Ochen1977 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Właśnie jestem po zabiegu wymiany wahaczy górnych poprzednio były założone 555 wytrzymały około 3 latek i 70 tyś .Wymieniłem je bo zaczęły poskrzypywać luzów co prawda nie było ale te odgłosy wkurzały stare wahacze wyglądają ok tulejki nie wytłuczone być może brak smaru wewnątrz w wolnej chwili je rozbiorę z ciekawości być może coś z nich jeszcze będzie.Nowe wahacze oczywiście 555 ,zakupione w miarę okazyjnej cenie 185 zł.Czy jeśli przed wymianą na starych wahaczach nie było luzów to muszę teraz ustawiać zbieżność ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Ja zmieniałem wahacz przedwczoraj i wyraźnie zmieniła mi się zbieżność. Podczas jazdy na wprost mam teraz mocno skręconą kierownicę. I ściąga w drugą stronę niż poprzednio -) może w końcu uda się mechanikowi ustawić żeby nie ściągało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Jak zbieżność wcześniej była robiona na zawieszeniu bez luzów to niema potrzeby po wymianie górnych wahaczy robić zbieżności . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 nice-wawa to czemu mam krzywo kierownicę? :-) robiłem zbieżność w sierpniu po tzw. regeneracji wahacza górnego sposobem z forum, kiedy nie było żadnych luzów. Teraz po wymianie kierownica przekręcona o kilkanaście stopni w prawo. Wydaje mi się ze jest to spowodowane różnicą w długości starego i nowego wahacza. Bo nic innego nie było ruszane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 nice-wawa to czemu mam krzywo kierownicę? :-) robiłem zbieżność w sierpniu po tzw. regeneracji wahacza górnego sposobem z forum, kiedy nie było żadnych luzów. Teraz po wymianie kierownica przekręcona o kilkanaście stopni w prawo. Wydaje mi się ze jest to spowodowane różnicą w długości starego i nowego wahacza. Bo nic innego nie było ruszane. Potwierdzam u mnie też tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Regeneracja wahaczy górnych z forum nie zlikwiduje 100 % luzów jedynie zredukuje luz . Ja montuje u siebie teraz tylko 555 ale i montowałem Yamato i Lemfordera i nie miałem problemu ze zbieżnością , żadnego ściągania .Może tak znaczyć że zamienniki słabej jakości nie trzymają wymiarów . U siebie nawet po wymianie sanek i pojechaniu na kontrolę zbieżności wszystko było ok. Ale patrząc jakie mamy drogi w Polsce zbieżność można szybko stracić na dziurach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Może tak znaczyć że zamienniki słabej jakości nie trzymają wymiarów. tak musi właśnie być, założyłem tani zamiennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek_real Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 http://moto.allegro.pl/wahacz-gorny-tuleje-primera-p10-p11-poliuretan-i3004550879.html warte cos beda te tulejki czy nie? bo jezeli wytrzymją tam okolo cos 2 lata, to nieoplacalne, bo tak samo mozna sobie kupic caly wachacz za mniejsze pieniadze niz te tuleje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 150zł kosztuje wahacz lemfordera kompletny, rok temu płaciłem 137zł, i nie żałuję, kup cały lemforder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 daruj sobie te tuleje, nie są skonstruowane tak jak potrzeba i tak jak to jest w oryginale. nie widzę w ich budowie aby przenosiły siły wzdłużne, wszyscy montują niewiadomo co , ja mam wymienione same tuleje na Yamato dolewam oleju przy okazji zmiany kół 2 razy w roku i nic mi nie skrzypi a siedzą już 3 lata albo 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek_real Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 tak tylko, pytam, jak bede to robil( na wiosne chyba) bo na zime mi przestało skrzypieć, przed zimą skrzypilo, a teraz juz nie Ja zastosuje puszke po piwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Chyba ktoś z forum miał już założone, albo miał zakładać tuleje poliuretanowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dorisgrzes Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 pomyslowe ciekawe i moze zastosuje ...ale osobiscie wole zywca.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 pomysłowe to fakt, u mnie nie zadziałało ,kupiłem tani zamiennik za stówe SLR 9 tyś .zrobione i nadal git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachel Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 U mnie gdy odkręciłem śrubę pomiędzy wahaczem a amortyzatorem wybita jest jedna tuleja. Tutaj pytanie - za diabła nie potrafię odkręcić tych 4-ech śrub mocujących wahacz do nadwozia - czy macie jakieś sposoby? Poza tym w instrukcji, która jest przedstawiona na początku wątku pokazane jest jak rozebrać to gumowe uszczelnienie - u mnie przy tulei jest tylko pierścień (coś a'la gumka recepturka) rozciągająca się jak sprężynka i guma z zewnątrz nie chce zejść. Widocznie nie ma możliwości rozebrania bez uszkodzenia tego elementu gumowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Spróbuj popryskać jakimś odrdzewiaczem typu wd40 czy coś podobnego niech środek zadziała. Za jakiś czas dobry klucz nasadowy przedłużkę i spróbuj odkręcać.Może weź jeszcze rurkę jak przedłużenie i uderz młotkiem 1kg próbując odkręcać. Tylko wszystko z czuciem . Mi tak się ostatnio udało przy kole ,szpilka zapieczona i klucz krzyżak,rura i na naprężonym naciągu uderzałem młotem i udało się,Bo pewnie mogła by się śruba uwalić .A japońskie śruby są mocne i jak nie chcą puścić to mało kiedy się ukręcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiatos Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) Wahacz Sakura wytrzymał 5 tyś km. NIe polecam. Wahacz łożyskowany od Arekauto jak do tej pory 11 tyś i nie ma luzów i nie skrzypi. Oby tak dalej. Zamawiam drugi łożyskowany. Jak znowu któryś padnie to sprzedaję Primę bo już mam tego dość. Te wahacze to trzeba raz w roku jak olej zmieniać Niech mi ktoś powie czy wahacz zamocowany w budzie może się ruszać inaczej niż w osi obrotów tulejek? Tzn na boki Edytowane 18 Maja 2013 przez kfiatos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 niech mi ktoś powie czy wahacz zamocowany w budzie może się ruszać inaczej niż w osi obrotów tulejek? Tzn na boki Nie może, bo będzie stukał. Ja jeżdżę na łożyskowanym od arekauto już 6.000 i jest spokój, także można chyba śmiało brać - są same pozytywne opinie o nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 (edytowane) A ja właśnie kupiłem też od niego wahacz i długo się nim nie nacieszyłem, pojawiły się luzy na boki i musiałem go odesłać na reklamacje. Edytowane 7 Czerwca 2013 przez Chicco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Dzisiaj robiłem zawieszenie na dolnych wahaczach w moim p11 i dałem sobie czasu żeby odkręcić i sprawdzić górne wahacze .Kupowałem od DCSauto z allegro. W marcu było 2 lata.Zrobione może koło 30kkm.Na liczniku mam 329kkm i koło 300kkm wymieniałem rozrząd i za jakiś czas wahacze. I wahacz od str pasażera jest super,łożyska żadnych luzów czy jakiś dziwnych objawów. Drugiego nie demontowałem skoro ten dobry. http://allegro.pl/wahacz-uszczelniacz-lozysko-primera-p10-p11-prawy-i3255418237.html http://allegro.pl/lozysko-wahacz-gorny-primera-p10-p11-prawy-srl-i3286116762.html Widać że wahacze są takie same a niby te droższe są SRline. Może mają firmowy znaczek. Ja kupowałem jak miał za 99zł opuścił na 95zł.Nie pamiętam czy mam te tańsze czy droższe co wkleiłem link . Wcześniej więcej robiłem km teraz więcej z żoną jeżdżę gazówką n15 zawsze taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Ja jak kupowałem to jeszcze tych tańszych nie było i kupiłem ten za 114 i nie ma na nim żadnego znaczka, doslownie nic. Może tylko mi się trafila jakaś wadliwa sztuka bo nie spotkałem jeszcze złych opini o tych wahaczach, no oprócz mojej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukas1983 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witam Dzisiaj wymieniałem w swojej P11 wewnetrzny lewy przegób i okazało się że górny lewy wahacz jest do wymiany. Mam założone wahacze na łożyskach, a zakładane były 60 kkm temu. Od jakiegoś czasu coś pukało na większych dziurach i okazało się że to właśnie to. Z prawej strony na razie cisza ale będę wymieniał oba, oczywiście na takie same. Piszę w celu poinformowania zainteresowanych o przybliżonej żywotności tegoż ustrojstwa:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 A pamiętasz sprzedawcę na allegro bo sporo wytrzymały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 A czy ktoś moze się wypowiedzieć nt. wahaczy łożyskowanych japońskiej firmy FEBST? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deemagymn Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 正規通販 洁白 はじめに スラックス 妖艶さ ニット 技術は巧みで完璧で 焦点 注目を集める 靛青 高貴 アディダス ユニフォーム 超美品 カジュアルシューズ パンツ 大規模 足が速い 高く評価さ 耐久性が強い バツグン いと ピッタリ 新しい 使い易さ 耐久性 フラッシュバルブ さしぐすり ちゅうべい ゼリー ほりいど スペースシップ まんめん まつのは ノー モア ヒロシマズ つじつま たべる ちゅうっぱら セルシアス アディダス ウォッチ はいた きゅうり ハレーション ボーン チャイナ ちゃくせき とじこむ いりまめ とうた ひとかたならぬ きゅうしょ すんでのところで セレモニー ひじょうじ なっている かはんしん ショルダーバッグ 下り よく売れる 新しい 大 著名 人気のある 最人気 注目を集める 価格も非常に安い うらじ スニーカー 激安 靛青 フィット 新着 ファスナー きぬ 质朴 婦人服 人気が高い 市場 高く評価さ すべて 愛用 ネクタイ とても げんぞく イーブン パー けいせい マンドリン ウェー せいがく けんきゅう くがつ ナショナル キャラクター レプラ ぎんがみ ふめんぼく スープラ 靴 ふうせい さきゅう たば まくる にっさん おうよう りったいし とうろん ピエロ さいしんしき ゆうせいがく うりわたす どくしんじゅつ りゅうげん フリー タイム Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.