miziera Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Całkiem ładnie udało ci się zebrać mapkię wzorcową PB pewnie zbierałeś z laptopem, ja nie mam laptopa więc zbierałem wedłóg dzwięków buzera i powyżej 4500 mam niewiele zebrane.Całkiem duże masz korekcje po obrotach,u mnie korekcje wyglądają tak jak n iżej. Ps; Hanki mają treas jakieś osłonki z materiału? moje takich nie mają kupowane jakieś 1 miech temu. To nie osłonki a izolacja (materiałowa) haneczkom będzie ciepło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Całkiem ładnie udało ci się zebrać mapkię wzorcową PB pewnie zbierałeś z laptopem, ja nie mam laptopa więc zbierałem wedłóg dzwięków buzera i powyżej 4500 mam niewiele zebrane.Całkiem duże masz korekcje po obrotach,u mnie korekcje wyglądają tak jak n iżej. Ps; Hanki mają treas jakieś osłonki z materiału? moje takich nie mają kupowane jakieś 1 miech temu. jak masz nie zebrane w górnym zakresie to jak będziesz jechał, że silnik wskoczy na takie obroty to sterownik przełączy się automatycznie i zbierze, niestety aby zebrać górę to jednak trzeba troszkę pocisnąć autem pod red line ale jak jeździsz spokojnie to sam dół Ci wystarczy, Z tymi korektami to zobaczymy bo na razie nie było czasu zobaczymy co i jak w następnym tygodniu, Hanki maja teraz takie osłonki zrobione przez ich obecnego właściciela z taśmy futerkowej aby się nie obijały .Całkiem duże masz korekcje po obrotach, jaki masz ustawiony próg adaptacji?? u mnie było 2% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 (edytowane) No to sobie pojeździłem Za punkt honoru przyjąłem zebranie takiej mapki PB jak Dino Poniżej wypociny: Mapki jak widać się nie pokryły Muszę chyba jeszcze pojeździć... No i dziwny wykres osc (ostatnie .zip) Co wy na to? Ps. Dino nie mam pojęcia jak zebrałeś skrajne (lewe) trzy co mnie brakują...ten zakres wchodzi przy hamowaniu silnikiem z wysokiego rpm ale za cholerę u mnie nie chciał wejść. A swoją drogą faktycznie trzeba ostro zmęczyć nismo by tęmapę zebrać ostatnie.zip Edytowane 19 Marca 2011 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 a co chcesz od osc?? sonda bogata a to, że się przełącza to właśnie to, że jak znajdzie obroty w których jeszcze nie był to tak jest, i co ciężko zebrać całą mapę , pewnie dawno tak auta nie kręciłeś Ps. Dino nie mam pojęcia jak zebrałeś skrajne (lewe) trzy co mnie brakują...ten zakres wchodzi przy hamowaniu silnikiem z wysokiego rpm ale za cholerę u mnie nie chciał wejść. trzeba troszkę zamknąć oczy i uszy aby nie cackać się z nissmem i dasz radę kręciłem pod RED LINE i na pewno to się nie uda przy przejechaniu 20km, mi jeszcze brzęczyk odezwał się gdzieś po 70km jazdy, a, że miałem trasę do Świnkowa to się ułożyło a i jeszce chyba nei wszystko, bo nie masz mapy LPG całej zebranej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek.S Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 (edytowane) jak masz nie zebrane w górnym zakresie to jak będziesz jechał, że silnik wskoczy na takie obroty to sterownik przełączy się automatycznie i zbierze, niestety aby zebrać górę to jednak trzeba troszkę pocisnąć autem pod red line ale jak jeździsz spokojnie to sam dół Ci wystarczy, Z tymi korektami to zobaczymy bo na razie nie było czasu zobaczymy co i jak w następnym tygodniu, Hanki maja teraz takie osłonki zrobione przez ich obecnego właściciela z taśmy futerkowej aby się nie obijały jaki masz ustawiony próg adaptacji?? u mnie było 2% Punkt adaptacji mam4% Co do zbierania mapki PB to na 2 i 3 biegu ciągnełem do odcinki a powyżej 4500 mam tylko kilka pól. Teras jest kilka kratek więcej niż na screnie .. Edytowane 19 Marca 2011 przez KS2507 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 a powiedz mi jeszcze dlaczego masz Hankę zieloną a nie niebieską?? u mnie ciśnienie na reduktorze 0.8 bara i ładnie wszystko lata a u Ciebie już leci na wyższym ciśnieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 10.8 po trasie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 10.8 po trasie ?? @Tofu zobacz w Goglach trasę to nie jest przejazd z Kra do Kat A4 a jeżdżę tą trasa co tydzień już od 4 miesięcy to widzę co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 a powiedz mi jeszcze dlaczego masz Hankę zieloną a nie niebieską?? u mnie ciśnienie na reduktorze 0.8 bara i ładnie wszystko lata a u Ciebie już leci na wyższym ciśnieniu No właśnie leci w skrajnym do 0,84 bodajże -przy ok 7000 rpm potrafi zapętlić. Zavolak S klęka -mimo fabrycznej mocy )lub tego co z niej zostało Mam jeszcze do przełożenia trójnik za filtr ale to raczej nic nie da A jak kupowałem zielone to niebieskich jeszcze nie było.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 zavolaka S wywaliłem bo klękał, teraz MIII tez na granicy ale już niko idzie do mnei i przeróbka i hehheheheh będzie gitt, no tak niebieskie wyszły niedawno, Podnieś cisnienie na zavolaku o 0.1bara ale bez kalibracji tylko na reduktorze i zobacz jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 U mnie kręceniem imbusem przy reduktorze to istny dramat -nie ma jak łapki wsadzić ,ale spróbuję ... Jak to jest z progiem autoadaptacji -na mój rozum po "zgrubnym" ustawieniu powinno się podwyższyć na ...no właśnie na 3% ? Wtedy wypracowane odchyłki będą działały a większe będą korygowane...mam rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 nie ma co płakać bo mamy zielone i wystarczy co prawda chyba będe stroił na 1,2 bo sama góra jest wyżej 1x a u Dino widać że pojechał poniżej zalecanych granic przy ustawień choć wsumie nie wiem jak to ma przeszkadzać skoro to tylko mnożnik i jak na wysokich obrotach się muszę zobaczyć co się dzieje bo papusia 14.5 po mieście szybko się przełącza i malutko PB zjada dzięki otulinie na rurach ,,,, co do spalania to nie wiem jaka trasa mi się na tym samym odcinku udało wyjechać 10.5 z pałowaniem a na emeryta 9 wiec warto zamulać za 3 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 wiec warto zamulać za 3 zł to zalezy od okoliczności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 no po 3 km na browara jest ... i brak fotek choć ekonomiczna jazda 5 bieg i w granicach 70 - 100 ...oczywiście zgodnie z przepisami eko emeryt... czyli różnice czujesz pojedynczego wtryska,,, a ja bym dał romano miedzy kolektorem a pokrywą ładniej to wygląda niz ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 @Tofu, chroniczny brak czasu, a im szybciej tym dalej i i tak szybciej czyli będzie i na piwko bo szybciej się załatwi CB na miśków i jest gitara ale i na eko spróbuję jak będzie i chwilka czasu a ja bym dał romano miedzy kolektorem a pokrywą ładniej to wygląda niz ..... będzie pod kolektorem, tylko musze zrobić rurki 90st aby ładnie się pomieściło, ale teraz kombinuje jak zrobić garaż u siebie aby mieć wszystko pod ręką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 zapomniałem zobaczyć ..kiedy czas ostatniej modyfikacji był ,,,, ale się właśnie podpiołem trasa 2 strony ok ,,,6 -8 KM troszkę na PB troszkę na LPg różne prełączanie troche buta tu i tu ale na Redline nie było szans ,,,,sobota wieczorek środek miasta ,,, został 1.1 Bara mapa wyrysowana max do 4000 może wiecej ,,, oczywiście 22 błędy napięcia ,,,, rozrusznik do roboty zimnie powietrze do silniczka szło i aż gwizdał ,, HOSTING FTP sie spierd,,,,, i nie działa ,,, mapa 1.33x start a końcówka dziwnie ,,,1.1B .. http://www.sendspace.pl/file/99f0e0bd0a72f3e22b0dca9 trzeba klikać pobierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 a co to?? 800obr i lambada stoi?? @Tofu ma nie podpiętą sondę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Tofu ma sonde tytanową i dla niej bogato to 0,02V a ubogo 0,00v a na wysokich obrotach to mam 5 V ale nawet fajnie bo posmigałem na PB dziś troszkę i nie ma zamuły co potwierdza że mapy zgrane wmiare jeszcze przepałować góre bo nie ma ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 ale chitry @Tofu, a co na to ECU, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 to Ecu jest sprytne i sobie to jakoś rozpoznaje tyle sie dowiedziałem z moich obserwacji .... wszystkie primery p10 GT i monowtryski korzystały z takich sond ... gwint 12mm a generalnie to Ci chcialem pokazać wydajność zielonej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Panowie (i Panie) Ponieważ, aż trzy tygodnie jeżdżę sobie na ISA2 z włączoną autoadaptacją pozwalam sobie podzielić się spostrzeżeniami. Nie zauważyłem wzrostu dynamiki jazdy ani także wzrostu czy spadku spalania, mało tego mam wrażenie, że autko lekko przysiadło w dole obrotów. Tydzień jeździłem z progiem autoadaptacji 0% reszta na 3% Sam nie wiem co sądzić Ciekawym wydaje się fakt, że na wcześniejszych ustawieniach (przed softem 7xxxxx)miałem typ wtryskiwacza Keihin i ciśnienie na 1,25 Bara a mnożnik zaczynał się na 1,2 -po obniżeniu ciśnienia (to już max, ale czujnik przed filtrem FL) i zmianie softu oraz typu wtrysku na Hany mnożnik poleciał w dół jak na załączonych poniżej obrazkach... Zobaczcie sami- przy wyższych czasach bogato (sonda też-nie zapętla), a z mnożnikiem nie bardzo już da się zejść... Chyba ,że ....autoadaptacja robi swoje ale na mapkach tego nie widać...hmmm...co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 a masz zebraną całą mapę PB??? bo wygląda, ze niekoniecznie, pokaż jak wygląda PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 (edytowane) a masz zebraną całą mapę PB??? bo wygląda, ze niekoniecznie, pokaż jak wygląda PB Dino, strona wcześniej w tym temacie. Mapa taka sama (ciągle brakuje tych trzech skrajnych ) Wyłączę tą auto...chyba całkowicie i ustawię po swojemu.. Chyba, że ....ciśnienie w programie 1,15 na reduktorze 1,2 -może tu być pies pogrzebany PS. Jak tam przeróbki NIKO? Edytowane 29 Marca 2011 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 no to zaczyna się nowsze wiecej opcji wiecej kłopotów lepiej zmień rodzaj wtryskiwacza i zobacz co się podzieje ,,,, a PS. Dino nie miałem czasu oglądnąć dokładnie twojej paczuchy ale wydaje mi się że matrix jest ok ,,, tz cewki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 no to zaczyna się nowsze wiecej opcji wiecej kłopotów lepiej zmień rodzaj wtryskiwacza i zobacz co się podzieje ,,,, a PS. Dino nie miałem czasu oglądnąć dokładnie twojej paczuchy ale wydaje mi się że matrix jest ok ,,, tz cewki ... Tak zamierzałem zrobić...ale chyba znalazłem rozwiązanie, podaje linka do innego forum (może nie dostanę bana-na ) Tu: http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11635 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.