Gość blady75 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 (edytowane) U mnie w 1.8 jest tak samo. Jeśli masz jakiekolwiek rady to chętnie poczytam. Kupiłem to autko Norymbergii w Niemczech i szukałem go ponad rok czasu. Jest naprawdę w bardzo dobrym stanie. Dopiero po 2,5 roku zdecydowałem się na gaz i mam nadzieje, że nie będę żałował. Aha! Zapomniałem napisać, że nie śmierdzi w ogóle gazem w samochodzie. Tylko pierwszego dnia po odbiorze od mechanika czuć była gaz jak się wsiadało. Teraz jest wszystko super. Edytowane 28 Lutego 2011 przez blady75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 W zasadzie żadnych, tankowałem już w rożnych miejscach i brak różnicy w "mocy" itp, jedyna obserwacja to że na gazie z Shell przejeżdżam o 35km więcej niż na gazie z pozostałych stacji. Temp. przełączania mam na 30st ustawioną, przełącza się dość szybko i płynnie, nawet jak były wielkie mrozy circa -20st C. Raz tylko zdarzyło mi się że auto przełączyło się nagle na benzynę, ale więcej się nie powtórzyło, czym to było spowodowane nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blady75 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 W zasadzie żadnych, tankowałem już w rożnych miejscach i brak różnicy w "mocy" itp, jedyna obserwacja to że na gazie z Shell przejeżdżam o 35km więcej niż na gazie z pozostałych stacji. Temp. przełączania mam na 30st ustawioną, przełącza się dość szybko i płynnie, nawet jak były wielkie mrozy circa -20st C. Raz tylko zdarzyło mi się że auto przełączyło się nagle na benzynę, ale więcej się nie powtórzyło, czym to było spowodowane nie wiem. A u mnie dzisiaj znowu wywaliło check i troszkę jakby czasami go trzęsło z obrotami. Byłem u gazownika i mam przyjechać jutro po 15.00 do niego. Ciekaw jestem co tym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 . Z tego co wyliczył teściu to auto na tracie prawie 1000km z czego 95% na trasie spalił Nissan 9,08 l/km gazy i 6 l benzyny. Wydaję mi się, że to dobry wynik choć myślałem, że benzyny spali trochę mniej. mam nadzieję, ze to co napisałeś to jakiś żarcik odnośnie spalania PB bbuuuhahahhah tak właśnie mają BRC z tego co się słyszy dość mocno podpierają się PB podczas pracy, na trasie 1000km powinien spalić jakieś 0,2l albo i mniej PB w końcu tylko odpalasz na PB a nei jedziesz, mi wychodzi jakieś 0,35L PB na 100km ale to licząc od tankowania do tankowania a nie po każdej trasie czyli co jakieś 9kkm sprawdź jak masz wszystko poustawiane, do tego powiedz o tym Panu gazmenowi i co on na to powie, check świadczy o złej regulacji lub montażu aby nie być gołosłownym poszukałem troszkę i jest tak 1. 10.08.2010 tankowanie 31.02L po przejechaniu 6073km co daje 0.51L/100km 2. 13.01.2011 tankowanie 40.64L po przejechaniu 17175km co daje 0.24L/100km czyli Twoje zużycie PB jest stanowczo za duże przestaje być opłacalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) DINO: Myślę, że koledze chodziło raczej o to, że auto spala na trasie Pb: 6l a gazu 9l, bo jesli jednak jednoczenie to jakaś masakra. :E Ja zatankowałem po montażu pełny bak i do tej pory (7500km) ubyło "pół kreski" na wskaźniku, wliczając, że odpala się na benzynie, jak gaz się skończy to jadę na benzynie, czasami ruszam od razu po uruchomieniu silnika, jest zima, jaka jest dokładność dystrybutora na stacji etc Co do jakiegoś wzmożonego zużywania paliwa przez BRC w stosunku do innych instalacji to szczerze wątpię, wszystko zależy przy jakiej temperaturze przełączamy się na LPG, czy w czasie nagrzewania jedziemy, czy czekamy, zależy jaki silnik, czy włączamy jakieś odbiorniki etc Jest bardzo dużo zmiennych, więc praktycznie przy normalnej eksploatacji takie coś jest nie do ustalenia. Edytowane 7 Marca 2011 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 9,08 l/km gazy i 6 l benzyny. kolega napisał coś takiego, stąd moja odpowiedź, a odnośnie podpierania się przez BRC PB to tak jak napisałem, a nie, że tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Panowie BRC jest zamontowane jednak także i u mnie ELPI nie może sciągnąć do dnia dzisiejszego (trwa to już 3 tygodnie) zestawów. Po nacisku żony z bólem zgodziłeś się na tego sequenta 24 Lubryfikację olałem choć panowie mocno mnie straszyli, że głowica i zawory się wypalą i takie tam te inne bajki. Proste biorą instalacje i systemy lubro u jednego dystrybutora to i zależy im na pakowaniu tego klientom. Gaz był dopiero tankowany raz po instalacji Jak jechałem tankować to migała już rezerwa Ja wlałem 28 litrów i już odbiło. Według komputera pokładowego to spalanie gazu jest na poziomie 10,4 w miecie przy ostrym butowaniu. Nie wiem czy jest to prawdą. bo komp bierze sygnał raczej z wtryskiwaczy benzynowych do przeliczania Jak wypali żonka całość gazu i zatankuje do pełna po czym znowu wyjeździ to wtedy da to miarodajny wynik. Kurde czy u was tez tak te wtryskiwacze gazowe napierniczają. Ponoć BRC tak ma że klekoczą one W porównaniu z Hana to pracują one jak zdezelowany traktor. Wewnątrz nic nie słychać ale jak się maskę uniesie to zagłuszają ona pracę SR20DE na Hana (primera kolegi) Obecnie żonka przejechała 200 km i została jeszcze ćwiartka na gazie (teoretycznie 9 litrów) Zakładając że było 35 litrów w paku to daje to wynik spalania 13/100 gazu w mieście Jeśli było tam te 28 moje + 2-3 od gaziarzy no to wychodzi 10/100 tak jak i komp wskazuje. No nic Tak jak pisałem wyżej Zatankuje się kilka razy to się wypowiem o spalaniu PS Zadnych checków i smrodu gazem nie ma i nie było a przełącza się po 1 km przy temp -7*C Na ciepłym po 5 metrach Temperatura ustawiona jest na 35 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 daj jakieś zdjęcie jaki masz zbiornik??? bo może wystarczy podgiąć pływak i wejdzie więcej, a wtryski BRC czy ZAVOLI?? obniż temperaturę do 20st nie powinno być problemów jak będzie BRC no i cóż jesteś już skazany na gazmenów przy regulacjach i jakiś zmianach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Zbiornik mam STAKO toroidalny 600x200 pojemniość 42 L tak że teoretycznie pomieści 33,6L( 80%) Niestety jestem skazany na BRC Niby są te fejsy na allegro razem ze sterownikami za 70 zyla. Obecnie klucza sprzętowego nie wymagają to po gwarancji coś tam się zapewne podłubie. Co do ustawień to w SOLAR-CAR nie robią problemu aby to skonfigurować tak jak klient sobie życzy. na regulację też nie trzeba się z nimi jakoś specjalnie umawiać. Wtryski są BRC pomarańczowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 jak BRC wtryski to spoko będzie, a odnośnie zakupu fejsa to o ile się orientuję nie tylko fejs potrzebny ale i MAP a to już wyższa cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 MAP od BRC w serwisie nie kupisz Pytałem już o to Ponoć ktoś zamieścił je w necie trzeba będzie poszukać na gazeo albo elektrodzie Druga sprawa to to że będę musiał przejść jakiś kurs eksternistyczny z obsługi tego. Mam na to 2 lata bo teraz to nic nie mogę zmienić sam jeśli zależy mi na gwarancji Alma jeździ bez problemu na gazie Rusza z dwójki na zimnym silniku i płynnie przechodzi pomiędzy paliwami. Nic nie faluje i nie pierdzi z wydechu. Na dzień dzisiejszy to co mnie wkurza to te klekotanie wtryskiwaczy. Mam odczucie że nawet silnik ciszej pracuje na gazie, zresztą nie tylko ja bo i żona mówi że teraz nie słyszy silnika, a w końcu to ona eksploatuje je Ja to mam pozwolone jak trzeba umyć i zatankować He he he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 (edytowane) witam tak sobie czytam i u mnie spalanie Pb to prawie 1,9/100km jazda tylko po mieście odcinki ok 10-15km do pracy i spowrotem odpalanie prawie zawsze na zimnym silniku w zimę to nie za dużo. Gazu pali ok 10,7L/100km. I u mnie wtryski są srebno czarna Edytowane 13 Marca 2011 przez tyr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 jak dla mnie to dużo, w takim przypadku bez sensu jest pakować gaz do auta, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 witam tak sobie czytam i u mnie spalanie Pb to prawie 1,9/100km jazda tylko po mieście odcinki ok 10-15km do pracy i spowrotem odpalanie prawie zawsze na zimnym silniku w zimę to nie za dużo. Gazu pali ok 10,7L/100km. I u mnie wtryski są srebno czarna termostat masz sprawny? silnik szybko się nagrzewa? może najpierw jedziesz kilka km na beznynie zanim przełączy się na gaz i wtedy takie spalanie nie jest dziwne przy krótkich odcinkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 termostat sprawny przełącza się po 1,5km na gaz przy -10C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel1978wawa Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Dorzucając do tematu to mi Almera Tino 1.8 z instalacją BRC 24 SQ od początku po założeniu gazu pali 10 l w trasie. Przejechałem na tej instalacji ok. 50 tys. km i nic się nie dzieje. Raz do roku jeżdzę na przegląd instalacji i wymianę filterka. Z czystym sumieniem mogę polecić tą instalację do tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiart Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 A może to wyłączanie się gazu spowodowane jest wyłączeniem miedzy wtrysków (instalacja to odbiera jak brak gazu) i jeszcze proponuje aby ustawić przy przekroczeniu 4750 obrotów dodatkowy wtrysk 20% benzyny (schłodzi silnik i dodatkowo nie wystąpi spalanie ubogiej mieszanki) ja mam tak zrobione i jestem bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 a odnośnie czego ten post?? jakie wyłączenie między wtrysków?? po co ustawiać jakiś wtrysk paliwa i jak chcesz to zrobić procentowo, jak auto jest dobrze wystrojone to nei ma ubogiej mieszanki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Ten nowy sequent od BRC ma taką funkcję jak się nie mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 może i ma, ale po co?? jak wszystko dobrze wystroisz to jest spokój, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Bajer jedynie.Drugi bajer to obsługa Start&Stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek1979 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam! Chialbym zalozyc instalke do swojej almery n16 2001r 1.8.,polecon mi taka instalacje ZENIT PRo lub COMPACT,deruktor -vito,wtryskiwacze -hana.Aha i przebieg mojej almy to 230tys,czy to nie jest przeszkoda?? prosilbym o opinie znawcoe tematu czy moge sie skusic? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_kjk Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) O tym zestawie LPG ciężko mi coś powiedzieć, nie słyszałem nic, wyglada na składankę, bałbym się póxniejszych problemów w czasie eksploatacji. Mam P11.144 1,8 i od kilku lat BRC Sequent 24, zakładana w autoryzowanym zakładzie mającym dobre opinie. O instalacji wiem tyle, ze jest, wiem że jadę na gazie jak przypadkiem zerknę na przełacznik PB/LPG lub jak zapala się dioda i "pika" informując o braku LPG, spalanie, dynamika, nie zauważyłem praktycznie różnic, przejście z PB na LPG i odwrotnie niezauważalne, zero zapachu gazu. Zbiornik ok. 55 litrów w miejscu zapasu (taki zbiornik chciałem), styropianem 3 cm podniosłem podłogę wokół, koło pełnowymiarowe w pokrowcu w bagażniku na leżąco. Jeśli miałbym znów, zakładać LPG wybrałbym tą sama instalację i sprawdzony warsztat, nawet jeśli byłyby zestawy lub warsztaty tańsze. Wolałem dać kilk zł więcej i mieć instalację bezproblemową i bezobsługową (tylko wymiana filtrów co jakiś czas) tak jak reszta auta. Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez kris_kjk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek1979 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Ok .dzieki kris . to chyba skusze sie na tego sequenta24,mam jeszcze oferte na stag4 plus,wtryskiwacze hana i reduktor kme za 2500zl a, brc 2700zl pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 ZENIT PRO na hance to dobry zestaw, Stag4 też, możesz podpytać jeszcze o TECH-a byłby najlepszy, BRC hmmm dobra instalacja, ale niestety kosztowna i mało ustawialna poza serwisami, osobiście nie pchał bym się w nią. Na kazdej dobrze założonej instalacji jeździ się bezproblemowo, nie zależy to od marki, tylko od montażu i strojenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.