Gość KaZeLoT Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ja mam kod 55 ;-) Jeśli masz uszkodzony czujnik, to ECU najprawdopodobniej opóźnia zapłon, aby nie dochodziło do spalania stukowego. Przynajmniej tak na logikę powinno być. W kazdym bądź razie znasz już przyczynę, dlaczego masz problemy z regulacją. Dowiedz się ile ten czujnik będzie kosztować, może nie jest aż tak tragicznie, w końcu to jest podobno element pizzoelektryczny. Czy na benzynie też masz to strzelanie w tłumik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ja mam kod 55 ;-) Jeśli masz uszkodzony czujnik, to ECU najprawdopodobniej opóźnia zapłon, aby nie dochodziło do spalania stukowego. Przynajmniej tak na logikę powinno być. W kazdym bądź razie znasz już przyczynę, dlaczego masz problemy z regulacją. Dowiedz się ile ten czujnik będzie kosztować, może nie jest aż tak tragicznie, w końcu to jest podobno element pizzoelektryczny. dokładnie. Podobne opinie są w archiwum pl.misc.samochody i nissanklub. Ok, trzeba looknąć na allegro. Ciekawi mnie też, jak trudna jest wymiana czegoś takiego. Czy na benzynie też masz to strzelanie w tłumik? nie, tylko na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ja mam kod 55 ;-) Jeśli masz uszkodzony czujnik, to ECU najprawdopodobniej opóźnia zapłon, aby nie dochodziło do spalania stukowego. Przynajmniej tak na logikę powinno być. W kazdym bądź razie znasz już przyczynę, dlaczego masz problemy z regulacją. Dowiedz się ile ten czujnik będzie kosztować, może nie jest aż tak tragicznie, w końcu to jest podobno element pizzoelektryczny. dokładnie. Podobne opinie są w archiwum pl.misc.samochody i nissanklub. Ok, trzeba looknąć na allegro. Ciekawi mnie też, jak trudna jest wymiana czegoś takiego. Czy na benzynie też masz to strzelanie w tłumik? nie, tylko na gazie. Czujnik w ASO ponoć kosztuje bagatela 1400 złociszy :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Czujnik w ASO ponoć kosztuje bagatela 1400 złociszy :shock: no zlituj się chłopie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Czujnik w ASO ponoć kosztuje bagatela 1400 złociszy :shock: no zlituj się chłopie! Tą cene znalazłem tu na forum , ktoś się dowiadywał :? Sprawdz costakiego, odłacz na chwilę wtyczkę od czujnika położenia przepustnicy, i sprawdź czy strzela wtedy. Umnie po odłaczeniu jest ok. Ale nie wiem jaki ma to związek ze strzelaniem [mój wątek http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7253 ] Czekam na jakąś poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Sprawdz costakiego, odłacz na chwilę wtyczkę od czujnika położenia przepustnicy, i sprawdź czy strzela wtedy. Umnie po odłaczeniu jest ok. Ale nie wiem jaki ma to związek ze strzelaniem Hmm. jak mi powiesz gdzie to jest, to sprawdzę BTW. właśnie gdzie wyczytałem, że ustawianie obrotów z podłączoną czujką położenia przepustnicy nie ma sensu. Podobno trzeba to robić po odłączeniu. Może mnie ktoś oświecić? [mój wątek http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7253 ] też czytam Czekam na jakąś poradę. no chyba pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 czujnik kosztuje dokladnie 1360 zl. W kazdym razie, mozna bez niego jezdzic i to nie prawda ze `opoznia` zaplon jak nie dziala. Po prostu nie opozni go w razie spalania stukowego, a o takie naprawde trudno jesli tankuje sie na `normalnych ` stacjach paliw badz jezdzi sie na gazie. Ja u siebie nie mam czujnika stuku i gdybym mial opozniony zaplon auto nie zbieralo by sie ponizej 7 sek. do 100 km/h i nie jechalo by jak jedzie. Badzcie spokojni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 czujnik kosztuje dokladnie 1360 zl. hehe masakra W kazdym razie, mozna bez niego jezdzic i to nie prawda ze `opoznia` zaplon jak nie dziala. i to jest dobra wiadomość Po prostu nie opozni go w razie spalania stukowego, a o takie naprawde trudno jesli tankuje sie na `normalnych ` stacjach paliw badz jezdzi sie na gazie. Ja u siebie nie mam czujnika stuku i gdybym mial opozniony zaplon auto nie zbieralo by sie ponizej 7 sek. do 100 km/h i nie jechalo by jak jedzie. Badzcie spokojni. dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Dzisiaj odłączyłem czujnik i bez zmian już nie wiem co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 a czy zle ustawiony zaplon ma wpływ na wysokie splanie???? bo mi pali 14l gazu na 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Spróbuj przyspieszyć zapłon zgodnie ze wskazówkami w Nissan Power Team Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Mój gaziarz stwierdził że strzały w tłumik to wina sondy lambda która ledwo daje radę i za późno daje sygnał do silniczka krokowego aby zamknął dopływ gazu do miksera . A strzały są od gorącego kolektora wydechowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Używany czujnik na szrocie kosztuje stówe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 To nie sonda - tylko brak cutt-offa na gazie - podłaczenie cutt-ofaa w II giej generacji zwykle powoduje szarpanie przy zmianie biegów i takie tam (wynika to z bezwładności silniczka kriokowego - i całego układy który nie nadąża) stąd 99% instalek gazowych II generacji ma niewłączony cutt-off. Na benzynce oczywiście cutt-off działa i dlatego nie pierdzi w tłumik. Na gazie bez cutt offa gazik leci do silnika czy jedziesz czy hamujesz silnikiem. W przypadku hamowania silnikiem powstaje bogata mieszanka która sie nie dolpala w silniku tylko w kolektorze wydechowym. Nawet najsprawniejsza sonda nie jest w stanie domknąć krokowca tak by powstał efekt cutt - offa. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Czyli na gazie nie opłaca się hamować silnikiem tylko jak co to na luz. Przydałby się silniczek krokowy, który porusza się szybciej niż te ogólnie dostępne, chyba że są już jakieś ekspresowce :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 To ciekawe co piszeie bo wlasnie zaobserwowalem u siebie takie objawy po wymianie katalizatora.Przy puszczaniu gazu albo hamowaniu silnikiem teraz delikatnie poprykuje zpod podwozia. Zastanawiam sie czy isc z tym do gazownika ale z tego co piszecie to mija sie to z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 właśnie to napisałem wcześniej , przy jeżdzie na benzynie gdy puszczamy gaz natychmiast odcinane jest paliwo i strzałów nie ma , na LPG wszystko zależy od sprawności sondy aby w odpowiednim czasie zamknęła dopływ gazu , oczywiście przy chamowaniu silnikiem odcięta jest iskra na świecach więc nie wiem z kąd pomysły na PRZYSPIESZANIE ZAPŁONU , wybuchy powoduje nieprzepalony gaz wlatujący do gorącego kolektora wydechowego i tyle . czas reakcji sondy zależy od jej kondycji u jednego walnie dwa razy a u drugiego będzie walić jak w WRC . odrazu nasuwa się na myśl BLOS przy użyciu którego tych problemów nie ma ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 PO zatankowaniu lepszego gazu na Auchan :grin: problem troche sie zmiejszyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.