Jump to content
Wspieramy Kacpiego, synka naszego kolegi Read more... ×
Kimi

Parę pytań o 370Z... tu ocena, komentarz, opinie

Recommended Posts

Kimi

Jeśli ktoś jeździł lub posiada Nissana 370z może wpisać swoje opinie oraz problemy.

 

Mam zamiar kupic Nissana 370z Nismo. Wiecie może czemu ma wiecej mocy niz seryjny? Co sadzicie o aucie z USA?

Share this post


Link to post
Share on other sites
worm#21

Cze

 

Myślę że u nas będziesz mieć ciężko z opiniami ,wciąż mało jest u nas 370 nie wspominając o nismo ,jak dla mnie w wewnątrz zdecydowanie na + względem 350 może troszkę ciaśniej(przytulniej:P) a z zewnątrz kiedyś krzywiłem nosem ale szybko zmieniłem zdanie :)

 

zajrzyj tu:

http://my350z.com/forum/2009-370z-504/

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Strider

Jeśli ktoś jeździł lub posiada Nissana 370z może wpisać swoje opinie oraz problemy.

 

Mam zamiar kupic Nissana 370z Nismo. Wiecie może czemu ma wiecej mocy niz seryjny? Co sadzicie o aucie z USA?

 

Ja trochę jeździłem chociaż nie posiadam. :-) Wiele więcej tych koni to ten Nismo nie ma, bo seryjny ma 330KM, moim zdaniem to różnica dość kosmetyczna. 370Z jest znacznie bardziej "kulturalny" od 350Z. Jest pięknie wykończony w środku. Manualne skrzynie biegów mają ciekawą funkcję - automatyczny międzygaz przy redukcji. Ogólnie samochodem jeździ się świetnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kimi

No mi się strasznie podoba, a w szczególności wersja nismo. Właśnie nie wiem czemu w Polsce mało ich jeździ. To dobry samochod od strony technicznej. A powiedzcie mi co sadzicie o samochodach z USA, bo właśnie z stamtąd chce go kupić :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Strider

No mi się strasznie podoba, a w szczególności wersja nismo. Właśnie nie wiem czemu w Polsce mało ich jeździ. To dobry samochod od strony technicznej. A powiedzcie mi co sadzicie o samochodach z USA, bo właśnie z stamtąd chce go kupić :)

 

Dobry, dobry... Mało jeździ, bo jest dość świeży, a poza tym moim zdaniem chyba troszkę niedoceniony.

 

Jeśli chodzi o samochody z USA to bywa różnie. 350Z w wersji US była z reguły gorsza od europejskiego odpowiednika (gorsze hamulce, gorsze wyposażenie itd) natomiast bywały też dobrze wyposażone wersje amerykańskie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
diabel

Tez sie zastanawiam nad 350z,auto ze stanow moze byc dosc wyexspotowane ,jezdzi ich duzo na drifcie.W "szkolach driftu"jezdzi ich bardzo duzo.Zato sa dosc tanie,jesli masz "pewniaka" ??? u nas nie kupisz za taka sama cene. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kimi

Czy wie ktoś może czy do samochodów nissana jest taki spis wszystkich części, katalog? Chodzi mi o coś takiego jak etka dla VW-na.

Edited by Kimi_370Z_NISMO_350PS

Share this post


Link to post
Share on other sites
pieto83

A nooo, zawsze byłem chory na 911, ale jak na niego spoglądam jakoś teraz wydaje mi się dla dziadów,

za to 370ka apetyczna.. ciekawe czy jeszcze ktoś podziela moje zdanie.. :P

 

Zastnawiam się mocno, nie w tym roku, ale w następnym myślę ze zaktualizuję 350tke do 370,

Boje sie tylko o zawieszenie... na zdjęciach wygląda o wiele niższe od 350, a muszę jeździć po beznadziejnych drogach,

wiem że zaraz wszyscy to powiedzą ale ja naprawdę.. spory odcinek po prawie leśnej drodze, potem płyty, dziury..

350tką ledwo daje rade ciekawe czy pójdzie 370.. hmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites
CMQ

Ja oglądałem na żywca i jeździłem 370. Nie wydaje mi się niższe od 350. Wbij się do jakiegoś dealera na jazdę próbną.

Share this post


Link to post
Share on other sites
worm#21

 

za to 370ka apetyczna.. ciekawe czy jeszcze ktoś podziela moje zdanie.. :P

 

 

 

również miałem przyjemność z 370 do puki jej nie zobaczyłem na żywo i nie udałem się do salonu podchodziłem troche steptycznie ,ale szybko zmieniłem zdanie nie mówiąc o środku jak dla mnie przepaść względem 350 oczywiście na +

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
devi

specjaliści twierdzą, że 370Z jest uładzone w stosunku do 350Z i pewnie dużo w tym racji. W tym sensie, że ma mniejsze tendencje do nadsterowności, która jest dla większości kierowców nienaturalna i straszna. Na tor się nadaje przez to gorzej, ale na ulicę i codzienną jazdę - lepiej. Oczywiście jedna i druga maszyna jest boska, tylko 370Z ma lepsze materiały do wykończenia wnętrza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prezes_Karol

370tke znam tylko z fotela pasazera i na pewno (jak z reszta zostalo to juz powiedziane) wykonczenie wnetrza jest znacznie lepiej wykonane. Natomiast jesli chodzi o odczucia z jazdy (o ile mozna mowic o tym po jezdzie na prawym fotelu) sa niemal identyczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sirtrojan

A mi sie baardzo podobają fele z 370z :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BossNY

A mi sie baardzo podobają fele z 370z :)

 

ooo tak :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
CMQ

Facet z Nissana,z którym jeździłem, powiedział że 370 z racji krótszego rozstawu osi i szerzej rozstawionych kół jest trudniejsza do opanowania w poślizgu względem 350tki. Dźwięk lepszy ma 350tka, reszta na plus 370.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanPlut

Jak kupowałem teraz 350z to w salonie stała 370z w wersji Black Edition. No to jest naprawdę kosmos i oczywiście fabrycznie na wypasionych 19 calowych felgach. W środku to zupełnie inne auto. No, ale na razie zakochany jestem w 350z i na nim się skupię. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
devi
:devil: 370 jest bardziej do lansowania się na bulwarach, 350 jest bardziej do sportu :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
CMQ

Ja bym powiedział że i jeden i drugi nada się do obu tych rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
devi

niby tak, ale mówię o warunkach ekstremalnych -bojowych. 370 się nie sprawdzi w wersji seryjnej. 350 tak. zresztą - moje 350 sprawdza się zawsze :devil:

Edited by devi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Strider

niby tak, ale mówię o warunkach ekstremalnych -bojowych. 370 się nie sprawdzi w wersji seryjnej. 350 tak. zresztą - moje 350 sprawdza się zawsze :devil:

 

Oj tam, Oj tam... Na jakiej podstawie twierdzisz, że się nie sprawdzi? Wszystko się sprawdzi jak ma dobrego kierowcę za kierownicą... Zerknijcie na to:

 

 

Reasumując 350Z ma w porywach do 313KM, a 370Z ma seryjnie 330KM (czasy na torach ma lepsze, ktoś wysłał gdzieś tu posta z fajną stroną i porównaniem czasów różnych samochodów), więc ja się pytam czemu niby 370Z ma się nie sprawdzić?

Edited by Strider

Share this post


Link to post
Share on other sites
devi

Oj tam, Oj tam... Na jakiej podstawie twierdzisz, że się nie sprawdzi? Wszystko się sprawdzi jak ma dobrego kierowcę za kierownicą...

Reasumując 350Z ma w porywach do 313KM, a 370Z ma seryjnie 330KM (czasy na torach ma lepsze, ktoś wysłał gdzieś tu posta z fajną stroną i porównaniem czasów różnych samochodów), więc ja się pytam czemu niby 370Z ma się nie sprawdzić?

 

to nie ja twierdzę bo ja tylko kierowcą jestem, tylko ludzie zajmujący się na co dzień sportami samochodowymi. Twierdzą, że 370 ma inaczej skonstruowane zawieszenie i inne wymiary aby bardziej spełniało wymogi dla samochodu do codziennej jazdy a mniej do sportu. Konie nie mają tu nic do rzeczy. Z tym, że dla pocieszenia dodam, że da się 370Z poprawić żeby prowadził się tak samo dobrze jak 350Z :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
pieto83

A jak mielibyście wybór 370 a 911.. to ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
utaszo

A jak mielibyście wybór 370 a 911.. to ?

 

To kupiłbym teraz 370, żeby rwać laski a 911 za 40 lat jak bede na emeryturze :-)

Jak jechałem na mecz do Klagenfurtu, to spotkałem właśnie takich niemieckich dziadków. Jechali w 4 pary i każdy miał Porsche, więc mam jeszcze czas na Porsche. :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prezes_Karol

Jak to mawiają: "Nie liczy się różdżka, liczy się czarodziej".

 

Jeżeli nie mówimy o profesjonalnej jeździe to nie ma znaczenia czy jedziemy 350 czy 370.. no chyba, że ktoś amatorsko kręci 1:3x na Poznaniu to może marudzić, że zawiecha jest taka a taka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Strider

to nie ja twierdzę bo ja tylko kierowcą jestem, tylko ludzie zajmujący się na co dzień sportami samochodowymi. Twierdzą, że 370 ma inaczej skonstruowane zawieszenie i inne wymiary aby bardziej spełniało wymogi dla samochodu do codziennej jazdy a mniej do sportu. Konie nie mają tu nic do rzeczy. Z tym, że dla pocieszenia dodam, że da się 370Z poprawić żeby prowadził się tak samo dobrze jak 350Z :D

 

Pewnie dlatego, że ma gorsze zawieszenie kręci szybsze kółka na torze...

 

http://www.fastestlaps.com/tracks/top_gear_track.html

 

W sumie też słyszałem, że podobno 350Z łatwiej wprowadzić w poślizg, ale i łatwiej wyprowadzić natomiast 370Z jedzie jak po sznurku do pewnej granicy, której przekroczenie powoduje, że samochód zachowuje się ponoć nieprzewidywalnie. Natomiast bądźmy szczerzy - ja uważam, że 370Z jest fenomenalnym samochodem w tej cenie. Piękne wnętrze, świetny układ jezdny, automatyczny międzygaz i wiele innych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×