Gość jaano Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Mam prosbe do wszystkich chetnych - jesli mozecie to zmierzcie na jakims stoperze (np. w komorce ) ) przyspieszenie do 100tki w swoich Tdieselkach!! ja dzisiaj po drodze do pracy sie zabawilem i .. zdziwilem moja primera przyspieszyla w czasie malucha tj. 21sek, jutro zas sie pobawie na prostej, ale chyba czasy firmowe mowia cos o 14-15sek???? Ogolnie wydaje mi sie ze nie jest az tak zle podczas przyspieszania ale czas mowi sam za siebie )) pozdrawiam i czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Melek Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 No przyspieszenie ma cienkie,moze na autostradzie sprawdze,ale napewno 20s to przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 skorzystajcie z g-tech :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Jano zapraszam na pomiar G-techem, myśle ze przy umiejetnej manipulacji osiągniesz deklarowane 14 sek do setki o ile auto jest 100% sprawne. Sądząc po takim mizernym wyniku godnym lokko liźnietemu Fiata 650p sądze iż masz niesprawny przepływomierz powietrza albo jakiś błąd w sztuce. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 sprawdze jeszcze kilka razy przy sposobnosci, ale tez tak mysle, choc to moj pierwszy diesel i nie przyspiesza na pelnym depnieciu lecz trzeba mu lekko odpuscic i stopniowo dodawac "gazu" (...oj jak ja tesknie za moja P10 2,0 ](*,) #-o ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 obstawiam ze padl przeplywomierz powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Przepływomierz powietrza to "niewielki" koszt w porównaniu z innymi samochodami. Ja płaciłem chyba 273 pln w ASO. Zmierz sobie napięcie jakie daje przepływka na biegu jałowym. Napięcie powinno być w przeciale od 1.7V do 2.4V. Co do tego na którym pinie trzeba mierzyć to zwróć się do adamma. U niego napięcie było 1.7V a u mnie 1.9V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 cos musialem wtedy za***przyc (moze klima byla wlaczona), bo wczoraj wieczorem (jak byl maly ruch) przpedzilem auto i bylo o 6s lepiej czyli 17sek! ale przeplywomierz i tak sprawdze tylko dajcie namiary w ktorym miejscu to zmierzyc - pewnie na wtyczce?? ale chyba sa tam 3 przewody o ile dobrze pamietam? a czyscil ktos ten przeplywomierz?? -kiedys w serwisie widzialem rozebrany gaznik i byl tam taki syf ze nie moglem w to uwierzyc!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Jak ktoś wcześniej pisał na forum można przypływomirz odtłuścić. Wtedy podobno jest lepiej. Trzeba piekielnie uważać na drucik w przepływomierzu, bo jak go uszkodzisz to już tylko nowy zostaje BTW przepływka podobno wystarcza na jakieś 90k km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Dlatego ja u siebie zastosuje rozwiozanie na wieki czyli MAP Sensor w połaczniu z SMT6 dzieki temu zamienie sygnal tak zeby wszytko gralo i dodatkowo bardzo precyzyjnie bede mógł wystroić silnik zeby mu dodać jeszcze sporo sporo mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 coobcio ales ty tajemniczy troche sie znam na motoryzacji ale strzelasz takimi skrotami ze mnie zatkalo, map sensor to nie jakis program do sterowania silnikiem, a jeszcze te SMT6??? nic mi to nie mowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Map sensor info tutaj: http://16v.pl/opel/html/map1.html SMT6 tutaj: www.perfectpower.com/products/smt6.asp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 dzieki, szkoda ze w dwoch slowach po polsku tego nie ma, bo bede musial swoj umysl pogimnastykowac )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Zmierzyłem stoperem przyspieszenie. Wyszło mi 14.6s do 100km/h. Może bym wyciągnął jeszcze z 0.3 s mniej. Kiedyś spróbuję. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 to u mnie mniej wiecej te 17sekund :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Totlne niewypaly te nissanowskie disele, palą sporo a osaigi ojezu :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 trzebaby pomyslec jak je podrasowac!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Jest Turbo jest wiele wiele możliwości... ***Przede wszytkim odetkać maksymalnie wydech*** **dołożyć Intercooler** *MBC - podnieść doładowanie* Powinna być 11-12 do paki spokojnie... Jeszcze nie drążylem tematu silników TD Nissana ale warto pomyśleć nad jakimiś bardziej wydajnymi wtryskami paliwa może z jednostki 2,7 ? Nie miałem tego w ręku więc nie doradze w kwesti paliwowej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 przy wiekszych wtryskach chyba juz calkiem bedzie mozna zapomniec o ekonomice tego silnika??.... :? no coz..cos za cos.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 myślę że nie wiele weicej by palił ale skąd dorwać takie wtrsyki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 pewnie z rozbitka )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 a propos wtrysków: kilka dni temu wymieniałem u siebie końcówki wtrysków. Przebieg 177 tys km. Zmusiła mnie do tego chmura dymu jaka zostawiałem za sobą przy gwałtowniejszym ruszaniu, bądź przygazówce na niższym biegu. Po teście wtryskiwaczy okazało się, że 3szt były zużyte w 75%, w sumie do 200tys km dałoby się na nich dociągnąć, natomiast jeden już nieźle podlewał, i to on powodował kopcenie. Po wymianie, jakby silniczek zaczął bardziej miękko pracować, ale - i tu nie wiem czy to tylko nie złudzenia - stracił delikatnie na dynamice. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 o !! Pan który dokonywał wymiany koncówek zapewne by wiedział z jakeigo modelu mozna dorwać jakieś bardziej wydajne. Nie urywam że cholernie ciekawi mnie tuning TD Nissna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 MNIE TEZ ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 DZięki Forum można się czegoś ciekawego doweidzieć... Warto pomęczyć ADAMMa żeby się tego swoejgo sepca od wtrysków doweidział czy coś większego można dopasować. Tak wydaje mi się ze ze 110-115 koni to nie problem z tego silniczka na seryjnej turbinie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.