwszym przeglądzie . Klekotanie zaworami w niskich temperaturach ,ostatnio stwierdziłem wycieki oleju z miski olejowej oraz zapalona lampka silnika. Wymieniono miskę ,czekałem 2 tygodnie i stwierdzono że błąd czujnika temp. spalin ,który to błąd wykasowano po przejechaniu ok 80km kontrolka znowu się zaświeciła, wtorek 31.05.2011 jadę do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 U mnie ten wyciek również był niewielki. Zauważyłem tylko dlatego, że stoję na białej kostce brukowej (już nie białej). Było to "mikropęknięcie" miski olejowej. Naprawa trwała 3 dni. Sprawdzali też numer VIN, bo jest jakaś akcja serwisowa na wycieki spod miski olejowej, ale mojego ponoć nie dotyczyła. Ciekawe, czy ktoś jeszcze miał z tym problem. Wspinaker Byłem na przeglądzie po 20.0000 km i też mi wymieniono miskę. Na szczęście ściągnięto ją do serwisu z dnia na dzień. Wygląda to na wadę materiałową w nowych Murano diesel. Stukotania mi nie usunięto, ale gdyby było uciążliwe mam się ponownie zgłosić. Edi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael1980 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) Kolego ag59, mam identyczny problem z zapaloną kontrolką silnika (EGR) w Murano II dCi. U mnie zapaliła się na 2 dni przed umówionym przeglądem przy 20 tys km Jest to błąd Nr P0546 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High Bank 1 Sensor 1 - czyli błąd czujnika temperatury spalin. W serwisie mówią, że są 3 takie czujniki. U mnie wymienili już 2. Na każdy czekałem 2 tygodnie. Błąd powraca. Jego kasowanie nic nie daje. Obecnie czekam na wymianę kolejnego czujnika. Zauważyłem jeszcze jeden objaw, który wydaje mi się być związany z tym błędem - zawsze po zgaszeniu rozgrzanego silnika załączają się wszystkie wentylatory pod maską na ok 1 minutę (bez względu na temperaturę powietrza). Czy u innych użytkowników Murano z dieslem też tak jest? W serwisie mówią, że jest ciepło i klima wymusza pracę wiatraków. Z tym, że wcześniej też było cieplo i nie pracowały lub w nocy bywa zimno i też pracują! Poza tym mam inne nowe auta podobnej klasy i w żadnym po zgaszeniu silnika nic nie wyje. Obawiam się żeby to nie było tak, że czujniki są ok, a poprostu temperatura spalin jest z jakiegoś powodu za wysoka i stąd reakcja tych czujników. Jeśli chodzi o klekotanie to coś tam słychać, ale u mnie to co słychać bardziej nazwałbym takim nieprzyjemnym buczeniem przy wchodzeniu silnika na obroty podczas przyśpieszania. Jak się rozkręci to cichnie. Jakiś taki rezonans dziwny? Jakby powietrze furgotało? Gdzieś coś nie nadąża? Za mała przepustowość jakiegoś elementu? Jakiś przewód gumowy zaciska? W serwisie sprawdzili tylko czy filtr powietrza nie ma luzu, ale filtr jest ok. Wyjaśniła mi się chyba sprawa identyfikacji dzwoniącego. Po prostu nie mogę mieć w książce +48 przed każdym numerem. Jak to wyrzuciłem zadziałało. Niestety po wyrzuceniu RIMa9700 z samochodu i dodaniu ponownie przestał mi się łączyć. Wróciłem do HTC Touch Pro i póki co wszystko działa łączenie z identyfikacją. Pewnie za jakiś czas wrócę do Blackberry, ale na razie nie chce mi się już tego testować. Zwróciłem jeszcze uwagę na ten klekot o którym pisałeś, i mam go tylko jak silnik jest zimny. Teraz jak jest cieplej to w zasadzie po 2-3 km problem znika (mam tylko 7 km do pracy, więc długo nie jadę). Jak był mróz trwało to trochę dłużej. Pozdrawiam Wspinaker Temat telefonów już się "wyjaśnił". Po prostu nie mogę mieć przed numerem w książce +48 (dotyczy przynajmniej BB i HTC). Samochód niestety mam już w serwisie. Po przejechaniu 3600 km mam wyciek oleju z silnika. Wg serwisu jest to mikropęknięcie miski olejowej. Widzę, że wycieki to jednak ogólny problem Murano. Jak odbiorę z serwisu napiszę coś więcej. Niestety będzie to najwcześniej w czwartek lub piątek, bo oczywiście części zapasowej nie mają. Nie mieli również dla mnie samochodu zastępczego (Nissan Polody). We wszystkich serwisach Nissana jest taki problem z samochodem zastępczym (we Fordzie nie miałem takich problemów)? Pozdrawiam Wspinaker U mnie iPhone 4 wspólpracuje świetnie z Murano II. Zarówno telefon jak i Bluetooth Audio. Podobno po aktualizacji softu w iPhonach, zaplanowanym na jesień tego roku, Bluetooth Audio ma nawet wyświetlać na ekranie nazwę wykonawcy i ścieżki. Narazie wyświetla tylko po kablu przez USB. Jeśli chodzi o auto zastępcze to był to Nissan Juke. Wystawili fakture za paliwo na 100 i kilka zł Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez rafael1980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edi2 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Kolego ag59, mam identyczny problem z zapaloną kontrolką silnika (EGR) w Murano II dCi. U mnie zapaliła się na 2 dni przed umówionym przeglądem przy 20 tys km Jest to błąd Nr P0546 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High Bank 1 Sensor 1 - czyli błąd czujnika temperatury spalin. W serwisie mówią, że są 3 takie czujniki. U mnie wymienili już 2. Na każdy czekałem 2 tygodnie. Błąd powraca. Jego kasowanie nic nie daje. Obecnie czekam na wymianę kolejnego czujnika. Zauważyłem jeszcze jeden objaw, który wydaje mi się być związany z tym błędem - zawsze po zgaszeniu rozgrzanego silnika załączają się wszystkie wentylatory pod maską na ok 1 minutę (bez względu na temperaturę powietrza). Czy u innych użytkowników Murano z dieslem też tak jest? W serwisie mówią, że jest ciepło i klima wymusza pracę wiatraków. Z tym, że wcześniej też było cieplo i nie pracowały lub w nocy bywa zimno i też pracują! Poza tym mam inne nowe auta podobnej klasy i w żadnym po zgaszeniu silnika nic nie wyje. Obawiam się żeby to nie było tak, że czujniki są ok, a poprostu temperatura spalin jest z jakiegoś powodu za wysoka i stąd reakcja tych czujników. U mnie kontrolka silnika nie zapala się, nie włączają się też wentylatory po wyłączeniu silnika. Radzę przycisnąć serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.