Guest Kimi Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Jeśli ktoś jeździł lub posiada Nissana 370z może wpisać swoje opinie oraz problemy. Mam zamiar kupic Nissana 370z Nismo. Wiecie może czemu ma wiecej mocy niz seryjny? Co sadzicie o aucie z USA? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
worm#21 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Cze Myślę że u nas będziesz mieć ciężko z opiniami ,wciąż mało jest u nas 370 nie wspominając o nismo ,jak dla mnie w wewnątrz zdecydowanie na + względem 350 może troszkę ciaśniej(przytulniej:P) a z zewnątrz kiedyś krzywiłem nosem ale szybko zmieniłem zdanie zajrzyj tu: http://my350z.com/forum/2009-370z-504/ Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kimi Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 No mi się strasznie podoba, a w szczególności wersja nismo. Właśnie nie wiem czemu w Polsce mało ich jeździ. To dobry samochod od strony technicznej. A powiedzcie mi co sadzicie o samochodach z USA, bo właśnie z stamtąd chce go kupić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabel Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 Tez sie zastanawiam nad 350z,auto ze stanow moze byc dosc wyexspotowane ,jezdzi ich duzo na drifcie.W "szkolach driftu"jezdzi ich bardzo duzo.Zato sa dosc tanie,jesli masz "pewniaka" ??? u nas nie kupisz za taka sama cene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kimi Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 (edited) Czy wie ktoś może czy do samochodów nissana jest taki spis wszystkich części, katalog? Chodzi mi o coś takiego jak etka dla VW-na. Edited December 23, 2010 by Kimi_370Z_NISMO_350PS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pieto83 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 A nooo, zawsze byłem chory na 911, ale jak na niego spoglądam jakoś teraz wydaje mi się dla dziadów, za to 370ka apetyczna.. ciekawe czy jeszcze ktoś podziela moje zdanie.. Zastnawiam się mocno, nie w tym roku, ale w następnym myślę ze zaktualizuję 350tke do 370, Boje sie tylko o zawieszenie... na zdjęciach wygląda o wiele niższe od 350, a muszę jeździć po beznadziejnych drogach, wiem że zaraz wszyscy to powiedzą ale ja naprawdę.. spory odcinek po prawie leśnej drodze, potem płyty, dziury.. 350tką ledwo daje rade ciekawe czy pójdzie 370.. hmmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMQ Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Ja oglądałem na żywca i jeździłem 370. Nie wydaje mi się niższe od 350. Wbij się do jakiegoś dealera na jazdę próbną. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
worm#21 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 za to 370ka apetyczna.. ciekawe czy jeszcze ktoś podziela moje zdanie.. również miałem przyjemność z 370 do puki jej nie zobaczyłem na żywo i nie udałem się do salonu podchodziłem troche steptycznie ,ale szybko zmieniłem zdanie nie mówiąc o środku jak dla mnie przepaść względem 350 oczywiście na + Pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devi Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 specjaliści twierdzą, że 370Z jest uładzone w stosunku do 350Z i pewnie dużo w tym racji. W tym sensie, że ma mniejsze tendencje do nadsterowności, która jest dla większości kierowców nienaturalna i straszna. Na tor się nadaje przez to gorzej, ale na ulicę i codzienną jazdę - lepiej. Oczywiście jedna i druga maszyna jest boska, tylko 370Z ma lepsze materiały do wykończenia wnętrza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezes_Karol Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 370tke znam tylko z fotela pasazera i na pewno (jak z reszta zostalo to juz powiedziane) wykonczenie wnetrza jest znacznie lepiej wykonane. Natomiast jesli chodzi o odczucia z jazdy (o ile mozna mowic o tym po jezdzie na prawym fotelu) sa niemal identyczne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirtrojan Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 A mi sie baardzo podobają fele z 370z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BossNY Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 A mi sie baardzo podobają fele z 370z ooo tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMQ Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Facet z Nissana,z którym jeździłem, powiedział że 370 z racji krótszego rozstawu osi i szerzej rozstawionych kół jest trudniejsza do opanowania w poślizgu względem 350tki. Dźwięk lepszy ma 350tka, reszta na plus 370. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanPlut Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Jak kupowałem teraz 350z to w salonie stała 370z w wersji Black Edition. No to jest naprawdę kosmos i oczywiście fabrycznie na wypasionych 19 calowych felgach. W środku to zupełnie inne auto. No, ale na razie zakochany jestem w 350z i na nim się skupię. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devi Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 370 jest bardziej do lansowania się na bulwarach, 350 jest bardziej do sportu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMQ Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Ja bym powiedział że i jeden i drugi nada się do obu tych rzeczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devi Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 (edited) niby tak, ale mówię o warunkach ekstremalnych -bojowych. 370 się nie sprawdzi w wersji seryjnej. 350 tak. zresztą - moje 350 sprawdza się zawsze Edited February 6, 2011 by devi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devi Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Oj tam, Oj tam... Na jakiej podstawie twierdzisz, że się nie sprawdzi? Wszystko się sprawdzi jak ma dobrego kierowcę za kierownicą... Reasumując 350Z ma w porywach do 313KM, a 370Z ma seryjnie 330KM (czasy na torach ma lepsze, ktoś wysłał gdzieś tu posta z fajną stroną i porównaniem czasów różnych samochodów), więc ja się pytam czemu niby 370Z ma się nie sprawdzić? to nie ja twierdzę bo ja tylko kierowcą jestem, tylko ludzie zajmujący się na co dzień sportami samochodowymi. Twierdzą, że 370 ma inaczej skonstruowane zawieszenie i inne wymiary aby bardziej spełniało wymogi dla samochodu do codziennej jazdy a mniej do sportu. Konie nie mają tu nic do rzeczy. Z tym, że dla pocieszenia dodam, że da się 370Z poprawić żeby prowadził się tak samo dobrze jak 350Z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pieto83 Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 A jak mielibyście wybór 370 a 911.. to ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
utaszo Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 A jak mielibyście wybór 370 a 911.. to ? To kupiłbym teraz 370, żeby rwać laski a 911 za 40 lat jak bede na emeryturze :-) Jak jechałem na mecz do Klagenfurtu, to spotkałem właśnie takich niemieckich dziadków. Jechali w 4 pary i każdy miał Porsche, więc mam jeszcze czas na Porsche. :-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezes_Karol Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Jak to mawiają: "Nie liczy się różdżka, liczy się czarodziej". Jeżeli nie mówimy o profesjonalnej jeździe to nie ma znaczenia czy jedziemy 350 czy 370.. no chyba, że ktoś amatorsko kręci 1:3x na Poznaniu to może marudzić, że zawiecha jest taka a taka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devi Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Pewnie dlatego, że ma gorsze zawieszenie kręci szybsze kółka na torze... http://www.fastestlaps.com/tracks/top_gear_track.html W sumie też słyszałem, że podobno 350Z łatwiej wprowadzić w poślizg, ale i łatwiej wyprowadzić natomiast 370Z jedzie jak po sznurku do pewnej granicy, której przekroczenie powoduje, że samochód zachowuje się ponoć nieprzewidywalnie. Natomiast bądźmy szczerzy - ja uważam, że 370Z jest fenomenalnym samochodem w tej cenie. Piękne wnętrze, świetny układ jezdny, automatyczny międzygaz i wiele innych. porsche po przekroczeniu pewnej granicy też zachowuje się nieprzewidywalnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devi Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 http://www.fastestlaps.com/tracks/top_gear_track.html eee tam, Top Gear nie słynie z miarodajnych testów. To raczej program rozrywkowy, zresztą moim zdaniem bardzo dobry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirtrojan Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 a ja bym chciał 911 - nawet taką leciwą '98-2001 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devi Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Gdzieś widziałem jeszcze inna stronkę z bardziej miarodajnych testów i też 370Z wypada troszkę lepiej. Nie są pewnie miarodajne, są subiektywne i to jest właśnie fajne, natomiast uważam, że ta kobitka w Fordzie Transicie wyprzedzająca inne samochody jest fenomenalna. no dobra, wygrałeś, idę się powiesić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.