Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ogrzewanie a obroty silnika


Gość budmiller
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie dotyczące ogrzewania w Navarze,zaobserwowałem dziś że ciepłe powietrze leci dopiero przy około 1500 obr/min.Wygląda to tak że pompa wody przy wolnych obrotach nie dostarcza ciepłej wody do nagrzewnicy.Wyszło to teraz przy obecnych mrozach gdy jazda odbywa się w żółwim tempie albo się wcale nie odbywa :) Nie wiem czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak,podobne rozwiązanie jest we Fiacie Seicento tzn. taka fabryczna wada że pompa nie wydrabia na wolnych obrotach z dostarczeniem ciepłej wody do nagrzewnicy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mechanikiem żeby powiedzieć ci co jest nie tak, ale na pewno ten typ tak NIE MA!

U mnie po nagrzaniu cały czas leci ciepłe powietrze, często mam postoje w terenie i grzeję się jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HejMoim zdaniem masz coś z układem albo jest zapowietrzony, za mało płynu albo rzeczywiście cos z pompą u mnie taki efekt nie występuje wiec musisz sie za to zabrać jak najszybciej bo moze to skutkować powżniejszymi awariami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczureczek

Nieusunięcie takiej usterki grozi przegrzaniem silnika. Miałem taki sam objaw w t4 na postoju letnie, w czasie jazdy ciepłe. Nikt nie zwracał uwagi, a oczywiście jak ja jechałem cały czas w trasie to wydawało mi się wszystko ok. Aż trach i uszczelkę wydmuchało. Radzę nie zwlekać.

 

A bo nie napisałem, oczywiście pompa była do pupy. Koszt groszowy do remontu silnika.

Edytowane przez szczureczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie pocieszyłeś ale na początek sprawdze płyn i odpowietrzenie,małe pytanko gdzie są punkty odpowietrzenia wiem że zazwyczaj przy chłodnicy i nagrzewnicy ale jak ktoś mógłby dokładniej to będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach