Gość Kimi Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Jeśli ktoś jeździł lub posiada Nissana 370z może wpisać swoje opinie oraz problemy. Mam zamiar kupic Nissana 370z Nismo. Wiecie może czemu ma wiecej mocy niz seryjny? Co sadzicie o aucie z USA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Cze Myślę że u nas będziesz mieć ciężko z opiniami ,wciąż mało jest u nas 370 nie wspominając o nismo ,jak dla mnie w wewnątrz zdecydowanie na + względem 350 może troszkę ciaśniej(przytulniej:P) a z zewnątrz kiedyś krzywiłem nosem ale szybko zmieniłem zdanie zajrzyj tu: http://my350z.com/forum/2009-370z-504/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kimi Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 No mi się strasznie podoba, a w szczególności wersja nismo. Właśnie nie wiem czemu w Polsce mało ich jeździ. To dobry samochod od strony technicznej. A powiedzcie mi co sadzicie o samochodach z USA, bo właśnie z stamtąd chce go kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Tez sie zastanawiam nad 350z,auto ze stanow moze byc dosc wyexspotowane ,jezdzi ich duzo na drifcie.W "szkolach driftu"jezdzi ich bardzo duzo.Zato sa dosc tanie,jesli masz "pewniaka" ??? u nas nie kupisz za taka sama cene. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kimi Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 (edytowane) Czy wie ktoś może czy do samochodów nissana jest taki spis wszystkich części, katalog? Chodzi mi o coś takiego jak etka dla VW-na. Edytowane 23 Grudnia 2010 przez Kimi_370Z_NISMO_350PS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieto83 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 A nooo, zawsze byłem chory na 911, ale jak na niego spoglądam jakoś teraz wydaje mi się dla dziadów, za to 370ka apetyczna.. ciekawe czy jeszcze ktoś podziela moje zdanie.. Zastnawiam się mocno, nie w tym roku, ale w następnym myślę ze zaktualizuję 350tke do 370, Boje sie tylko o zawieszenie... na zdjęciach wygląda o wiele niższe od 350, a muszę jeździć po beznadziejnych drogach, wiem że zaraz wszyscy to powiedzą ale ja naprawdę.. spory odcinek po prawie leśnej drodze, potem płyty, dziury.. 350tką ledwo daje rade ciekawe czy pójdzie 370.. hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Ja oglądałem na żywca i jeździłem 370. Nie wydaje mi się niższe od 350. Wbij się do jakiegoś dealera na jazdę próbną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 za to 370ka apetyczna.. ciekawe czy jeszcze ktoś podziela moje zdanie.. również miałem przyjemność z 370 do puki jej nie zobaczyłem na żywo i nie udałem się do salonu podchodziłem troche steptycznie ,ale szybko zmieniłem zdanie nie mówiąc o środku jak dla mnie przepaść względem 350 oczywiście na + Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 specjaliści twierdzą, że 370Z jest uładzone w stosunku do 350Z i pewnie dużo w tym racji. W tym sensie, że ma mniejsze tendencje do nadsterowności, która jest dla większości kierowców nienaturalna i straszna. Na tor się nadaje przez to gorzej, ale na ulicę i codzienną jazdę - lepiej. Oczywiście jedna i druga maszyna jest boska, tylko 370Z ma lepsze materiały do wykończenia wnętrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Karol Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 370tke znam tylko z fotela pasazera i na pewno (jak z reszta zostalo to juz powiedziane) wykonczenie wnetrza jest znacznie lepiej wykonane. Natomiast jesli chodzi o odczucia z jazdy (o ile mozna mowic o tym po jezdzie na prawym fotelu) sa niemal identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 A mi sie baardzo podobają fele z 370z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 A mi sie baardzo podobają fele z 370z ooo tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Facet z Nissana,z którym jeździłem, powiedział że 370 z racji krótszego rozstawu osi i szerzej rozstawionych kół jest trudniejsza do opanowania w poślizgu względem 350tki. Dźwięk lepszy ma 350tka, reszta na plus 370. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Jak kupowałem teraz 350z to w salonie stała 370z w wersji Black Edition. No to jest naprawdę kosmos i oczywiście fabrycznie na wypasionych 19 calowych felgach. W środku to zupełnie inne auto. No, ale na razie zakochany jestem w 350z i na nim się skupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 370 jest bardziej do lansowania się na bulwarach, 350 jest bardziej do sportu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ja bym powiedział że i jeden i drugi nada się do obu tych rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 (edytowane) niby tak, ale mówię o warunkach ekstremalnych -bojowych. 370 się nie sprawdzi w wersji seryjnej. 350 tak. zresztą - moje 350 sprawdza się zawsze Edytowane 6 Lutego 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Oj tam, Oj tam... Na jakiej podstawie twierdzisz, że się nie sprawdzi? Wszystko się sprawdzi jak ma dobrego kierowcę za kierownicą... Reasumując 350Z ma w porywach do 313KM, a 370Z ma seryjnie 330KM (czasy na torach ma lepsze, ktoś wysłał gdzieś tu posta z fajną stroną i porównaniem czasów różnych samochodów), więc ja się pytam czemu niby 370Z ma się nie sprawdzić? to nie ja twierdzę bo ja tylko kierowcą jestem, tylko ludzie zajmujący się na co dzień sportami samochodowymi. Twierdzą, że 370 ma inaczej skonstruowane zawieszenie i inne wymiary aby bardziej spełniało wymogi dla samochodu do codziennej jazdy a mniej do sportu. Konie nie mają tu nic do rzeczy. Z tym, że dla pocieszenia dodam, że da się 370Z poprawić żeby prowadził się tak samo dobrze jak 350Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieto83 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 A jak mielibyście wybór 370 a 911.. to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 A jak mielibyście wybór 370 a 911.. to ? To kupiłbym teraz 370, żeby rwać laski a 911 za 40 lat jak bede na emeryturze :-) Jak jechałem na mecz do Klagenfurtu, to spotkałem właśnie takich niemieckich dziadków. Jechali w 4 pary i każdy miał Porsche, więc mam jeszcze czas na Porsche. :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Karol Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Jak to mawiają: "Nie liczy się różdżka, liczy się czarodziej". Jeżeli nie mówimy o profesjonalnej jeździe to nie ma znaczenia czy jedziemy 350 czy 370.. no chyba, że ktoś amatorsko kręci 1:3x na Poznaniu to może marudzić, że zawiecha jest taka a taka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Pewnie dlatego, że ma gorsze zawieszenie kręci szybsze kółka na torze... http://www.fastestlaps.com/tracks/top_gear_track.html W sumie też słyszałem, że podobno 350Z łatwiej wprowadzić w poślizg, ale i łatwiej wyprowadzić natomiast 370Z jedzie jak po sznurku do pewnej granicy, której przekroczenie powoduje, że samochód zachowuje się ponoć nieprzewidywalnie. Natomiast bądźmy szczerzy - ja uważam, że 370Z jest fenomenalnym samochodem w tej cenie. Piękne wnętrze, świetny układ jezdny, automatyczny międzygaz i wiele innych. porsche po przekroczeniu pewnej granicy też zachowuje się nieprzewidywalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 http://www.fastestlaps.com/tracks/top_gear_track.html eee tam, Top Gear nie słynie z miarodajnych testów. To raczej program rozrywkowy, zresztą moim zdaniem bardzo dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 a ja bym chciał 911 - nawet taką leciwą '98-2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Gdzieś widziałem jeszcze inna stronkę z bardziej miarodajnych testów i też 370Z wypada troszkę lepiej. Nie są pewnie miarodajne, są subiektywne i to jest właśnie fajne, natomiast uważam, że ta kobitka w Fordzie Transicie wyprzedzająca inne samochody jest fenomenalna. no dobra, wygrałeś, idę się powiesić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.