chesteros Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Moja kaśka ma 2,5 roku i 118 tyś przebiegu. To co naprawiałem to: - przewód dolotu powietrza do turbiny (3 razy) - wszystko wymienione na gwarancji. Za każda wymianą przewód coraz bardziej "metalowy" W końcu problem ustał. Co się działo, że zmieniałeś ten przewód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Przewód po prostu pękał. Za każdą wymianą przewód miał coraz więcej metalowych obejm. Po ostatniej wymianie wszystko jest już ok. Natomiast dwa dni temu pękła inna rzecz tak więc do listy można dopisać "łącznik z czujnikiem ciśnienia powietrza". Niestety sam element kosztuje ponad 500 zł i jego dostępność to 2-6 tygodni. Samochód potrzebuję jak najszybciej więc na razie przeglądam wszystkie możliwe aukcje na allegro w poszukiwaniu pieroństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seewolf Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Qashqai+2 TEKNA 2011 2.0 dCi 150KM manual Przebieg 63000 km Przeglądy co 20000 km Specyfikacja eksploatacji: 25% miasto, 74% drogi pozamiejskie, drogi ekspresowe, autostrady, 1% drogi gruntowe. Sposób eksploatacji: samochód dbany w granicach przyzwoitości ale bez przesady, agresywny sposób jazdy, ekonomiczny czynnik jazdy bez znaczenia. Wypalanie filtra DPF: Nigdy - wynika to zapewne ze sposobu eksploatacji. Materiały eksloatacyjne: Klocki przód po 40000 km Klocki tył po 60000 km Filtr powietrza, filtr kabinowy, filtr oleju, olej co 20000 km Odgrzybianie klimatyzacji, ozonowanie po 40000 km Przegląd klimatyzacji od A-Z po 60000 km Awarie: Zepsuty sygnalizator zapięcia lewego tylnego pasa po 20000 km - wymiana na gwarancji Zepsuty sygnalizator zapięcia prawego tylnego pasa po 30000 km - wymiana na gwarancji Awaria alarmu Cobra założonego obowiązkowo brzez dealera, który unieruchomił immobiliser po 40000 km - holowanie w ramach assistance bezpłatne, naprawa 285 zł z powodu tego że alarm był już po 1 rocznej gwarancji. Obłażące emblematy z przodu i z tyłu po 55000 - wymiana w ramach gwarancji Łącznik drążka stabilizatora i uszczelniacz wału korbowego po 60000 - wymiana w ramach gwarancji Z powyższego widać, że auto jest jak na razie bez większych zastrzeżeń. Usterki w większości przypadków to drobnostki, a uszczelniacz wału korbowego tylko się pocił więc teoretycznie jeszcze wytrzymałby parę tysięcy (ale od czego jest gwarancja). Na auto mam jeszcze 1 rok gwarancji + teraz dokupione w ramach promocji dodatkowe 2 lata za 2910 zł (+30 zł za przegląd do przedłużenia gwarancji). Postaram się zrobić update historii eksploatacji po 90000 km. Koszty przeglądów nie są małe i są wahają się w granicach 1000-1300 zł, za full opcję, nie licząc oczywiście dodatkowych czynności takich jak wymiana klocków. Z wymianą klocków to już poziom około 2000 zł. Niestety sporo kosztuje olej którego do tego silnika potrzeba aż 7 litrów i to w dużej części przekłada się na tak wysoki koszt przeglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ginko75 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgadzam sie z opinią serwisu QQ w Poznaniu Polody kompletna niewiedza i krętactwo ten serwis "tak ma" cytat wypowiedzi pracowników obsługi A jest jakaś inna alternatywa co do serwisu Polody w Poznaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKa Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Przeźmierowo mimo, że mam bliżej do poznańskiego serwisu, wolę podjechać do "centrali" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ginko75 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Przeźmierowo mimo, że mam bliżej do poznańskiego serwisu, wolę podjechać do "centrali" Dobre:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwien_21 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 u mnie tylko standarowe przeglądy, i wymiany, oleje filtry, klocki przednie, teraz w lisotpadadzie 2013 pękł mi klocek z tyłu. ale w czasie 1 trasy Tarnobrzeg- Rzeszów i z powrotem (rpatem 160 km) miałem 3 megahamowania - tyle to nie miałem przez całe swoje kierownicze życie (tzn jako kierowca) - klocek pękł i wymieniałem klocki i przy okazji tarncze, ma kaszkę 3,5 roku u mnie tylko standarowe przeglądy, i wymiany, oleje filtry, klocki przednie, teraz w lisotpadadzie 2013 pękł mi klocek z tyłu. ale w czasie 1 trasy Tarnobrzeg- Rzeszów i z powrotem (rpatem 160 km) miałem 3 megahamowania - tyle to nie miałem przez całe swoje kierownicze życie (tzn jako kierowca) - klocek pękł i wymieniałem klocki i przy okazji tarncze, ma kaszkę 3,5 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.